VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
B-0
Vyhlášení obchodní veřejné soutěže
v souladu s ustanovením části druhé, Hlava I, § 4 zákona č. 199/1994 Sb.,
o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon)
Předmět obchodní veřejné soutěže:
«Provádění prohlídek, kontrol a revizí vyhrazených elektrických zařízení
a hromosvodů v ČEZ, a.s.»
Zadavatel obchodní veřejné soutěže:
ČEZ, a. s.
Sídlo: Praha 4, Duhová 2/1444, PSČ 140 53
IČO: 45274649
zapsán v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, odd. B, vložka 1581
I. Vymezení plnění veřejné zakázky
1. Předmětem plnění této veřejné zakázky je poskytování služeb
spočívajících v provádění prohlídek, kontrol, poradenské činnosti a
revizí vyhrazených elektrických zařízení a hromosvodů v jednotlivých
ČEZ, a. s., v rozsahu uvedeném v příloze části 2 zadávací
dokumentace («Plán periodických revizí vyhrazených elektrických
zařízení a hromosvodů»).
2. Uchazeč ve své nabídce nabídne plnění v následujícím rozsahu (částech):
- provádění prohlídek, kontrol, poradenské činnosti a revizí vyhrazených
elektrických zařízení pro jednu organizační jednotku zadavatele
nebo
- provádění revizí hromosvodů pro jednu organizační jednotku zadavatele.
nebo
- provádění prohlídek, kontrol, poradenské činnosti a revizí vyhrazených
elektrických zařízení pro více organizačních jednotek zadavatele
nebo
- provádění revizí hromosvodů pro více organizačních jednotek zadavatele.
3. Podrobné požadavky na plnění této veřejné zakázky jsou zadavatelem
specifikovány v následujících dokumentech:
- Vyhlášení obchodní veřejné soutěže
- Zadávací dokumentace
- část 1 - Podmínky smlouvy
- část 2 - Technická specifikace
- část 3 - Formuláře nabídky
II. Doba a místo plnění veřejné zakázky
1. Zadavatel požaduje zahájit plnění této veřejné zakázky do 10 dní
po podpisu smlouvy.
2. Místem plnění veřejné zakázky jsou organizační jednotky Úseku
klasické energetiky ČEZ, a. s.: Elektrárna Dětmarovice, Elektrárna
Hodonín, Elektrárna Chvaletice, Elektrárna Poříčí včetně Teplárny
Dvůr Králové a Teplárny Náchod, Elektrárna Mělník, Elektrárna
Počerady, Elektrárny Prunéřov, Elektrárna Tisová., Elektrárna
Ledvice, Elektrárny Tušimice.
III. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů
1. Uchazeč v nabídce doloží kvalifikační předpoklady stanovené § 2b
zákona, které prokáže způsobem uvedeným v § 2c odst. 1 a 3 zákona, a
dále prokáže splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1
písm. g) zákona čestným prohlášením. Pro prokázání kvalifikačních
předpokladů dle § 2b odst. 1 písm. b, c, d, e, f a g může uchazeč
použít formuláře čestných prohlášení, které jsou součástí Zadávací
dokumentace nebo použít vlastní formuláře, které budou v souladu se
zákonem.
2. Splnění kvalifikačních předpokladů, dle § 2b odst. 1 písm. a)
zákona, prokáže uchazeč dokladem o oprávnění k podnikání včetně
výpisu z obchodního rejstříku. Doklady o oprávnění k podnikání musí
pokrývat celý předmět veřejné zakázky. V případě využití
subdodavatelů k pokrytí části veřejné zakázky uchazeč doloží
oprávnění k podnikání i těchto subdodavatelů v rozsahu příslušné
části veřejné zakázky, a to dle § 2a odst. 5 zákona.
IV. Způsob hodnocení nabídek
1. Hodnoceny budou pouze nabídky těch uchazečů, u kterých zadavatel
po posouzení shledá, že nabídky vyhovují požadavkům tohoto vyhlášení
a zadávací dokumentace.
2. Hodnocení nabídek těchto uchazečů bude pak provedeno podle výše
nabídkové ceny za jednotlivou OJ a dle níže uvedeného.
3. Výše nabídkové ceny uvedená uchazečem za roky 2003-2007 bude
hodnocena samostatně pro každou část nabízených služeb dle členění
uvedeného v části I, bod 1 a 2 tohoto vyhlášení a dle formulářů
zadávací dokumentace.
4. Nabídky uchazečů, u kterých zadavatel shledá, že nesplňují
požadavky tohoto vyhlášení, zadávací dokumentace nebo zákona, budou
zadavatelem vyřazeny z posuzování a hodnocení a příslušného uchazeče
zadavatel vyloučí z další účasti na této veřejné zakázce.
V. Požadavky na jednotný postup zpracování nabídkové ceny včetně
platebních podmínek
1. Nabídková cena musí být zpracována bez DPH a ve struktuře
požadované zadavatelem v zadávací dokumentaci.
2. Uchazeč ve své nabídce zpracuje dílčí ceny pro jednotlivé objekty
dle tabulek uvedených v zadávací dokumentaci (příloha části 2
zadávací dokumentace), a to pro roky 2003-2007.
3. Uchazeč dále uvede do souhrnné tabulky nabídkových cen, jejíž vzor
je uveden v části 2 zadávací dokumentace:
samostatně součet cen za jednotlivé objekty za revize vyhrazených
elektrických zařízení včetně ocenění prohlídek, kontrol a poradenské
činnosti a samostatně součet cen za jednotlivé objekty pro revize
hromosvodů, a to vždy u těch organizačních jednotek, pro které
nabízí poskytování služeb. U organizačních jednotek, pro které
uchazeč nenabízí poskytnutí služeb, uvede v tabulce X.
4. Za kontrolní a poradenské činnosti (kontroly, prohlídky,
poradenství) uvede uchazeč ocenění poskytovaných služeb, které bude
součinem jím požadované hodinové sazby a počtu hodin za období let
2003-2007. Zadavatel předpokládá, že tyto služby budou poskytovány v
objemu 100 hodin/ročně, a to pro každou organizační jednotku
zadavatele ve stejném rozsahu.
VI. Soutěžní lhůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami
1. Uchazeč doručí nabídku osobně nebo doporučeně poštou tak, aby byla
zadavateli doručena nejpozději do 7. 1. 2003 do 11.00 hodin na
adresu ČEZ, a. s., Elektrárna Dětmarovice, 735 71 Dětmarovice.
2. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 7. 1. 2003 v souladu
s § 28 - 30 zákona od 11.00 hodin v zasedací místnosti č. 106 ve
správní budově Elektrárny Dětmarovice.
VII. Zadávací lhůta
1. Zadávací lhůta činí v souladu se zákonem 60 kalendářních dnů.
VIII. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně
1. Nabídku je možno v soutěžní lhůtě osobně odevzdat v pracovní dny v
kanceláři oddělení nehmotných dodávek č. 520 v pátém patře správní
budovy Elektrárny Dětmarovice době od 7.00 do 14.00 hodin kromě
posledního dne soutěžní lhůty, kdy je v souladu s článkem VI výše
nutno odevzdat nabídku nejpozději do 11.00 hod.
IX. Kontaktní adresa zadavatele
1. ČEZ, a. s.,
OJ Elektrárna Dětmarovice,
oddělení nehmotných dodávek,
735 71 Dětmarovice
2. Kontaktní osoba: Ing. Tomáš Vaněk, ved. odd. nehmotné dodávky EDĚ,
tel. 596 582 203, fax 596 550 389, e-mail:vanekt1.ede@mail.cez.cz
3. Kontaktování jiného než výše jmenovaného zaměstnance zadavatele ve
věci této veřejné zakázky v průběhu soutěžní a zadávací lhůty bude
považováno za porušení soutěžních podmínek a zájemce/uchazeč, který
se toho dopustil, bude vyloučen z další účasti v této obchodní
veřejné soutěži.
X. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky
1. Prohlídka míst plnění veřejné zakázky za účelem upřesnění rozsahu
a způsobu plnění veřejné zakázky včetně nahlédnutí do technické
dokumentace zadavatele k jednotlivým zařízením se uskuteční na
organizační jednotce následovně:
Elektrárna Dětmarovice ...................................... 2. 12. 2002
Elektrárna Hodonín .......................................... 3. 12. 2002
Elektrárna Chvaletice ....................................... 4. 12. 2002
Elektrárna Poříčí (včetně Teplárny Dvůr Králové
a Teplárny Náchod) .......................................... 5. 12. 2002
Elektrárna Mělník ........................................... 6. 12. 2002
Elektrárna Počerady ......................................... 9. 12. 2002
Elektrárny Prunéřov ........................................ 10. 12. 2002
Elektrárna Tisová .......................................... 11. 12. 2002
Elektrárna Ledvice ......................................... 12. 12. 2002
Elektrárny Tušimice ........................................ 13. 12. 2002
2. Zájemce, pokud požaduje návštěvu některé organizační jednotky,
zašle faxem nebo emailem do 10 pracovních dnů od zveřejnění
vyhlášení v Obchodním věstníku žádost o prohlídku místa plnění, v
které budou uvedeny organizační jednotky, které chce navštívit za
účelem upřesnění rozsahu a způsobu plnění veřejné zakázky.
3. Jakékoliv vyjasnění zadávací dokumentace nebo dotazy k této
obchodní veřejné soutěži musí být podány pouze písemnou formou na
kontaktní osobu zadavatele a doručeny nejpozději 10 pracovních dnů
před skončením soutěžní lhůty. Písemné odpovědi zadavatele (včetně
vysvětlení dotazu, ale bez vyznačení zdroje dotazu) budou zaslány
všem zájemcům, kteří si vyzvedli zadávací dokumentaci.
4. Technickou dokumentaci (platné revizní zprávy apod.) k jednotlivým
el. zařízením nebo hromosvodům podléhajícím revizi zadavatel
poskytne pouze k nahlédnutí ve výše uvedených termínech prohlídek
jednotlivých míst plnění této veřejné zakázky.
XI. Předání zadávací dokumentace
1. Zadavatel poskytne bezúplatně v jednom vyhotovení zájemcům
zadávací dokumentaci za podmínek uvedených v článku XIV. - Adresa a
lhůta, v níž je možno vyžádat zadávací dokumentaci. Obsahem zadávací
dokumentace nejsou schémata zapojení jednotlivých objektů, které
jsou k dispozici k nahlédnutí při prohlídce místa plnění na
jednotlivých organizačních jednotkách. Rozsah prováděných
jednotlivých revizí si může zájemce ověřit v rámci prohlídky místa
plnění veřejné zakázky - zadavatel poskytne zájemcům k nahlédnutí
platné revizní zprávy pro jednotlivé objekty.
XII. Poskytnutí jistoty
1. Každý uchazeč musí v rámci své nabídky poskytnout zadavateli jistotu
k zajištění svých povinností vyplývajících z účasti v obchodní veřejné
soutěži ve výši 140.000,- Kč (slovy: jedno sto čtyřicet tisíc korun
českých) v souladu s § 23 a 24 zákona č. 199/1994 Sb., v platném znění.
2. Uchazeč má právo zvolit si formu složení jistoty, a to buď formou
bankovní záruky, nebo složením peněžní částky na účet zadavatele.
Banka a č. ú. zadavatele pro složení jistoty: Komerční banka, a. s.,
č. ú.: 27-894820217/0100. V souladu s § 24 zákona je uchazeč povinen
připsat peněžní částku odpovídající výši jistoty na účet zadavatele
nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Jako variabilní
symbol je zájemce povinen pro případ složení jistoty v hotovosti na
tento účet uvést své IČ.
Bankovní záruka bude mít platnost minimálně 180 dnů od termínu
ukončení soutěžní lhůty a bude součástí nabídky uchazeče.
XIII. Podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkové ceny
1. Do uzavření smlouvy není možno překročit výši nabídkové ceny za
žádných podmínek.
XIV. Adresa a lhůta, v níž je možno si vyžádat a vyzvednout zadávací
dokumentaci
1. Zadávací dokumentaci získají zájemci na adrese:
ČEZ, a. s., Elektrárna Dětmarovice,
oddělení nehmotných dodávek,
735 71 Dětmarovice,
tel. 596 582 203 Ing. Tomáš Vaněk, ved. odd. nehmotné dodávky EDĚ,
fax 596 550 389
e-mail: vanekt1.ede@mail.cez.cz.
2. Zadávací dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout do zahájení první
prohlídky místa plnění veřejné zakázky. Po této lhůtě nebude
zájemcům zadávací dokumentace poskytnuta.
XV. Požadavky na prokázání dalších předpokladů pro splnění veřejné
zakázky
1. V souladu s § 2f zákona zadavatel stanovuje další předpoklady pro
plnění veřejné zakázky následovně:
- Zadavatel připouští účast v soutěži pouze uchazečům a jejich
subdodavatelům, kteří mají zkušenosti s revizní činností vyhrazených
elektrických zařízení v energetických firmách o minimálně instalovaném
elektrickém výkonu 50 MW a minimálně v délce tří roků. Uchazeč toto
doloží písemně, a to formou referenčního dopisu, podepsaného odpovědným
zástupcem příslušného provozovatele energetického zařízení.
- Dále uchazeč ve své nabídce doloží přehled zakázek na zařízení o
instalovaném elektrickém výkonu minimálně 50 MW, ale mimo
energetické firmy, a to na revizní činnosti pro vyhrazená elektrická
zařízení. Přehled musí u každé uvedené zakázky obsahovat: název a
umístění zakázky, období trvání zakázky, obchodní firmu
objednavatele, stručný rozsah poskytnutých služeb, kontaktní osobu
(jméno, adresa, telefonní číslo, fax) s možností ověřit si
reference. Tento požadavek se týká jak uchazeče, tak i subdodavatelů,
pokud uchazeč nebo jeho subdodavatelé takové zakázky realizovali.
- Uchazeč o revize vyhrazených el. zařízení elektráren předloží v
ověřené kopii platné osvědčení dle vyhlášky ČÚBP č. 50/78 Sb. § 9,
dle rozsahu zkoušky E1/B, oprávnění provádět revize na zařízení vvn,
včetně oprávnění provádět revize v prostředí s nebezpečím výbuchu.
Tento požadavek může realizovat i pomocí subdodavatele.
- Uchazeč jen pro revize hromosvodů (ochranu před bleskem dle ČSN
341390) předloží v úředně ověřené kopii platné osvědčení minimálně dle
vyhlášky ČÚBP 50/78 Sb. § 9 v rozsahu zkoušky E3/A (většinou mají
vyšší rozsah zkoušky, např. E1/B, E1/A, E2/B, E2/A). Tento požadavek
může realizovat i pomocí subdodavatele.
- Každý z uchazečů předloží v úředně ověřené kopii platné osvědčení
dle vyhlášky ČÚBP č. 50/1978 Sb., § 8, odst. 1.
- Dále uchazeč předloží, podle toho, na jakou část služeb, nabídku
předkládá, kopii referenční revizní zprávy o revizi hromosvodu
a/nebo zařízení elektro s částí vvn a nebezpečím výbuchu. Tato
revizní zpráva nesmí být starší 6 měsíců a revidované zařízení nebo
objekt musí být součástí výrobního zařízení energetické firmy, která
má minimální instalovaný elektrický výkon 50 MW.
2. Uchazeč, který ve své nabídce nedoloží nebo nesplní výše uvedené
další předpoklady pro splnění této veřejné zakázky, bude z další
účasti v této veřejné soutěži vyloučen, a to v souladu se zákonem.
XVI. Další podmínky obchodní veřejné soutěže
1. Uchazeč má právo podat pouze jednu nabídku, která musí obsahovat
nabídku služeb minimálně v rozsahu revizí vyhrazených elektrických
zařízení (včetně provádění prohlídek, kontrol a poradenské činnosti)
pro jednu organizační jednotku zadavatele pro celé požadované období
nebo nabídku služeb minimálně v rozsahu revizí hromosvodů pro jednu
organizační jednotku zadavatele pro celé požadované období.
Maximálním rozsahem nabídky je nabídka služeb pro všechny
organizační jednotky zadavatele v rozsahu revizí hromosvodů a revizí
vyhrazených elektrických zařízení (včetně provádění prohlídek,
kontrol a poradenské činnosti) pro celé požadované období. Uchazeč,
který předloží více než jednu nabídku, bude z další účasti v této
obchodní veřejné soutěži vyloučen. Toto ustanovení však nebrání
uchazeči nabídnout v pozici subdodavatele služby kterémukoli z
ostatních uchazečů. Uchazečem se v souladu se zákonem rozumí jedna
osoba samostatně.
2. Uchazeč musí dodržet požadavky zadavatele na způsob zpracování
nabídky uvedený v čl. XIX tohoto vyhlášení obchodní veřejné soutěže
3. Zadavatel nepřipouští variantní řešení veřejné zakázky. Variantní
nabídkou není, že uchazeč předloží nabídku pro jednu nebo více
organizačních jednotek anebo pro všechny organizační jednotky ČEZ,
a. s., ale vždy v celém rozsahu revize vyhrazených elektrických
zařízení nebo revize hromosvodů dle členění uvedeného v tomto
Vyhlášení veřejné obchodní soutěže a Zadávací dokumentaci. Nabídky
budou vždy posuzovány podle výše nabídkové ceny za revize
vyhrazených elektrických zařízení (zahrnující cenu za provádění
prohlídek, kontrol a poskytování poradenské činnosti) nebo za revize
hromosvodů samostatně pro každou z organizačních jednotek zadavatele.
4. Uchazeč/zájemce se veřejné zakázky účastní na vlastní náklady a
prohlídky organizační jednotky na vlastní nebezpečí
5. Průvodní dopis nabídky a podmínky smlouvy musí být na místě určeném pro
podpis podepsány statutárním orgánem uchazeče u právnické osoby nebo
osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče u fyzické osoby.
XVII. Omezení soutěže na tuzemské osoby
1. Zadavatel si vyhrazuje právo omezit účast v této obchodní veřejné
soutěži na tuzemské osoby, přičemž za zahraniční osobu je považována
osoba dle § 21, odst. 2 obchodního zákoníku.
XVIII. Práva zadavatele
1. Zadavatel si vyhrazuje práva odmítnout všechny předložené nabídky
bez udání důvodů, zrušit obchodní veřejnou soutěž do doby rozhodnutí
o výběru nejvhodnější nabídky, nevracet podané nabídky, změnit podmínky
zadání veřejné zakázky do skončení soutěžní lhůty, vyloučit uchazeče,
jehož nabídka nebude splňovat podmínky stanovené vyhlášením obchodní
veřejné soutěže, zákonem či zadávací dokumentací, aniž by tím vyvolal
jakoukoliv odpovědnost vůči kterémukoliv uchazeči, neuzavřít smlouvu pro
některou organizační jednotku z důvodů, že podmínky nabídky budou
nevýhodné pro zadavatele nebo nebude podána pro danou organizační
jednotku žádná nabídka.
XIX. Způsob zpracování nabídky
1. Nabídka musí být předložena ve formě návrhu smlouvy. Bude tvořena
následujícími dokumenty v pořadí:
A. Návrh smlouvy podle části 1 Zadávací dokumentace doplněné o obchodní
firmu uchazeče, osoby oprávněné jednat ve věcech komerčních a technických
bankovní spojení, IČ, DIČ, kontaktní adresu, hodinovou zúčtovací cenu
a podpis osoby uchazeče oprávněné k podpisu smlouvy. Další ustanovení
podmínek smlouvy nesmí být doplňována ani měněna.
- Příloha 1 návrhu smlouvy bude tvořena částí 3 Zadávací dokumentace
- plán revizí elektrických zařízení a/nebo plán hromosvodů, včetně
vyplněných dílčích cen a včetně souhrnné tabulky nabídkových cen pro
jednotlivé části a organizační jednotky zadavatele.
B. Pokud je jistota za nabídku ve formě bankovní záruky, předloží
uchazeč ve své nabídce tuto bankovní záruku.
2. Nabídka musí být napsána v českém jazyce. Veškerá korespondence
mezi zájemcem/uchazečem a zadavatelem bude rovněž v jazyce českém.
3. Nabídka musí být předložena v 1 originále s originálními nebo
úředně ověřenými dokumenty a ve 2 kopiích, přičemž podpis uchazeče v
podmínkách smlouvy dle ustanovení 1a) výše musí být v originální
podobě i na těchto kopiích.
4. Nabídka musí být pevně sešita, napsána nebo vytisknuta
nesmazatelným tiskem, jednoznačně, bez vsuvek, korekcí a jiných
nejasností. Všechny stránky nabídky musí být parafovány oprávněnou
osobou. Případné vzorky a ukázky musí být označeny jako součást nabídky.
5. Originál a každá z kopií nabídky musí být předloženy v
samostatných neprůhledných a řádně zalepených obálkách. Spoje obálek
musí být uchazečem orazítkovány, případně parafovány statutárním
zástupcem uchazeče, je-li právnickou osobou, v případě fyzické osoby
osobou oprávněnou jednat jejím jménem. Každá obálka musí být
označena následujícími údaji:
a) Název veřejné zakázky - Provádění prohlídek, kontrol a revizí
vyhrazených elektrických zařízení a hromosvodů v ČEZ, a.s.
b) obchodní firma a adresa zadavatele
c) obchodní firma a adresa uchazeče
d) nápis «ORIGINÁL», resp. «KOPIE»,
e) nápis «NEOTVÍRAT PŘED 7. 1. 2003 do 11.00 hod.»
6. Nabídka nesplňující náležitosti tohoto ustanovení XIX. bude zadavatelem
odmítnuta jako nevyhovující podmínkám zadávací dokumentace.
Dne 13. 11. 2002
Ing. Vladimír Valeš Ing. Martin Kolář
vedoucí odboru nehmotných dodávek ředitel sekce obchod
UKE-ČEZ, a. s. UKE- ČEZ, a. s.
161914-47/02