Portál veřejné správy

Zápis 158330-38/02

Obchodní jménoČeské dráhy, státní organizace, Divize obchodně provozní, odštěpný závod
RubrikaVeřejná soutěž
Sídlonábř. L. Svobody 1222, 110 15 PRAHA 1
Publikováno18. 09. 2002
Značka OV158330-38/02
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; České dráhy, státní organizace, Divize obchodně provozní, odštěpný závod D-1 České dráhy, státní organizace, Divize obchodně provozní, odštěpný závod Sídlo: nábř. L. Svobody 1222, 110 15 PRAHA 1 zapsaná do obchodního rejstříku, vedeného Městským soudem v Praze oddíl A, vložka 7764 vyhlašují podle ust. § 4 odst. 1 zákona o zadávání veřejných zakázek č. 199/1994 Sb., v platném znění obchodní veřejnou soutěž (OVS) na zajištění realizace slevové nabídky karet ČD Podmínky soutěže: 1. Zadavatel České dráhy, státní organizace, Divize obchodně provozní, odštěpný závod, jednající ing. Daliborem Zeleným, generálním ředitelem, nábř. L. Svobody 1222, Praha 1, PSČ 110 15. IČ: 48118664, DIČ: 001-48118664 Tel.: 02/2232 5300, fax: 02/2232 8784 Bankovní spojení: Komerční banka, a.s. Praha 1 č. ú. 94-133605-011/0100. (dále jen «ČD») 2. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem veřejné zakázky je zhotovení 2 milionů kusů slevových karet, jejichž účinnost bude od 1. 1. 2003 do 31. 12. 2007 a platnost na každý rok bude prolongována slevovým kuponem ČD s tím, že v prvním roce bude uskutečněna dodávka v počtu 800 tisíc ks. Přesný počet karet pro každý následující rok bude upřesněn do 30. 4. běžného roku. Parametry jsou uvedeny v příloze číslo 1 této vyhlášky. Prostřednictvím karet musí být umožněna obchodní nabídka ČD tarifních slev v osobní přepravě dle TR 10 - Tarif Českých drah pro vnitrostátní přepravu cestujících a zavazadel a využívání vámi zajišťovaných doplňkových slev v obchodních řetězcích a v oblasti cestovního ruchu. Slevová karta bude platná pouze se slevovým kuponem ČD, kterým je hologram, umožňující využívání některé z tarifních slev uvedených v obchodní nabídce ČD. Místem prodeje slevových karet jsou všechna výdejní místa na síti ČD vybavená elektronickým výdejním zařízením. 3. Doba a místo plnění veřejné zakázky: 12/2002 - 12/2007 - Místem plnění je ČD zásobovací sklad, nacházející se v areálu železniční stanice Praha Smíchov. První dodávka 400 tisíc ks musí být uskutečněna do 15. 11. 2002, další dodávka 400 tisíc kusů do 30. 4. 2003. Další karty, jejichž počet bude vždy upřesněn do 30. 4. běžného roku, musí být dodány vždy do 30. 6. daného roku, ve kterém byl počet dodávaných slevových karet upřesněn. 4. Kvalifikační předpoklady uchazečů a jejich prokazování: 1. Od uchazečů se požaduje splnění kvalifikačních předpokladů podle § 2b), odst. 1, písm. a) - g) zákona č. 199/1994 Sb., v platném znění (dále jen zákon). Jejich prokazování se požaduje podle § 2c) tohoto zákona s tím, že čestné prohlášení musí zahrnovat i prohlášení o splnění kvalifikačního předpokladu uvedeného v § 2b) odst. 1 písm. g) . 2. Předloží-li nabídku více osob společně, musí každá z nich prokázat splnění všech požadovaných kvalifikačních předpokladů dle odstavce 1, 3, 4 tohoto bodu. 3. Doklady o splnění kvalifikačních předpokladů ve smyslu § 2b), odst. 1, písm. a) zákona je nutno předložit v originále nebo ve stejnopisu s ověřením jejich pravosti. Výpis z obchodního rejstříku podle § 2c) odst. 1 zákona, předkládaný spolu s nabídkou, nesmí být starší než 90 dnů. Čestné prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů dle § 2b odstavec 1) písmeno b) až g) zákona předloží uchazeč v originále a podepsané oprávněnou osobou, resp. osobami. 4. Uchazeč je povinen uvést ve zvláštním prohlášení jména odpovědných zástupců, nejsou-li členy statutárního orgánu. 5. Pokud bude uchazeč plnit veřejnou zakázku pomocí jiných osob - subdodavatelů - a nebude mít sám oprávnění k podnikání zahrnující celý rozsah veřejné zakázky, musí prokazovat splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) i tyto osoby způsobem uvedeným v odst. 3 tohoto bodu. 5. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: Zadavatel dále požaduje, aby uchazeč o tuto veřejnou zakázku předložil: - prohlášení o dlouhodobých zkušenostech v předmětu podnikání - tzn. produkce členských karet minimálně dva roky, doba působení na trhu v České republice minimálně dva roky - reference o zakázkách podobného typu od minimálně tří subjektů s uvedením objednavatele, místa a rozsahu plnění - uchazeč je povinen přiložit k nabídce prohlášení o bezvýhradném souhlasu se všemi podmínkami a požadavky výzvy podepsané oprávněnou osobou, příp. osobami, a to v originálu. Nesplnění těchto povinností je též důvodem k vyloučení uchazeče. 6. Způsob hodnocení nabídek: Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti podle těchto kritérií uvedených v sestupném pořadí jejich významu: a) sortiment základních dlouhodobě nabízených slev a služeb v minimálním sortimentu banka, pojišťovna, cestovní kancelář po celou dobu projektu b) sortiment doplňkových krátkodobých slev a služeb s důrazem na služby spojené s cestovním ruchem c) marketinková podpora slevové karty ČD d) nabídková cena e) časový a technický harmonogram projektu s důrazem na připravenost k zahájení předprodeje v železničních stanicích nejpozději k 1. 12. 2002. 7. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně platebních podmínek: Nabídková cena musí být zpracována jako cena maximální v korunách českých s následujícím členěním: - Celková cena v Kč za uživatele karty ČD a rok včetně dopravy bez DPH - Celková cena v Kč za uživatele karty ČD a rok včetně dopravy včetně DPH Návrh ceny musí být vypracován v souladu s cenovými předpisy, zejména § 2 zákona číslo 526/1990 Sb., v platném znění. Faktury budou vystavovány podle skutečného počtu prodaných karet za uplynulý měsíc a zasílány ČD - Kontrole přepravních tržeb, Oddělení 5, Jezuitská 22, 412 01 Litoměřice. Měsíční přehled prodaných slevových karet bude předkládán vždy do 10. dne následujícího měsíce a bude obsahovat počet prodaných slevových karet a celkovou částku k fakturaci. Faktury musí obsahovat veškeré předepsané náležitosti daňového dokladu ve smyslu zákona č. 588/1992 Sb., v platném znění, a náležitosti podle § 13a obchodního zákoníku, v platném znění. Nebude-li faktura splňovat předepsané náležitosti, je zadavatel (odběratel) oprávněn takovou fakturu vrátit uchazeči (dodavateli) a lhůta splatnosti neběží. Nová lhůta splatnosti začne běžet dnem následujícím po doručení řádné faktury. Splatnost faktury je 30 kalendářních dní ode dne jejího doručení ČD. Pro pozdní úhradu smluvené ceny nebude dohodnuta smluvní pokuta. Uchazeč (dodavatel) po dobu 12 měsíců od uplynutí splatnosti faktury nebude uplatňovat zaplacení úroku za prodlení platby ze strany ČD. Úrok z prodlení bude ve smlouvě sjednán takto: «V případě prodlení s úhradou faktur je dodavatel oprávněn účtovat odběrateli úrok z prodlení ve výši podle nařízení vlády 142/1994 Sb., v platném znění.» 8. Další požadavky na zpracování nabídky: Zadavatel požaduje, aby návrh na uzavření smlouvy obsahoval následující ustanovení: Dodavatel se zavazuje, že své pohledávky a závazky z této smlouvy vůči objednavateli nezapočte a ani je nepostoupí třetímu subjektu bez předchozího písemného souhlasu objednavatele. V případě, že dodavatel poruší ustanovení článku .....odst. .... této smlouvy, je objednavatel oprávněn účtovat ......... dodavateli za každé takové porušení tohoto smluvního ujednání smluvní pokutu ve výši 10 % z takto započtené nebo postoupené částky. Záruční doba karet je pět let. V případě znehodnocení karty běžným používáním v kratším termínu zajistí dodavatel bezplatnou výměnu zákazníkovi včetně příslušného hologramu. 9. Soutěžní lhůta, termín a místo otevírání obálek s nabídkami: - soutěžní lhůta končí dne 24. 10. 2002 v 10.00 hodin - otevírání obálek se uskuteční dne 24.10. 2002 od 10.00 hodin na adrese zadavatele, na odboru osobní dopravy a přepravy, III. patro dveře č. 30, vchod z Klimentské ulice 27a. 10. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta činí 40 dnů. 11. Místo a způsob podání nabídek: Nabídku lze zaslat doporučenou poštou na adresu zadavatele uvedenou v bodě 1. Rozhodující je doručení nabídky na místo samé. Osobně podané nabídky budou přijímány na adrese zadavatele uvedené v bodě 1 na sekretariátu ředitele odboru osobní dopravy a přepravy číslo dveří 30 nebo v kanceláři číslo dveří 23, třetí patro, vchod z Klimentské ulice 27a, v pracovní dny od 9.00 do 12.00 hod., nejpozději však do 10.00 hodin dne 24. 10. 2002. Nabídky doručené po uplynutí soutěžní lhůty nebudou do soutěže zařazeny. Nabídka musí být předložena v uzavřené obálce na uzavření opatřené razítkem uchazeče, případně podpisem uchazeče. Obálka musí obsahovat: - návrh na uzavření smlouvy podepsaný oprávněnou osobou, resp. osobami, ve dvojím vyhotovení - doklady dle bodu 4 a 5 vyhlášených obchodních podmínek - doklad o poskytnutí jistoty dle bodu 12. vyhlášených obchodních podmínek. Obálka musí být zřetelně označena «NEOTVÍRAT-VEŘEJNÁ ZAKÁZKA-KARTA ČD» a musí být na ní uvedeno označení uchazeče včetně sídla, resp. místa podnikání a označení zadavatele takto: České dráhy, státní organizace, Divize obchodně provozní, o.z. NÁBŘ. L. SVOBODY 1222, PRAHA 1, PSČ 110 15. V nabídce ani v dokladech k ní připojených nesmí být údaje přepisovány, škrtány či jinak upravovány. V případě nesplnění uvedených podmínek bude uchazeč vyloučen. 12. Požadavek na poskytnutí jistoty: V souladu s ustanovením § 23 zákona je uchazeč povinen poskytnout jistotu ve výši 200.000,- Kč, a to jednou z forem dle ustanovení § 24 zákona. Bankovní záruku poskytne uchazeč ve lhůtě pro podávání nabídek tak, aby originál dokladu o poskytnutí jistoty byl připojen k dokladům o splnění kvalifikačních předpokladů uchazeče. V případě poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí ji uchazeč předložit v originále, jinak bude zadavatelem vyloučen z další účasti v soutěži. Bankovní záruka končí nejdříve uplynutím 80. dne počítaného ode dne následujícího po dni skončení lhůty pro podání nabídek. Nesplnění tohoto požadavku bude důvodem pro vyloučení uchazeče z další účasti v soutěži. Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu soutěže požadovat prodloužení délky poskytnuté bankovní záruky. V případě, že uchazeč tento požadavek zadavatele do stanoveného data nesplní, je důvodem pro vyloučení uchazeče z další účasti v soutěži. Jistota poskytnutá složením peněžní částky na účet zadavatele musí být připsána na jeho účet nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Bankovní spojení pro případ poskytnutí jistoty formou složení peněžní částky na účet zadavatele je: Číslo účtu: 10006-133605-011/0100 Komerční banka Praha 1 Variabilní symbol: vlastní IČ uchazeče IČ ČD 48118664 DIČ ČD: 001-48118664 13. Ostatní podmínky obchodní veřejné soutěže: Zadavatel si vyhrazuje právo: a) tuto OVS zrušit b) odmítnout všechny předložené nabídky c) změnit nebo doplnit vyhlášené podmínky OVS, a to způsobem stejným, jakým byla vyhlášena OVS d) zadavatel vylučuje variantní řešení nabídky, předloží-li uchazeč přesto nabídku ve variantním řešení bude z další účasti v OVS vyloučen e) zadavatel omezuje soutěž pouze na tuzemské osoby. Uchazeč nemá právo na úhradu nákladů spojených s účastí na této OVS. V případě nesplnění všech podmínek a požadavků tohoto vyhlášení OVS a zákona bude uchazeč vyloučen z další účasti v OVS. Generální ředitel Českých drah, státní organizace, Ing. Dalibor Z e l e n ý v. r. 158330-38/02