VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; MĚSTO NOVÉ HRADY
A-2
SOUTĚŽNÍ PODMÍNKY VEŘEJNÉ ZAKÁZKY:
«REKONSTRUKCE KOVÁRNY NOVÉ HRADY»
OBNOVA TECHNICKÉ KULTURNÍ PAMÁTKY
MĚSTO NOVÉ HRADY
jako zadavatel vyhlašuje podle zákona č. 199/1994 Sb. (rozsah § 49a) ve
znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) a dále v souladu s pravidly
programu PHARE obchodní veřejnou soutěž na dodávku dále uvedené stavby.
Zastoupení zadavatele - společnost pověřená výkonem zadavatelských
činností - § 69:
STAVEBNÍ PORADNA spol. s r.o., Průběžná 48, 370 04 České Budějovice
1. VYMEZENÍ PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY:
Předmětem plnění je zhotovení II. etapy stavby «REKONSTRUKCE KOVÁRNY NOVÉ
HRADY - obnova technické kulturní památky»
Stavba obsahuje tyto části v členění:
stavební část - dokončení
zdravotní instalace
vytápění
elektroinstalace
STL přípojka plynu, odběrné plynové zařízení
2. DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ ZAKÁZKY:
Zadavatel předpokládá zahájení stavby v říjnu 2002 a předpokládaný termín
úplného dokončení stavby je červen 2003. Místem plnění je město Nové Hrady.
3. POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ KVALIFIKAČNÍCH PŘEDPOKLADů:
Uchazeč je povinen prokázat základní kvalifikační předpoklady k plnění
této veřejné zakázky dle § 2b, způsobem dle § 2c zákona čís. 199/94 Sb.,
o zadávání veřejných zakázek. Výpis z obchodního rejstříku doložený
v nabídce nesmí být starší než 90 dnů.
4. ZPůSOB HODNOCENÍ NABÍDEK:
Hodnocení bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek v souladu s
vyhlášenými soutěžními kritérii a dalšími podmínkami, které jsou uvedeny
v zadávací dokumentaci.
Kritéria pro hodnocení nabídek:
1. obsah návrhu smlouvy o dílo
2. výše nabídkové ceny doložená povinnou cenovou přílohou a pol. rozpočty
3. reference firmy o stavbách srovnatelného charakteru
4. záruky za provedené dílo
5. lhůta plnění
Komise provede hodnocení nabídek podle vyhlášených kritérií a podmínek
soutěže. Pro potřeby komise bude vypracován odborný posudek podaných
nabídek a hodnocení bude probíhat v každém kritériu samostatně podle
stupně významu a přiřazené bodové váhy. Podrobný popis pravidel pro
hodnocení nabídek je uveden v textové části zadávací dokumentace.
5. POŽADAVKY NA JEDNOTNÝ ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY:
Nabídková cena bude doložena oceněným výkazem výměr na všechny objekty
s uvedením jednotkových cen, dále budou náklady stavby uvedeny v
požadovaném členění v povinné cenové příloze, která musí být potvrzena
statutárním zástupcem uchazeče.
Nabídková cena musí být deklarována jako cena nejvýše přípustná (§ 40,
odst. 2 zákona o zadávání veřejných zakázek). Tato cena musí obsahovat
veškeré náklady uchazeče nezbytné ke kompletní realizaci díla.
Podmínky pro překročení nabídkové ceny - objednavatelem budou nad rámec
smluvní ceny hrazeny pouze práce a dodávky, které si zcela prokazatelně
objednal.
6. PLATEBNÍ PODMÍNKY:
Objednavatel nebude poskytovat zálohy. Zhotovitel bude jednou měsíčně
předkládat soupisy prací a dodávek provedených v uplynulém měsíci,
odsouhlasených zástupcem objednavatele, resp. jím pověřeným zástupcem pro
věci technické - TDI.
Odsouhlasené práce a dodávky budou zhotoviteli uhrazeny na základě
vystavení příslušných účetních dokladů až do výše 90 % sjednané ceny díla
bez DPH. Zbývající část ze sjednané ceny díla bude objednavatelem
uhrazena až po předání a převzetí díla, resp. po odstranění vad a
nedodělků. Splatnost daňových dokladů - faktur, je stanovena nejméně na
30 dnů. Uchazeči mohou navrhnout i jiné, pro zadavatele výhodnější
platební podmínky.
7. SOUTĚŽNÍ LHůTA:
Soutěžní lhůta 36 kalendářních dnů, začíná běžet dnem zveřejnění
soutěžních podmínek v Obchodním věstníku a končí dne 25.9. 2002 ve 13.00
hodin otevíráním obálek.
8. MÍSTO PRO PODÁVÁNÍ NABÍDEK A OTEVÍRÁNÍ OBÁLEK:
Uchazeči doručí své nabídky poštou nebo osobně v uzavřených a řádně
označených obálkách «Veřejná soutěž - KOVÁRNA - NEOTVÍRAT!!!» do ukončení
soutěžní lhůty, tj. 25. 9. 2002 do 13.00 hodin do sídla Stavební poradny,
s.r.o., Průběžná 48, České Budějovice. Otevírání obálek s nabídkami bude
zahájeno ve 13.00 hodin. Nabídky doručené po uplynutí soutěžní lhůty
nebudou do soutěže přijaty.
9. ZADÁVACÍ LHůTA:
Zadávací lhůta je 90 kalendářních dnů. Po tuto dobu jsou uchazeči svou
nabídkou vázáni. Uchazečům umístěným na prvních třech místech se zadávací
lhůta prodlužuje do doby uzavření smlouvy o dílo (§ 40 a § 41 zákona o
zadávání veřejných zakázek).
10. IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE ZADAVATELE:
Město Nové Hrady, zastoupené starostou panem Ing. Františkem Štanglem
Kontaktní adresa - Městský úřad Nové Hrady, 373 33 Nové Hrady
IČO: 00245267
Bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s., pobočka Nové Hrady
číslo účtu: 0563510389/0800 (do návrhu SOD)
Tel./fax: 0335/362 155, 0335/362 117
e-mail: radnice@novehrady.cz
Zastoupení zadavatele:
Společnost pověřená výkonem zadavatelských činností na základě mandátní smlouvy:
Stavební poradna, spol. s r. o., zastoupená jednatelem Jaroslavem Vítovcem
se sídlem: Průběžná 48, 370 04 České Budějovice
Spisová značka: C-4875, vedená Rejstříkovým soudem v Českých Budějovicích
IČO: 62508822
DIČ: 077-62508822
Telefon/fax: 038/733 0460, 733 0469, 733 0470
e-mail: vitovec@stav-poradna.cz
11. PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY:
Prohlídka místa plnění je možná po telefonické dohodě se zadavatelem,
telefon: Ing. Charvát 0335/362 155, 0335/362117.
12. ZADÁVACÍ DOKUMENTACE:
Zadávací dokumentaci si uchazeči vyzvednou v sídle Stavební poradny spol.
s r.o., Průběžná 48, České Budějovice od 21. 8. 2002 po předchozí
telefonické dohodě na tel. 038/733 0460, 733 0469, 733 0470 každý
pracovní den v době od 7.00 do 15.00 hodin. Poplatek za použití
reprodukční techniky při zajištění kompletní zadávací dokumentace je
stanoven kalkulací na 3 500,- Kč vč. DPH a bude splatný hotově při
převzetí této dokumentace.
Vyjasňování zadávací dokumentace - Případné dotazy uchazečů nebo
požadavky na doplňující informace mohou být jednotlivými uchazeči
podávány pouze organizátoru soutěže - Stavební poradně, spol. s r.o., a
to jen písemnou formou (faxem nebo e-mailem a následně pak ještě budou
dotazy podloženy doporučeným dopisem), nejpozději však 14 kalendářních
dní před uplynutím soutěžní lhůty. Po zpracování dotazu bude odpověď
zaslána všem zájemcům o veřejnou soutěž, kteří si vyzvedli zadávací
dokumentaci.
13. JISTOTA - Zadavatel požaduje složení jistoty ve výši 100 000,- Kč
(slovy sto tisíc korun českých), a to jednou z forem podle § 24 zákona.
Bankovní záruka musí mít min. délku platnosti v návaznosti na § 40 a § 41
zákona. V případě složení jistoty na účet zadavatele u České spořitelny, a.s.,
pobočka Nové Hrady, číslo účtu 0563510389/0800, specifický symbol - 11,
variabilním symbolem je IČO uchazeče.
14. VARIANTNÍ ŘEŠENÍ - Zadavatel variantní řešení nepřipouští.
15. DALŠÍ PODMÍNKY SOUTĚŽE
a) Jako další předpoklady pro plnění zakázky uchazeč v nabídce uvede a prokáže:
- podíl vlastních prací na dané zakázce v %, s uvedením subdodavatelského
systému
- rozsah autorizací vztahujících se k zakázce a jiná oprávnění
zvláštní způsobilosti
- průměrný roční přepočtený počet zaměstnanců s uvedením jejich
profesní skladby (THP i dělníci - z toho odborné profese rozhodné
pro plnění této veřejné zakázky)
- materiální a technické vybavení uchazeče pro plnění této veřejné
zakázky - popis skladby (stroje, zařízení, technologie apod.)
- obrat uchazeče v jím realizované stavební činnosti za poslední tři roky
- doklad o pojištění uchazeče s uvedením pojišťovny, druhu a výše
pojištění v Kč
b) Soutěž je za stejných podmínek otevřená pro všechny soukromé a
právnické osoby členských států EU a partnerských zemí programu
PHARE. Veškeré dodané zboží musí mít osvědčení o původu, uvádějící,
že zboží bylo vyrobeno v některém členském státě EU anebo zemi
přijímající pomoc PHARE.
c) Vzhledem k podrobnějším technickým a formálním podmínkám, které
jsou uvedeny v jednotlivých částech zadávací dokumentaci, si
zadavatel vymiňuje, že vyzvednutí kompletní zadávací dokumentace je
nezbytnou podmínkou účasti v této obchodní veřejné soutěži.
d) Předané zadávací podklady uchazeči nevrací. Uchazeč smí zadávací
podklady použít jen pro účely této veřejné obchodní soutěže, jiné
využití se nepřipouští.
Práva zadavatele - zadavatel si vyhrazuje tato práva:
- nesdělovat jména zájemců, kteří si vyzvedli zadávací dokumentaci
- doplnit nebo změnit soutěžní podmínky v průběhu soutěžní lhůty
- odmítnout všechny podané nabídky
- zrušit obchodní veřejnou soutěž bez udání důvodů
- neuzavřít smlouvu o dílo s žádným z uchazečů
- zadat k realizaci pouze část díla
156585-34/02