VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Město Klatovy
A-3
Město Klatovy
Sídlo: náměstí Míru čp. 62, 339 01 Klatovy I
ve smyslu § 4 zákona č. 199/1994 Sb., ve znění pozdějších změn a doplňků
vyhlašuje
obchodní veřejnou soutěž
«na dodávku stavby školní tělocvičny ZŠ Čapkova ulice»
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
1.1. Předmětem plnění veřejné zakázky je kompletní dodávka stavby
školní tělocvičny dle projektové dokumentace pro stavební povolení,
rozšířené o výkaz výměr, soupis prací a dodávek s podrobným popisem
požadovaných standardů, které jednoznačně vymezují použité položky,
a zadávacích podkladů a dále dodávka prováděcího projektu stavby.
1.1.1. Zadávací podklady:- úplné znění vyhlášení OVS
- návrh smlouvy o dílo
- PD v rozsahu dle § 2h, odst. 3
1.2. Celková dodávka a montáž díla musí odpovídat technickým normám ČSN,
obecným a technickým požadavkům na výstavbu, technické směrnici
tělovýchovných zařízení škol č. 57 z roku 1993, směrnici MŠMT č. 49
a zároveň splňovat všechny další související předpisy a legislativní
opatření, musí být provedena dle projektové dokumentace a zadávacích
podkladů.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
2.1. Doba plnění: 11/2002 - 09/2003
2.2. Místo plnění: Klatovy, Plánické předměstí - č. kat. 4320, 4322, 4323,
4324/2, 4325, 3792/21.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů:
3.1. Uchazeči musí prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b způsobem
podle § 2c zákona č. 199/1994 Sb., ve znění pozdějších změn a doplňků.
3.2. Uchazeči prokážou též čestným prohlášením § 2b odst. 1 písm. g).
3.3. V případě, že předkládá společně nabídku více osob, prokáže
každá z těchto osob kvalifikační předpoklady ve výše uvedeném
rozsahu, viz bod 3.1. a 3.2.
4. Způsob hodnocení nabídek:
Nabídky budou v podstatném hodnoceny podle následujících kritérií
uvedených v sestupném pořadí:
1. Celkové hodnocení uchazeče - dle údajů předložených uchazečem na základě
požadavku zadavatele a uvedených v bodech č. 14, odst. 14.1., 14.2., 14.3.
2. Výše nabídkové ceny včetně DPH
3. Záruka za dílo vyjádřená v měsících
5. Způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky:
5.1 Nabídková cena:
a) Nabídková cena bude zpracována podle objednavatelem předloženého
výkazu výměr a projektové dokumentace, jejiž správnost v souladu s
požadavky objednavatele, vyplývajícími z textu VOS, uchazeč
překontroluje. Na případné nedostatky uchazeč písemně upozorní
zadavatele, doplní položkový rozpočet a související cenu zahrne do
celkové ceny díla. V nabídkové ceně budou zahrnuty veškeré
předpokládané náklady a správní poplatky spojené s realizací
předmětu plnění. Součástí nabídkové ceny bude oceněný položkový
výkaz výměr jednotlivých stavebních objektů a provozních souborů.
b) Nabídková cena bude zpracována jednotlivě za dodávku stavby a za
dodávku prováděcího projektu a celkem za celé dílo bez DPH a včetně DPH.
5.2 Platební podmínky:
a) Splatnost faktur: 30denní ode dne doručení objednavateli.
b) Cena bude fakturována vždy za kvalitně dokončenou část díla po
odsouhlasení zjišťovacích protokolů, dokládajících objem provedených
prací, které budou zhotovitelem předkládány v průběhu stavby vždy k
poslednímu dni každého kalendářního měsíce .
c) Postupnými platbami zaplatí objednavatel celkem 80 % ceny díla s
tím, že zbývajících 20 % uhradí objednavatel v termínu po převzetí
úplného dokončeného díla, nebo nejpozději po odstranění všech vad a
nedodělků, přes které bylo objednavatelem dílo převzato. Tím není
dotčeno právo objednavatele započíst oproti své povinnosti k
doplacení ceny díla svůj nárok na zaplacení smluvních pokut,
eventuálně nároku na náhradu škody proti zhotoviteli. Úhrada bude
prováděna v české měně.
d) Zhotovitel se zavazuje postupovat při realizaci díla tak, aby byl
schopen k 15. 12. 2002 vyfakturovat části díla podle bodu 6.1.
smlouvy o dílo v objemu minimálně 10,0 mil. Kč.
6. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami:
6.1 Uzávěrka přihlášek:
6.2 Soutěžní lhůta začíná dnem vyhlášení v Obchodním věstníku a končí
dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami dne 3. 10. 2002 v 9.00
hodin v sídle zadavatele v 1. patře v místnosti č. 9.
6.3 Otevírání obálek: datum: dne 3. 10. 2002 v 9.00 hodin
místo: Městský úřad Klatovy, zasedací místnost č. 9
6.4 Hodnocení uchazečů: neveřejné
7. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta činí 60 dnů (začíná dnem otevírání obálek a končí dnem
rozeslání oznámení o výběru nejvhodnějšího uchazeče).
8. Místo a doba pro podávání nabídek:
8.1 Místo pro podávání nabídek:
Městský úřad v Klatovech, nám. Míru čp. 62/1 - odbor rozvoje města
MěÚ Klatovy, 4. patro, kancelář č. 29, tel. 0186/347237.
8.2 Doba pro podávání nabídek:
pondělí a středa 7.15 - 17.00 hod.
úterý 7.15 - 16.00 hod.
čtvrtek a pátek 7.15 - 14.00 hod.
8.3 Nabídka obsahující všechny náležitosti vyplývající z textu zadání
OVS a zadávací dokumentace bude předložena v písemné formě osobně
nebo doporučeně poštou v uzavřené obálce označené «Veřejná zakázka -
Školní tělocvična» - NEOTVÍRAT, na uzavření bude opatřena razítkem,
případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho
statutárního zástupce, je-li právnickou osobou (§ 9c odst. 1
uvedeného zákona).
9. Název a sídlo zadavatele:
Město Klatovy, nám. Míru čp. 62/1, 339 20 Klatovy
Karel Mráz, starosta města
tel. 0186/347111, fax 0186/20194
kontaktní osoby - informace a konzultace související s veřejnou zakázkou:
Ing. Daniela Pleskotová, vedoucí ORM - tel. 0186/347247
Eva Slabá, investiční technik - tel. 0186/347237
10. Požadavek na poskytnutí jistoty:
10.1 Zadavatel požaduje poskytnutí jistoty ve výši 682.500,- Kč dle § 23
zákona č. 199/1994 Sb., ve znění pozdějších předpisů, jednou z
forem dle § 24 uvedeného zákona.
Bankovní spojení zadavatele: Česká spořitelna Klatovy a.s.
č. účtu 1038-0821048319/0800
10.2 Uchazeč předloží nejpozději do konce soutěžní lhůty bankovní
spojení a číslo účtu, na který má být jistota po splnění podmínek
zákona vrácena.
11. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny:
Zadavatel nepřipouští překročení výše nabídkové ceny.
12. Omezení soutěže:
Zadavatel si vymezuje právo účasti pouze tuzemských osob.
13. Zadávací dokumentace:
Zájemci si vyzvednou zadávací dokumentaci, po předchozí domluvě, v sídle
zadavatele na výše uvedené adrese v tomto termínu u pí Slabé (tel. 0186/347237)
dne 10. 9. 2002 od 8.00 do 11.00 hod.
Zadávací dokumentace bude zájemcům vydána po zaplacení úhrady skutečných
nákladů za použití reprodukční techniky v hotovosti ve výši 5.000,- Kč.
14. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky dle § 2f uvedeného zákona:
14.1 Přehled staveb stejného charakteru v rozsahu nad 10 mil. Kč,
realizovaných uchazečem v posledních 3 letech, s uvedením
objednavatele včetně jeho kontaktní osoby a tel. spojení. Dodržení
termínů realizace a záruk u těchto staveb.
14.2 Vlastní kapacita uchazeče na prováděném díle.
14.3 Majetkové a ekonomické ukazatele uchazeče:
vlastní jmění
poměr vlastního jmění a cizích zdrojů
výkaz zisku a ztrát a rozvaha za rok 2000 a 2001
příloha k účetní uzávěrce za rok 2000 a 2001
struktura pohledávek a závazků podle lhůty splatnosti.
14.4 Bankovní reference o uchazeči, potvrzená všemi bankami, kde
uchazeč čerpá úvěry.
14.5 Údaje o době podnikání.
14.6 Čestné prohlášení uchazeče, že nemá žádné neuhrazené závazky po
lhůtě splatnosti, potvrzené auditorem.
14.7 Pojistný certifikát (může nahradit i kopie uzavřené smlouvy o pojištění)
na stavební a montážní rizika v rozsahu:
majetková škoda na prováděném díle
majetková škoda na převzaté stavbě a okolním majetku
odpovědnost za škody vzniklé třetím osobám.
14.8 Pokud bude uchazeč zajišťovat části stavby subdodavateli více
než 5 % finančního objemu všech prací, prokáže stejným způsobem
kvalifikační předpoklady i u těchto subdodavatelů (dle § 2b způsobem
dle § 2c výše uvedeného zákona). Uvedené subdodavatele může uchazeč
změnit v průběhu plnění zakázky pouze se souhlasem zadavatele.
14.9 Čestné prohlášení uchazeče, že poskytne zadavateli k zajištění
závazku vyplývajícího ze smlouvy peněžní kauci v hotovosti ke dni
podpisu smlouvy o dílo ve výši 5 % z celkové ceny díla jako
zajištění závazku zhotovitele vůči objednavateli. Tato kauce se
uplatní v plné výši ve prospěch zadavatele při nedodržení smluvních
termínů dokončení stavby nebo kvality provedené dodávky stavby. V
případě, že stavba bude v termínu předána a zkolaudována příslušným
stavebním úřadem, bude do 10 dnů po nabytí právní moci kolaudačního
rozhodnutí vrácena ze strany objednavatele zhotoviteli.
14.10 Záruka za dílo vyjádřená v měsících. Zadavatel požaduje na
kompletní dodávku díla min. dobu záruky 60 měsíců.
14.11 Na zhotovení díla budou výhradně použity druhy materiálů a
zařízení uvedené v projektové dokumentaci. Jejich změna se připouští
pouze v případě nepředvídaných změn oproti zadání, na základě
požadavků zadavatele nebo na základě zákona o veřejných zakázkách.
14.12 Zadavatel požaduje akceptování návrhu smlouvy o dílo předloženého
zadavatelem podpisem návrhu smlouvy nebo čestným prohlášením.
14.13 Všechny údaje dle bodu č. 4 a č. 14 musí být podány společně s
prohlášením statutárního orgánu o jejich pravdivosti a v případě, že
nabídku předkládá společně více osob, musí předpoklady doložit každá
osoba. Všechny doklady související s doložením kvalifikačních
předpokladů budou doloženy v originálech nebo ve stejnopisech s
úředním ověřením jejich pravosti.
15. Variantní řešení:
Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
16. Práva zadavatele:
16.1 Pokud předložená nabídka uchazeče nebude obsahovat všechny
náležitosti vyplývající z textu zadání obchodní veřejné soutěže a
nebude zpracována v souladu se zadávací dokumentací, bude ze soutěže
vyřazena.
16.2 Zadavatel nehradí uchazečům náklady vzniklé z účasti v soutěži.
16.3 Nabídky nebudou uchazečům vráceny.
16.4 Zadavatel si vyhrazuje právo na ověření údajů uvedených v
nabídce, vybraných referencí a vyloučení uchazeče v případě
zjištění, že uchazeč uvedl ve své nabídce nepravdivé údaje.
16.5 Zadavatel nepřipouští, aby v průběhu otevírání obálek byly
pořizovány zvukové nahrávky, videozáznamy a fotodokumentace.
16.6 Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout bez udání důvodu všechny
nabídky a veřejnou obchodní soutěž zrušit.
Karel Mráz
starosta města Klatov
V Klatovech dne 16. 8. 2002
156977-35/02