VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Český rozhlas
B-1
Český rozhlas
v zastoupení firmou Tercier, spol. s r.o.
vyhlašuje dle zák. č. 199/94 Sb., v platném znění
obchodní veřejnou soutěž
«Zajištění stravování v pražských pracovištích Českého rozhlasu»
1. Předmět plnění veřejné zakázky:
- zajištění stravování (obědy a večeře)
- provoz bufetu.
Bližší specifikace předmětu plnění je součástí zadávací dokumentace.
2. Doba a místo plnění:
Zahájení: 03/2003
na dobu neurčitou
Místo plnění: pražská pracoviště Českého rozhlasu (Vinohradská 12,
Praha 2, Jeseniova 36, Praha 3, Hybešova 10, Praha 8).
3. Požadavky na prokázání kvalifikace uchazečů:
3.1. Kvalifikační předpoklady - dle § 2b písemně doložené dle § 2c
zákona č. 199/94 Sb., ve znění pozdějších předpisů (dále jen
«zákona»). Součástí nabídky bude rovněž úředně ověřená kopie dokladu
prokazující ustanovení odpovědného zástupce uchazeče (§ 11 zák. č.
455/91 Sb., v platném znění, o živnostenském podnikání).
Kvalifikační předpoklady ve smyslu znění § 2b odst. 1 písm. g)
zákona uchazeč prokáže v rámci podávání nabídky čestným prohlášením
statutárního zástupce uchazeče.
Tyto doklady budou součástí nabídky.
3.2. Další předpoklady k plnění veřejné zakázky prokáže uchazeč:
a) údaji o průměrném ročním přepočteném počtu zaměstnanců uchazeče v
odborných profesích rozhodných pro plnění veřejné zakázky,
b) úředně ověřenou kopií pojistné smlouvy na pojištění
podnikatelských rizik,
c) údaji o všech zakázkách uchazeče plněných v průběhu posledních tří
let vyplývajících z obsahové náplně živnosti «Hostinská činnost», s
uvedením objednavatele, místa, doby plnění a průměrného ročního
počtu stravujících se osob v rámci každé z uváděných zakázek
(doplněno referenčními listy vystavenými objednavateli jednotlivých
uvedených zakázek),
d) údaji o všech zakázkách uchazeče plněných v průběhu posledních tří
let vyplývajících z obsahové náplně živnosti «Hostinská činnost»,
kde byl s uchazečem ukončen smluvní vztah ze strany klienta
uchazeče, s uvedením důvodu ukončení smluvního vztahu s uchazečem a
uvedením jména klienta, kontaktu na klienta, místa a doby plnění,
e) údaji o obchodním obratu uchazeče v jednotlivých rocích posledních
tří let,
f) údaji o zavedeném a udržovaném systému jakosti s doložením kopie
příslušného certifikátu,
g) doklad o placení rozhlasových poplatků za rozhlasové přijímače,
které má, jako podnikatel, v držení. O doklad je nutné požádat
zaměstnance ČRo pí Vieru Dočekalovou, tel.: +420 222722121, e-mail:
viera.docekalova@cro.cz. Do tří pracovních dnů uchazeč obdrží daný
doklad prostřednictvím faxu nebo, v případě, že uchazeč nemá
uhrazeny všechny rozhlasové poplatky, obdrží výpis dlužných částek.
Pokud uchazeč nemá žádný rozhlasový přijímač jako podnikatel v
držení, doloží v nabídce čestné prohlášení o této skutečnosti.
3.3. Předkládá-li nabídku více osob společně, pak kvalifikaci výše
uvedeným způsobem prokážou všechny tyto osoby. Osoby předkládající
nabídku společně doloží rovněž jako součást společné nabídky
originál nebo úředně ověřenou kopii listiny, ze které bude patrno
právní postavení jednotlivých subjektů vůči sobě navzájem i vůči
zadavateli, a to v době průběhu obchodní veřejné soutěže i v rámci
případného plnění předmětu veřejné zakázky.
Uchazeč v nabídce uvede adresu pro písemný styk v průběhu obchodní
veřejné soutěže. Nebude-li na této adrese doporučená zásilka
uchazečem převzata, bude přesto považována za doručenou.
3.4. Originály nebo úředně ověřené kopie dokladů předloží uchazeč v
jednom výrazně označeném originálním vyhotovení nabídky. V ostatních
vyhotoveních nabídky postačí fotokopie úředně ověřených dokladů nebo
jejich originálů. Při posuzování nabídky bude rozhodující originální
vyhotovení.
4. Způsob hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude provedeno metodou váženého měření užitnosti s
párovým porovnáním kritérií, a to podle ekonomické vhodnosti
nabídek, v souladu s níže uvedenými kritérii hodnocení:
- pestrost a skladba denní nabídky jídel pro výše uvedená pražská
pracoviště zadavatele ..................................... váha 16,5 %
- výše nabídkové ceny ve složení dle zadávací dokumentace ... váha 16 %
- obsah návrhu smluvních podmínek navržených uchazečem ...... váha 15 %
- obsah údajů o dalších předpokladech dle bodu 3.2. písm. c) a d)
soutěžních podmínek ....................................... váha 14 %
- nabízený sortiment prodeje v bufetu ..................... váha 13,5 %
- předpokládaná prodejní cena jednotlivých potravin a nápojů prodávaných
formou bufetu, vyjádřená kalkulačním vzorcem .............. váha 13 %
- obsah údajů o dalších předpokladech dle bodu 3.2. písm. a), b), e) a f)
soutěžních podmínek ....................................... váha 12 %
5. Způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky:
Nabídková cena bude uvedena v korunách českých bez DPH, DPH a cena
včetně DPH jako celková za zajištění předmětu plnění v období
jednoho kalendářního roku (při předpokladu 251 pracovního dne) a
rozsahu požadovaných služeb dle specifikace v zadávací dokumentaci.
Cena bude uvedena jako nejvýše přípustná a bude odpovídat cenové
úrovni termínu podání nabídky. Tato cena bude překročitelná pouze na
základě dohody obou smluvních stran, a to v případě vývoje míry
inflace vyjádřené odchylkou indexů spotřebitelských cen a služeb
zveřejňovaných Českým statistickým úřadem pro oblast předmětu plnění
veřejné zakázky k 31. 12. příslušného roku proti stavu v době podání
nabídky o více než 10 %.
Fakturace na základě proúčtování výsledků poskytovaných služeb bude
prováděna vždy k poslednímu dni příslušného kalendářního měsíce.
Faktury budou mít čtrnáctidenní splatnost ode dne jejich doručení
objednavateli.
6. Soutěžní lhůta, termín a místo otevírání obálek:
Soutěžní lhůta, ve které lze podávat nabídky, končí dne 10. ledna
2003 v 10.00 hodin.
Otevírání obálek s nabídkami proběhne dne 10. 1. 2003 od 10.00 hodin
v malé zasedací místnosti na adrese organizátora soutěže Tercier,
spol. s r.o., Radlická 61, Praha 5.
7. Jistota:
K zajištění svých povinností vyplývajících z účasti v obchodní
veřejné soutěži poskytne uchazeč jistotu ve výši 130.000,- Kč formou
odpovídající znění § 24 zákona. Účet zadavatele zadavatele je veden
u Raiffeisenbank, a.s., č. ú: 1001040797/5500, VS je IČO zájemce.
Jistota poskytnutá složením peněžité částky se považuje za složenou
okamžikem připsání na uvedený účet. Doklad o poskytnutí jistoty v
případě použití formy bankovní záruky doloží uchazeč v originále
jako součást nabídky. Platnost a účinnost poskytnuté jistoty bude
minimálně o 90 dnů delší, než je těmito podmínkami soutěže stanovená
zadávací lhůta. U dokladu, který není v českém jazyce, musí být
přiložen autorizovaný překlad.
8. Zadávací lhůta:
Je stanovena na 90 dní.
9. Způsob podávání nabídek:
Podle § 9 zákona s označením «Veřejná zakázka č. 50/02», doporučeně
poštou v uzavřené obálce na adresu Tercier, spol. s r.o., Radlická
61, 150 00 Praha 5, nebo osobně na stejné adrese v pracovní dny v
době od 8.00 do 12.00 hod. Poslední den soutěžní lhůty, tj. dne 10.
1. 2003, se nabídky doručené osobně přijímají pouze v době od 8.00
do 10.00 hodin v místě otevírání obálek s nabídkami.
10. Adresa, kde je možno obdržet zadávací dokumentaci:
Zadávací dokumentace bude poskytována na základě písemné objednávky
převzaté organizátorem soutěže nejpozději do 12.00 hodin dne 12. 12.
2002. Nesplnění této podmínky může být důvodem k nevydání zadávací
dokumentace. Zadávací dokumentace bude vydávána ve dnech 13. 12.
2002 a 16. 12. 2002 v době od 9.00 do 12.00 hodin na adrese
organizátora soutěže pověřené osobě zájemce, která se prokáže
písemným prohlášením statutárního zástupce zájemce. Prohlášení bude
obsahovat identifikační údaje zájemce, kopii výpisu z obchodního
rejstříku zájemce (je-li v něm zapsán) a jméno, příjmení, číslo
průkazu totožnosti osoby pověřené k převzetí zadávací dokumentace.
Po této lhůtě bude zadávací dokumentace vydána řádně přihlášenému
zájemci za stejných podmínek na adrese organizátora obchodní veřejné
soutěže, a to v pracovních dnech od 8.00 do 12.00 hodin, po
předchozí telefonické dohodě s organizátorem soutěže.
11. Prohlídka místa plnění bude zástupcům řádně přihlášených zájemců
umožněna dne 18. 12. 2002. Sraz účastníků prohlídky, kteří se
prokážou písemným zmocněním statutárního zástupce zájemce, bude v
10.00 hod. ve vestibulu Českého rozhlasu, Vinohradská 12, Praha 2.
12. Zadavatel připouští variantní řešení, avšak s podmínkou, že
nabídky uchazečů mohou obsahovat nejvýše jednu variantu řešení, tzn.
1 základní a 1 variantní řešení (celkem tedy 2 řešení) předmětu
veřejné zakázky, nepřipouští dílčí plnění předmětu veřejné zakázky.
Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout předložené nabídky, změnit či
doplnit vyhlášené podmínky soutěže a zadávací dokumentace, popřípadě
soutěž zrušit. Dále si zadavatel vyhrazuje právo ověřovat si údaje
obsažené v nabídce uchazeče a vyjadřovat se k uzavírání smluv
vybraného uchazeče s případnými jednotlivými subdodavateli.
Hodnoceny budou pouze nabídky splňující všechny body soutěžních
podmínek a zadávací dokumentace. Zadavatel omezuje účast v obchodní
veřejné soutěži pouze na tuzemské uchazeče.
13. Identifikační údaje zadavatele:
Český rozhlas, se sídlem Vinohradská 12, 120 99 Praha 2, IČO:
45245053, pověřil výkonem zadavatelských činností podle § 69 zákona
společnost Tercier, spol. s r.o., Radlická 61, 150 00 Praha 5, IČO:
61063207, tel.: +420 225276434-6, fax: +420 251556722, e-mail:
tercier@telecom.cz.
162545-49/02