Portál veřejné správy

Zápis 159391-41/02

Obchodní jménoČeské dráhy, státní organizace
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno09. 10. 2002
Značka OV159391-41/02
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; České dráhy, státní organizace A-6 České dráhy, státní organizace vyhlašují obchodní veřejnou soutěž podle zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen zákon) na zhotovení stavby «ČD, DDC, Rekonstrukce koleje Brno-H. Brod» 1. Identifikační údaje zadavatele: České dráhy, s.o., Divize dopravní cesty, o.z., nábř. L. Svobody 1222/12, 110 15 Praha 1, Odpovědný zástupce: ing. Jan Komárek, vrchní ředitel Divize dopravní cesty IČO: 48118664, DIČ: 001-48118664 Kontaktní zaměstnanec zadavatele pro organizaci soutěže: Vlastimila Cigánková, tel.: 585785181, fax: 585436075 Kontaktní zaměstnanec zadavatele ve věcech technických: Ing. Václav Tříska, vedoucí odboru přípravy staveb SDC Jihlava, tel. 567111564 2. Předmět soutěže: Předmětem obchodní veřejné soutěže je kompletní dodávka stavby «ČD, DDC, Rekonstrukce koleje Brno-H. Brod». a) Obsahem stavby je rekonstrukce trati od brodského zhlaví železniční stanice Sázava u Žďáru po brněnské zhlaví železniční stanice Přibyslav (začátek vjezdových výhybek stanice) v celkové délce 7,916 km. Je navržena rekonstrukce stávajícího železničního svršku za svršek UIC 60 na stávajících betonových pražcích, částečná výměna mostnic na ocelovém mostě v km 102,615, úprava nástupišť v zastávkách Nížkov a Ronov nad Sázavou, přeložení zabezpečovacího kabelu v délce 315 m, regulace trolejového vedení a rekonstrukce stávajícího ukolejnění TV stožárů. Rozhodujícím přínosem je dosažení a zvýšení maximální traťové rychlosti na 110 km/h pomocí optimalizace geotechnické polohy koleje. b) Dílo bude provedeno dle schválené projektové dokumentace č. j. 2 026/2002-07 ze 17. 9. 2002, v souladu se zákonem č. 50/1976 Sb., ve znění jeho změn a doplňků, vyhláškou č. 177/95 Sb., ve znění změn a doplňků, a s platnými Technickými kvalitativními podmínkami staveb ČD. c) Zadavatel neomezuje uchazeče výběrem podzhotovitelů, v nabídce je však nutné uvést druh a objem (včetně vyčíslení v Kč) jejich uvažovaných prací. d) Součástí dodávky je i zpracování celkového časového harmonogramu s návazností pracovních postupů a z toho plynoucích výluk a s uvedením věcného a finančního plnění. Pro rok 2002 je objem prací limitován částkou 26 042 000,-- Kč. e) Zadavatel požaduje poskytnutí záruk a odpovědnosti za vady na minimální dobu uvedenou v čl. XII Závazných obchodních podmínek ze dne 26. 8. 2002. 3. Doba a místo plnění: Zahájení prací: 29. 11. 2002 Ukončení prací: 10. 12. 2003 Místo plnění: mezistaniční úsek žst. Sázava u Žďáru - žst. Přibyslav, 2031 24 - kolej 4. Požadavky na splnění kvalifikačních předpokladů: Ve smyslu zákona požadujeme: Prokázání kvalifikačních předpokladů podle § 2b, způsobem uvedeným v § 2c. (Doklad o plnění kvalifikačních předpokladů ve smyslu § 2b, odst. 1a je nutno předložit v originále nebo ověřené kopii. Doklady ve smyslu § 2b odst. 1b-g je nutno doložit originálem čestného prohlášení.) 5. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: V souladu s § 2f doložení dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky: - technické a materiální vybavení pro práce na železnici (doložit i pro podzhotovitele): mechanizaci a zařízení pro zemní práce a speciální stroje pro práci na železničním svršku - postačující počet zaměstnanců v odborných profesích pro uvažovaný postup při plnění zakázky (nejlépe výpočtem) včetně uvažovaných podzhotovitelů - přehled porovnatelných zakázek v oboru dopravního stavitelství provedených uchazečem v posledních pěti letech s uvedením objednavatele, objemu zakázky, místa a doby plnění - kopii dokladu o udělení certifikátu podle normy ČSN EN ISO 9001 nebo ČSN EN ISO 9002 akreditovaným orgánem a plán jakosti stavby v souladu s ČSN ISO 10 005 nebo příručku jakosti příslušné stavby - doklad o zkoušce pro vedoucí prací na dopravní cestě podle předpisu ČD Ok 2/2 a doklad o oprávnění k činnosti na elektrickém zařízení a v jeho blízkosti - doklad o splnění zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků ve výstavbě, v platném znění u vedoucích pracovníků stavby - platné průkazy způsobilosti u používaných vlastních speciálních drážních vozidel - schopnost provést minimálně 50 % prací vlastní kapacitou uchazeče - pojistná smlouva za škody způsobené zhotovitelem na majetku ČD v min. výši 10 mil. Kč - uchazeč předloží splnění podmínek v souladu s Opatřením vrchního ředitele DDC č. 102 - uchazeč předloží dle § 2f) zákona 199/94 Sb., v platném znění, kopii licence k provozování drážní dopravy dle § 2 zákona 266/94 Sb. a dalších ustanovení tohoto zákona, vyhlášky 173/95 Sb. a předpisu D2, případně kopie licencí všech ostatních právních subjektů, kteří se budou podílet na provozování drážní dopravy při realizaci zakázky. Pokud uchazeč k realizaci díla použije výhradně drážních vozidel provozovaných výkonnými jednotkami ČD nebo nebude provozovat drážní dopravu vůbec, uvede tuto skutečnost v čestném prohlášení. V případě, že uchazeč nemá potřebné doklady k provozování drážní dopravy a bude ji zajišťovat prostřednictvím právního subjektu, který doklady vlastní, musí uchazeč doložit: - smlouvu o smlouvě budoucí s právním subjektem, který bude provozovat drážní dopravu; - kopie dokladů právního subjektu potřebné k provozování drážní dopravy V případě, že jednu nabídku podává společně více uchazečů, předloží kvalifikační předpoklady i další předpoklady všichni uchazeči. 6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude provedeno dle následujících kritérií: a) nabídková cena b) stupeň splnění dalších kvalifikačních předpokladů c) návrh kvality technického řešení včetně kvality návrhu postupu výstavby d) účelné snížení požadavků na omezení provozu (zmenšení počtu a rozsahu výluk, snížení omezení provozu na sousední koleji, návrh na zkrácení doby plnění) e) poskytnutí vyšších, ale současně reálných záruk na jakost 7. Způsob zpracování nabídky: Nabídka musí být zpracována v českém jazyce a v členění dle «Formuláře», který bude součástí zadávací dokumentace. Nabídkovou cenu uchazeč zpracuje v korunách českých a uvede celkem bez DPH, DPH a včetně DPH. Návrh ceny musí být zpracován v souladu s cenovými předpisy, zejména zákonem č. 526/90 Sb., ve znění pozdějších změn a doplňků. Nabídková cena musí být rozdělena do částí uvedených ve formuláři nabídky. Uchazeč ocení měrné jednotky dle výkazů výměr. Součástí ceny musí být náklady na přesun hmot, stejně jako cena za zařízení staveniště, rušení žel. provozem, odpadové hospodářství, vedlejší náklady, výluky žel. provozu, správní poplatky a případné ostatní náklady související s realizací díla. Ve smlouvě o dílo bude nabídková cena vybraného zhotovitele stanovena jako cena nejvýše přípustná. 8. Soutěžní lhůta, termín a místo otevírání obálek: Soutěžní lhůta se stanovuje od 9. 10. 2002 do 14. 11. 2002 do 10.30 hodin místního času. Otevírání obálek se uskuteční 14. 11. 2002 v 11.00 hodin místního času na Stavební správě Olomouc, Nerudova 1, místnost číslo 234 ve 2. poschodí. 9. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta je stanovena na 60 kalendářních dnů. 10. Způsob a místo pro podávání nabídek: Obálky s nabídkou (v jednom vyhotovení) se podávají v souladu s ustanovením § 9 zákona v písemné formě osobně nebo doporučeně poštou, v uzavřených obálkách označených názvem ČD, DDC, Rekonstrukce koleje Brno-H. Brod a opatřených na uzavření razítkem. Adresa pro podání nabídky je Stavební správa Olomouc, Nerudova 1, 772 58 Olomouc. Osobně podané nabídky se přijímají tamtéž v místnosti číslo 170 (2. poschodí) v soutěžní lhůtě, v pracovních dnech v době od 9.00 do 13.00 hodin místního času. Poslední den soutěžní lhůty se nabídky přijímají do 10.30 hodin místního času. Rozhodující je doručení nabídky na místo samé, včasné doručení nabídky poštou je rizikem uchazeče. Nabídková cena bude součástí předložené nabídky. Nabídka musí být podepsána statutárním orgánem uchazeče. Vítězný uchazeč předloží po uzavření Smlouvy o dílo 1 kopii své nabídky. 11. Adresa, kde je možno vyžádat zadávací dokumentaci: Zadávací dokumentace (souhrn údajů a informací nezbytných pro zpracování nabídky) bude poskytnuta ve dnech 9., 10. a 11. 10. 2002 od 7.00 do 13.00 hodin a dále dle dohody na Stavební správě Olomouc, Nerudova 1, 772 58 Olomouc, v místnosti číslo 170, a to za úhradu 5250,- Kč (včetně 5% DPH) za její zhotovení a užití reprodukční techniky složením hotovosti v pokladně Stavební správy Olomouc. 12. Požadavek na poskytnutí jistoty: V souladu s ustanovením § 23 a § 24 zákona vyžaduje zadavatel poskytnutí jistoty ve výši 1,500.000,- Kč (slovy jeden milion pět set tisíc korun českých), a to bankovní zárukou nebo složením peněžní částky na účet číslo 81303-811/0100, var. symbol 327321 4564, u Komerční banky a.s. Olomouc. Peněžní částka musí být uchazečem složena tak, aby byla připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek s nabídkami. Jistota musí být poskytnuta před zahájením otevírání obálek s nabídkami. Originál dokladu o složení jistoty doloží uchazeč v obálce s nabídkou nebo ho předloží zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty mimo obálku s nabídkou. Platnost bankovní záruky musí být zajištěna po dobu zadávací lhůty. 13. Další podmínky: a) Zadavatel bude ve smlouvě o dílo požadovat složení kauce na zhotovení díla, a to ve výši 3 % nabídkové ceny vybraného uchazeče. b) Uchazeči jsou povinni dodržet soulad návrhu postupu výstavby s možnostmi zadavatele v poskytování výluk. c) Zadavatel nepřipouští variantní řešení. d) Nedodržení podmínek požadovaných v zadávací dokumentaci nebo předložení nabídky, která nebude plně odpovídat podmínkám soutěže, jsou rizikem uchazeče a budou důvodem k odmítnutí nabídky. e) Soutěž je vyhrazena pro tuzemské osoby. f) Zadavatel si vyhrazuje právo na doplnění soutěžních podmínek a zadávací dokumentace a na zrušení soutěže i bez udání důvodu. g) Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky, pokud mu žádná z nich nebude vyhovovat. h) Zadavatel podmiňuje uzavření smlouvy o dílo s vítězným uchazečem právem kontroly Státního fondu dopravní infrastruktury (efektivní využívání prostředků Fondu) po celou dobu realizace zakázky. Pokud podmínka nebude uchazečem akceptována, nebude jeho nabídka přijata. i) Uchazeč nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v soutěži. V Praze dne 30. 9. 2002 Ing. Jan Komárek vrchní ředitel Divize dopravní cesty 159391-41/02