VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
Vyhlášení obchodní veřejné soutěže
v souladu s ustanovením Části druhé, Hlava I, § 4 zákona č. 199/1994 Sb.,
o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon)
Předmět obchodní veřejné soutěže:
«Odběr a doprava popele z výsypek Ljungströmů v Elektrárně Dětmarovice»
Zadavatel obchodní veřejné soutěže:
ČEZ, a. s.
Sídlo: Praha 4, Duhová 2/1444, PSČ 140 53
IČO: 45274649
zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze,
odd. B, vložka 1581
pro organizační jednotku Elektrárna, 735 71 Dětmarovice
I. Vymezení plnění veřejné zakázky
1. Realizace díla «Odběr a doprava popele z výsypek Ljungströmů v
Elektrárně Dětmarovice» specifikovaného v níže uvedených dokumentech:
- Tento dokument - Vyhlášení obchodní veřejné soutěže
- Zadávací dokumentace - která je tvořena následujícími částmi:
Část 1 - Podmínky smlouvy
Část 2 - Technická specifikace
Část 3 - Formuláře nabídky.
1. Předmětem veřejné zakázky je dílo spočívající v demontáži
stávající technologie a dodávce a montáži nové technologie odběru a
dopravy popele včetně zpracování projektové dokumentace, uvedení do
provozu, prokázaní garantovaných parametrů, předání projektové
dokumentace skutečného provedení a záručního servisu, a to formou
dodávky «na klíč» ve dvou etapách.
II. Doba a místo plnění veřejné zakázky
1. Termín realizace v místě plnění je stanoven pro I. etapu
nejpozději do 8 měsíců od podpisu smlouvy a pro II. etapu do konce
srpna 2004.
2. Místem plnění veřejné zakázky je: Česká republika - ČEZ, a. s.,
Elektrárna Dětmarovice.
III. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů
1. Uchazeč v nabídce doloží kvalifikační předpoklady stanovené § 2b
zákona, které prokáže způsobem uvedeným v § 2c odst. 1 a 3 zákona,
a dále prokáže splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1
písm. g) zákona čestným prohlášením. Prokázání kvalifikačních
předpokladů dle § 2b odst. 1 písm. b, c, d, e, f a g, může uchazeč
splnit vyplněním a podepsáním formuláře čestného prohlášení, který
je součástí Zadávací dokumentace.
2. Splnění kvalifikačních předpokladů, dle § 2b odst. 1 písm. a)
zákona, prokáže uchazeč dokladem o oprávnění k podnikání, včetně
výpisu z obchodního rejstříku. Doklady o oprávnění k podnikání musí
pokrývat celý předmět veřejné zakázky. V případě využití
subdodavatelů k pokrytí části veřejné zakázky uchazeč doloží
oprávnění k podnikání i těchto subdodavatelů v rozsahu příslušné
části veřejné zakázky, a to dle § 2a odst. 5 zákona.
IV. Způsob hodnocení nabídek
Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti. Nabídky
budou hodnoceny dle níže uvedených kritérií, seřazených v sestupném
pořadí podle stupně významu:
Kritérium č. 1-Nabídková cena bez DPH
Kritérium č. 2 -Technická úroveň nabízeného technologického zařízení
Kritérium č. 3 -Délka záruční doby - zvýšení nad minimálně požadovanou
lhůtu uvedenou v části 1 - Podmínky smlouvy
V. Požadavky na jednotný postup zpracování nabídkové ceny včetně
platebních podmínek
1. Cena musí být zpracována bez DPH v souladu se zadávací dokumentací
a musí zahrnovat veškeré náklady pro provedení díla. Přípustná měna
nabídkové ceny je u tuzemských i zahraničních uchazečů česká koruna
(Kč/CZK), a to v souladu se zákonem.
2. Uchazeč zpracuje celkovou nabídkovou cenu za splnění veřejné zakázky
v členění položkové kalkulace - viz zadávací dokumentace - část 3.
3. Takto stanovená cena za celou veřejnou zakázku bude považována za
cenu nejvýše přípustnou a zahrnuje všechna cla, poplatky, daně
(s výjimkou DPH), pojištění a všechny doprovodné náklady zhotovitele
spojené s provedením díla.
4. Požadavky na platební podmínky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci
- část 3.
VI. Soutěžní lhůta
1. Uchazeč doručí nabídku osobně nebo doporučeně poštou tak, aby byla
zadavateli doručena nejpozději do 19. 11. 2002 do 11.00 hodin na
adresu ČEZ, a. s., Elektrárna Dětmarovice, 735 71 Dětmarovice.
2. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 19. 11. 2002 v
souladu s § 28 - 30 zákona od 11.00 hodin v zasedací místnosti č.
106 ve správní budově Elektrárny Dětmarovice.
VII. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta činí v souladu se zákonem 90 kalendářních dnů.
VIII. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně
Nabídku je možno v soutěžní lhůtě osobně odevzdat v kanceláři oddělení
nehmotných dodávek č. 520 v pátém patře správní budovy Elektrárny
Dětmarovice době od 7 do 14 hodin kromě posledního dne soutěžní lhůty,
kdy je v souladu s článkem VI. výše nutno podat nabídku nejpozději do
11.00 hod.
IX. Kontaktní adresa zadavatele
ČEZ, a. s.,
OJ Elektrárna Dětmarovice,
735 71 Dětmarovice
Kontaktní osoba: Ing. Tomáš Vaněk, ved. odd. nehmotné dodávky EDĚ,
tel. 069/6582 203, fax: 069/6550 389, e-mail: vanekt1.ede@mail.cez.cz.
Nová čísla po přečíslování - tel. 596 582 203, fax 596 550 389
Kontaktování jiného než výše jmenovaného zaměstnance zadavatele ve věci
této veřejné zakázky v průběhu soutěžní lhůty bude považováno za porušení
soutěžních podmínek a uchazeč, který se toho dopustil, bude vyloučen z
další účasti v této obchodní veřejné soutěži.
X. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky
1. Dne 14. 10. 2002 se uskuteční prohlídka místa plnění veřejné
zakázky (dále jen staveniště). Sraz účastníků je v zasedací
místnosti č. 106 v 1. patře správní budovy Elektrárny Dětmarovice v
10.00 hodin. Účast zástupců každého jednotlivého zájemce je
zadavatelem omezena na 3 osoby. Na této schůzce zodpovědný
zaměstnanec zadavatele provede zájemce po staveništi a dle možností
odpoví na dotazy uchazečů, které obdrží písemně dle článku X. 2.
níže O průběhu prohlídky bude vyhotoven zápis, který se stane
nedílnou součástí Zadávací dokumentace a který obdrží všichni zájemci,
kteří si ve stanoveném termínu vyžádali Zadávací dokumentaci nebo se
zaregistrovali u zadavatele při návštěvě staveniště.
2. Jakékoliv vyjasnění zadávací dokumentace nebo dotazy k této
obchodní veřejné soutěži musí být podány pouze písemnou formou na
kontaktní osoby zadavatele a doručeny nejpozději 15 pracovních dnů
před skončením soutěžní lhůty. Písemné odpovědi zadavatele (včetně
vysvětlení dotazu, ale bez vyznačení zdroje dotazu) budou zaslány
všem zájemcům, kteří si ve stanoveném termínu vyžádali Zadávací
dokumentaci nebo se zaregistrovali u zadavatele při návštěvě
staveniště.
XI. Předání zadávací dokumentace
Zadavatel poskytne úplatně zájemcům zadávací dokumentaci za podmínek
uvedených v článku XIV. - Adresa a lhůta, v níž je možno vyžádat zadávací
dokumentaci.
XII. Poskytnutí jistoty
1. Každý uchazeč musí v rámci své nabídky poskytnout zadavateli
jistotu k zajištění svých povinností vyplývajících z účasti v
obchodní veřejné soutěži ve výši 600.000,- Kč (slovy: šest set tisíc
korun českých) v souladu s § 23 a 24 zákona č. 199/1994 Sb., v
platném znění.
2. Uchazeč má právo zvolit si formu složení jistoty, a to buď formou
bankovní záruky, nebo složením peněžní částky na účet zadavatele.
Banka a č. ú. zadavatele pro složení jistoty: Komerční banka, a.s.,
č. ú: 27-8948420217/0100. Jako variabilní symbol je zájemce povinen
pro případ složení jistoty v hotovosti na tento účet uvést své IČ.
Bankovní záruka bude mít platnost minimálně 120 dnů od termínu
ukončení soutěžní lhůty.
XIII. Podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkové ceny
Do uzavření smlouvy není možno překročit výši nabídkové ceny za žádných
podmínek.
XIV. Adresa a lhůta, v níž je možno vyžádat zadávací dokumentaci
1. Zadávací dokumentaci získají zájemci na adrese
ČEZ, a. s., Elektrárna Dětmarovice
735 71 Dětmarovice
tel. +420 069 6582 203, Ing. Tomáš Vaněk, ved. odd. nehmotné dodávky EDĚ
fax +420 069 6550 389
E-mail: vanekt1.ede@mail.cez.cz.
Nová čísla po přečíslování - tel. 596 582 203, fax 596 550 389
2. Zadavatel upozorňuje, že zadávací dokumentaci si bude moci
vyzvednout zájemce na základě faxové nebo e-mailové žádosti doručené
zadavateli. Zadávací dokumentace bude k dispozici zájemcům k
převzetí od pátého dne po uplatnění žádosti v době od 8 hodin do 14
hodin na výše uvedené adrese. Jako nejzazší termín pro převzetí
zadávací dokumentace stanovuje zadavatel den konání prohlídky místa
plnění veřejné zakázky dle článku X. tohoto vyhlášení, tzn., že
nejpozdější žádost o zadávací dokumentaci musí zadavatel obdržet 5
dní před termínem konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky.
Zadávací dokumentace bude poskytnuta pouze po zaplacení zadavateli
nutných nákladů na reprografické práce ve výši 5.500,- Kč, a to buď
v hotovosti při převzetí zadávací dokumentace, nebo bezhotovostně na
účet: Komerční banka, pob. Karviná, č. ú. 4301-791/0100. Při
bezhotovostním převodu je zájemce povinen uvést jako variabilní
symbol své IČ. V případě bezhotovostní platby se zájemce musí
prokázat při převzetí zadávací dokumentace výpisem z účtu, ze
kterého byla tato částka odepsaná z účtu zájemce ve prospěch účtu
zadavatele. Mimo stanovené termíny nebude zadávací dokumentace
poskytnuta. Osoba, která bude za zájemce přebírat zadávací dokumentaci,
se musí zadavateli prokázat platným zmocněním zájemce k tomuto převzetí.
XV. Požadavky na prokázání dalších předpokladů pro splnění veřejné zakázky
1. V souladu s § 2f zákona, zadavatel stanovuje další předpoklady pro
plnění veřejné zakázky následovně:
a) Zadavatel připouští účast v soutěži pouze uchazečům, kteří mají
certifikát systému jakosti ČSN EN ISO 9001 nebo obdobný systém
splňující minimálně požadavky ISO 9001. Doklad prokazující splnění
tohoto předpokladu musí zájemce doložit v ověřené kopii ve své nabídce.
b) Uchazeč se musí prokázat předchozím provedením zakázky obdobné
velikosti a charakteru, která je minimálně jeden rok ve spolehlivém
provozu. Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit nabídku uchazeče v
případě, že nerealizoval žádnou zakázku obdobného charakteru v min.
objemu 20 mil. Kč/zakázka.
c) Zadavatel požaduje, aby uchazeč v nabídce potvrdil souhlas s
podmínkami uvedenými ve vyhlášení obchodní veřejné soutěže a v
zadávací dokumentaci.
d) Uchazeč potvrdí v nabídce formou čestného prohlášení, že jím
nabízené provedení veřejné zakázky, které je předmětem nabídky
nepožívá ochranu podle zvláštních předpisů nebo že nositelem těchto
práv je uchazeč.
e) Uchazeč v nabídce předloží čestné prohlášení, že pokud mu
zadavatel v průběhu zadávací lhůty oznámí, že jeho nabídka byla
vybrána jako nejvhodnější, předá před podpisem smlouvy bankovní
záruku za provedení díla ve výši 10 % celkové smluvní ceny bez DPH.
Bankovní záruka za dobré provedení díla musí být platná nejméně 24
měsíců po termínu předání a převzetí druhé etapy díla. Devadesát dnů
po datu podpisu protokolu o předání a převzetí 1. Etapy díla bude
výše této bankovní záruky snížena na 5 % celkové smluvní ceny a
devadesát dnů po datu podpisu protokolu o předání a převzetí 2.
Etapy díla bude výše této bankovní záruky snížena na 2 % smluvní
ceny. Bankovní záruka musí být vydána bankou mající své sídlo nebo
zastoupení v České republice, musí být neodvolatelná, bezpodmínečná,
vyplatitelná na první požadavek a bez toho, aby banka zkoumala
důvody požadovaného čerpání. Vzor formuláře pro vystavení bankovní
záruky je uveden v Zadávací dokumentaci. Bankovní záruka musí být
vystavena bankou uvedenou v Seznamu bank, který je součástí Zadávací
dokumentace.
2. Uchazeč, který ve své nabídce nedoloží nebo nesplní výše uvedené
další předpoklady pro splnění veřejné zakázky, bude vyloučen z další
účasti v této obchodní veřejné soutěži, a to v souladu se zákonem.
XVI. Další podmínky soutěže
1. Uchazeč má právo podat pouze jednu nabídku, která musí obsahovat
nabídku na celý předmět díla. Uchazeč, který předloží více než jednu
nabídku, bude z další účasti v této soutěži vyloučen. Toto
ustanovení však nebrání uchazeči nabídnout v pozici subdodavatele
zboží nebo služby kterémukoli z ostatních uchazečů. Uchazečem se v
souladu se zákonem rozumí jedna osoba samostatně.
2. Uchazeč dodrží způsob zpracování nabídky uvedený v čl. XIX Způsob
zpracování nabídky níže.
3. Zadavatel nepřipouští variantní řešení veřejné zakázky.
4. Uchazeč/zájemce se veřejné soutěže účastní na vlastní náklady a
prohlídky staveniště na vlastní nebezpečí.
5. Průvodní dopis nabídky a podmínky smlouvy musí být na místě
určeném pro podpis podepsány statutárním orgánem uchazeče u
právnické osoby nebo osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče u
fyzické osoby.
XVII. Omezení soutěže na tuzemské osoby
1. Zadavatel omezuje účast v soutěži na tuzemské osoby, přičemž za
zahraniční osobu je považována osoba dle § 21 odst. 2 obchodního
zákoníku.
XVIII. Práva zadavatele
1. Zadavatel si vyhrazuje práva odmítnout všechny předložené nabídky
bez udání důvodů, zrušit obchodní veřejnou soutěž do doby rozhodnutí
o výběru nejvhodnější nabídky, nevracet podané nabídky, změnit
podmínky zadání veřejné zakázky do skončení soutěžní lhůty, vyloučit
uchazeče, jehož nabídka nebude splňovat podmínky stanovené
vyhlášením obchodní veřejné soutěže, zákonem či zadávací
dokumentací, aniž by tím vyvolal jakoukoliv odpovědnost vůči
kterémukoliv uchazeči.
XIX. Způsob zpracování nabídky
1. Nabídka musí být předložena ve formě návrhu smlouvy. Bude tvořena
následujícími dokumenty v pořadí:
a) Podmínky smlouvy podle části 1 zadávací dokumentace doplněné o
obchodní firmu uchazeče, osoby oprávněné jednat ve věcech smluvních
a technických, bankovní spojení, IČ, DIČ, smluvní (nabídkovou) cenu
v Kč, dílčí termíny plnění, délky záruk, kontaktní adresu a podpis
osoby uchazeče oprávněné k podpisu smlouvy. Další ustanovení
podmínek smlouvy nesmí být doplňována ani měněna.
b) Příloha a) návrhu smlouvy bude tvořena částí 2 zadávací
dokumentací - Technická specifikace objednavatele v nezměněné podobě
(projekt zpracovaný Hutním projektem Frýdek-Místek, který je
součástí Technické specifikace nebude uchazečem v nabídce předkládán
a bude vložen zadavatelem do nabídky vítězného uchazeče před
podpisem smlouvy v nezměněné podobě).
c) Příloha b) návrhu smlouvy bude tvořena nabídkovými dokumenty
zpracovanými uchazečem v souladu s částí 3 zadávací dokumentace.
d) Pokud je jistota složena ve formě bankovní záruky, předloží
uchazeč ve své nabídce tuto bankovní záruku.
2. Nabídka musí být napsána v českém jazyce. Veškerá korespondence
mezi zájemcem/uchazečem a zadavatelem bude rovněž v jazyce českém.
3. Nabídka musí být předložena v 1 originále s originálními nebo
úředně ověřenými dokumenty dle tohoto vyhlášení, zadávací
dokumentace a zákona a ve 3 kopiích, přičemž podpis uchazeče v
podmínkách smlouvy, dle ustanovení 1a) výše, musí být v originální
podobě i na těchto kopiích.
4. Nabídka musí být napsána nebo vytisknuta nesmazatelným tiskem,
jednoznačně, bez vsuvek, korekcí a jiných nejasností. Všechny
stránky nabídky musí být parafovány zástupcem uchazeče. Případné
vzorky a ukázky musí být označeny jako součást nabídky.
5. Originál a každá z kopií nabídky musí být předloženy v
samostatných neprůhledných a řádně zalepených obálkách. Spoje obálek
musí být uchazečem orazítkovány, případně parafovány statutárním
zástupcem uchazeče, je-li právnickou osobou, v případě fyzické osoby
osobou oprávněnou jednat jejím jménem. Každá obálka musí být
označena následujícími údaji:
a) «Název veřejné zakázky - Odběr a doprava popele z výsypek
Ljungströmů v Elektrárně Dětmarovice»
b) obchodní firma a sídlo zadavatele
c) obchodní firma a sídlo (místo podnikání) uchazeče,
d) nápis «ORIGINÁL», resp. «KOPIE»,
e) nápis «NEOTVÍRAT PŘED 19. 11. 2002 do 11.00 hod.»
Nabídka nesplňující náležitosti tohoto ustanovení XIX. bude
zadavatelem vyřazena z dalšího posuzování a hodnocení a příslušný
uchazeč vyloučen ze soutěže.
Dne 20. 9. 2002
Ing. Pavel Klika, MBA Ing. Martin Kolář, MBA
výkonný ředitel ČEZ, a. s. ředitel sekce obchod
Úsek klasická energetika Úsek klasická energetika
159105-40/02