VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
A-6
PODMÍNKY SOUTĚŽE
T8450201
pro neurčité osoby k podání nejvhodnějšího návrhu na uzavření smlouvy
(dále jen Nabídka) stanovené Zadavatelem v souladu s ustanovením § 4 a
následujících zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve
znění pozdějších změn a doplňků (dále jen Zákon).
Název veřejné zakázky:
«T8450201 - Rekonstrukce ostatní VZT - zařízení neodkladná»
Zadavatel veřejné zakázky:
ČEZ, a. s.
Sídlo:: Duhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53
IČO: 45274649
zapsán v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1581
organizační jednotka: Jaderná elektrárna Dukovany
(dále jen JE Dukovany)
Tímto Zadavatel vyhlašuje v souladu se Zákonem
Obchodní veřejnou soutěž
o nejvhodnější Nabídku na dodávku veřejné zakázky
«T8450201 - Rekonstrukce ostatní VZT - zařízení neodkladná»
v souladu a za podmínek stanovených těmito Podmínkami soutěže
1. Základní podmínky soutěže:
1.1 Předmět veřejné zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je provedení rekonstrukce vzduchotechnických
systémů (dále jen VZT) v prostoru podélných etažérek výrobních bloků
nazvané «T8450201 - Rekonstrukce ostatní VZT - zařízení neodkladná» pro
1. až 4. blok JE Dukovany formou vyšší kompletované dodávky včetně
vypracování a předání dokumentace pro provedení díla, komplexního
vyzkoušení, zaškolení personálu zadavatele a předání dokumentace
skutečného provedení díla.
Dílo podléhá právnímu režimu zákona č. 18/1997 Sb. jeho prováděcí
vyhlášky č. 214/1997 Sb., zákona 174/1968 Sb., 50/1978 Sb., § 3 vyhl.
ČÚBP č. 20/1979 Sb., všechny v platném znění.
Specifikace předmětu veřejné zakázky včetně požadavků na její technické
řešení a jejího rozdělení do Dílčích celků je uvedena v Zadávací dokumentaci.
1.2 Termín a místo plnění veřejné zakázky:
Dílo bude realizováno v předpokládaném termínu od 03/2003 do 11/2006.
Požadavky na termíny plnění jednotlivých Dílčích částí díla jsou uvedeny
v Zadávací dokumentaci - část G - Návrh smlouvy o dílo.
Místem realizace díla je Jaderná elektrárna Dukovany. Jednotlivé
dohodnuté Dílčí části díla budou předávány v Jaderné elektrárně Dukovany.
1.3 Prokázání kvalifikačních předpokladů:
Zadavatel požaduje po Zájemci prokázání kvalifikačních předpokladů dle
ustanovení § 2b Zákona, a to způsobem dle ustanovení § 2c Zákona.
Zájemce prokáže splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1 písm. g)
Zákona čestným prohlášením.
U Nabídek předpokládajících splnění předmětu veřejné zakázky s pomocí jiných
osob (dále subdodavatelé) prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů Zájemce,
který Nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahují na celý
rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují splnění kvalifikačních předpokladů
podle § 2b odst. 1 písm. a) i tyto jiné osoby.
Veškeré doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů musí být
doloženy v originále nebo úředně ověřené kopii.
Uchazeč je povinen do 14 dnů sdělit písemně Zadavateli změny, které
nastaly po podání jeho Nabídky a které se dotýkají údajů požadovaných
Zadavatelem při prokazování kvalifikace.
Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva, předloží nejpozději do 3 dnů
před uplynutím lhůty pro uzavření smlouvy doklady prokazující kvalifikaci
Uchazeče v rozsahu dle § 2c odst. 2 Zákona.
1.4 Další předpoklady pro splnění veřejné zakázky:
Veškeré požadované dokumenty dle tohoto bodu musí být předloženy tak, jak
je uvedeno níže. K dokladům, které nejsou předkládány v českém jazyce,
musí být přiložen jejich úřední překlad do českého jazyka.
Zájemce doloží:
a) Doklad o odborné způsobilosti ve smyslu § 3 vyhl. ČÚBP č. 20/1979 Sb.,
v platném znění pro činnosti na vyhrazených elektrických zařízeních
- prostá kopie.
b) Platné oprávnění podle § 8 vyhl. č. 50/1978 Sb. pro práci na
elektrickém zařízení do 1000 V v objektu třídy A pracovníků, kteří
se budou podílet na řízení prací na elektrickém zařízení při
realizaci díla - prostá kopie.
c) Doklad o zavedení systému jakosti, prokázaný certifikátem dle
norem ISO řady 9000:1994 (9000:2000) nebo jiného mezinárodně
uznávaného standardu, splňujícího požadavky ISO 9000:1994 (2000)
vydaný certifikační společností - originál či úředně ověření kopie.
Seznam certifikačních společností pro systém certifikace dle norem
ISO 9000 je uveden v seznamu Sz 03-02 - viz Zadávací dokumentace, část H.
d) Reference Uchazeče se prokazuje předložením referenčních listin s
možností ověření, vystavených příslušnými Zadavateli (investory).
Zadavatel požaduje doložení alespoň jedné referenční listiny se
zhodnocením kvality a průběhu plnění obdobné zakázky. Obdobnou
zakázkou se rozumí podobný typ VZT systémů s požadovaným typem
chladicího média instalovaného v průmyslovém objektu.
e) Zájemce v nabídce doloží příslib pojištění Zájemce na splnění
podmínek uvedených v Zadávací dokumentaci, části G - Návrhu Smlouvy
o dílo, článku 16.
f) Zadavatel stanovuje minimální záruční lhůtu takto:
Za dokumentaci - nejméně 24 měsíců od předání a převzetí posledně
předávaného Dílčího celku. Za realizaci díla nejméně 24 měsíců ode
dne předání a převzetí každého Dílčího celku díla. Akceptace
poskytnutí takovéto záruky bude uvedena v kapitole J Nabídky.
1.5 Neprokáže-li Uchazeč kterýkoli z kvalifikačních předpokladů uvedených
v bodě 1.3 a dalších předpokladů pro splnění veřejné zakázky dle bodu
1.4, Zadavatel ho z další účasti na veřejné zakázce vyloučí.
2. Požadavky na formu předání Nabídky a její označení:
Nabídka bude předložena v originále a 3 kopiích v českém jazyce a v
povinném řazení. Řazení jednotlivých kapitol Nabídky je předepsáno v
Zadávací dokumentaci, části A. Originál Nabídky bude označen razítkem
«Originál» a každá jeho strana bude parafována modrým písmem s výjimkou
originálů nebo úředně ověřených fotokopií dokladů. Kopie Nabídky pak
budou označeny razítkem «Kopie».
Originály, respektive úředně ověřené kopie dokladů, jejichž předložení je
požadováno v Podmínkách soutěže, případně v Zadávací dokumentaci, budou
zařazeny do vyhotovení Nabídky označeného jako «Originál», v ostatních
vyhotoveních Nabídky postačí neověřené fotokopie. Není-li některý doklad
v českém jazyce, musí být předložen rovněž jeho úřední překlad do českého
jazyka.
Titulní list Nabídky bude podepsán statutárním orgánem Uchazeče nebo
zmocněnou osobou. V takovém případě doloží Uchazeč v Nabídce originál
plné moci podepsaný statutárním orgánem Uchazeče.
Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná a
bude včetně příloh svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s
jednotlivými listy. Nabídka nesmí obsahovat opravy a přepisy, které by
Zadavatele mohly uvést v omyl.
Všechny listy Nabídky i jejích příloh budou v pravém dolním rohu
očíslovány průběžnou vzestupnou číselnou řadou. Tato povinnost se
nevztahuje na úřední listiny, respektive jejich úředně ověřené kopie.
Posledním listem Nabídky bude prohlášení Uchazeče, v němž se uvede
celkový počet listů v Nabídce, a to včetně listů neočíslovaných, jejichž
seznam bude uveden v prohlášení.
3. Způsob hodnocení Nabídky:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti Nabídek v souladu s
níže uvedenými vyhodnocovacími kritérii, která jsou seřazena v sestupném
pořadí podle významu, který jim Zadavatel přisuzuje:
Kritérium 1 - Nabídková cena veřejné zakázky 50 %
Kritérium 2 - Soulad nabízeného řešení s technickou specifikací, v
tom zejména: 30 %
a) rámcový návrh koncepce VZT systémů a popis návrhu jeho
instalace a zprovoznění v zadaných prostorech a provozních
podmínkách;
b) rozsah vyvolaných úprav formou výměny a doplnění zařízení,
rozsah vyvolaných úprav stávajícího;
c) popis předpokládaného způsobu provedení díla;
d) návrh předpokládaného způsobu provádění kontroly díla
a zajištění jeho kvality.
Kritérium 3 - Soulad s Návrhem smlouvy o dílo 8 %
Kritérium 4 - Návrh revizí a kontrol během budoucího provozu díla 5 %
Kritérium 5 - Vyčíslení předpokládaných ročních nákladů na opravy,
údržbu a revize během budoucího provozu díla - za 5 let 4 %
Kritérium 6 - Reference Uchazeče z realizace obdobných zakázek 3 %
4. Požadavky na jednotný způsob zpracování Nabídkové ceny včetně
stanovení platebních podmínek:
Nabídkovou cenu uvedenou v Nabídce není možné po předložení Nabídky měnit
za žádných podmínek.
Nabídková cena veřejné zakázky bude zpracována pro každou nabídnutou
variantu v souladu s následujícími požadavky:
- Nabídková cena bude nabídnuta jako cena pevná za veřejnou zakázku
jako celek a musí zahrnovat veškeré náklady Uchazeče spojené s
realizací díla a musí být platná po celou dobu realizace;
- Nabídková cena bude uvedena v korunách českých a bude uvedena bez
DPH, dále bude uvedena DPH a cena včetně DPH;
- Nabídková cena bude dále rozdělena na cenu za jednotlivé Dílčí celky;
- Nabídková cena nebude moci být v průběhu plnění díla navyšována z
důvodů inflačních, kurzovních nebo odlišných skutečných nákladů díla
při jeho provedení dle odsouhlasené dokumentace;
- Zadavatel uhradí samostatně jednotlivé Dílčí celky po jejich
předání a převzetí. Platební podmínky jsou uvedeny v Zadávací
dokumentaci - část G - Návrhu smlouvy o dílo.
5. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s Nabídkami:
Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v
Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s Nabídkami.
Do účasti v soutěži budou zahrnuty Nabídky, které Zadavatel obdrží na
adrese dle bodu 7 těchto Podmínek soutěže nejpozději do hodiny a dne
otevírání obálek s Nabídkami, tj. do 7. 1. 2003 do 12.00 hodin místního
času. Otevírání obálek s Nabídkami se uskuteční dne 7. 1. 2003 ve 12.00
hodin v zasedací místnosti A126, Kord 1, JE Dukovany. Otevírání Nabídek
se mohou zúčastnit nejvýše 2 (dva) pracovníci Uchazeče.
Opožděně podané Nabídky Zadavatel neotvírá a vrátí je neprodleně Uchazeči.
6. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dní.
7. Místo pro podání Nabídek a doba, v níž lze podat Nabídku osobně:
Uchazeč doručí svoji Nabídku na adresu:
ČEZ, a. s.
organizační jednotka Jaderná elektrárna Dukovany
Ing. Emil FIALA, budova Kord 1, místnost č. B 101
675 50 Dukovany
Budou akceptovány pouze Nabídky v níže stanovené formě doručené poštou,
kurýrní službou nebo osobně na výše uvedenou adresu v pracovní dny v době
od 9.00 do 11.00 hod., dne 7. 1. 2003 pak v době od 9.00 do 12.00 hodin.
Obal Nabídek bude označen textem «Neotvírat - veřejná zakázka T8450201 -
Rekonstrukce ostatní VZT - zařízení neodkladná», plným obchodním názvem
Uchazeče. Obal bude uzavřen a na uzavření opatřen razítkem, případně
podpisem Uchazeče, je-li fyzickou osobou, či podpisem statutárního
zástupce, je-li právnickou osobou.
8. Název, sídlo, telefon a fax Zadavatele, kontaktní osoba Zadavatele:
ČEZ, a. s.
Sídlo: Duhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53
organizační jednotka: Jaderná elektrárna Dukovany
Kontaktní osoba Zadavatele: Ing. Emil FIALA, přípravář investic oddělení 5410
telefon: 568 815 273, fax: 568 814 961, E-mail: fialae1.edu@mail.cez.cz
9. Doba konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky + dotazy:
Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se bude konat pro Zájemce dne
3. 12. 2002 v 9.00 hodin.
Zadavatel umožní Zájemci tuto prohlídku při splnění níže uvedených
podmínek (nevztahuje se na držitele platného oprávnění vstupu do EDU):
Písemná žádost o umožnění prohlídky bude předána kontaktní osobě Zadavatele
nejpozději 3 pracovní dny předem.
K žádosti o umožnění prohlídky budou přiloženy tyto údaje o každé osobě
Zájemce, která se prohlídky zúčastní:
- jméno a příjmení
- rodné číslo
- číslo občanského průkazu
- číslo pasu u cizího státního příslušníka
Při návštěvě musí mít zástupce Zájemce s sebou platný občanský průkaz,
popř. pas.
Zadavatel umožní prohlídku nejvíce dvěma osobám od jednoho Zájemce.
Případné dotazy k dalším předpokladům pro plnění veřejné zakázky či k
Zadávací dokumentaci Zadavatel zodpoví, pokud je kontaktní osoba
Zadavatele obdrží písemně nejpozději do sedmi kalendářních dnů před
uplynutím soutěžní lhůty. Tyto informace budou poskytnuty všem Zájemcům.
10. Požadavek na poskytnutí jistoty:
Zájemci na základě § 23 Zákona poskytnou Zadavateli jistotu ve výši
1.500.000,- Kč (jeden milion pět set tisíc korun českých) jednou z forem dle
§ 24 Zákona.
Na účet Zadavatele lze jistotu složit u Komerční banky, a. s., pobočka
Třebíč, číslo účtu: 4901-711/0100. Při platbě uveďte variabilní symbol
T8450201, jako specifický symbol uvede Zájemce své IČ.
Poskytnutá jistota bude Zadavateli prokazatelně doložena v souladu s
ustanovením § 24 odst. 2 Zákona.
10.1 V případě poskytnutí jistoty dle § 24 odst. 1 písm. b) musí být
peněžní částka ve výši jistoty připsána na účet Zadavatele
nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek.
«Příkaz k úhradě», potvrzení banky o převodu nebo výpis z účtu
Zájemce nebude považován za doklad o poskytnutí jistoty na účet
Zadavatele.
10.2 V případě poskytnutí jistoty bankovní zárukou musí být «Doklad o
poskytnutí jistoty» předložen v originálním znění. Za «Doklad o
poskytnutí jistoty» se považuje písemné prohlášení banky v originále
v záruční listině, jejíž platnost začíná dnem otevírání obálek a
nesmí být kratší než 180 dnů, tj. nejméně do 6. 7. 2003.
Doklad o poskytnutí bankovní záruky musí být v písemné formě
předložen Zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty a musí z
jeho obsahu být zřejmé, že záruční listina je vystavená ve prospěch
Zadavatele pro tuto obchodní veřejnou soutěž a že Zadavatel je
oprávněn vykonávat právo z poskytnuté jistoty bezpodmínečně a na
první výzvu v případech vymezených v § 26 Zákona. «Doklad o
poskytnutí jistoty» bude doložen v kapitole A Nabídky.
11. Adresa a lhůta, v níž je možno vyžádat Zadávací dokumentaci:
Zadávací dokumentace bude Zájemcům poskytnuta bez požadavku na její
úhradu od vyhlášení této soutěže v pracovní dny na adrese:
ČEZ, a. s.
organizační jednotka
Jaderná elektrárna Dukovany
675 50 Dukovany
u kontaktní osoby Zadavatele Ing. Emil FIALA, budova Kord 1, místnost č. B101.
Zadávací dokumentaci je třeba objednat u kontaktní osoby telefonicky nejméně
1 pracovní den před požadovaným termínem vyzvednutí nebo písemně či faxem
nejméně 2 pracovní dny před požadovaným termínem vyzvednutí.
12. Variantní řešení:
Zadavatel požaduje variantní řešení. Varianta číslo 1 - provedení díla v
rozsahu požadovaném v části «C» Zadávací dokumentace, varianta číslo 2 -
místo požadované repase neautonomních pracovních přívodních a
cirkulačních VZT jednotek provedení jejich kompletní výměny/náhrady.
13. Práva Zadavatele:
Zadavatel si vyhrazuje práva:
- Zadavatel omezuje soutěž pouze pro tuzemské osoby.
- Zadavatel nepřipouští společnou Nabídku více osob, budou
akceptovány pouze Nabídky předložené jednou osobou. Použije-li
Zájemce subdodavatele, pak předloží svůj subdodavatelský systém s
uvedením částí díla, které bude příslušný subdodavatel provádět.
Uvedení subdodavatelského systému bude uvedeno v části A Nabídky.
- V průběhu lhůty pro podání Nabídky měnit podmínky Zadávací
dokumentace formou dodatků k Zadávací dokumentaci. Zadavatel v
dodatku přihlédne k délce lhůty pro podání Nabídky tak, aby byl
Zájemci poskytnut dostatek času na zpracování Nabídky podle
změněných podmínek Zadávací dokumentace. V případě úpravy termínů
všechna práva a závazky Zadavatele a Zájemce podléhající dřívějšímu
konečnému termínu budou po změně podléhat nově určenému termínu.
- Zrušit obchodní veřejnou soutěž nebo odmítnout všechny předložené
Nabídky před rozhodnutím o výběru nejvhodnější Nabídky.
Zadávací dokumentaci poskytnutou Zájemci označuje Zadavatel v celém
jejím rozsahu za důvěrnou a použitelnou pouze a výlučně k účelům
vyplývajícím z této OVS, tzn. vztahují se na ni veškerá omezení
podrobněji popsaná v Zadávací dokumentaci, část G, článek 14.
- Zájemci nemají nárok ze strany Zadavatele na úhradu nákladů
spojených s účastí v obchodní veřejné soutěži vyhlášené dle těchto
Podmínek soutěže, a to i v případě, že Zadavatel zadání veřejné
zakázky zruší nebo odmítne všechny Nabídky.
- S výjimkou opožděně předložených Nabídek Zadavatel předložené Nabídky
nevrací a ponechává si je jako doklad o průběhu zadání veřejné zakázky.
Ing. Jaroslav VOKUREK Ing. Aleš JOHN
ředitel sekce Jaderná energetika ředitel pro techniku
161915-47/02