VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
C-1
ČEZ, a. s.
Sídlo: Praha 4, Duhová 2/1444
IČO: 45274649
zapsán v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, oddíl B., vložka 1581,
zastoupený
předsedou představenstva a generálním ředitelem
Ing. Jaroslavem Mílem, M.B.A.,
a
výkonným ředitelem pro finance a správu
Ing. Petrem Vobořilem
v y h l a š u j e
podle § 4 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších předpisů (dále jen «zákon»)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
dále jen «OVS»
NA DODÁVKU OSOBNÍCH AUTOMOBILů
PODMÍNKY SOUTĚŽE
1. Vymezení plnění veřejné zakázky
Plněním obchodní veřejné soutěže je dodávka 340 ks osobních automobilů
včetně zajištění servisu a plánované údržby.
Osobní automobily (dále jen vozidla) musí být jedné tovární značky nebo
jednoho koncernu (holdingu) či obdobné formy řízení (§ 66a odst. 7
obchodního zákoníku), je-li zájemce jeho členem.
Technické parametry, vlastnosti a výbava vozidel, rozdělených do čtyřech
kategorií, jsou stanoveny v zadávací dokumentaci.
Nabízená vozidla musí mít nejméně stanovené technické parametry,
vlastnosti a výbavu. Nabídnutí vozidla s lepším parametrem, lepší
vlastností nebo širší výbavou ve kterékoliv kategorii bude pokládáno
pouze za splnění požadovaných parametrů, vlastností nebo výbavy.
Na vozidla prvé a druhé kategorie musí být poskytnuta záruka nejméně v délce
3 let, na vozidla třetí a čtvrté kategorie záruka nejméně v délce 2 let
od převzetí zadavatelem. Záruka nesmí být omezena počtem ujetých kilometrů.
Všechna vozidla, která budou nabídnuta k plnění veřejné zakázky, se musí
shodovat s typem, jehož technická způsobilost byla schválena k provozu na
pozemních komunikacích v ČR.
Uchazeč zajistí všechny stanovené i doporučené servisní úkony a opravy
vozidel v rozsahu, jak je stanoveno v zadávací dokumentaci.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky
Plnění bude provedeno postupně v letech 2003 až 2006.
Plánované počty vozidel v jednotlivých letech jsou uvedeny v zadávací
dokumentaci.
Předání a převzetí vozidel bude prováděno v garážích zadavatele, ČEZ, a.
s., autoprovoz, U Plynárny 18, Praha 4-Michle.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
Uchazeč musí v nabídce prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b,
způsobem podle § 2c zákona, v plném rozsahu. V případě, že uchazeč nemá
oprávnění k podnikání vztahující se na celý rozsah veřejné zakázky a
předpokládá splnění veřejné zakázky s pomocí jiných osob, doloží v nabídce
splnění kvalifikačních předpokladů těchto osob ve výše uvedeném rozsahu.
4. Způsob hodnocení
Hodnocení předložených nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti
nabídek, v souladu s těmito kritérii:
a) Výše nabídkové ceny všech 340 ks vozidel (bez DPH) s přepočtem na
bodové hodnocení koeficientem 0,7.
b) Náklady na provoz a údržbu všech 340 ks vozidel při ujetí 150 000 km
(včetně)
s přepočtem na bodové hodnocení koeficientem 0,3. Postup stanovení
nákladů na provoz a údržbu všech 340 ks vozidel při ujetí 150 000 km
(včetně) na základě kalkulace nákladů na provoz a údržbu jednoho
vozidla, v cenách platných v den podání nabídky, je stanoven v
zadávací dokumentaci. Nedodržení tohoto postupu bude posuzováno jako
nesplnění podmínek OVS a příslušný uchazeč bude ze soutěže vyloučen.
Hodnocení nabídky bude provedeno součtem bodů obou kritérií. Jako nejvhodnější
bude vyhodnocena nabídka s nejnižším počtem bodů. V případě rovnosti bodů bude
rozhodující výše nabídkové ceny všech 340 ks vozidel (bez DPH).
5. Způsob zpracování nabídkové ceny
Nabídková cena bude CENA VŠECH 340 KS VOZIDEL bez DPH v Kč.
Postup stanovení nabídkové ceny všech 340 ks vozidel (bez DPH), na základě
kalkulace ceny jednoho vozidla je uveden v zadávací dokumentaci. Nedodržení
stanoveného postupu nebo formy stanovení nabídkové ceny bude posuzováno jako
nesplnění podmínek OVS a příslušný uchazeč bude ze soutěže vyloučen.
Tato nabídková cena bude konečná a nepřekročitelná, platná po celou dobu
plnění veřejné zakázky a bude obsahovat veškeré náklady s plněním veřejné
zakázky související, jako je clo, doprava do místa plnění, předání a převzetí.
6. Platební podmínky
Podkladem pro zaplacení sjednané ceny je faktura, která bude splňovat
náležitosti uvedené v § 13a obchodního zákoníku, náležitosti daňového
dokladu dle § 12 zákona č 588/1992 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve
znění pozdějších předpisů a náležitosti účetního dokladu. Platební
podmínky jsou podrobněji rozvedeny v zadávací dokumentaci.
7. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami
Soutěžní lhůta počíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v
Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami,
které se uskuteční
dne 9. 12. 2002 od 10.00 hod. v konferenčním sále v 6. nadzemním podlaží
sídla zadavatele, Praha 4-Michle, Duhová 2/1444.
8. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta je stanovena 90 dnů.
9. Obchodní firma, sídlo, telefon a fax zadavatele
ČEZ, a. s., Praha 4, Duhová 2/1444, PSČ 140 53
Kontaktní osobou zadavatele je Ing. Antonín Štěpánek,
vedoucí oddělení hmotné dodávky a sklady, tel. 271 132 267, fax 271 132 032,
e-mail: stepaa1.hsp@mail.cez.cz
Dotazy týkající se vyjasnění podmínek OVS mohou být doručeny na kontaktní
osobu nejpozději do sedmi dnů před uplynutím soutěžní lhůty. Dotaz musí
být učiněn písemně, faxem nebo elektronickou poštou.
10. Místo pro podání nabídek
Nabídky mohou zájemci podat:
osobně (nebo kurýrní službou) v pracovní dny v průběhu soutěžní
lhůty v době od 8.00 do 15.00 hod. a v den otvírání obálek pouze v
době od 8.00 hod. do 10.00 hod., do podatelny v sídle zadavatele -
ČEZ, a. s., Duhová 2/1444, Praha 4-Michle,
poštou, doporučeně na adresu ČEZ, a. s., Duhová 2/1444, Praha 4, PSČ 140 53.
Nabídky musí být doručeny zadavateli nejpozději dne 9. 12. 2002 do 10.00 hod.
Nabídka musí být doručena v jedné zalepené, neprůhledné obálce, opatřené
na uzavření razítkem, případně podpisem zájemce.
Přední strana obálky bude zřetelně označena nápisem:
NEOTVÍRAT do 9. 12. 2002 do 10.00 hod.
Obchodní veřejná soutěž NA DODÁVKU OSOBNÍCH AUTOMOBILů
Obálka musí na přední straně obsahovat obchodní firmu a přesnou adresu
zájemce, dále obchodní firmu a adresu zadavatele.
11. Požadavek na poskytnutí jistoty
Zadavatel požaduje poskytnout jistotu ve výši 3 mil. Kč (slovy tři
miliony korun českých) jednou z forem uvedených v ustanovení § 24 zákona.
Jistotu lze složit na účet zadavatele č. 275868000227/0100 vedený u
Komerční banky, Václavské nám. 42, 114 07 Praha 1. Pro jednoznačnou
identifikaci musí být uveden variabil. symbol 35201 a jako specif. symbol
uvedeno IČ uchazeče. Prokázání složení jistoty písemným potvrzením banky
o poskytnutí jistoty nebo výpisem z účtu uchazeče o poukázání jistoty na
uvedený účet zadavatele je součástí nabídky (poukázání jistoty na jiný účet
než výše uvedený má za následek vyloučení uchazeče z další účasti na OVS).
12. Další podmínky soutěže
Omezení soutěže na tuzemské osoby
Soutěž je omezena na tuzemské právnické a fyzické osoby (dále jen osoby).
Vyžádání zadávací dokumentace
Zájemci si mohou vyžádat a následně převzít zadávací dokumentaci
dne 12. 11. 2002 v době od 9.00 do 16.00 hod. v konferenčním sále
v 6. nadzemním podlaží sídla zadavatele, Praha 4-Michle, Duhová 2/1444.
Zadávací dokumentace bude zájemci vydána po předložení písemného
vyžádání, podepsaného osobou oprávněnou za zájemce jednat, ve kterém bude
uvedena obchodní firma, přesná adresa zájemce, adresa a jméno osoby, na
kterou má být zasílána korespondence týkající se OVS, fax, telefon.
Požadavky na prokázání dalších předpokladů k plnění veřejné zakázky
V nabídce budou předloženy originály nebo úředně ověřené kopie platné
certifikace ISO 9001, které musí být vystaveny na výrobní závod, ze
kterého budou realizovány dodávky vozidel pro plnění veřejné zakázky.
Dále budou doloženy certifikáty ISO 9002 nebo ISO 9001 na servisní
činnost (služby) za uchazeče nebo poskytovatele této činnosti.
V nabídce budou uvedena odborná, autorizovaná, oprávněná, servisní
pracoviště pro plnění veřejné zakázky.
Nabídka musí být předložena jednou osobou, způsobilou pro plnění vymezené
veřejné zakázky, která bude nést veškerou odpovědnost za její plnění.
Požadavek na formální úpravu, strukturu a obsah nabídky
Nabídka musí být zpracována v českém jazyce (předložené cizojazyčné texty
musí být doplněny úředně ověřeným českým překladem) ve třech výtiscích.
Originál nabídky, který bude obsahovat originální dokumenty nebo jejich
ověřené kopie, bude označen «Výtisk číslo 1 - originál».
Řazení dokumentů v nabídce je podrobně stanoveno v zadávací dokumentaci.
Jednotlivé výtisky nabídky budou nerozebíratelně prošity (svázány se
zapečetěním, které bude opatřeno razítkem uchazeče). Všechny stránky v
každém výtisku musí být očíslovány nepřerušenou číselnou řadou.
K nabídce bude volně přiložen ve čtyřech vyhotoveních návrh kupní smlouvy
na předmět veřejné zakázky (nebude prošit spolu ostatními dokumenty).
Návrh kupní smlouvy
Součástí zadávací dokumentace je návrh kupní smlouvy (dále jen smlouva).
Jednotlivá ustanovení této smlouvy i smlouva jako celek jsou další
podmínkou plnění veřejné zakázky. Návrh smlouvy předložený v nabídce,
doplněný o požadované údaje, musí být v souladu s návrhem smlouvy v
zadávací dokumentaci. V případě, že znění smlouvy předložené v nabídce
bude v rozporu s návrhem smlouvy, jak je uveden v zadávací dokumentaci,
bude toto posuzováno jako nesplnění podmínek OVS a příslušný uchazeč bude
ze soutěže vyloučen.
Požadavky na rozdělení veřejné zakázky na dílčí plnění
Plnění bude prováděno na základě písemné výzvy zadavatele k dodání
zadavatelem požadovaného počtu vozidel, toto dílčí plnění musí být
splněno vždy nejpozději do padesáti kalendářních dnů ode dne doručení
výzvy k dílčímu plnění.
Náhrada nákladů spojených s účastí v soutěži
Uchazečům nenáleží náhrada žádných nákladů spojených s účastí v OVS, a to
i v případě, že zadavatel OVS zruší.
Záloha na plnění zakázky
Zálohu na plnění zakázky zadavatel neposkytuje.
Předvedení nabízených vozidel
Uchazeč, jehož nabídka bude vybrána jako nejvhodnější, nebo uchazeč
vyzvaný k podpisu smlouvy připraví do patnácti kalendářních dnů od
oznámení rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky nebo od výzvy k podpisu
smlouvy jedno vozidlo každé kategorie k předvedení a odzkoušení
zadavatelem. Předvedení bude v místě sídla zadavatele.
Servis a opravy vozidel
Uchazeč zajistí pro vozidla všechny výrobcem stanovené i doporučené
servisní a opravárenské úkony, servisní prohlídky a práce při nich
prováděné do ujetí 150 000 km, dále všechny opravy, včetně oprav po
nehodě, jak je podrobněji uvedeno v zadávací dokumentaci.
Předávání vozidel k servisním úkonům a opravám
Předávání vozidel k servisním úkonům, prohlídkám a do opravy bude
prováděno v místě organizačních jednotek zadavatele, Dukovany, Temelín,
Dětmarovice, Hodonín, Chvaletice, Ledvice, Mělník, Poříčí, Počerady,
Prunéřov, Tisová, Tušimice, Štěchovice, Praha, kde budou vozidla
užívána. V případě odtahu vozidla bude převzetí vozidla provedeno na místě
zahájení odtahu vozidla.
13. Práva zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje právo
- změnit podmínky soutěže,
- nevybrat žádnou nabídku,
- odmítnout všechny podané nabídky,
- zrušit zadání veřejné zakázky bez udání důvodu,
- nevracet uchazečům podané nabídky, nabídky se stávají vlastnictvím
zadavatele.
V Praze dne 14. 10. 2002
Ing. Jaroslav Míl, M.B.A Ing. Petr Vobořil
předseda představenstva výkonný ředitel
a generální ředitel pro finance a správu
160674-44/02