Portál veřejné správy

Zápis 158415-38/02

Obchodní jménoPRAŽSKÉ VODOVODY A KANALIZACE, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO25656635
SídloNárodní 313/13, 112 65 Praha 1
Publikováno18. 09. 2002
Značka OV158415-38/02
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; PRAŽSKÉ VODOVODY A KANALIZACE, a. s. C-1 PRAŽSKÉ VODOVODY A KANALIZACE, a. s. Sídlo: Národní 313/13, 112 65 Praha 1 vyhlašuje podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen zákon) obchodní veřejnou soutěž na dodávku elektřiny pro oprávněného zákazníka Pražské vodovody a kanalizace, a.s., závod Úpravny vody - provoz Káraný Zadavatel: Pražské vodovody a kanalizace, a. s., Národní 313/13, 112 65 Praha 1 zapsán v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze oddíl B., vložka 5297 IČO: 25656635 DIČ: 001-25656635 bankovní spojení: Živnostenská banka, a. s., Na Příkopě 20, 110 00 Praha 1 číslo účtu: 118421003/0400 1. Předmět veřejné zakázky Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka elektřiny o kvalitě dle vyhlášky Energetického regulačního úřadu (dále jen ERÚ) č. 306/2001 Sb., v ročním množství 23 500 000 kWh s převzetím závazku odebírat elektřinu z elektrizační soustavy včetně odpovědnosti za odchylku ve smyslu vyhlášky ERÚ č. 373/2001 Sb. Předmětem plnění je dále zajištění distribuce a systémových služeb. Přehled spotřeby elektřiny je specifikován v zadávací dokumentaci. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky Předpokládaný termín plnění: od 1.1. 2003 do 31. 12. 2003 Místem plnění bude závod Úpravny vody - provoz Káraný, Hlavní 22, 250 75 Káraný, 3. Prokázání kvalifikačních předpokladů 3.1. Uchazeč musí pro plnění veřejné zakázky splňovat kvalifikační předpoklady v rozsahu § 2b odstavec 1 písmeno a), b), c), d), e), f) , g) zákona, které prokáže způsobem dle § 2c odstavec 1. Kvalifikační předpoklad uvedený v ustanovení § 2b odstavec 1 písmeno g) prokáže uchazeč čestným prohlášením. Uchazeč ve své nabídce uvede svého odpovědného zástupce (jméno a příjmení této osoby) v souladu se zákonem č. 458/2000 Sb., a to formou čestného prohlášení. 3.2. Předloží-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání kvalifikačních předpokladů výše uvedeným způsobem od všech osob předkládajících společnou nabídku. Zároveň bude v nabídce doložen doklad o uzavřeném právním vztahu mezi osobami, které společně předkládají nabídku, kde bude jednoznačně vymezeno právní postavení jednotlivých osob vůči sobě navzájem i vůči zadavateli v průběhu veřejné obchodní soutěže i v rámci případného plnění předmětu veřejné zakázky. 3.3. Zadavatel požaduje dokladování další kvalifikace: a) formou úředně ověřené kopie - licence na obchod s elektřinou dle zákona č. 458/2000 Sb. a prováděcí vyhlášky ERÚ č. 154/2001 Sb., b) formou úředně ověřené kopie - platnou Smlouvu o zúčtování odchylek s Operátorem trhu, c) formou úředně ověřené kopie - doklad o finančním zajištění obchodu dle § 6 odst. (4) vyhlášky ERÚ č. 154/2001 Sb. 3.4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: - čestné prohlášení o celkovém počtu odběrů v kategorii B a počtu oprávněných zákazníků dle zákona č. 458/2000 Sb., - čestné prohlášení o počtu zaměstnanců a o délce a působení uchazeče na území ČR, - písemné sdělení o finančním obratu a o hospodářském výsledku uchazeče v roce 2001 (výroční zpráva za rok 2001). 4. Další podmínky plnění veřejné zakázky 4.1. Další podmínky soutěže: - soutěž je omezena pouze na tuzemské osoby, - zadavatel nepřipouští variantní řešení, - uchazeč ve své nabídce uvede případné další služby, které nabízí ve spojení s dodávkou elektřiny. 4.2. Zadávací dokumentace (dále jen ZD): Zadavatel poskytne ZD na základě písemného požadavku doručeného osobně nebo poštou na adresu zadavatele, Pražské vodovody a kanalizace, a. s., Oddělení energetiky, Ing. Karel Micek, Národní 313/13, 112 65 Praha 1, nebo faxem (fax 02/21095411) do 30. 9. 2002. Zde si mohou přihlášení uchazeči vyzvednout ZD zdarma dne 2. 10. 2002 v době od 8.00 do 13.00 hod. v kanceláři č. 323. ZD bude vydána pověřenému zástupci uchazeče, který se prokáže písemnou plnou mocí k převzetí ZD podepsanou statutárním zástupcem uchazeče a fotokopií výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v tomto rejstříku zapsán. 5. Způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky 5.1. Cenová nabídka na dodávku elektřiny včetně zajištění distribuce a systémových služeb dle předmětu veřejné zakázky bude zpracována souhrnně v českých korunách. Uchazeč uvede dále v nabídce jednotkovou cenu v Kč/kWh (bez DPH) stanovenou podílem nabídkové ceny k celkovému ročnímu množství elektřiny s běžným zaokrouhlením na 2 desetinná místa. Požadovaná struktura ceny je uvedena v zadávací dokumentaci. 5.2. Nabídková cena bude stanovená jako maximální ve skladbě bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady na realizaci veřejné zakázky v místě plnění. 5.3. Cena uvedená v nabídce nebude měněna a bude závazná pro uzavření «Smlouvy o dodávce elektřiny a sdružených službách dodávky elektřiny». 5.4. Navýšení nabídkové ceny se připouští pouze v případě změny regulované části ceny dle Cenového rozhodnutí ERÚ a dále při uplatnění smluvních náhrad za odchylky od smluvních hodnot dodávky dle «Smlouvy o dodávce elektřiny a sdružených službách dodávky elektřiny». 5.5. Nabídku požadujeme zpracovat následujícím způsobem: Titulní list nabídky s označením této veřejné obchodní soutěže, identifikační údaje uchazeče, tj. název, sídlo, bankovní spojení, číslo účtu, IČ, DIČ, telefonní, faxové, popř. e-mailové spojení. a) Obsah nabídky s uvedením stran a počet příloh. b) Doklad o složení jistoty (oddělený od nabídky). c) Doklady k prokázání kvalifikačních předpokladů dle bodu 3.1 - 3.3. d) Doložení dalších předpokladů dle bodu 3.4. e) Výše nabídkové ceny zpracované dle bodu 5.1 - 5.4 a platební podmínky. f) Režim sjednávání smluvních hodnot a řešení odchylek. g) Další služby spojené s dodávkou elektřiny. h) Návrh «Smlouvy o dodávce elektřiny a sdružených službách dodávky elektřiny» i) Přílohy. Nabídka bude zpracována ve třech vyhotoveních v českém jazyce. Uchazeči podají svou nabídku s jednotlivě očíslovanými stranami, zabezpečenými proti neoprávněné manipulaci., Nabídku je třeba podat ve třech vyhotoveních s označením Originál a Kopie č. 1 a Kopie č. 2. Vyhotovení budou předložena v samostatných obálkách. 6. Lhůta a místo pro podání nabídek 6.1. Soutěžní lhůta: Soutěžní lhůta počíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku a na centrální adrese a končí dne 25. 10. 2002 v 10.00 hod. otvíráním obálek s nabídkami v sídle zadavatele, Národní 313/13, 112 65 Praha 1, přízemí, velká zasedací místnost. 6.2. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta je stanovena na 40 kalendářních dnů a počíná běžet dnem otvírání obálek s nabídkami. 6.3. Místo pro podání nabídek: Nabídky se podávají v písemné formě doporučeně poštou nebo osobně na adresu zadavatele do podatelny každý pracovní den v týdnu od 8.00 do 11.30 a od 12.30 do 14.00 hod. Nabídky musí být podány v uzavřených obálkách označených adresou zadavatele a názvem OBCHODNÍ VEŘEJNÁ SOUTĚŽ - DODÁVKA ELEKTŘINY- PROVOZ KÁRANÝ - NEOTVÍRAT a opatřené na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče v souladu s § 9 zákona. 7. Poskytnutí jistoty Zadavatel požaduje poskytnutí jistoty ve výši 500 000,- Kč v souladu s § 24 zákona. Jistota může být poskytnuta bankovní zárukou nebo složením peněžní částky na účet zadavatele u Komerční banky a.s., Na Příkopě 33, Praha 1, č. ú. 4000505-031/0100, variabilní symbol 55. Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otvírání obálek. 8. Způsob hodnocení nabídek Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí níže uvedených kritérií na základě váženého bodového systému. Součtem vážených bodů přidělených při hodnocení nabídky pomocí jednotlivých kritérií se stanoví celková vhodnost nabídky. Kritéria jsou seřazena v sestupném pořadí podle významu, který jim zadavatel přisuzuje: kritérium váha 1 - Nabídková cena 70 % 2 - Platební podmínky 15 % 3 - Sjednávání smluvních hodnot a řešení odchylek 10 % 4 - Služby spojené s dodávkou elektřiny 5 % 9. Lhůta pro oznámení rozhodnutí zadavatele O výsledku hodnocení nabídek veřejné obchodní soutěže odešle zadavatel do 4. 12. 2002 písemné oznámení všem uchazečům. Důvody odmítnutí nabídek se neoznamují. 10. Kontaktní osoby za Úsek provozního ředitele: - Ing. Karel Micek, oddělení energetiky, tel.: 02/21095411, e-mail: karel.micek@pvk.cz - Ing. Štěpán Čady, oddělení péče o hmotný majetek, tel.: 02/21095459, fax: 02/21095456, e-mail: stepan.cady@pvk.cz 11. Vyhrazená práva zadavatele Zadavatel si vyhrazuje právo: a) změnit, doplnit či upřesnit soutěžní podmínky, případně soutěž zrušit bez udání důvodů b) všechny předložené nabídky bez udání důvodu odmítnout a nevybrat žádného uchazeče c) neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem d) neposkytovat náhradu nákladů spojených s vypracováním nabídky e) nevracet podané nabídky Ing. Jiří Rosický Ing. Rostislav Čáp místopředseda představenstva místopředseda představenstva a generální ředitel PVK a.s a finanční a obchodní ředitel PVK a.s. 158415-38/02