Portál veřejné správy

Zápis 160061-43/02

Obchodní jménoMěsto Veselí nad Lužnicí
RubrikaVeřejná soutěž
IČO00253081
SídloMěstský úřad Veselí nad Lužnicí, nám. TGM 26, 391 81 Veselí nad Lužnicí
Publikováno23. 10. 2002
Značka OV160061-43/02
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Město Veselí nad Lužnicí A-2 Základní podmínky obchodní veřejné soutěže podle zákona č. 199/1994 Sb., ve znění zák. č. 148/1996 Sb., zákona č. 93/1998 Sb., zákona č. 28/2000 Sb. a zákona č. 142/2001 Sb. na zhotovitele stavby: Veselí nad Lužnicí - 35 bytových jednotek, Weisova ulice 1. Zadavatel Město Veselí nad Lužnicí Sídlo: Městský úřad Veselí nad Lužnicí, nám. TGM 26, 391 81 Veselí nad Lužnicí telefon: 381 581 094 fax: 381 583 721 IČO: 00253081 Bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s., Veselí nad Lužnicí, č. ú. 0270701494349/0800 Statutární zástupce: p. Petr Hynek, starosta města. 2. Všeobecné podmínky 2.1. Průběh soutěže a vzájemný vztah mezi zadavatelem a uchazeči ve všech věcech, které neupravují tyto soutěžní podmínky, se řídí ustanoveními zákona č. 199/1994 Sb., v plném znění (dále jen «zákon») a § 269 až 275 obchodního zákoníku. 2.2. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit nebo upravit zadávací podmínky, soutěž zrušit, nepřijmout žádnou nabídku, zadat pouze část zakázky nebo zadat jednotlivé části zakázky jednotlivým uchazečům. 3. Předmět soutěž 3.1. Předmětem soutěže je nejvhodnější návrh na uzavření smlouvy o dílo na kompletní zhotovení stavby: Veselí nad Lužnicí - 35 bytových jednotek, Weisova ul., včetně napojení na stávající sítě a komunikace (dále jen předmět díla) mezi zadavatelem jako objednavatelem a uchazečem jako zhotovitelem. 3.2. Předmět díla je vymezen projektovou dokumentací zpracovanou Ing. arch. Irenou Pátkovou - A-Studio, Krohova 26/2240, Praha 6, datum 9/02. 4. Doba a místo plnění 4.1. Předpoklad předání staveniště vybranému uchazeči je: prosinec 2002 (po zajištění stav. povolení). 4.2. Požadované ukončení stavby: Uchazeč uvede reálný termín ukončení stavby. 4.3. Zadavatel si vyhrazuje právo uzpůsobit další průběh plnění zakázky i termín dokončení možnostem financování stavby nebo jiným okolnostem, které v době zadání nemůže předvídat. 4.4. Místem plnění veřejné zakázky je Veselí nad Lužnicí. 5. Způsob hodnocení nabídek 5.1. Nabídky, které budou obsahovat všechny požadované náležitosti v předepsaném rozsahu, bude zadavatel hodnotit podle ekonomické vhodnosti v souladu s těmito kritérii: a) reference, odborná způsobilost a další předpoklady uchazeče: - v tomto kritériu bude zadavatel hodnotit nabídku zejména podle zkušeností měřeným objemem a skladbou zakázek obdobného charakteru, srovnatelného rozsahu a srovnatelné technické náplně, které uchazeč provedl v období posledních 5 let (dále jen referenční zakázky), ohlas práce uchazeče u investorů b) cena - nabídky budou hodnoceny podle ceny bez DPH uvedené v rekapitulaci nabídky c) doba plnění veřejné zakázky d) záruka za provedení a kvalitu díla - v tomto kritériu bude zadavatel hodnotit uchazečem nabízené záruky při provádění díla s přihlédnutím k rozsahu jejich zajištění - dále bude zadavatel hodnotit záruku uchazeče za kvalitu díla, zejména celkovou délku záruční doby s přihlédnutím k jejím omezením nebo rozšířením a k rozsahu a zajištění záručních závazků uchazeče e) technická úroveň nabídky, jakostní, estetická a funkční charakteristika veřejné zakázky - zejména navržený způsob a postup provádění s ohledem na provozní vztahy k okolí a systém zabezpečení kvality uchazeče. 6. Soutěžní lhůta 6.1. Soutěžní lhůta končí dnem otevírání obálek s nabídkami, které se uskuteční dne 27. 11. 2002 ve 14.00 hod. v zasedací místnosti Městského úřadu ve Veselí nad Lužnicí. 7. Zadávací lhůta 7.1. Uchazeči jsou vázáni obsahem svých nabídek po dobu 60 kalendářních dní počínaje dnem následujícím po skončení lhůty pro podání nabídek. 8. Zadávací dokumentace 8.1. Zadávací dokumentaci je možné si vyzvednout osobně u kontaktní osoby (Zd. Lukeš) oproti hotovostní úhradě částky 8500 Kč včetně DPH (zadávací dokumentace). Úmysl vyvzednout zadávací dokumentaci musí uchazeči sdělit písemně nebo telefonicky (381 582 845) nejméně 5 pracovních dnů před požadovaným termínem vyzvednutí. 8.2. Zadávací dokumentace obsahuje: a) tyto soutěžní podmínky, které zahrnují přílohy: - požadavky na obsah a strukturu nabídky - závaznou rekapitulaci nabídky - vzor - závazné smluvní podmínky zadavatele b) projektovou dokumentaci «35 bytových jednotek - Weisova ul., Veselí nad Lužnicí». 8.3. Zadávací dokumentace obsahuje v souladu se zákonem specifikaci požadovaných prací a konstrukcí. Zadavatel však nezaručuje úplnost této specifikace, která má orientační charakter. Uchazeč je povinen si ověřit soulad specifikace s textovou a výkresovou částí a se skutečným stavem zjištěným při prohlídce staveniště a vypracovat podrobný popis zjištěných nedostatků a do celkové nabídnuté ceny zahrnout jak ocenění dle specifikace, tak i ocenění případných zjištěných nedostatků. 8.4. V případě, že uchazeč nemá jistotu ve stanovení uvedených standardů, je povinen si vyjasnit veškerá sporná místa, a to formou písemného dotazu adresovaného zadavateli. Tento dotaz musí být doručen nejpozději 10 pracovních dní před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Na dotazy učiněné po stanovené lhůtě zadavatele neodpoví. 9. Prohlídka staveniště 9.1. Zadavatel umožní pro uchazeče prohlídku staveniště. Prohlídka se bude konat dne 30. 10. 2002 ve 13.00 hod. se srazem v kanceláři invest. technika Města Veselí nad Lužnicí. Účast je nutné předem nahlásit na tel. 381 582 845 - Zdeněk Lukeš. 10. Způsob a místo podávání nabídek 10.1. Nabídky musí být do skončení soutěžní lhůty doručeny v souladu s § 9 odst. 1.: a) poštou na adresu: Město Veselí nad Lužnicí, TGM 26/1 391 81 Veselí nad Lužnicí b) osobně do podatelny městského úřadu na výše uvedené adrese v pracovní dny takto: pondělí, středa v době od 8.00 do 16.45 hod. úterý v době od 7.30 do 15.00 hod. čtvrtek, pátek v době od 7.30 do 14.00 hod. v době od 11.00 do 12.30 hod. je polední přestávka, tel. 381 583 802. Nabídky budou podepsány statutárním orgánem uchazeče a podány v neprůhledných obálkách zabezpečených proti neoprávněné manipulaci přelepením, opatřeny na uzavření razítkem, popř. podpisem uchazeče, a musí být doručeny v obálce označené: VEŘEJNÁ ZAKÁZKA «Veselí nad Lužnicí - 35 bytových jednotek». U označeného názvu zakázky na obálce musí být zřetelný nápis: «NEOTVÍRAT». 11. Způsob zpracovány ceny a požadavky na platební podmínky 11.1. Uchazeči uvedou konečnou cenu bez DPH stanovenou rozpočtem v položkovém členění ve smyslu § 547 obchodního zákoníku. Nabídková cena bude cenou nejvýše přípustnou. 11.2. Zadavatel nebude poskytovat zálohové platby. Splatnost faktur bude nejméně 21 dnů. 12. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů 12.1. Uchazeči musí prokázat kvalifikační předpoklady v rozsahu podle § 2b, § 2c včetně prokázání zavedeného systému řízení jakosti v souladu s ČSN EN ISO 9001 nebo 9002. Předloží-li nabídku více osob společně, prokáže kvalifikační předpoklady každá z nich uvedeným způsobem a v uvedeném rozsahu. Součástí nabídky musí být písemná smlouva, která vztah mezi jednotlivými osobami, které nabídku podávají, jednoznačně vymezuje alespoň co do odpovědnosti za plnění zakázky a co do oprávnění k podání nabídky a k uzavření smlouvy. Smlouva musí být předložena v originále nebo ověřené kopii. 13. Požadavek na poskytnutí jistoty 13.1. Uchazeči musí poskytnout jistotu ve výši 500 000 Kč v souladu se zákonem (§ 22) složením peněžní částky na účet zadavatele. Účet, na který je možné složit jistotu v peněžité formě, je uveden v zadávací dokumentaci. 14. Variantní nabídky 14.1. Podání variantních nabídek zadavatel nepřipouští. 15. Uzavření smlouvy 15.1. Zadavatel uzavře smlouvu o dílo s uchazečem, jehož nabídka bude vyhodnocena jako nejvhodnější podle kritéria uvedeného v čl. 5 této výzvy. 15.2. Zadavatel písemně uvědomí všechny uchazeče o výběru nejvhodnější nabídky. 16. Ostatní informace 16.1. Bližší informace a vysvětlení k soutěžním podmínkám podá p. Zdeněk Lukeš, investiční technik města, tel. 381 582 845. Ve Veselí nad Lužnicí dne 8. 10. 2002 Petr Hynek starosta města 160061-43/02