VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
A-6
Dodatek
k Vyhlášení obchodní veřejné soutěže
zveřejněné v Obchodním věstníku č. 32/02 pod zn. 155728-32/02 dne 7. 8. 2002,
která byla vyhlášena v souladu s ustanovením Části druhé, Hlava I,
§ 4 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění
pozdějších předpisů (dále jen zákon)
Předmět obchodní veřejné soutěže:
«GO turbíny a dodávka OK TG4 EDA»
Zadavatel obchodní veřejné soutěže:
ČEZ, a. s.
Sídlo: Praha 1, Jungmannova 29/35, PSČ 111 48
zapsán v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, odd. B, vložka 1581,
IČ 45274649,
pro organizační jednotku Vodní elektrárny,
Prof. Vl. Lista 329, 252 07 Štěchovice
Tímto dodatkem k vyhlášené obchodní veřejné soutěži na akci
«GO turbíny a dodávka OK TG4 EDA» měníme níže uvedená ustanovení.
Cílem dodatku je změna adresy a lhůty, v níž je možno vyžádat zadávací
dokumentaci, změna soutěžní lhůty, respektive její prodloužení do 7. 11. 2002,
změna sídla zadavatele a změna čísla účtu zadavatele pro složení jistoty
v hotovosti.
Znění měněných článků:
VI. Soutěžní lhůta
1. Uchazeč doručí nabídku osobně nebo doporučeně poštou tak, aby byla
zadavateli doručena nejpozději do 7. 11. 2002, do 11.00 hodin na
adresu ČEZ, a. s., Vodní elektrárny, Prof. Lista 329, PSČ 252 07
Štěchovice.
2. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 7. 11. 2002 v
souladu s § 28 - 30 zákona od 11.00 hodin v zasedací místnosti č.
309 v budově ředitelství Vodních elektráren ve Štěchovicích.
VIII. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně
Nabídku je možno v soutěžní lhůtě osobně odevzdat v kanceláři
oddělení nehmotných dodávek č. 110 v prvním patře budovy ředitelství
Vodních elektráren ve Štěchovicích v době od 8.00 do 13.00 hodin,
poslední den soutěžní lhůty do 11.00 hod. Nabídka bude podána v
neprůhledné obálce zabezpečené proti manipulaci přelepením, označené
«Veřejná zakázka - GO turbíny a dodávka OK TG4 EDA, neotvírat před
7. 11. 2002 do 11.00 hodin» a opatřené na uzavření razítkem
uchazeče, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho
statutárního zástupce, je-li právnickou osobou, a to v souladu s § 9
zákona.
IX. Název, sídlo, telefon, fax zadavatele
ČEZ, a. s., Praha 4, Duhová 2/1444, PSČ 140 53
OJ Vodní elektrárny, 252 07 Štěchovice
IČ 45274649
Ing. Dobruský jako administrátor zprostředkovává kontakt mezi
zájemci/uchazeči a zadavatelem, dále lze v případě potřeby
kontaktovat ing. Zápotockého, vedoucího oddělení nehmotných dodávek
EVD, a p. Radka Srba, specialistu řízení nákupu ND. Kontakt s jinými
než jmenovanými zaměstnanci zadavatele v průběhu soutěžní lhůty bude
považován za porušení soutěžních podmínek a uchazeč, který se toho
dopustil, bude vyloučen z další účasti v této obchodní veřejné soutěži.
Ing. František Zápotocký - telefon: +420 2 5774 0088-90, kl. 207,
fax: +420 2 5774 0055,
e-mail: zapotf1.evd@mail.cez.cz
Ing. Marek Dobruský - telefon: +420 2 5774 0088-90, kl. 248,
fax: +420 2 5774 0055,
e-mail: dobrum1.evd@mail.cez.cz
p. Radek Srb - telefon: +420 2 7113 2702, fax: +420 2 7113 2037,
e-mail: srbxxr1.hsp@mail.cez.cz
X. Oznámení o době konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky
Dne 18. 9. 2002 v 9.00 hodin se uskuteční prohlídka místa plnění
veřejné zakázky (dále jen staveniště). Sraz účastníků je v zasedací
místnosti v šestém patře administrativní budovy elektrárny Dalešice,
675 77 Kramolín. Účast na prohlídce je omezena nejvýše na tři
zástupce za každého zájemce. Na této schůzce zodpovědný pracovník
zadavatele provede zájemce po staveništi. O průběhu prohlídky bude
vyhotoven zápis, který se stane nedílnou součástí Zadávací
dokumentace a který obdrží všichni zájemci.
XII. Poskytnutí jistoty
1. Každý uchazeč musí v rámci své nabídky poskytnout zadavateli
jistotu k zajištění svých povinností vyplývajících z účasti v
obchodní veřejné soutěži ve výši 2.000.000,- Kč (slovy: dva miliony
korun českých) v souladu s § 23 a 24 zákona č. 199/1994 Sb., v platném
znění.
2. Uchazeč má právo zvolit si formu složení jistoty, a to buď formou
bankovní záruky, nebo složením peněžní částky na účet zadavatele.
Banka a č. ú. zadavatele pro složení jistoty v hotovosti: Komerční
banka, č. ú. 27-8948420217/0100. V případě složení peněžní částky na
účet zadavatele musí uvést uchazeč jako variabilní symbol své IČ.
XIV. Adresa a lhůta, v níž je možno vyžádat zadávací dokumentaci
1. Zadávací dokumentaci získají zájemci na adrese
ČEZ, a. s.
UKE - sekce obchod
Duhová 2/1444
140 53 Praha 4-Michle
tel. +420 2 7113 2702 (p. Radek Srb)
fax +420 2 7113 2037
e-mail: srbxxr1.hsp@mail.cez.cz
2. Zadavatel upozorňuje, že dokumentaci si bude moci vyzvednout
zájemce na základě faxové nebo e-mailové žádosti doručené zadavateli
nejpozději do 3. 9. 2002 do 18.00 hod. Předání a převzetí proběhne
ve dnech 5. 9. - 6. 9. 2002 v době od 8 hodin do 13 hodin na výše
uvedené adrese. Mimo tyto termíny nebude Zadávací dokumentace
poskytnuta. Osoba, která bude za zájemce přebírat tuto Zadávací
dokumentaci, se musí zadavateli prokázat platným zmocněním zájemce k
tomuto převzetí.
3. Jakékoliv vyjasnění Zadávací dokumentace nebo dotazy k této
obchodní veřejné soutěži musí být podány pouze písemnou formou na
kontaktní osoby zadavatele a doručeny nejpozději 15 pracovních dnů
před skončením soutěžní lhůty. Písemné odpovědi zadavatele (včetně
vysvětlení dotazu, ale bez vyznačení zdroje dotazu) budou zaslány
všem zájemcům, kteří obdrželi Zadávací dokumentaci.
Veškerá ustanovení neuvedená v tomto dodatku zůstávají nadále v platnosti
v plném rozsahu.
Dne 20. 8. 2002
Ing. Pavel Klika, MBA Ing. Jaroslav Míl, MBA
výkonný ředitel předseda představenstva
pro klasickou energetiku a generální ředitel
157155-35/02