Portál veřejné správy

Zápis 160675-44/02

Obchodní jménoČEZ, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno30. 10. 2002
Značka OV160675-44/02
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s. A-2 ČEZ, a. s. VYHLÁŠENÍ OBCHODNÍ VEŘEJNÉ SOUTĚŽE podle zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů 1. Zadavatel ČEZ, a. s. se sídlem: Duhová 2/1444 140 53 Praha 4 IČ: 45274649 Česká republika zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1581. 2. Druh obchodní veřejné soutěže Obchodní veřejná soutěž podle zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen Zákon) část druhá, hlava I, organizovaná v jednom stupni (dále jen «Soutěž»). 3. Předmět veřejné zakázky Předmětem veřejné zakázky je realizace díla Dokumentace a odborná pomoc k získání územního rozhodnutí pro «Sklad vyhořelého jaderného paliva v lokalitě ETE» Veřejná zakázka je rozdělena do následujících částí díla, které se dále dělí na dílčí zdanitelná plnění. Část díla A. Dokumentace k územnímu řízení Zpracování dokumentace k územnímu řízení stavby skladu vyhořelého jaderného paliva v lokalitě JE Temelín včetně všech souvisejících investic nutných k výstavbě a provozu skladu. Zpracování bude provedeno dle zákona č. 50/1976 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů a prováděcích vyhlášek č. 135/2001 Sb., ve znění pozdějších předpisů, č. 132/1998 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a č. 137/1998 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Část díla B. Dokumentace pro povolení k umístění stavby s jaderným zařízením dle zákona č. 18/1997 Sb., ve znění pozdějších předpisů Zpracování dokumentace pro povolení umístění stavby skladu vyhořelého jaderného paliva (Zadávací bezpečnostní zprávy a Analýzy potřeb a možností zajištění fyzické ochrany - dokumentace stupně utajení podle zákona č. 148/1998 Sb., ve znění pozdějších předpisů) podle § 9 odst. 1 písm. a) a přílohy bodu A zákona č. 18/1997 Sb., o mírovém využívání jaderné energie a ionizujícího záření (atomový zákon), ve znění pozdějších předpisů. Část díla C. Dokumentace pro posuzování vlivu na životní prostředí podle zákona č. 100/2001 Sb., ve znění pozdějších předpisů Zpracování dokumentace pro posouzení vlivu stavby na životní prostředí podle přílohy č. 4 k zákonu č. 100/2001 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Část díla D. Dokumentace pro obchodní veřejnou soutěž s předkvalifikací na výběr zhotovitele obalových souborů na vyhořelé jaderné palivo z JE Temelín a všech souvisejících zařízení Zpracování dokumentace pro Obchodní veřejnou soutěž s předkvalifikací na výběr zhotovitele obalových souborů na vyhořelé jaderné palivo z JE Temelín a všech souvisejících zařízení podle zákona č. 199/1994 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Část díla E. Odborná pomoc Odborná pomoc bude poskytována v průběhu plnění Díla Zhotovitelem po vzájemné dohodě s Objednavatelem a bude zahrnovat zejména následující činnosti: - odbornou pomoc při územním řízení, - odbornou pomoc při povolování umístění stavby s jaderným zařízením, - odbornou pomoc při posuzování vlivu na životní prostředí, - odbornou pomoc při přípravě obchodní veřejné soutěže na výběr zhotovitele obalových souborů na vyhořelé jaderné palivo z ETE a všech souvisejících zařízení a při posouzení a hodnocení nabídek a kontraktaci, - další vyžádanou odbornou pomoc do získání územního rozhodnutí a služby související s předmětem Díla. Rozsah odborné pomoci v rámci Části díla E činí 28 000 hodin a 3 miliony Kč na nutné vedlejší výdaje. Tento rozsah je nutno považovat za limitní. Objednavatel si vyhrazuje právo výše uvedený rozsah odborné pomoci nevyčerpat. Sjednaná hodinová sazba bude zahrnovat i výdaje na tuzemské služební cesty a veškeré další související vedlejší výdaje Zhotovitele s výjimkou výdajů uvedených v následujícím odstavci. Sjednaná výše hodinové sazby bude jednotná pro všechnu odbornou pomoc a všechny pracovníky Zhotovitele a jeho Subdodavatelů. Za nutné vedlejší výdaje Zhotovitele související s realizací díla, které nejsou zahrnuty v hodinové sazbě, se považují výdaje za subdodávky, jejichž cenu nebylo možno dohodnout pomocí hodinové sazby, výdaje na zahraniční služební cesty, výdaje za pronájem sálů apod. Všechny vedlejší výdaje musí být předem schváleny alespoň jedním zmocněncem pro jednání smluvní Objednavatele. Tyto výdaje Zhotovitel vyúčtuje v jemu fakturované výši. Předmět plnění veřejné zakázky včetně požadavků na termíny plnění je detailně specifikován v Části 2 Zadávací dokumentace - Požadavky Zadavatele na Smlouvu o dílo a v Části 4 Zadávací dokumentace - Požadavky Zadavatele na rozsah a obsah Díla. 4. Místo plnění veřejné zakázky Veřejná zakázka bude plněna v sídle Uchazeče a místech potřebných pro realizaci odborné pomoci. Výsledek Díla bude předán Objednavateli na adrese - ČEZ, a. s., Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4, Česká republika. 5. Doba plnění veřejné zakázky Termín předání dokončeného díla Zadavateli je 31. 12. 2007. Termíny pro plnění dílčích částí předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci Část 2 - Požadavky Zadavatele na Smlouvu o dílo. Za předčasné předání díla nebude Zadavatelem poskytnuta žádná odměna ani jiné zvýhodnění. 6. Kvalifikační předpoklady a další předpoklady pro plnění veřejné zakázky Za způsobilého k plnění veřejné zakázky bude Zadavatel považovat pouze takového Uchazeče, který splňuje kvalifikační předpoklady podle § 2b způsobem podle § 2c Zákona a další předpoklady k plnění veřejné zakázky, jak následuje: - Uchazeč musí prokázat, že v posledních 15 letech zpracoval dokumentaci pro územní nebo stavební řízení pro stavbu jaderného zařízení podle § 2, odst. h), bodů 1 a 2 zákona č. 18/1997 Sb., ve znění pozdějších předpisů, - Uchazeč prokáže, že vlastní doklad o ověření systému jakosti Uchazeče (audit systému jakosti), které provedli zaměstnanci Zadavatele, nebo čestně prohlásí, že souhlasí s provedením auditu svého systému jakosti s tím, že audit bude proveden pověřenými zaměstnanci Zadavatele nejpozději do podpisu Smlouvy, - Uchazeč prokáže, že pro činnosti spojené s utajovanými skutečnostmi má potvrzení pro práci s utajovanými skutečnostmi minimálně stupně utajení «TAJNÉ» podle zákona č. 148/1998 Sb., o ochraně utajovaných skutečností a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů nebo použije subdodavatele vlastnící toto potvrzení. Předkládá-li Nabídku více osob společně, musí každá osoba prokázat splnění výše uvedených kvalifikačních předpokladů s výjimkou kvalifikačních předpokladů dle § 2b odst. 1 písm. a) Zákona. Předkládá li Nabídku více osob společně, musí splnit výše uvedené další předpoklady pro plnění veřejné zakázky a kvalifikační předpoklady dle § 2b odst. 1 písm. a) Zákona alespoň jedna z osob předkládajících Nabídku. V případě, že Uchazeč nemá oprávnění k podnikání na celý předmět plnění veřejné zakázky, ale pouze na její část, přičemž zbývající část zamýšlí realizovat pomocí svého subdodavatele, prokazuje splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) Zákona tak, že v Nabídce doloží své oprávnění k podnikání včetně výpisu z obchodního rejstříku (je-li do tohoto rejstříku zapsán) a dále doloží oprávnění k podnikání svého subdodavatele včetně výpisu z obchodního rejstříku (je-li subdodavatel do tohoto rejstříku zapsán). Obdobně Uchazeč doloží splnění dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky. Požadavky na doklady dokládající splnění kvalifikačních předpokladů a dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v Části 5 Zadávací dokumentace - Formuláře nabídky. 7. Zadávací dokumentace Detailní podmínky Soutěže jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, kterou si Zájemce vyzvedne bezplatně proti podpisu zmocněného zástupce dne 7. 11. 2002 v době od 9.00 do 12.00 hod. na adrese ČEZ, a. s., Duhová 2/1444, Praha 4, v recepci v přízemí budovy nebo v jiném termínu po vzájemné předchozí dohodě s kontaktní osobou. 8. Nabídková cena včetně platebních podmínek Zadavatel požaduje určení celkové Nabídkové ceny v Kč bez DPH. Nabídková cena musí být nabídnuta jako cena pevná za kompletní Dílo a bude stanovena jako cena nejvýše přípustná, kterou je možno překročit jen za níže uvedené podmínky: Hodinová sazba pro odbornou pomoc provedenou v letech následujících po r. 2004 bude pro každý rok upravena na základě eskalačního vzorce uvedeného v Části I Zadávací dokumentace - Pokyny pro Zájemce/Uchazeče. Nabídková cena musí být rozepsána do položek, jejichž struktura je obsažena v Tabulce 1, oddíl D, Část 5, Zadávací dokumentace - Formuláře nabídky. Platby budou prováděny na základě dílčích zdanitelných plnění. Podrobné platební podmínky jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci. 9. Podávání a otevírání obálek s Nabídkami Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení Obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s Nabídkami. Nabídky musí být podány osobně nebo doporučeně poštou Zadavateli nejpozději do 12.00 hod. dne 7. 1. 2003 na adresu Zadavatele Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4. V případě osobního doručení Nabídky je možno Nabídky předat dne 7. 1. 2003 v době od 9.00 hod. do 12.00 hod. na téže adrese pověřenému pracovníkovi v místnosti recepce. Rozhodující pro doručení Nabídky je okamžik jejího převzetí Zadavatelem. Za pozdní doručení nenese Zadavatel žádnou zodpovědnost. Nabídku, kterou Zadavatel obdrží po uvedeném termínu, Zadavatel odmítne a vrátí ji Uchazeči neotevřenou. Nabídky musí být podány ve dvou samostatných obálkách, obálka A - Komerčně-technická část a obálka B - Nabídková cena. Obálka A a obálka B musí být předloženy v originále a 2 samostatných kopiích. Podrobné pokyny jsou obsaženy v Části 1 Zadávací dokumentace - Pokyny pro Zájemce/Uchazeče. Otevírání obálek A - Komerčně - technická část s Nabídkami se uskuteční ve 12.00 hod. bezprostředně po vypršení soutěžní lhůty na téže adrese. Za Uchazeče, kteří do tohoto termínu předložili svoji Nabídku, se otevírání obálek A mohou zúčastnit maximálně 2 zástupci. Zástupci Uchazeče při otevírání obálek se prokážou písemným zmocněním statutárního orgánu Uchazeče. 10. Hodnocení Nabídek: Hodnoceny budou pouze Nabídky, u kterých postup Uchazeče je v souladu se zásadami ochrany hospodářské soutěže, které obsahují veškeré dokumenty a informace požadované podle podmínek Soutěže, jejichž forma a náležitosti odpovídají podmínkám Soutěže, a které neobsahují ani jiné odchylky od podmínek Soutěže. Hodnocení bude provedeno podle ekonomické vhodnosti na základě následujících kritérií, která jsou uvedena v sestupném pořadí podle stupně významu: - reference Uchazeče, - kvalifikace a zkušenosti klíčového personálu určeného k plnění Díla, - technická úroveň řešení, - nabídková cena. Kritéria pro hodnocení jsou popsána v Části 1 Zadávací dokumentace - Pokyny pro Zájemce/Uchazeče. Hodnocení Nabídek bude Zadavatelem provedeno v Zadávací lhůtě. V této lhůtě oznámí Zadavatel všem Uchazečům, pokud nebyli ze Soutěže vyloučeni, své rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky v souladu s § 39 Zákona. Žádný Uchazeč nebude při účasti v Soutěži o veřejnou zakázku zvýhodněn. 11. Zadávací lhůta Lhůta, po kterou jsou vázáni Uchazeči svými Nabídkami a ve které Zadavatel rozhodne o výběru nejvhodnější Nabídky, činí 90 kalendářních dnů a začíná běžet dnem otevírání obálek A s Nabídkami. Uchazečům, kteří se umístí na prvních třech místech, se soutěžní lhůta prodlužuje v souladu s § 40 a § 41 zákona č. 199/1994 Sb., ve znění pozdějších předpisů. 12. Poskytnutí Jistoty za nabídku Uchazeč musí předložit Zadavateli na své náklady jako součást své Nabídky Jistotu za nabídku ve výši 250 000 Kč. Uchazeč, který nepředloží Jistotu za nabídku, bude ze Soutěže vyloučen. Jistota musí být poskytnuta formou bankovní záruky nebo složením peněžní částky na účet Zadavatele. Jiná forma jistoty není přípustná. Podrobné pokyny jsou obsaženy v Části 1 Zadávací dokumentace - Pokyny pro Zájemce/Uchazeče. Platnost bankovní záruky musí být alespoň do 18. 4. 2003. 13. Kontaktní osoba Zadavatele Ing. Jan Coufal, vedoucí projektového týmu SVP, Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4, tel.: 2 7113 2367, fax: 2 7113 2042, e-mail: coufaj1.hsp@mail.cez.cz 14. Další podmínky Soutěž je omezena na tuzemské osoby. Každý Uchazeč může předložit pouze jednu Nabídku, jinak budou všechny jeho Nabídky vyloučeny z účasti v Soutěži. Variantní řešení není v Nabídce přípustné. Nabídka obsahující variantní řešení bude vyloučena z účasti v Soutěži. Zadavatel si vyhrazuje právo: - v průběhu Soutěžní lhůty měnit bez udání důvodů Zadávací dokumentaci formou dodatků k Zadávací dokumentaci, - uzavřít Smlouvu pouze na vymezenou část veřejné zakázky, - Soutěž zrušit kdykoliv do doby rozhodnutí o výběru nejvhodnější Nabídky, - odmítnout všechny předložené Nabídky, - neuzavřít Smlouvu se žádným Uchazečem, a to bez ohledu na to, zda jakákoliv z Nabídek splnila či nesplnila požadavky Zadávací dokumentace, - nevracet podané Nabídky, - vyloučit Uchazeče, jehož Nabídka nebude splňovat podmínky stanovené vyhlášením Obchodní veřejné soutěže, Zákonem či Zadávací dokumentací, aniž by tím vyvolal jakoukoliv odpovědnost vůči kterémukoliv Uchazeči. Žádný ze Zájemců/Uchazečů nemá nárok na kompenzaci nákladů spojených s jeho účastí v Soutěži, a to bez ohledu na průběh nebo výsledek Soutěže. Nabídka musí být předložena v českém jazyce. Veškerá korespondence mezi Zájemcem/Uchazečem a Zadavatelem bude rovněž v jazyce českém. V Praze dne 22. 10. 2002. Jméno: Ing. Jaroslav Vokurek Jméno: Ing. Jan Coufal Funkce: ředitel sekce Jaderná energetika Funkce: vedoucí projektového týmu SVP 160675-44/02