Portál veřejné správy

Zápis 162545-49/02

Obchodní jménoČeský rozhlas
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno04. 12. 2002
Značka OV162545-49/02
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Český rozhlas B-1 Český rozhlas v zastoupení firmou Tercier, spol. s r.o. vyhlašuje dle zák. č. 199/94 Sb., v platném znění obchodní veřejnou soutěž «Zajištění stravování v pražských pracovištích Českého rozhlasu» 1. Předmět plnění veřejné zakázky: - zajištění stravování (obědy a večeře) - provoz bufetu. Bližší specifikace předmětu plnění je součástí zadávací dokumentace. 2. Doba a místo plnění: Zahájení: 03/2003 na dobu neurčitou Místo plnění: pražská pracoviště Českého rozhlasu (Vinohradská 12, Praha 2, Jeseniova 36, Praha 3, Hybešova 10, Praha 8). 3. Požadavky na prokázání kvalifikace uchazečů: 3.1. Kvalifikační předpoklady - dle § 2b písemně doložené dle § 2c zákona č. 199/94 Sb., ve znění pozdějších předpisů (dále jen «zákona»). Součástí nabídky bude rovněž úředně ověřená kopie dokladu prokazující ustanovení odpovědného zástupce uchazeče (§ 11 zák. č. 455/91 Sb., v platném znění, o živnostenském podnikání). Kvalifikační předpoklady ve smyslu znění § 2b odst. 1 písm. g) zákona uchazeč prokáže v rámci podávání nabídky čestným prohlášením statutárního zástupce uchazeče. Tyto doklady budou součástí nabídky. 3.2. Další předpoklady k plnění veřejné zakázky prokáže uchazeč: a) údaji o průměrném ročním přepočteném počtu zaměstnanců uchazeče v odborných profesích rozhodných pro plnění veřejné zakázky, b) úředně ověřenou kopií pojistné smlouvy na pojištění podnikatelských rizik, c) údaji o všech zakázkách uchazeče plněných v průběhu posledních tří let vyplývajících z obsahové náplně živnosti «Hostinská činnost», s uvedením objednavatele, místa, doby plnění a průměrného ročního počtu stravujících se osob v rámci každé z uváděných zakázek (doplněno referenčními listy vystavenými objednavateli jednotlivých uvedených zakázek), d) údaji o všech zakázkách uchazeče plněných v průběhu posledních tří let vyplývajících z obsahové náplně živnosti «Hostinská činnost», kde byl s uchazečem ukončen smluvní vztah ze strany klienta uchazeče, s uvedením důvodu ukončení smluvního vztahu s uchazečem a uvedením jména klienta, kontaktu na klienta, místa a doby plnění, e) údaji o obchodním obratu uchazeče v jednotlivých rocích posledních tří let, f) údaji o zavedeném a udržovaném systému jakosti s doložením kopie příslušného certifikátu, g) doklad o placení rozhlasových poplatků za rozhlasové přijímače, které má, jako podnikatel, v držení. O doklad je nutné požádat zaměstnance ČRo pí Vieru Dočekalovou, tel.: +420 222722121, e-mail: viera.docekalova@cro.cz. Do tří pracovních dnů uchazeč obdrží daný doklad prostřednictvím faxu nebo, v případě, že uchazeč nemá uhrazeny všechny rozhlasové poplatky, obdrží výpis dlužných částek. Pokud uchazeč nemá žádný rozhlasový přijímač jako podnikatel v držení, doloží v nabídce čestné prohlášení o této skutečnosti. 3.3. Předkládá-li nabídku více osob společně, pak kvalifikaci výše uvedeným způsobem prokážou všechny tyto osoby. Osoby předkládající nabídku společně doloží rovněž jako součást společné nabídky originál nebo úředně ověřenou kopii listiny, ze které bude patrno právní postavení jednotlivých subjektů vůči sobě navzájem i vůči zadavateli, a to v době průběhu obchodní veřejné soutěže i v rámci případného plnění předmětu veřejné zakázky. Uchazeč v nabídce uvede adresu pro písemný styk v průběhu obchodní veřejné soutěže. Nebude-li na této adrese doporučená zásilka uchazečem převzata, bude přesto považována za doručenou. 3.4. Originály nebo úředně ověřené kopie dokladů předloží uchazeč v jednom výrazně označeném originálním vyhotovení nabídky. V ostatních vyhotoveních nabídky postačí fotokopie úředně ověřených dokladů nebo jejich originálů. Při posuzování nabídky bude rozhodující originální vyhotovení. 4. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude provedeno metodou váženého měření užitnosti s párovým porovnáním kritérií, a to podle ekonomické vhodnosti nabídek, v souladu s níže uvedenými kritérii hodnocení: - pestrost a skladba denní nabídky jídel pro výše uvedená pražská pracoviště zadavatele ..................................... váha 16,5 % - výše nabídkové ceny ve složení dle zadávací dokumentace ... váha 16 % - obsah návrhu smluvních podmínek navržených uchazečem ...... váha 15 % - obsah údajů o dalších předpokladech dle bodu 3.2. písm. c) a d) soutěžních podmínek ....................................... váha 14 % - nabízený sortiment prodeje v bufetu ..................... váha 13,5 % - předpokládaná prodejní cena jednotlivých potravin a nápojů prodávaných formou bufetu, vyjádřená kalkulačním vzorcem .............. váha 13 % - obsah údajů o dalších předpokladech dle bodu 3.2. písm. a), b), e) a f) soutěžních podmínek ....................................... váha 12 % 5. Způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky: Nabídková cena bude uvedena v korunách českých bez DPH, DPH a cena včetně DPH jako celková za zajištění předmětu plnění v období jednoho kalendářního roku (při předpokladu 251 pracovního dne) a rozsahu požadovaných služeb dle specifikace v zadávací dokumentaci. Cena bude uvedena jako nejvýše přípustná a bude odpovídat cenové úrovni termínu podání nabídky. Tato cena bude překročitelná pouze na základě dohody obou smluvních stran, a to v případě vývoje míry inflace vyjádřené odchylkou indexů spotřebitelských cen a služeb zveřejňovaných Českým statistickým úřadem pro oblast předmětu plnění veřejné zakázky k 31. 12. příslušného roku proti stavu v době podání nabídky o více než 10 %. Fakturace na základě proúčtování výsledků poskytovaných služeb bude prováděna vždy k poslednímu dni příslušného kalendářního měsíce. Faktury budou mít čtrnáctidenní splatnost ode dne jejich doručení objednavateli. 6. Soutěžní lhůta, termín a místo otevírání obálek: Soutěžní lhůta, ve které lze podávat nabídky, končí dne 10. ledna 2003 v 10.00 hodin. Otevírání obálek s nabídkami proběhne dne 10. 1. 2003 od 10.00 hodin v malé zasedací místnosti na adrese organizátora soutěže Tercier, spol. s r.o., Radlická 61, Praha 5. 7. Jistota: K zajištění svých povinností vyplývajících z účasti v obchodní veřejné soutěži poskytne uchazeč jistotu ve výši 130.000,- Kč formou odpovídající znění § 24 zákona. Účet zadavatele zadavatele je veden u Raiffeisenbank, a.s., č. ú: 1001040797/5500, VS je IČO zájemce. Jistota poskytnutá složením peněžité částky se považuje za složenou okamžikem připsání na uvedený účet. Doklad o poskytnutí jistoty v případě použití formy bankovní záruky doloží uchazeč v originále jako součást nabídky. Platnost a účinnost poskytnuté jistoty bude minimálně o 90 dnů delší, než je těmito podmínkami soutěže stanovená zadávací lhůta. U dokladu, který není v českém jazyce, musí být přiložen autorizovaný překlad. 8. Zadávací lhůta: Je stanovena na 90 dní. 9. Způsob podávání nabídek: Podle § 9 zákona s označením «Veřejná zakázka č. 50/02», doporučeně poštou v uzavřené obálce na adresu Tercier, spol. s r.o., Radlická 61, 150 00 Praha 5, nebo osobně na stejné adrese v pracovní dny v době od 8.00 do 12.00 hod. Poslední den soutěžní lhůty, tj. dne 10. 1. 2003, se nabídky doručené osobně přijímají pouze v době od 8.00 do 10.00 hodin v místě otevírání obálek s nabídkami. 10. Adresa, kde je možno obdržet zadávací dokumentaci: Zadávací dokumentace bude poskytována na základě písemné objednávky převzaté organizátorem soutěže nejpozději do 12.00 hodin dne 12. 12. 2002. Nesplnění této podmínky může být důvodem k nevydání zadávací dokumentace. Zadávací dokumentace bude vydávána ve dnech 13. 12. 2002 a 16. 12. 2002 v době od 9.00 do 12.00 hodin na adrese organizátora soutěže pověřené osobě zájemce, která se prokáže písemným prohlášením statutárního zástupce zájemce. Prohlášení bude obsahovat identifikační údaje zájemce, kopii výpisu z obchodního rejstříku zájemce (je-li v něm zapsán) a jméno, příjmení, číslo průkazu totožnosti osoby pověřené k převzetí zadávací dokumentace. Po této lhůtě bude zadávací dokumentace vydána řádně přihlášenému zájemci za stejných podmínek na adrese organizátora obchodní veřejné soutěže, a to v pracovních dnech od 8.00 do 12.00 hodin, po předchozí telefonické dohodě s organizátorem soutěže. 11. Prohlídka místa plnění bude zástupcům řádně přihlášených zájemců umožněna dne 18. 12. 2002. Sraz účastníků prohlídky, kteří se prokážou písemným zmocněním statutárního zástupce zájemce, bude v 10.00 hod. ve vestibulu Českého rozhlasu, Vinohradská 12, Praha 2. 12. Zadavatel připouští variantní řešení, avšak s podmínkou, že nabídky uchazečů mohou obsahovat nejvýše jednu variantu řešení, tzn. 1 základní a 1 variantní řešení (celkem tedy 2 řešení) předmětu veřejné zakázky, nepřipouští dílčí plnění předmětu veřejné zakázky. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout předložené nabídky, změnit či doplnit vyhlášené podmínky soutěže a zadávací dokumentace, popřípadě soutěž zrušit. Dále si zadavatel vyhrazuje právo ověřovat si údaje obsažené v nabídce uchazeče a vyjadřovat se k uzavírání smluv vybraného uchazeče s případnými jednotlivými subdodavateli. Hodnoceny budou pouze nabídky splňující všechny body soutěžních podmínek a zadávací dokumentace. Zadavatel omezuje účast v obchodní veřejné soutěži pouze na tuzemské uchazeče. 13. Identifikační údaje zadavatele: Český rozhlas, se sídlem Vinohradská 12, 120 99 Praha 2, IČO: 45245053, pověřil výkonem zadavatelských činností podle § 69 zákona společnost Tercier, spol. s r.o., Radlická 61, 150 00 Praha 5, IČO: 61063207, tel.: +420 225276434-6, fax: +420 251556722, e-mail: tercier@telecom.cz. 162545-49/02