Portál veřejné správy

Zápis 159105-40/02

Obchodní jménoČEZ, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO45274649
SídloPraha 4, Duhová 2/1444, PSČ 140 53
Publikováno02. 10. 2002
Značka OV159105-40/02
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s. Vyhlášení obchodní veřejné soutěže v souladu s ustanovením Části druhé, Hlava I, § 4 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) Předmět obchodní veřejné soutěže: «Odběr a doprava popele z výsypek Ljungströmů v Elektrárně Dětmarovice» Zadavatel obchodní veřejné soutěže: ČEZ, a. s. Sídlo: Praha 4, Duhová 2/1444, PSČ 140 53 IČO: 45274649 zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, odd. B, vložka 1581 pro organizační jednotku Elektrárna, 735 71 Dětmarovice I. Vymezení plnění veřejné zakázky 1. Realizace díla «Odběr a doprava popele z výsypek Ljungströmů v Elektrárně Dětmarovice» specifikovaného v níže uvedených dokumentech: - Tento dokument - Vyhlášení obchodní veřejné soutěže - Zadávací dokumentace - která je tvořena následujícími částmi: Část 1 - Podmínky smlouvy Část 2 - Technická specifikace Část 3 - Formuláře nabídky. 1. Předmětem veřejné zakázky je dílo spočívající v demontáži stávající technologie a dodávce a montáži nové technologie odběru a dopravy popele včetně zpracování projektové dokumentace, uvedení do provozu, prokázaní garantovaných parametrů, předání projektové dokumentace skutečného provedení a záručního servisu, a to formou dodávky «na klíč» ve dvou etapách. II. Doba a místo plnění veřejné zakázky 1. Termín realizace v místě plnění je stanoven pro I. etapu nejpozději do 8 měsíců od podpisu smlouvy a pro II. etapu do konce srpna 2004. 2. Místem plnění veřejné zakázky je: Česká republika - ČEZ, a. s., Elektrárna Dětmarovice. III. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů 1. Uchazeč v nabídce doloží kvalifikační předpoklady stanovené § 2b zákona, které prokáže způsobem uvedeným v § 2c odst. 1 a 3 zákona, a dále prokáže splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1 písm. g) zákona čestným prohlášením. Prokázání kvalifikačních předpokladů dle § 2b odst. 1 písm. b, c, d, e, f a g, může uchazeč splnit vyplněním a podepsáním formuláře čestného prohlášení, který je součástí Zadávací dokumentace. 2. Splnění kvalifikačních předpokladů, dle § 2b odst. 1 písm. a) zákona, prokáže uchazeč dokladem o oprávnění k podnikání, včetně výpisu z obchodního rejstříku. Doklady o oprávnění k podnikání musí pokrývat celý předmět veřejné zakázky. V případě využití subdodavatelů k pokrytí části veřejné zakázky uchazeč doloží oprávnění k podnikání i těchto subdodavatelů v rozsahu příslušné části veřejné zakázky, a to dle § 2a odst. 5 zákona. IV. Způsob hodnocení nabídek Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti. Nabídky budou hodnoceny dle níže uvedených kritérií, seřazených v sestupném pořadí podle stupně významu: Kritérium č. 1-Nabídková cena bez DPH Kritérium č. 2 -Technická úroveň nabízeného technologického zařízení Kritérium č. 3 -Délka záruční doby - zvýšení nad minimálně požadovanou lhůtu uvedenou v části 1 - Podmínky smlouvy V. Požadavky na jednotný postup zpracování nabídkové ceny včetně platebních podmínek 1. Cena musí být zpracována bez DPH v souladu se zadávací dokumentací a musí zahrnovat veškeré náklady pro provedení díla. Přípustná měna nabídkové ceny je u tuzemských i zahraničních uchazečů česká koruna (Kč/CZK), a to v souladu se zákonem. 2. Uchazeč zpracuje celkovou nabídkovou cenu za splnění veřejné zakázky v členění položkové kalkulace - viz zadávací dokumentace - část 3. 3. Takto stanovená cena za celou veřejnou zakázku bude považována za cenu nejvýše přípustnou a zahrnuje všechna cla, poplatky, daně (s výjimkou DPH), pojištění a všechny doprovodné náklady zhotovitele spojené s provedením díla. 4. Požadavky na platební podmínky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci - část 3. VI. Soutěžní lhůta 1. Uchazeč doručí nabídku osobně nebo doporučeně poštou tak, aby byla zadavateli doručena nejpozději do 19. 11. 2002 do 11.00 hodin na adresu ČEZ, a. s., Elektrárna Dětmarovice, 735 71 Dětmarovice. 2. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 19. 11. 2002 v souladu s § 28 - 30 zákona od 11.00 hodin v zasedací místnosti č. 106 ve správní budově Elektrárny Dětmarovice. VII. Zadávací lhůta Zadávací lhůta činí v souladu se zákonem 90 kalendářních dnů. VIII. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně Nabídku je možno v soutěžní lhůtě osobně odevzdat v kanceláři oddělení nehmotných dodávek č. 520 v pátém patře správní budovy Elektrárny Dětmarovice době od 7 do 14 hodin kromě posledního dne soutěžní lhůty, kdy je v souladu s článkem VI. výše nutno podat nabídku nejpozději do 11.00 hod. IX. Kontaktní adresa zadavatele ČEZ, a. s., OJ Elektrárna Dětmarovice, 735 71 Dětmarovice Kontaktní osoba: Ing. Tomáš Vaněk, ved. odd. nehmotné dodávky EDĚ, tel. 069/6582 203, fax: 069/6550 389, e-mail: vanekt1.ede@mail.cez.cz. Nová čísla po přečíslování - tel. 596 582 203, fax 596 550 389 Kontaktování jiného než výše jmenovaného zaměstnance zadavatele ve věci této veřejné zakázky v průběhu soutěžní lhůty bude považováno za porušení soutěžních podmínek a uchazeč, který se toho dopustil, bude vyloučen z další účasti v této obchodní veřejné soutěži. X. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky 1. Dne 14. 10. 2002 se uskuteční prohlídka místa plnění veřejné zakázky (dále jen staveniště). Sraz účastníků je v zasedací místnosti č. 106 v 1. patře správní budovy Elektrárny Dětmarovice v 10.00 hodin. Účast zástupců každého jednotlivého zájemce je zadavatelem omezena na 3 osoby. Na této schůzce zodpovědný zaměstnanec zadavatele provede zájemce po staveništi a dle možností odpoví na dotazy uchazečů, které obdrží písemně dle článku X. 2. níže O průběhu prohlídky bude vyhotoven zápis, který se stane nedílnou součástí Zadávací dokumentace a který obdrží všichni zájemci, kteří si ve stanoveném termínu vyžádali Zadávací dokumentaci nebo se zaregistrovali u zadavatele při návštěvě staveniště. 2. Jakékoliv vyjasnění zadávací dokumentace nebo dotazy k této obchodní veřejné soutěži musí být podány pouze písemnou formou na kontaktní osoby zadavatele a doručeny nejpozději 15 pracovních dnů před skončením soutěžní lhůty. Písemné odpovědi zadavatele (včetně vysvětlení dotazu, ale bez vyznačení zdroje dotazu) budou zaslány všem zájemcům, kteří si ve stanoveném termínu vyžádali Zadávací dokumentaci nebo se zaregistrovali u zadavatele při návštěvě staveniště. XI. Předání zadávací dokumentace Zadavatel poskytne úplatně zájemcům zadávací dokumentaci za podmínek uvedených v článku XIV. - Adresa a lhůta, v níž je možno vyžádat zadávací dokumentaci. XII. Poskytnutí jistoty 1. Každý uchazeč musí v rámci své nabídky poskytnout zadavateli jistotu k zajištění svých povinností vyplývajících z účasti v obchodní veřejné soutěži ve výši 600.000,- Kč (slovy: šest set tisíc korun českých) v souladu s § 23 a 24 zákona č. 199/1994 Sb., v platném znění. 2. Uchazeč má právo zvolit si formu složení jistoty, a to buď formou bankovní záruky, nebo složením peněžní částky na účet zadavatele. Banka a č. ú. zadavatele pro složení jistoty: Komerční banka, a.s., č. ú: 27-8948420217/0100. Jako variabilní symbol je zájemce povinen pro případ složení jistoty v hotovosti na tento účet uvést své IČ. Bankovní záruka bude mít platnost minimálně 120 dnů od termínu ukončení soutěžní lhůty. XIII. Podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkové ceny Do uzavření smlouvy není možno překročit výši nabídkové ceny za žádných podmínek. XIV. Adresa a lhůta, v níž je možno vyžádat zadávací dokumentaci 1. Zadávací dokumentaci získají zájemci na adrese ČEZ, a. s., Elektrárna Dětmarovice 735 71 Dětmarovice tel. +420 069 6582 203, Ing. Tomáš Vaněk, ved. odd. nehmotné dodávky EDĚ fax +420 069 6550 389 E-mail: vanekt1.ede@mail.cez.cz. Nová čísla po přečíslování - tel. 596 582 203, fax 596 550 389 2. Zadavatel upozorňuje, že zadávací dokumentaci si bude moci vyzvednout zájemce na základě faxové nebo e-mailové žádosti doručené zadavateli. Zadávací dokumentace bude k dispozici zájemcům k převzetí od pátého dne po uplatnění žádosti v době od 8 hodin do 14 hodin na výše uvedené adrese. Jako nejzazší termín pro převzetí zadávací dokumentace stanovuje zadavatel den konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky dle článku X. tohoto vyhlášení, tzn., že nejpozdější žádost o zadávací dokumentaci musí zadavatel obdržet 5 dní před termínem konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky. Zadávací dokumentace bude poskytnuta pouze po zaplacení zadavateli nutných nákladů na reprografické práce ve výši 5.500,- Kč, a to buď v hotovosti při převzetí zadávací dokumentace, nebo bezhotovostně na účet: Komerční banka, pob. Karviná, č. ú. 4301-791/0100. Při bezhotovostním převodu je zájemce povinen uvést jako variabilní symbol své IČ. V případě bezhotovostní platby se zájemce musí prokázat při převzetí zadávací dokumentace výpisem z účtu, ze kterého byla tato částka odepsaná z účtu zájemce ve prospěch účtu zadavatele. Mimo stanovené termíny nebude zadávací dokumentace poskytnuta. Osoba, která bude za zájemce přebírat zadávací dokumentaci, se musí zadavateli prokázat platným zmocněním zájemce k tomuto převzetí. XV. Požadavky na prokázání dalších předpokladů pro splnění veřejné zakázky 1. V souladu s § 2f zákona, zadavatel stanovuje další předpoklady pro plnění veřejné zakázky následovně: a) Zadavatel připouští účast v soutěži pouze uchazečům, kteří mají certifikát systému jakosti ČSN EN ISO 9001 nebo obdobný systém splňující minimálně požadavky ISO 9001. Doklad prokazující splnění tohoto předpokladu musí zájemce doložit v ověřené kopii ve své nabídce. b) Uchazeč se musí prokázat předchozím provedením zakázky obdobné velikosti a charakteru, která je minimálně jeden rok ve spolehlivém provozu. Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit nabídku uchazeče v případě, že nerealizoval žádnou zakázku obdobného charakteru v min. objemu 20 mil. Kč/zakázka. c) Zadavatel požaduje, aby uchazeč v nabídce potvrdil souhlas s podmínkami uvedenými ve vyhlášení obchodní veřejné soutěže a v zadávací dokumentaci. d) Uchazeč potvrdí v nabídce formou čestného prohlášení, že jím nabízené provedení veřejné zakázky, které je předmětem nabídky nepožívá ochranu podle zvláštních předpisů nebo že nositelem těchto práv je uchazeč. e) Uchazeč v nabídce předloží čestné prohlášení, že pokud mu zadavatel v průběhu zadávací lhůty oznámí, že jeho nabídka byla vybrána jako nejvhodnější, předá před podpisem smlouvy bankovní záruku za provedení díla ve výši 10 % celkové smluvní ceny bez DPH. Bankovní záruka za dobré provedení díla musí být platná nejméně 24 měsíců po termínu předání a převzetí druhé etapy díla. Devadesát dnů po datu podpisu protokolu o předání a převzetí 1. Etapy díla bude výše této bankovní záruky snížena na 5 % celkové smluvní ceny a devadesát dnů po datu podpisu protokolu o předání a převzetí 2. Etapy díla bude výše této bankovní záruky snížena na 2 % smluvní ceny. Bankovní záruka musí být vydána bankou mající své sídlo nebo zastoupení v České republice, musí být neodvolatelná, bezpodmínečná, vyplatitelná na první požadavek a bez toho, aby banka zkoumala důvody požadovaného čerpání. Vzor formuláře pro vystavení bankovní záruky je uveden v Zadávací dokumentaci. Bankovní záruka musí být vystavena bankou uvedenou v Seznamu bank, který je součástí Zadávací dokumentace. 2. Uchazeč, který ve své nabídce nedoloží nebo nesplní výše uvedené další předpoklady pro splnění veřejné zakázky, bude vyloučen z další účasti v této obchodní veřejné soutěži, a to v souladu se zákonem. XVI. Další podmínky soutěže 1. Uchazeč má právo podat pouze jednu nabídku, která musí obsahovat nabídku na celý předmět díla. Uchazeč, který předloží více než jednu nabídku, bude z další účasti v této soutěži vyloučen. Toto ustanovení však nebrání uchazeči nabídnout v pozici subdodavatele zboží nebo služby kterémukoli z ostatních uchazečů. Uchazečem se v souladu se zákonem rozumí jedna osoba samostatně. 2. Uchazeč dodrží způsob zpracování nabídky uvedený v čl. XIX Způsob zpracování nabídky níže. 3. Zadavatel nepřipouští variantní řešení veřejné zakázky. 4. Uchazeč/zájemce se veřejné soutěže účastní na vlastní náklady a prohlídky staveniště na vlastní nebezpečí. 5. Průvodní dopis nabídky a podmínky smlouvy musí být na místě určeném pro podpis podepsány statutárním orgánem uchazeče u právnické osoby nebo osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče u fyzické osoby. XVII. Omezení soutěže na tuzemské osoby 1. Zadavatel omezuje účast v soutěži na tuzemské osoby, přičemž za zahraniční osobu je považována osoba dle § 21 odst. 2 obchodního zákoníku. XVIII. Práva zadavatele 1. Zadavatel si vyhrazuje práva odmítnout všechny předložené nabídky bez udání důvodů, zrušit obchodní veřejnou soutěž do doby rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky, nevracet podané nabídky, změnit podmínky zadání veřejné zakázky do skončení soutěžní lhůty, vyloučit uchazeče, jehož nabídka nebude splňovat podmínky stanovené vyhlášením obchodní veřejné soutěže, zákonem či zadávací dokumentací, aniž by tím vyvolal jakoukoliv odpovědnost vůči kterémukoliv uchazeči. XIX. Způsob zpracování nabídky 1. Nabídka musí být předložena ve formě návrhu smlouvy. Bude tvořena následujícími dokumenty v pořadí: a) Podmínky smlouvy podle části 1 zadávací dokumentace doplněné o obchodní firmu uchazeče, osoby oprávněné jednat ve věcech smluvních a technických, bankovní spojení, IČ, DIČ, smluvní (nabídkovou) cenu v Kč, dílčí termíny plnění, délky záruk, kontaktní adresu a podpis osoby uchazeče oprávněné k podpisu smlouvy. Další ustanovení podmínek smlouvy nesmí být doplňována ani měněna. b) Příloha a) návrhu smlouvy bude tvořena částí 2 zadávací dokumentací - Technická specifikace objednavatele v nezměněné podobě (projekt zpracovaný Hutním projektem Frýdek-Místek, který je součástí Technické specifikace nebude uchazečem v nabídce předkládán a bude vložen zadavatelem do nabídky vítězného uchazeče před podpisem smlouvy v nezměněné podobě). c) Příloha b) návrhu smlouvy bude tvořena nabídkovými dokumenty zpracovanými uchazečem v souladu s částí 3 zadávací dokumentace. d) Pokud je jistota složena ve formě bankovní záruky, předloží uchazeč ve své nabídce tuto bankovní záruku. 2. Nabídka musí být napsána v českém jazyce. Veškerá korespondence mezi zájemcem/uchazečem a zadavatelem bude rovněž v jazyce českém. 3. Nabídka musí být předložena v 1 originále s originálními nebo úředně ověřenými dokumenty dle tohoto vyhlášení, zadávací dokumentace a zákona a ve 3 kopiích, přičemž podpis uchazeče v podmínkách smlouvy, dle ustanovení 1a) výše, musí být v originální podobě i na těchto kopiích. 4. Nabídka musí být napsána nebo vytisknuta nesmazatelným tiskem, jednoznačně, bez vsuvek, korekcí a jiných nejasností. Všechny stránky nabídky musí být parafovány zástupcem uchazeče. Případné vzorky a ukázky musí být označeny jako součást nabídky. 5. Originál a každá z kopií nabídky musí být předloženy v samostatných neprůhledných a řádně zalepených obálkách. Spoje obálek musí být uchazečem orazítkovány, případně parafovány statutárním zástupcem uchazeče, je-li právnickou osobou, v případě fyzické osoby osobou oprávněnou jednat jejím jménem. Každá obálka musí být označena následujícími údaji: a) «Název veřejné zakázky - Odběr a doprava popele z výsypek Ljungströmů v Elektrárně Dětmarovice» b) obchodní firma a sídlo zadavatele c) obchodní firma a sídlo (místo podnikání) uchazeče, d) nápis «ORIGINÁL», resp. «KOPIE», e) nápis «NEOTVÍRAT PŘED 19. 11. 2002 do 11.00 hod.» Nabídka nesplňující náležitosti tohoto ustanovení XIX. bude zadavatelem vyřazena z dalšího posuzování a hodnocení a příslušný uchazeč vyloučen ze soutěže. Dne 20. 9. 2002 Ing. Pavel Klika, MBA Ing. Martin Kolář, MBA výkonný ředitel ČEZ, a. s. ředitel sekce obchod Úsek klasická energetika Úsek klasická energetika 159105-40/02