Portál veřejné správy

Zápis 160094-43/02

Obchodní jménoSvazek obcí Krnsko, Jizerní Vtelno a Písková Lhota
RubrikaVeřejná soutěž
SídloObecní úřad Krnsko, 294 31 Krnsko
Publikováno23. 10. 2002
Značka OV160094-43/02
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Svazek obcí Krnsko, Jizerní Vtelno a Písková Lhota A-1 Svazek obcí Krnsko, Jizerní Vtelno a Písková Lhota Sídlo: Obecní úřad Krnsko, 294 31 Krnsko zastoupený ZAVOS s.r.o., Hybernská 13, Praha 1 vyhlašuje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., v platném znění (dále jen «zákon») obchodní veřejnou soutěž (dále jen «soutěž») na plnění veřejné zakázky stavby «Splašková kanalizace Svazku obcí Krnsko, Jizerní Vtelno a Písková Lhota» 1) Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky je zhotovení stavby «Splašková kanalizace Svazku obcí Krnsko, Jizerní Vtelno a Písková Lhota» v rozsahu pravomocného stavebního povolení včetně dokumentace skutečného provedení dle podrobného popisu plnění veřejné zakázky, který obsahuje zadávací dokumentace. Charakteristika stavby: splašková kanalizace v celkové délce 13 041 m, včetně kanalizačních přípojek. Součástí stavby je výstavba nové ČOV kapacity 1 850 EO. 2) Doba a místo plnění veřejné zakázky: Zahájení plnění veřejné zakázky ke dni 10. 12. 2002 (předpoklad) a ukončení plnění veřejné zakázky nejpozději k termínu dle návrhu vybrané nabídky. Místo plnění veřejné zakázky: obec Krnsko, Jizerní Vtelno a Písková Lhota. Uchazeči navrhnou lhůtu výstavby, termín zahájení a dokončení stavby. V případě, že z jakýchkoliv důvodů na straně zadavatele nebude možné dodržet termín zahájení, je zadavatel oprávněn ho posunout na jinou dobu, posouvá se tak i termín dokončení, uchazečem navržená délka lhůty výstavby zůstává nezměněna. 3) Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč prokáže kvalifikační předpoklady v souladu s § 2b zákona způsobem podle § 2c zákona. Originály či úředně ověřené kopie příslušných dokladů předloží uchazeč v originálním vyhotovení nabídky. V kopiích nabídky postačují fotokopie těchto dokladů. Předkládá-li nabídku více osob společně (§ 2a odst. 4 zákona), požaduje zadavatel prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob; výjimkou je kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (oprávnění k podnikání), který prokazuje každá z těchto osob v rozsahu svého podílu na plnění veřejné zakázky. Předpokládá-li uchazeč splnění zakázky s pomocí jiných osob než těch, které podávají nabídku, a zároveň se oprávnění k podnikání uchazeče nevztahuje na celý rozsah veřejné zakázky, prokazují splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby (subzhotovitelé). 4) Další předpoklady pro splnění veřejné zakázky: Zadavatel požaduje prokázání následujících dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky: a) údaje o počtu zaměstnanců a zaměstnanců odborných profesí k plnění veřejné zakázky ke dni podání nabídky uchazeče, b) technické vybavení uchazeče k plnění zakázky, c) finanční obrat uchazeče za poslední tři roky d) údaje o obdobných zakázkách realizovaných uchazečem v posledních třech letech, e) reference o obdobných zakázkách realizovaných uchazečem (písemné vyjádření investorů konkrétních staveb). f) údaje o odborné způsobilosti subdodavatelů, g) údaje o rozsahu a výši pojištění odpovědnosti uchazeče za škodu vzniklou s plněním zakázky. Podrobné požadavky zadavatele na prokázání dalších předpokladů obsahuje zadávací dokumentace. 5) Zvláštní podmínky provedení veřejné zakázky: Zadavatel požaduje podíl vlastních výkonů uchazeče vyšší než 70 %. Uchazeč v nabídce uvede podíl vlastních výkonů při plnění shora uvedeného předmětu veřejné zakázky. 6) Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí níže uvedených kritérií na základě váženého bodového systému. Součtem vážených bodů přidělených při hodnocení nabídky pomocí jednotlivých kritérií se stanoví její celková vhodnost. Kritéria jsou uvedena v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje: 6.1 Podmínky návrhu smlouvy o dílo (celková výhodnost návrhu smlouvy o dílo, smluvní pokuty, pojištění, platební podmínky) ......... váha 30 % 6.2 Doba plnění veřejné zakázky (lhůta výstavby v týdnech, termín dokončení) .................. váha 25 % 6.3 Výše nabídkové ceny ........................................... váha 20 % 6.4 Záruční podmínky .............................................. váha 13 % 6.5 Odborná způsobilost uchazeče (materiální a technické vybavení k plnění veřejné zakázky, aktuální počet zaměstnanců vč. jejich profesní skladby, reference uchazeče) ......................... váha 12 % 7) Způsob zpracování nabídky: Nabídku podá uchazeč písemně v originále a 1 kopii v souladu s podmínkami uvedenými ve vyhlášených podmínkách soutěže a v zadávací dokumentaci. Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů bude zpracována v českém jazyce. Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů bude podepsána statutárním orgánem uchazeče nebo osobou zmocněnou k zastupování statutárního orgánu; v takovém případě doloží uchazeč v nabídce originál plné moci. Nabídka bude zpracována a seřazena podle podmínek soutěže, jednotlivé listy budou očíslovány a první stránka bude obsahovat přehled jednotlivých dokumentů s uvedením stránky nabídky. Nabídka bude pevně spojena v jednu nerozebíratelnou složku (je-li to technicky možné) a zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy. 8) Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Uchazeči stanoví nabídkovou cenu za provedení veřejné zakázky v souladu s podmínkami soutěže a zadávací dokumentací, a to absolutní částkou v českých korunách. Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná v členění: cena bez DPH, sazba DPH v %, dále výše DPH (Kč) a celková nabídková cena vč. DPH (Kč). Uchazeč stanoví jednotkové ceny prací, množství a výslednou cenu za příslušnou položku, dále ceny dodávek a veškerých dalších položek, které jsou součástí předmětu plnění veřejné zakázky. Tyto jednotkové ceny uvedené v nabídce jsou závazné pro oceňování jakéhokoli množství případných víceprací nebo méněprací, pokud vyplynou z požadavku zadavatele. Pro případné vícepráce, u kterých nelze použít položky uvedené v nabídce, investor požaduje ocenění dle ceníku URS. Uchazeč odpovídá za to, že jeho nabídka, a tedy nabídková cena, zahrnuje všechny práce, dodávky a služby vymezené v podmínkách soutěže a v zadávací dokumentaci. Podrobný popis způsobu zpracování nabídkové ceny je uveden v zadávací dokumentaci. 9) Podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkové ceny: Nabídková cena nebude měněna v souladu s inflací české koruny, hodnotou kurzu české koruny vůči zahraničním měnám či jinými faktory s vlivem na měnový kurz a stabilitu měny. Nabídkovou cenu je možné překročit pouze tehdy, jestliže by došlo ke změně plnění předmětu veřejné zakázky, který je vymezen v bodě 1) těchto soutěžních podmínek. V případě změny daňových předpisů a z ní vyplývající změny DPH bude celková smluvní cena opravena alikvotním podílem ze základu ke dni účinnosti této změny. 10) Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky bude prováděna v české měně měsíčně, vždy na základě příslušného daňového dokladu vystaveného vybraným uchazečem ve smyslu zákona č. 588/1992 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. Splatnost dokladu bude 21 dnů od předání zadavateli. Uchazeč je oprávněn vystavit daňový doklad k úhradě na základě zjišťovacího protokolu a soupisu provedených prací v příslušném měsíci. Uchazeč bude zadavateli fakturovat do výše 90 % sjednané smluvní ceny díla. Zbývajících 10 % ceny bude uhrazeno až na základě konečné faktury. Právo vystavit konečnou fakturu má po předání a převzetí kompletního díla a po odstranění veškerých vad a nedodělků uvedených v zápise o odevzdání a převzetí díla. 11) Návrh smlouvy: Uchazeč předloží jako součást nabídky znění návrhu smlouvy o dílo, který bude po obsahové stránce bezvýhradně odpovídat vyhlášeným podmínkám soutěže, všeobecným podmínkám soutěže, zadávací dokumentaci a obsahu nabídky uchazeče. Návrh smlouvy bude podepsán statutárním zástupcem uchazeče. 12) Soutěžní lhůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami: Soutěžní lhůta začíná běžet dnem zveřejnění podmínek soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 29. 11. 2002 v 10.00 hod. v kanceláři předsedy svazku obcí na Obecním úřadě Krnsko, 294 31 Krnsko. 13) Zadávací lhůta: Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dní. 14) Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně: Nabídky je možno podávat osobně v sekretariátu ZAVOS s.r.o., na adrese Hybernská 13, 110 00 Praha 1 (areál Masarykova nádraží), v pracovní dny od 8.00 do 14.30 hod. Uchazeči mohou podat nabídku rovněž poštou na adresu výše uvedenou. Všechny nabídky musejí být doručeny do ukončení soutěžní lhůty. Uchazeči podají originál i kopii nabídky v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu označeném názvem veřejné zakázky a heslem «NEOTEVÍRAT - SOUTĚŽ»; obal bude na uzavření opatřen razítky, případně podpisem uchazeče, resp. statutárního orgánu uchazeče. Obálka či jiný obal budou odpovídajícím způsobem zajištěny proti manipulaci. V poslední den soutěžní lhůty lze nabídky podat pouze na Obecním úřadě v Krnsku, v kanceláři předsedy svazku obcí, od 8.00 do 10.00 hod. 15) Název, sídlo, telefon a fax zadavatele: Svazek obcí Krnsko, Jizerní Vtelno a Písková Lhota, se sídlem Obecní úřad Krnsko, 294 31 Krnsko, telefon: 326 723 164, fax: 326 736 960, IČO: 70937168. Bankovní spojení: Česká spořitelna a.s., Mladá Boleslav. 16) Požadavek na složení jistoty a její výše: Zadavatel požaduje v souladu s § 23 zákona poskytnutí jistoty ve výši 1 800 000,- Kč. Jistotu může uchazeč složit jednou z forem dle § 24 zákona, tj. bankovní zárukou nebo složením peněžní částky na účet zadavatele. Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí její platnost začínat nejpozději dnem otevírání obálek a nesmí být kratší než zadávací lhůta prodloužená o 90 dnů. Dokladem o poskytnutí jistoty, který uchazeč předloží zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty, je originál záruční listiny vystavené ve prospěch zadavatele jako oprávněného (příjemce záruky), z jejíhož obsahu je zřejmé, že zadavatel je oprávněn vykonávat právo z poskytnuté jistoty v případech vymezených § 26 zákona. Pro poskytnutí jistoty formou složení peněžní částky je stanoven účet u České spořitelny a.s., Mladá Boleslav, č. ú. 000 000 - 048 451 0399/0800, konst.symbol 308, variabilní symbol: ...... + poř. číslo zájemce vydané po telef. dohodě se zástupcem zadavatele ZAVOS s.r.o. (tel. 224233623). Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek a doklad o převodu této částky bude doložen nejpozději při otevírání obálek s nabídkami. 17) Zadávací dokumentace Zadávací dokumentaci je možno vyzvednout na adrese zástupce zadavatele v sekretariátu ZAVOS s.r.o., Hybernská 13, 110 00 Praha 1, a to v pracovní dny od 8.00 hod. do 14.00 hod., v jiné době po předchozí telefonické dohodě. Zadávací dokumentaci oprávněný zástupce uchazeče o veřejnou zakázku osobně nebo písemně (lze i faxem) objedná nejméně 3 pracovní dny před jejím vyzvednutím a v den vyzvednutí uhradí poštovní poukázkou náklady na její vyhotovení. Zadávací dokumentace bude vydána pouze po předložení poštovní poukázky potvrzené poštovním úřadem a proti prohlášení statutárního orgánu nebo zmocněné osoby uchazeče o veřejnou zakázku; prohlášení bude obsahovat kromě identifikačních údajů uchazeče závazek mlčenlivosti uchazeče o skutečnostech uvedených v zadávací dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace výhradně ke zpracování nabídky. V prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí zadávací dokumentace a kontaktní adresa vč. faxu pro doručování písemností v průběhu soutěžní lhůty. Zadavatel požaduje od zájemce úhradu za použití reprodukční techniky při poskytnutí zadávací dokumentace (podle § 64c odst. 1 zákona) ve výši 5800,- Kč. Poštovní poukázky budou k dispozici v sídle zadavatele v době od 28. 10. do 1. 11. 2002 v pracovní dny od 8.00 do 14.00 hod., jinak po předchozí telefonické dohodě na tel. č. 224233623. 18) Další podmínky soutěže: a) Zadavatel si vyhrazuje právo změnit, upřesnit, doplnit podmínky soutěže, dále soutěž do rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky zrušit, případně veškeré přijaté nabídky odmítnout. b) Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit, příp. vyjasnit informace deklarované uchazeči v nabídkách. c) Podmínky soutěže a zadávací dokumentace se navzájem doplňují, oba tyto dokumenty jsou pro uchazeče závazné. V případě rozporu mezi podmínkami soutěže a zadávací dokumentací se považuje za rozhodující znění podmínek soutěže zveřejněné v Obchodním věstníku. d) Soutěž je omezena na tuzemské osoby. e) Nabídka bude obsahovat i nabídkovou cenu vč. DPH při posunu o 12 měsíců. f) Zadavatel stanovuje, že součástí nabídkové ceny jsou výkopové práce, jejichž skutečné zatřídění se nebude lišit o více než dvě třídy oproti zatřídění v zadávací dokumentaci. g) Zadavatel stanovuje, že změna zásypů event. složení podkladních vrstev bude prováděna pouze na výslovné přání zadavatele, a že náklady na odvozní vzdálenosti budou konečné bez ohledu na skutečné kilometry. h) Zadavatel stanovuje, že nabídková cena bude zahrnovat i ocenění prací, činností a nákladů dle čl. II, bodu 5 a 6 návrhu smlouvy o dílo, který je součástí zadávací dokumentace. i) Zadavatel nepřipouští variantní řešení. j) Uchazeč doloží údaje o stupni aplikace systému řízení jakosti a kvality díla (zejména certifikace systému jakosti dle norem řady ISO 9000). k) Minimální smluvní pokuty: Za nesplnění termínu pro předání a převzetí díla či jeho jednotlivých částí stanovuje zadavatel minimální smluvní pokutu ve výši 10.000,- Kč za každý započatý den prodlení. Za nesplnění termínu pro odstranění vady a nedodělku dohodnutého v zápise o odevzdání a převzetí díla nebo jeho části stanovuje zadavatel minimální smluvní pokutu ve výši 2500,- Kč za každou vadu či nedodělek a den. Stejnou pokutu bude mít právo zadavatel účtovat za nesplnění termínu pro odstranění vad v záruční době. l) Minimální záruční podmínky: Zadavatel stanovuje minimální záruční lhůtu pro veškeré stavební práce a dodávky na 60 měsíců za celé dílo. Záruční lhůta počíná dnem převzetí příslušné části díla nebo výrobku. m) Uchazeč (zhotovitel) souhlasí s tím, že si ponechá dílo ve své péči až do nabytí právní moci kolaudace. n) Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o upřesnění konečného znění smlouvy. o) Zadavatel vyhodnotí pouze nabídky zájemců, kterým vydal zadávací dokumentaci. p) Zadavatel stanovuje, že součástí nabídkové ceny je i zpracování realizační dokumentace, pokud ji zhotovitel potřebuje. q) Závazek objednavatele o úhradě smluvní pokuty při event. pozdější úhradě faktur nebude ve smlouvě akceptován. 160094-43/02