Svazek obcí Krnsko, Jizerní Vtelno a Písková Lhota
Rubrika
Veřejná soutěž
Sídlo
Obecní úřad Krnsko, 294 31 Krnsko
Publikováno
23. 10. 2002
Značka OV
160094-43/02
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Svazek obcí Krnsko, Jizerní Vtelno a Písková Lhota
A-1
Svazek obcí Krnsko, Jizerní Vtelno a Písková Lhota
Sídlo: Obecní úřad Krnsko, 294 31 Krnsko
zastoupený ZAVOS s.r.o., Hybernská 13, Praha 1
vyhlašuje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., v platném znění
(dále jen «zákon»)
obchodní veřejnou soutěž
(dále jen «soutěž»)
na plnění veřejné zakázky
stavby «Splašková kanalizace Svazku obcí Krnsko, Jizerní Vtelno a Písková Lhota»
1) Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je zhotovení stavby «Splašková kanalizace
Svazku obcí Krnsko, Jizerní Vtelno a Písková Lhota» v rozsahu pravomocného
stavebního povolení včetně dokumentace skutečného provedení dle podrobného
popisu plnění veřejné zakázky, který obsahuje zadávací dokumentace.
Charakteristika stavby: splašková kanalizace v celkové délce 13 041 m,
včetně kanalizačních přípojek. Součástí stavby je výstavba nové ČOV
kapacity 1 850 EO.
2) Doba a místo plnění veřejné zakázky:
Zahájení plnění veřejné zakázky ke dni 10. 12. 2002 (předpoklad) a
ukončení plnění veřejné zakázky nejpozději k termínu dle návrhu vybrané
nabídky. Místo plnění veřejné zakázky: obec Krnsko, Jizerní Vtelno a
Písková Lhota.
Uchazeči navrhnou lhůtu výstavby, termín zahájení a dokončení stavby.
V případě, že z jakýchkoliv důvodů na straně zadavatele nebude možné
dodržet termín zahájení, je zadavatel oprávněn ho posunout na jinou dobu,
posouvá se tak i termín dokončení, uchazečem navržená délka lhůty výstavby
zůstává nezměněna.
3) Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Uchazeč prokáže kvalifikační předpoklady v souladu s § 2b zákona způsobem
podle § 2c zákona. Originály či úředně ověřené kopie příslušných dokladů
předloží uchazeč v originálním vyhotovení nabídky. V kopiích nabídky
postačují fotokopie těchto dokladů. Předkládá-li nabídku více osob
společně (§ 2a odst. 4 zákona), požaduje zadavatel prokázání
kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob; výjimkou je kvalifikační
předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (oprávnění k podnikání),
který prokazuje každá z těchto osob v rozsahu svého podílu na plnění
veřejné zakázky. Předpokládá-li uchazeč splnění zakázky s pomocí jiných
osob než těch, které podávají nabídku, a zároveň se oprávnění k podnikání
uchazeče nevztahuje na celý rozsah veřejné zakázky, prokazují splnění
kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné
osoby (subzhotovitelé).
4) Další předpoklady pro splnění veřejné zakázky:
Zadavatel požaduje prokázání následujících dalších předpokladů pro plnění
veřejné zakázky:
a) údaje o počtu zaměstnanců a zaměstnanců odborných profesí k plnění
veřejné zakázky ke dni podání nabídky uchazeče,
b) technické vybavení uchazeče k plnění zakázky,
c) finanční obrat uchazeče za poslední tři roky
d) údaje o obdobných zakázkách realizovaných uchazečem v posledních
třech letech,
e) reference o obdobných zakázkách realizovaných uchazečem (písemné
vyjádření investorů konkrétních staveb).
f) údaje o odborné způsobilosti subdodavatelů,
g) údaje o rozsahu a výši pojištění odpovědnosti uchazeče za škodu
vzniklou s plněním zakázky.
Podrobné požadavky zadavatele na prokázání dalších předpokladů obsahuje
zadávací dokumentace.
5) Zvláštní podmínky provedení veřejné zakázky:
Zadavatel požaduje podíl vlastních výkonů uchazeče vyšší než 70 %.
Uchazeč v nabídce uvede podíl vlastních výkonů při plnění shora uvedeného
předmětu veřejné zakázky.
6) Způsob hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek
pomocí níže uvedených kritérií na základě váženého bodového systému.
Součtem vážených bodů přidělených při hodnocení nabídky pomocí
jednotlivých kritérií se stanoví její celková vhodnost. Kritéria jsou
uvedena v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel
přisuzuje:
6.1 Podmínky návrhu smlouvy o dílo (celková výhodnost návrhu smlouvy
o dílo, smluvní pokuty, pojištění, platební podmínky) ......... váha 30 %
6.2 Doba plnění veřejné zakázky
(lhůta výstavby v týdnech, termín dokončení) .................. váha 25 %
6.3 Výše nabídkové ceny ........................................... váha 20 %
6.4 Záruční podmínky .............................................. váha 13 %
6.5 Odborná způsobilost uchazeče (materiální a technické vybavení
k plnění veřejné zakázky, aktuální počet zaměstnanců vč. jejich
profesní skladby, reference uchazeče) ......................... váha 12 %
7) Způsob zpracování nabídky:
Nabídku podá uchazeč písemně v originále a 1 kopii v souladu s podmínkami
uvedenými ve vyhlášených podmínkách soutěže a v zadávací dokumentaci.
Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů bude zpracována v českém
jazyce. Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů bude podepsána
statutárním orgánem uchazeče nebo osobou zmocněnou k zastupování
statutárního orgánu; v takovém případě doloží uchazeč v nabídce originál
plné moci.
Nabídka bude zpracována a seřazena podle podmínek soutěže, jednotlivé
listy budou očíslovány a první stránka bude obsahovat přehled
jednotlivých dokumentů s uvedením stránky nabídky. Nabídka bude pevně
spojena v jednu nerozebíratelnou složku (je-li to technicky možné) a
zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy.
8) Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeči stanoví nabídkovou cenu za provedení veřejné zakázky v souladu
s podmínkami soutěže a zadávací dokumentací, a to absolutní částkou v
českých korunách. Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše
přípustná v členění: cena bez DPH, sazba DPH v %, dále výše DPH (Kč) a
celková nabídková cena vč. DPH (Kč). Uchazeč stanoví jednotkové ceny
prací, množství a výslednou cenu za příslušnou položku, dále ceny dodávek
a veškerých dalších položek, které jsou součástí předmětu plnění veřejné
zakázky. Tyto jednotkové ceny uvedené v nabídce jsou závazné pro
oceňování jakéhokoli množství případných víceprací nebo méněprací, pokud
vyplynou z požadavku zadavatele. Pro případné vícepráce, u kterých nelze
použít položky uvedené v nabídce, investor požaduje ocenění dle ceníku URS.
Uchazeč odpovídá za to, že jeho nabídka, a tedy nabídková cena, zahrnuje
všechny práce, dodávky a služby vymezené v podmínkách soutěže a v zadávací
dokumentaci. Podrobný popis způsobu zpracování nabídkové ceny je uveden
v zadávací dokumentaci.
9) Podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkové ceny:
Nabídková cena nebude měněna v souladu s inflací české koruny, hodnotou
kurzu české koruny vůči zahraničním měnám či jinými faktory s vlivem na
měnový kurz a stabilitu měny. Nabídkovou cenu je možné překročit pouze
tehdy, jestliže by došlo ke změně plnění předmětu veřejné zakázky, který
je vymezen v bodě 1) těchto soutěžních podmínek. V případě změny daňových
předpisů a z ní vyplývající změny DPH bude celková smluvní cena opravena
alikvotním podílem ze základu ke dni účinnosti této změny.
10) Platební podmínky:
Úhrada za plnění veřejné zakázky bude prováděna v české měně měsíčně,
vždy na základě příslušného daňového dokladu vystaveného vybraným
uchazečem ve smyslu zákona č. 588/1992 Sb., o dani z přidané hodnoty,
ve znění pozdějších předpisů. Splatnost dokladu bude 21 dnů od předání
zadavateli. Uchazeč je oprávněn vystavit daňový doklad k úhradě na
základě zjišťovacího protokolu a soupisu provedených prací v příslušném
měsíci. Uchazeč bude zadavateli fakturovat do výše 90 % sjednané smluvní
ceny díla. Zbývajících 10 % ceny bude uhrazeno až na základě konečné
faktury. Právo vystavit konečnou fakturu má po předání a převzetí
kompletního díla a po odstranění veškerých vad a nedodělků uvedených
v zápise o odevzdání a převzetí díla.
11) Návrh smlouvy:
Uchazeč předloží jako součást nabídky znění návrhu smlouvy o dílo, který
bude po obsahové stránce bezvýhradně odpovídat vyhlášeným podmínkám
soutěže, všeobecným podmínkám soutěže, zadávací dokumentaci a obsahu
nabídky uchazeče. Návrh smlouvy bude podepsán statutárním zástupcem
uchazeče.
12) Soutěžní lhůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami:
Soutěžní lhůta začíná běžet dnem zveřejnění podmínek soutěže v Obchodním
věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek. Otevírání obálek s
nabídkami se uskuteční dne 29. 11. 2002 v 10.00 hod. v kanceláři předsedy
svazku obcí na Obecním úřadě Krnsko, 294 31 Krnsko.
13) Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dní.
14) Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně:
Nabídky je možno podávat osobně v sekretariátu ZAVOS s.r.o., na adrese
Hybernská 13, 110 00 Praha 1 (areál Masarykova nádraží), v pracovní dny
od 8.00 do 14.30 hod. Uchazeči mohou podat nabídku rovněž poštou na
adresu výše uvedenou. Všechny nabídky musejí být doručeny do ukončení
soutěžní lhůty. Uchazeči podají originál i kopii nabídky v uzavřené
neporušené obálce či jiném obalu označeném názvem veřejné zakázky a
heslem «NEOTEVÍRAT - SOUTĚŽ»; obal bude na uzavření opatřen razítky,
případně podpisem uchazeče, resp. statutárního orgánu uchazeče. Obálka či
jiný obal budou odpovídajícím způsobem zajištěny proti manipulaci.
V poslední den soutěžní lhůty lze nabídky podat pouze na Obecním úřadě
v Krnsku, v kanceláři předsedy svazku obcí, od 8.00 do 10.00 hod.
15) Název, sídlo, telefon a fax zadavatele:
Svazek obcí Krnsko, Jizerní Vtelno a Písková Lhota, se sídlem Obecní úřad
Krnsko, 294 31 Krnsko, telefon: 326 723 164, fax: 326 736 960, IČO: 70937168.
Bankovní spojení: Česká spořitelna a.s., Mladá Boleslav.
16) Požadavek na složení jistoty a její výše:
Zadavatel požaduje v souladu s § 23 zákona poskytnutí jistoty ve výši 1
800 000,- Kč. Jistotu může uchazeč složit jednou z forem dle § 24 zákona,
tj. bankovní zárukou nebo složením peněžní částky na účet zadavatele.
Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí její platnost začínat
nejpozději dnem otevírání obálek a nesmí být kratší než zadávací lhůta
prodloužená o 90 dnů.
Dokladem o poskytnutí jistoty, který uchazeč předloží zadavateli
nejpozději do konce soutěžní lhůty, je originál záruční listiny vystavené
ve prospěch zadavatele jako oprávněného (příjemce záruky), z jejíhož
obsahu je zřejmé, že zadavatel je oprávněn vykonávat právo z poskytnuté
jistoty v případech vymezených § 26 zákona.
Pro poskytnutí jistoty formou složení peněžní částky je stanoven účet u
České spořitelny a.s., Mladá Boleslav, č. ú. 000 000 - 048 451 0399/0800,
konst.symbol 308, variabilní symbol: ...... + poř. číslo zájemce vydané
po telef. dohodě se zástupcem zadavatele ZAVOS s.r.o. (tel. 224233623).
Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele
nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek a doklad o převodu této
částky bude doložen nejpozději při otevírání obálek s nabídkami.
17) Zadávací dokumentace
Zadávací dokumentaci je možno vyzvednout na adrese zástupce zadavatele v
sekretariátu ZAVOS s.r.o., Hybernská 13, 110 00 Praha 1, a to v pracovní
dny od 8.00 hod. do 14.00 hod., v jiné době po předchozí telefonické
dohodě. Zadávací dokumentaci oprávněný zástupce uchazeče o veřejnou
zakázku osobně nebo písemně (lze i faxem) objedná nejméně 3 pracovní dny
před jejím vyzvednutím a v den vyzvednutí uhradí poštovní poukázkou
náklady na její vyhotovení. Zadávací dokumentace bude vydána pouze po
předložení poštovní poukázky potvrzené poštovním úřadem a proti
prohlášení statutárního orgánu nebo zmocněné osoby uchazeče o veřejnou
zakázku; prohlášení bude obsahovat kromě identifikačních údajů uchazeče
závazek mlčenlivosti uchazeče o skutečnostech uvedených v zadávací
dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace výhradně ke zpracování
nabídky. V prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí
zadávací dokumentace a kontaktní adresa vč. faxu pro doručování
písemností v průběhu soutěžní lhůty.
Zadavatel požaduje od zájemce úhradu za použití reprodukční techniky při
poskytnutí zadávací dokumentace (podle § 64c odst. 1 zákona) ve výši
5800,- Kč. Poštovní poukázky budou k dispozici v sídle zadavatele v době
od 28. 10. do 1. 11. 2002 v pracovní dny od 8.00 do 14.00 hod., jinak po
předchozí telefonické dohodě na tel. č. 224233623.
18) Další podmínky soutěže:
a) Zadavatel si vyhrazuje právo změnit, upřesnit, doplnit podmínky
soutěže, dále soutěž do rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky
zrušit, případně veškeré přijaté nabídky odmítnout.
b) Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější
nabídky ověřit, příp. vyjasnit informace deklarované uchazeči v nabídkách.
c) Podmínky soutěže a zadávací dokumentace se navzájem doplňují, oba
tyto dokumenty jsou pro uchazeče závazné. V případě rozporu mezi
podmínkami soutěže a zadávací dokumentací se považuje za rozhodující
znění podmínek soutěže zveřejněné v Obchodním věstníku.
d) Soutěž je omezena na tuzemské osoby.
e) Nabídka bude obsahovat i nabídkovou cenu vč. DPH při posunu o 12 měsíců.
f) Zadavatel stanovuje, že součástí nabídkové ceny jsou výkopové práce,
jejichž skutečné zatřídění se nebude lišit o více než dvě třídy oproti
zatřídění v zadávací dokumentaci.
g) Zadavatel stanovuje, že změna zásypů event. složení podkladních
vrstev bude prováděna pouze na výslovné přání zadavatele, a že
náklady na odvozní vzdálenosti budou konečné bez ohledu na skutečné
kilometry.
h) Zadavatel stanovuje, že nabídková cena bude zahrnovat i ocenění prací,
činností a nákladů dle čl. II, bodu 5 a 6 návrhu smlouvy o dílo, který
je součástí zadávací dokumentace.
i) Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
j) Uchazeč doloží údaje o stupni aplikace systému řízení jakosti a kvality
díla (zejména certifikace systému jakosti dle norem řady ISO 9000).
k) Minimální smluvní pokuty: Za nesplnění termínu pro předání a
převzetí díla či jeho jednotlivých částí stanovuje zadavatel
minimální smluvní pokutu ve výši 10.000,- Kč za každý započatý den
prodlení. Za nesplnění termínu pro odstranění vady a nedodělku
dohodnutého v zápise o odevzdání a převzetí díla nebo jeho části
stanovuje zadavatel minimální smluvní pokutu ve výši 2500,- Kč za
každou vadu či nedodělek a den. Stejnou pokutu bude mít právo zadavatel
účtovat za nesplnění termínu pro odstranění vad v záruční době.
l) Minimální záruční podmínky: Zadavatel stanovuje minimální záruční
lhůtu pro veškeré stavební práce a dodávky na 60 měsíců za celé
dílo. Záruční lhůta počíná dnem převzetí příslušné části díla nebo
výrobku.
m) Uchazeč (zhotovitel) souhlasí s tím, že si ponechá dílo ve své
péči až do nabytí právní moci kolaudace.
n) Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o upřesnění konečného znění smlouvy.
o) Zadavatel vyhodnotí pouze nabídky zájemců, kterým vydal zadávací dokumentaci.
p) Zadavatel stanovuje, že součástí nabídkové ceny je i zpracování
realizační dokumentace, pokud ji zhotovitel potřebuje.
q) Závazek objednavatele o úhradě smluvní pokuty při event. pozdější úhradě
faktur nebude ve smlouvě akceptován.
160094-43/02