Portál veřejné správy

Zápis 161915-47/02

Obchodní jménoČEZ, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO45274649
Sídlo: Duhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53
Publikováno20. 11. 2002
Značka OV161915-47/02
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s. A-6 PODMÍNKY SOUTĚŽE T8450201 pro neurčité osoby k podání nejvhodnějšího návrhu na uzavření smlouvy (dále jen Nabídka) stanovené Zadavatelem v souladu s ustanovením § 4 a následujících zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších změn a doplňků (dále jen Zákon). Název veřejné zakázky: «T8450201 - Rekonstrukce ostatní VZT - zařízení neodkladná» Zadavatel veřejné zakázky: ČEZ, a. s. Sídlo:: Duhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53 IČO: 45274649 zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1581 organizační jednotka: Jaderná elektrárna Dukovany (dále jen JE Dukovany) Tímto Zadavatel vyhlašuje v souladu se Zákonem Obchodní veřejnou soutěž o nejvhodnější Nabídku na dodávku veřejné zakázky «T8450201 - Rekonstrukce ostatní VZT - zařízení neodkladná» v souladu a za podmínek stanovených těmito Podmínkami soutěže 1. Základní podmínky soutěže: 1.1 Předmět veřejné zakázky: Předmětem veřejné zakázky je provedení rekonstrukce vzduchotechnických systémů (dále jen VZT) v prostoru podélných etažérek výrobních bloků nazvané «T8450201 - Rekonstrukce ostatní VZT - zařízení neodkladná» pro 1. až 4. blok JE Dukovany formou vyšší kompletované dodávky včetně vypracování a předání dokumentace pro provedení díla, komplexního vyzkoušení, zaškolení personálu zadavatele a předání dokumentace skutečného provedení díla. Dílo podléhá právnímu režimu zákona č. 18/1997 Sb. jeho prováděcí vyhlášky č. 214/1997 Sb., zákona 174/1968 Sb., 50/1978 Sb., § 3 vyhl. ČÚBP č. 20/1979 Sb., všechny v platném znění. Specifikace předmětu veřejné zakázky včetně požadavků na její technické řešení a jejího rozdělení do Dílčích celků je uvedena v Zadávací dokumentaci. 1.2 Termín a místo plnění veřejné zakázky: Dílo bude realizováno v předpokládaném termínu od 03/2003 do 11/2006. Požadavky na termíny plnění jednotlivých Dílčích částí díla jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci - část G - Návrh smlouvy o dílo. Místem realizace díla je Jaderná elektrárna Dukovany. Jednotlivé dohodnuté Dílčí části díla budou předávány v Jaderné elektrárně Dukovany. 1.3 Prokázání kvalifikačních předpokladů: Zadavatel požaduje po Zájemci prokázání kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 2b Zákona, a to způsobem dle ustanovení § 2c Zákona. Zájemce prokáže splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1 písm. g) Zákona čestným prohlášením. U Nabídek předpokládajících splnění předmětu veřejné zakázky s pomocí jiných osob (dále subdodavatelé) prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů Zájemce, který Nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahují na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují splnění kvalifikačních předpokladů podle § 2b odst. 1 písm. a) i tyto jiné osoby. Veškeré doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů musí být doloženy v originále nebo úředně ověřené kopii. Uchazeč je povinen do 14 dnů sdělit písemně Zadavateli změny, které nastaly po podání jeho Nabídky a které se dotýkají údajů požadovaných Zadavatelem při prokazování kvalifikace. Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva, předloží nejpozději do 3 dnů před uplynutím lhůty pro uzavření smlouvy doklady prokazující kvalifikaci Uchazeče v rozsahu dle § 2c odst. 2 Zákona. 1.4 Další předpoklady pro splnění veřejné zakázky: Veškeré požadované dokumenty dle tohoto bodu musí být předloženy tak, jak je uvedeno níže. K dokladům, které nejsou předkládány v českém jazyce, musí být přiložen jejich úřední překlad do českého jazyka. Zájemce doloží: a) Doklad o odborné způsobilosti ve smyslu § 3 vyhl. ČÚBP č. 20/1979 Sb., v platném znění pro činnosti na vyhrazených elektrických zařízeních - prostá kopie. b) Platné oprávnění podle § 8 vyhl. č. 50/1978 Sb. pro práci na elektrickém zařízení do 1000 V v objektu třídy A pracovníků, kteří se budou podílet na řízení prací na elektrickém zařízení při realizaci díla - prostá kopie. c) Doklad o zavedení systému jakosti, prokázaný certifikátem dle norem ISO řady 9000:1994 (9000:2000) nebo jiného mezinárodně uznávaného standardu, splňujícího požadavky ISO 9000:1994 (2000) vydaný certifikační společností - originál či úředně ověření kopie. Seznam certifikačních společností pro systém certifikace dle norem ISO 9000 je uveden v seznamu Sz 03-02 - viz Zadávací dokumentace, část H. d) Reference Uchazeče se prokazuje předložením referenčních listin s možností ověření, vystavených příslušnými Zadavateli (investory). Zadavatel požaduje doložení alespoň jedné referenční listiny se zhodnocením kvality a průběhu plnění obdobné zakázky. Obdobnou zakázkou se rozumí podobný typ VZT systémů s požadovaným typem chladicího média instalovaného v průmyslovém objektu. e) Zájemce v nabídce doloží příslib pojištění Zájemce na splnění podmínek uvedených v Zadávací dokumentaci, části G - Návrhu Smlouvy o dílo, článku 16. f) Zadavatel stanovuje minimální záruční lhůtu takto: Za dokumentaci - nejméně 24 měsíců od předání a převzetí posledně předávaného Dílčího celku. Za realizaci díla nejméně 24 měsíců ode dne předání a převzetí každého Dílčího celku díla. Akceptace poskytnutí takovéto záruky bude uvedena v kapitole J Nabídky. 1.5 Neprokáže-li Uchazeč kterýkoli z kvalifikačních předpokladů uvedených v bodě 1.3 a dalších předpokladů pro splnění veřejné zakázky dle bodu 1.4, Zadavatel ho z další účasti na veřejné zakázce vyloučí. 2. Požadavky na formu předání Nabídky a její označení: Nabídka bude předložena v originále a 3 kopiích v českém jazyce a v povinném řazení. Řazení jednotlivých kapitol Nabídky je předepsáno v Zadávací dokumentaci, části A. Originál Nabídky bude označen razítkem «Originál» a každá jeho strana bude parafována modrým písmem s výjimkou originálů nebo úředně ověřených fotokopií dokladů. Kopie Nabídky pak budou označeny razítkem «Kopie». Originály, respektive úředně ověřené kopie dokladů, jejichž předložení je požadováno v Podmínkách soutěže, případně v Zadávací dokumentaci, budou zařazeny do vyhotovení Nabídky označeného jako «Originál», v ostatních vyhotoveních Nabídky postačí neověřené fotokopie. Není-li některý doklad v českém jazyce, musí být předložen rovněž jeho úřední překlad do českého jazyka. Titulní list Nabídky bude podepsán statutárním orgánem Uchazeče nebo zmocněnou osobou. V takovém případě doloží Uchazeč v Nabídce originál plné moci podepsaný statutárním orgánem Uchazeče. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná a bude včetně příloh svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy. Nabídka nesmí obsahovat opravy a přepisy, které by Zadavatele mohly uvést v omyl. Všechny listy Nabídky i jejích příloh budou v pravém dolním rohu očíslovány průběžnou vzestupnou číselnou řadou. Tato povinnost se nevztahuje na úřední listiny, respektive jejich úředně ověřené kopie. Posledním listem Nabídky bude prohlášení Uchazeče, v němž se uvede celkový počet listů v Nabídce, a to včetně listů neočíslovaných, jejichž seznam bude uveden v prohlášení. 3. Způsob hodnocení Nabídky: Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti Nabídek v souladu s níže uvedenými vyhodnocovacími kritérii, která jsou seřazena v sestupném pořadí podle významu, který jim Zadavatel přisuzuje: Kritérium 1 - Nabídková cena veřejné zakázky 50 % Kritérium 2 - Soulad nabízeného řešení s technickou specifikací, v tom zejména: 30 % a) rámcový návrh koncepce VZT systémů a popis návrhu jeho instalace a zprovoznění v zadaných prostorech a provozních podmínkách; b) rozsah vyvolaných úprav formou výměny a doplnění zařízení, rozsah vyvolaných úprav stávajícího; c) popis předpokládaného způsobu provedení díla; d) návrh předpokládaného způsobu provádění kontroly díla a zajištění jeho kvality. Kritérium 3 - Soulad s Návrhem smlouvy o dílo 8 % Kritérium 4 - Návrh revizí a kontrol během budoucího provozu díla 5 % Kritérium 5 - Vyčíslení předpokládaných ročních nákladů na opravy, údržbu a revize během budoucího provozu díla - za 5 let 4 % Kritérium 6 - Reference Uchazeče z realizace obdobných zakázek 3 % 4. Požadavky na jednotný způsob zpracování Nabídkové ceny včetně stanovení platebních podmínek: Nabídkovou cenu uvedenou v Nabídce není možné po předložení Nabídky měnit za žádných podmínek. Nabídková cena veřejné zakázky bude zpracována pro každou nabídnutou variantu v souladu s následujícími požadavky: - Nabídková cena bude nabídnuta jako cena pevná za veřejnou zakázku jako celek a musí zahrnovat veškeré náklady Uchazeče spojené s realizací díla a musí být platná po celou dobu realizace; - Nabídková cena bude uvedena v korunách českých a bude uvedena bez DPH, dále bude uvedena DPH a cena včetně DPH; - Nabídková cena bude dále rozdělena na cenu za jednotlivé Dílčí celky; - Nabídková cena nebude moci být v průběhu plnění díla navyšována z důvodů inflačních, kurzovních nebo odlišných skutečných nákladů díla při jeho provedení dle odsouhlasené dokumentace; - Zadavatel uhradí samostatně jednotlivé Dílčí celky po jejich předání a převzetí. Platební podmínky jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci - část G - Návrhu smlouvy o dílo. 5. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s Nabídkami: Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s Nabídkami. Do účasti v soutěži budou zahrnuty Nabídky, které Zadavatel obdrží na adrese dle bodu 7 těchto Podmínek soutěže nejpozději do hodiny a dne otevírání obálek s Nabídkami, tj. do 7. 1. 2003 do 12.00 hodin místního času. Otevírání obálek s Nabídkami se uskuteční dne 7. 1. 2003 ve 12.00 hodin v zasedací místnosti A126, Kord 1, JE Dukovany. Otevírání Nabídek se mohou zúčastnit nejvýše 2 (dva) pracovníci Uchazeče. Opožděně podané Nabídky Zadavatel neotvírá a vrátí je neprodleně Uchazeči. 6. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dní. 7. Místo pro podání Nabídek a doba, v níž lze podat Nabídku osobně: Uchazeč doručí svoji Nabídku na adresu: ČEZ, a. s. organizační jednotka Jaderná elektrárna Dukovany Ing. Emil FIALA, budova Kord 1, místnost č. B 101 675 50 Dukovany Budou akceptovány pouze Nabídky v níže stanovené formě doručené poštou, kurýrní službou nebo osobně na výše uvedenou adresu v pracovní dny v době od 9.00 do 11.00 hod., dne 7. 1. 2003 pak v době od 9.00 do 12.00 hodin. Obal Nabídek bude označen textem «Neotvírat - veřejná zakázka T8450201 - Rekonstrukce ostatní VZT - zařízení neodkladná», plným obchodním názvem Uchazeče. Obal bude uzavřen a na uzavření opatřen razítkem, případně podpisem Uchazeče, je-li fyzickou osobou, či podpisem statutárního zástupce, je-li právnickou osobou. 8. Název, sídlo, telefon a fax Zadavatele, kontaktní osoba Zadavatele: ČEZ, a. s. Sídlo: Duhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53 organizační jednotka: Jaderná elektrárna Dukovany Kontaktní osoba Zadavatele: Ing. Emil FIALA, přípravář investic oddělení 5410 telefon: 568 815 273, fax: 568 814 961, E-mail: fialae1.edu@mail.cez.cz 9. Doba konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky + dotazy: Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se bude konat pro Zájemce dne 3. 12. 2002 v 9.00 hodin. Zadavatel umožní Zájemci tuto prohlídku při splnění níže uvedených podmínek (nevztahuje se na držitele platného oprávnění vstupu do EDU): Písemná žádost o umožnění prohlídky bude předána kontaktní osobě Zadavatele nejpozději 3 pracovní dny předem. K žádosti o umožnění prohlídky budou přiloženy tyto údaje o každé osobě Zájemce, která se prohlídky zúčastní: - jméno a příjmení - rodné číslo - číslo občanského průkazu - číslo pasu u cizího státního příslušníka Při návštěvě musí mít zástupce Zájemce s sebou platný občanský průkaz, popř. pas. Zadavatel umožní prohlídku nejvíce dvěma osobám od jednoho Zájemce. Případné dotazy k dalším předpokladům pro plnění veřejné zakázky či k Zadávací dokumentaci Zadavatel zodpoví, pokud je kontaktní osoba Zadavatele obdrží písemně nejpozději do sedmi kalendářních dnů před uplynutím soutěžní lhůty. Tyto informace budou poskytnuty všem Zájemcům. 10. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zájemci na základě § 23 Zákona poskytnou Zadavateli jistotu ve výši 1.500.000,- Kč (jeden milion pět set tisíc korun českých) jednou z forem dle § 24 Zákona. Na účet Zadavatele lze jistotu složit u Komerční banky, a. s., pobočka Třebíč, číslo účtu: 4901-711/0100. Při platbě uveďte variabilní symbol T8450201, jako specifický symbol uvede Zájemce své IČ. Poskytnutá jistota bude Zadavateli prokazatelně doložena v souladu s ustanovením § 24 odst. 2 Zákona. 10.1 V případě poskytnutí jistoty dle § 24 odst. 1 písm. b) musí být peněžní částka ve výši jistoty připsána na účet Zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. «Příkaz k úhradě», potvrzení banky o převodu nebo výpis z účtu Zájemce nebude považován za doklad o poskytnutí jistoty na účet Zadavatele. 10.2 V případě poskytnutí jistoty bankovní zárukou musí být «Doklad o poskytnutí jistoty» předložen v originálním znění. Za «Doklad o poskytnutí jistoty» se považuje písemné prohlášení banky v originále v záruční listině, jejíž platnost začíná dnem otevírání obálek a nesmí být kratší než 180 dnů, tj. nejméně do 6. 7. 2003. Doklad o poskytnutí bankovní záruky musí být v písemné formě předložen Zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty a musí z jeho obsahu být zřejmé, že záruční listina je vystavená ve prospěch Zadavatele pro tuto obchodní veřejnou soutěž a že Zadavatel je oprávněn vykonávat právo z poskytnuté jistoty bezpodmínečně a na první výzvu v případech vymezených v § 26 Zákona. «Doklad o poskytnutí jistoty» bude doložen v kapitole A Nabídky. 11. Adresa a lhůta, v níž je možno vyžádat Zadávací dokumentaci: Zadávací dokumentace bude Zájemcům poskytnuta bez požadavku na její úhradu od vyhlášení této soutěže v pracovní dny na adrese: ČEZ, a. s. organizační jednotka Jaderná elektrárna Dukovany 675 50 Dukovany u kontaktní osoby Zadavatele Ing. Emil FIALA, budova Kord 1, místnost č. B101. Zadávací dokumentaci je třeba objednat u kontaktní osoby telefonicky nejméně 1 pracovní den před požadovaným termínem vyzvednutí nebo písemně či faxem nejméně 2 pracovní dny před požadovaným termínem vyzvednutí. 12. Variantní řešení: Zadavatel požaduje variantní řešení. Varianta číslo 1 - provedení díla v rozsahu požadovaném v části «C» Zadávací dokumentace, varianta číslo 2 - místo požadované repase neautonomních pracovních přívodních a cirkulačních VZT jednotek provedení jejich kompletní výměny/náhrady. 13. Práva Zadavatele: Zadavatel si vyhrazuje práva: - Zadavatel omezuje soutěž pouze pro tuzemské osoby. - Zadavatel nepřipouští společnou Nabídku více osob, budou akceptovány pouze Nabídky předložené jednou osobou. Použije-li Zájemce subdodavatele, pak předloží svůj subdodavatelský systém s uvedením částí díla, které bude příslušný subdodavatel provádět. Uvedení subdodavatelského systému bude uvedeno v části A Nabídky. - V průběhu lhůty pro podání Nabídky měnit podmínky Zadávací dokumentace formou dodatků k Zadávací dokumentaci. Zadavatel v dodatku přihlédne k délce lhůty pro podání Nabídky tak, aby byl Zájemci poskytnut dostatek času na zpracování Nabídky podle změněných podmínek Zadávací dokumentace. V případě úpravy termínů všechna práva a závazky Zadavatele a Zájemce podléhající dřívějšímu konečnému termínu budou po změně podléhat nově určenému termínu. - Zrušit obchodní veřejnou soutěž nebo odmítnout všechny předložené Nabídky před rozhodnutím o výběru nejvhodnější Nabídky. Zadávací dokumentaci poskytnutou Zájemci označuje Zadavatel v celém jejím rozsahu za důvěrnou a použitelnou pouze a výlučně k účelům vyplývajícím z této OVS, tzn. vztahují se na ni veškerá omezení podrobněji popsaná v Zadávací dokumentaci, část G, článek 14. - Zájemci nemají nárok ze strany Zadavatele na úhradu nákladů spojených s účastí v obchodní veřejné soutěži vyhlášené dle těchto Podmínek soutěže, a to i v případě, že Zadavatel zadání veřejné zakázky zruší nebo odmítne všechny Nabídky. - S výjimkou opožděně předložených Nabídek Zadavatel předložené Nabídky nevrací a ponechává si je jako doklad o průběhu zadání veřejné zakázky. Ing. Jaroslav VOKUREK Ing. Aleš JOHN ředitel sekce Jaderná energetika ředitel pro techniku 161915-47/02