VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; PRAŽSKÉ VODOVODY A KANALIZACE, a. s.
C-1
PRAŽSKÉ VODOVODY A KANALIZACE, a. s.
Sídlo: Národní 313/13, 112 65 Praha 1
vyhlašuje
podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných
zakázek, v platném znění (dále jen zákon)
obchodní veřejnou soutěž
na dodávku elektřiny pro oprávněného zákazníka Pražské vodovody a
kanalizace, a.s., závod Úpravny vody - provoz Káraný
Zadavatel:
Pražské vodovody a kanalizace, a. s.,
Národní 313/13, 112 65 Praha 1
zapsán v obchodním rejstříku vedeném u
Městského soudu v Praze oddíl B., vložka 5297
IČO: 25656635
DIČ: 001-25656635
bankovní spojení: Živnostenská banka, a. s., Na Příkopě 20, 110 00 Praha 1
číslo účtu: 118421003/0400
1. Předmět veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka elektřiny o kvalitě dle
vyhlášky Energetického regulačního úřadu (dále jen ERÚ) č. 306/2001 Sb.,
v ročním množství 23 500 000 kWh s převzetím závazku odebírat elektřinu z
elektrizační soustavy včetně odpovědnosti za odchylku ve smyslu vyhlášky
ERÚ č. 373/2001 Sb. Předmětem plnění je dále zajištění distribuce a
systémových služeb.
Přehled spotřeby elektřiny je specifikován v zadávací dokumentaci.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky
Předpokládaný termín plnění: od 1.1. 2003 do 31. 12. 2003
Místem plnění bude závod Úpravny vody - provoz Káraný, Hlavní 22, 250 75
Káraný,
3. Prokázání kvalifikačních předpokladů
3.1. Uchazeč musí pro plnění veřejné zakázky splňovat kvalifikační
předpoklady v rozsahu § 2b odstavec 1 písmeno a), b), c), d), e),
f) , g) zákona, které prokáže způsobem dle § 2c odstavec 1.
Kvalifikační předpoklad uvedený v ustanovení § 2b odstavec 1 písmeno
g) prokáže uchazeč čestným prohlášením. Uchazeč ve své nabídce uvede
svého odpovědného zástupce (jméno a příjmení této osoby) v souladu
se zákonem č. 458/2000 Sb., a to formou čestného prohlášení.
3.2. Předloží-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel
prokázání kvalifikačních předpokladů výše uvedeným způsobem od všech
osob předkládajících společnou nabídku. Zároveň bude v nabídce
doložen doklad o uzavřeném právním vztahu mezi osobami, které
společně předkládají nabídku, kde bude jednoznačně vymezeno právní
postavení jednotlivých osob vůči sobě navzájem i vůči zadavateli v
průběhu veřejné obchodní soutěže i v rámci případného plnění
předmětu veřejné zakázky.
3.3. Zadavatel požaduje dokladování další kvalifikace:
a) formou úředně ověřené kopie - licence na obchod s elektřinou dle
zákona č. 458/2000 Sb. a prováděcí vyhlášky ERÚ č. 154/2001 Sb.,
b) formou úředně ověřené kopie - platnou Smlouvu o zúčtování odchylek
s Operátorem trhu,
c) formou úředně ověřené kopie - doklad o finančním zajištění obchodu
dle § 6 odst. (4) vyhlášky ERÚ č. 154/2001 Sb.
3.4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
- čestné prohlášení o celkovém počtu odběrů v kategorii B a počtu
oprávněných zákazníků dle zákona č. 458/2000 Sb.,
- čestné prohlášení o počtu zaměstnanců a o délce a působení uchazeče
na území ČR,
- písemné sdělení o finančním obratu a o hospodářském výsledku
uchazeče v roce 2001 (výroční zpráva za rok 2001).
4. Další podmínky plnění veřejné zakázky
4.1. Další podmínky soutěže:
- soutěž je omezena pouze na tuzemské osoby,
- zadavatel nepřipouští variantní řešení,
- uchazeč ve své nabídce uvede případné další služby, které nabízí ve
spojení s dodávkou elektřiny.
4.2. Zadávací dokumentace (dále jen ZD):
Zadavatel poskytne ZD na základě písemného požadavku doručeného
osobně nebo poštou na adresu zadavatele, Pražské vodovody a
kanalizace, a. s., Oddělení energetiky, Ing. Karel Micek, Národní
313/13, 112 65 Praha 1, nebo faxem (fax 02/21095411) do 30. 9. 2002.
Zde si mohou přihlášení uchazeči vyzvednout ZD zdarma dne 2. 10.
2002 v době od 8.00 do 13.00 hod. v kanceláři č. 323. ZD bude vydána
pověřenému zástupci uchazeče, který se prokáže písemnou plnou mocí k
převzetí ZD podepsanou statutárním zástupcem uchazeče a fotokopií
výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v tomto rejstříku zapsán.
5. Způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky
5.1. Cenová nabídka na dodávku elektřiny včetně zajištění distribuce
a systémových služeb dle předmětu veřejné zakázky bude zpracována
souhrnně v českých korunách. Uchazeč uvede dále v nabídce
jednotkovou cenu v Kč/kWh (bez DPH) stanovenou podílem nabídkové
ceny k celkovému ročnímu množství elektřiny s běžným zaokrouhlením
na 2 desetinná místa. Požadovaná struktura ceny je uvedena v
zadávací dokumentaci.
5.2. Nabídková cena bude stanovená jako maximální ve skladbě bez DPH,
samostatně DPH a cena včetně DPH. Nabídková cena bude obsahovat
veškeré náklady na realizaci veřejné zakázky v místě plnění.
5.3. Cena uvedená v nabídce nebude měněna a bude závazná pro uzavření
«Smlouvy o dodávce elektřiny a sdružených službách dodávky elektřiny».
5.4. Navýšení nabídkové ceny se připouští pouze v případě změny
regulované části ceny dle Cenového rozhodnutí ERÚ a dále při
uplatnění smluvních náhrad za odchylky od smluvních hodnot dodávky
dle «Smlouvy o dodávce elektřiny a sdružených službách dodávky
elektřiny».
5.5. Nabídku požadujeme zpracovat následujícím způsobem:
Titulní list nabídky s označením této veřejné obchodní soutěže,
identifikační údaje uchazeče, tj. název, sídlo, bankovní spojení,
číslo účtu, IČ, DIČ, telefonní, faxové, popř. e-mailové spojení.
a) Obsah nabídky s uvedením stran a počet příloh.
b) Doklad o složení jistoty (oddělený od nabídky).
c) Doklady k prokázání kvalifikačních předpokladů dle bodu 3.1 - 3.3.
d) Doložení dalších předpokladů dle bodu 3.4.
e) Výše nabídkové ceny zpracované dle bodu 5.1 - 5.4 a platební podmínky.
f) Režim sjednávání smluvních hodnot a řešení odchylek.
g) Další služby spojené s dodávkou elektřiny.
h) Návrh «Smlouvy o dodávce elektřiny a sdružených službách dodávky
elektřiny»
i) Přílohy.
Nabídka bude zpracována ve třech vyhotoveních v českém jazyce. Uchazeči
podají svou nabídku s jednotlivě očíslovanými stranami, zabezpečenými
proti neoprávněné manipulaci., Nabídku je třeba podat ve třech
vyhotoveních s označením Originál a Kopie č. 1 a Kopie č. 2. Vyhotovení
budou předložena v samostatných obálkách.
6. Lhůta a místo pro podání nabídek
6.1. Soutěžní lhůta:
Soutěžní lhůta počíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže
v Obchodním věstníku a na centrální adrese a končí dne 25. 10. 2002
v 10.00 hod. otvíráním obálek s nabídkami v sídle zadavatele,
Národní 313/13, 112 65 Praha 1, přízemí, velká zasedací místnost.
6.2. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta je stanovena na 40 kalendářních dnů a počíná běžet
dnem otvírání obálek s nabídkami.
6.3. Místo pro podání nabídek:
Nabídky se podávají v písemné formě doporučeně poštou nebo osobně na
adresu zadavatele do podatelny každý pracovní den v týdnu od 8.00 do
11.30 a od 12.30 do 14.00 hod.
Nabídky musí být podány v uzavřených obálkách označených adresou
zadavatele a názvem OBCHODNÍ VEŘEJNÁ SOUTĚŽ - DODÁVKA ELEKTŘINY-
PROVOZ KÁRANÝ - NEOTVÍRAT a opatřené na uzavření razítkem, případně
podpisem uchazeče v souladu s § 9 zákona.
7. Poskytnutí jistoty
Zadavatel požaduje poskytnutí jistoty ve výši 500 000,- Kč v souladu s §
24 zákona. Jistota může být poskytnuta bankovní zárukou nebo složením
peněžní částky na účet zadavatele u Komerční banky a.s., Na Příkopě 33,
Praha 1, č. ú. 4000505-031/0100, variabilní symbol 55.
Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli nejpozději
do konce soutěžní lhůty. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí
být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni
otvírání obálek.
8. Způsob hodnocení nabídek
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí níže
uvedených kritérií na základě váženého bodového systému. Součtem vážených
bodů přidělených při hodnocení nabídky pomocí jednotlivých kritérií se
stanoví celková vhodnost nabídky. Kritéria jsou seřazena v sestupném
pořadí podle významu, který jim zadavatel přisuzuje:
kritérium váha
1 - Nabídková cena 70 %
2 - Platební podmínky 15 %
3 - Sjednávání smluvních hodnot a řešení odchylek 10 %
4 - Služby spojené s dodávkou elektřiny 5 %
9. Lhůta pro oznámení rozhodnutí zadavatele
O výsledku hodnocení nabídek veřejné obchodní soutěže odešle zadavatel do
4. 12. 2002 písemné oznámení všem uchazečům.
Důvody odmítnutí nabídek se neoznamují.
10. Kontaktní osoby
za Úsek provozního ředitele:
- Ing. Karel Micek, oddělení energetiky, tel.: 02/21095411, e-mail:
karel.micek@pvk.cz
- Ing. Štěpán Čady, oddělení péče o hmotný majetek, tel.:
02/21095459, fax: 02/21095456, e-mail: stepan.cady@pvk.cz
11. Vyhrazená práva zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje právo:
a) změnit, doplnit či upřesnit soutěžní podmínky, případně soutěž
zrušit bez udání důvodů
b) všechny předložené nabídky bez udání důvodu odmítnout a nevybrat
žádného uchazeče
c) neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem
d) neposkytovat náhradu nákladů spojených s vypracováním nabídky
e) nevracet podané nabídky
Ing. Jiří Rosický Ing. Rostislav Čáp
místopředseda představenstva místopředseda představenstva
a generální ředitel PVK a.s a finanční a obchodní ředitel PVK a.s.
158415-38/02