Portál veřejné správy

Zápis 156117-33/02

Obchodní jménoDopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
RubrikaVeřejná soutěž
SídloSokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
Publikováno14. 08. 2002
Značka OV156117-33/02
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost A-1 Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9 zastoupený společností Inženýring dopravních staveb, a.s. Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2 vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele díla «Rekonstrukce stanice metra A Můstek» Podmínky soutěže 1. Vymezení plnění veřejné zakázky: 1.1. Rekonstrukce stanice ve veřejných a technologických prostorách stanice a vestibulu Václavské náměstí v rozsahu opláštění veřejného prostoru stanice, výměny odvodňovacích zontů ve stanici, technologického tunelu vč. utěsnění průsaků, místnosti dozorčího stanice, požárních úseků, elektroinstalace, měnírny distribuční trafostanice, trakčního zařízení, silových rozvodů, slaboproudých zařízení, elektrické požární signalizace, automatického systému dálkového řízení technologie, energo, úplnou rekonstrukci systému řízení provozu a výměnu kabelů ochranného systému metra, to vše bez výluky provozu, pouze s omezením výstupů pro cestující veřejnost. 1.2. Součástí předmětu plnění je i zpracování realizační dokumentace. Podrobný popis předmětu plnění veřejné zakázky je obsažen v zadávací dokumentaci. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky: Předpokládaná doba plnění je: 2.1. zahájení rekonstrukce - 11/2002 2.2. délka doby plnění je předmětem nabídky, dokončení nejpozději do 12/2003 Místo plnění je: prostory metra trasy IA, stanice Můstek 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč prokáže v nabídce kvalifikační předpoklady k plnění veřejné zakázky podle § 2b zákona, a to způsobem podle § 2c zákona. Splnění kvalifikačního předpokladu vymezeného § 2b odst. 1 písm. g) zákona prokáže uchazeč v nabídce formou čestného prohlášení. U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob prokáže v nabídce splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují v nabídce splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel v nabídce prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob s výjimkou kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (příslušné oprávnění k podnikání), který v nabídce prokazuje každá z těchto osob ohledně těch plnění veřejné zakázky, která bude poskytovat. Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání kvalifikačních předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 4. Další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky: Uchazeč prokáže v nabídce splnění dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky; dalšími předpoklady pro plnění této veřejné zakázky jsou: 4.1. Přehled o strojním a materiálovém vybavení k plnění této zakázky, postačující k včasnému a kvalitnímu provedení zakázky, vyhovujícím m. j. platným hygienickým předpisům. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace. 4.2. Personální zajištění uchazeče k plnění zakázky pro navrhovanou dobu plnění. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace. 4.3. Přehled obdobných zakázek, které realizoval u staveb v podzemí v posledních pěti letech. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace. 4.4. Bankovní reference uchazeče. Tento další předpoklad uchazeč prokazuje příslušnou listinou vystavenou bankou. 4.5. Pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému v souvislosti s činností uchazeče na pojistnou částku minimálně ve výši 40 milionů Kč. Tento předpoklad prokáže uchazeč kopií pojistné smlouvy a pojistných podmínek. 4.6. Doklad o schopnosti provést minimálně 60 % prací vlastními kapacitami. Započítání kapacit společností ovládaných uchazečem bude prokázáno v souladu s § 66a obchodního zákoníku. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace. 4.7. Seznam podzhotovitelů včetně profesí a jejich podíl na celkovém plnění předmětu zakázky (v %). Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace. 4.8. Údaje o odpovědných zástupcích uchazeče - prokazuje se předložením výpisu ze živnostenského rejstříku uchazeče. 4.9. Elektrotechnická kvalifikace, odpovídající vyhlášce číslo 100/1995 Sb., v platném znění. Uchazeč tento předpoklad prokáže čestným prohlášením. 4.10. Zdravotní způsobilost, odpovídající vyhlášce MD číslo 101/1995 Sb., v platném znění, a směrnici MZ č. 49/1967 věstníku. Uchazeč tento předpoklad prokáže čestným prohlášením. 4.11. Základní kapitál uchazeče je nejméně 200 mil. Kč. Splnění tohoto předpokladu bude prokázáno, pokud hodnota uvedená ve výpisu z obchodního rejstříku bude rovna nebo vyšší než 200 mil. Kč. 4.12. Zavedený systém řízení jakosti ve smyslu ČSN EN ISO 9000. Uchazeč tento předpoklad prokáže platným certifikátem. Všechny listiny budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s ověřením jeho pravosti. Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady pro splnění veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně, a to v rozsahu, v němž se bude podílet na splnění veřejné zakázky. Doklad pro bod 4.3 doloží alespoň jedna osoba. Doklady k bodům 4.4, 4.5, 4. 6 a 4.11 musí prokázat vedoucí účastník sdružení, přičemž u bodu 4. 6 musí prokázat min. 40 %, u bodu 4.11 min. 150 mil. Kč. Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání dalších předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže. Zadávací dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout v pracovní dny od 8. 00 hod. do 14.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty na základě předchozího oznámení na fax číslo 02/22 64 03 48 (minim. 1 den předem) s uvedením data a přibližného času jejího vyzvednutí v sídle společnosti Inženýring dopravních staveb, a.s., p. V. Slaba, III. patro, dveře č. 302, tel. 22 64 03 15, nebo Ing. Tomeček, III. patro, dveře č. 301, tel. 22 64 03 27, fax 22 64 03 48. Dokumentace bude vydána proti zaplacení poplatku za reprodukci ve výši 21 000,- Kč, vč. 5 % DPH. Platba musí být provedena předem na účet č. 120037-1930731349/0800, Česká spořitelna, a.s., Rytířská 29, Praha 1. Zájemce předloží doklad o provedení platby a dále prohlášení statutárního orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku, které bude obsahovat kromě identifikačních údajů zájemce (obchodní jméno, úplnou adresu, IČO, DIČ, číslo účtu a banku uchazeče pro vystavení daňového dokladu) i závazek mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace výhradně ke zpracování nabídky. V prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí zadávací dokumentace a jméno kontaktní osoby (vč. telefonu, faxu a e-mailové adresy), na kterou bude v průběhu soutěže zasílána veškerá korespondence. 6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí více kritérií, která jsou řazena sestupně podle významu takto: 6.1. výše nabídkové ceny 6.2. způsobilost uchazeče k provedení zakázky dle bodu 4 6.3. harmonogram provádění prací a doba plnění 6.4. délka záruční doby 6.5. další smluvní podmínky s dílčími kritérii Pořadí nabídek bude stanoveno pomocí verbálně numerické stupnice s váhovým rozlišením. 7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke způsobu zpracování a obsahu nabídky. 8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Požaduje se vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH celkem za předmět plnění zakázky a dále v členění dle zadávací dokumentace. Cenové údaje budou vloženy do samostatné uzavřené obálky označené názvem veřejné zakázky a nápisem «Nabídková cena» (ve smyslu § 9, odst. 3) zákona. Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny: Cena je považována za cenu nejvýše přípustnou pro celý rozsah zadávací dokumentace a pro celou dobu realizace. Nelze ji překročit za žádných podmínek. 10. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky (platební podmínky) bude prováděna měsíčně vždy za uplynulý kalendářní měsíc na základě faktury se splatností minimálně 21 dní od doručení. Podkladem pro určení hodnoty faktury bude vzájemně odsouhlasený soupis provedených prací a dodávek. Zhotovitel bude fakturovat maximálně do výše 90 % z ceny díla. Zbývajících 10 % bude fakturováno po odstranění poslední vady, případně nedodělku v zápise z přejímacího nebo kolaudačního řízení. 11. Soutěžní lhůta: Soutěžní lhůta začíná dnem vyhlášení soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. Uchazeči podají nabídky v uzavřené obálce označené «Rekonstrukce stanice metra A Můstek», s výzvou «Neotevírat!», opatřené na uzavření razítky uchazeče poštou doporučeně na adresu Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, nebo osobně na stejnou adresu, III. p., číslo dv. 315, do sekretariátu technického ředitele v pracovní dny od 8.00 do 14.00 hodin nejpozději však do dne a hodiny otevírání obálek. Zadavatel doporučuje osobní způsob podání. 12. Otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 23. 9. 2002 ve 14.00 hodin v sídle pověřené organizace v zasedací místnosti č. 216 ve II. patře. 13. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a činí 90 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až třetím místě, se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření smlouvy s vybraným uchazečem. 14. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČO: 00005886, pověřil výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69 zákona Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, IČO: 60194260, tel. 22 64 61 18, fax 22 64 03 48. 15. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout jistotu jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí 2 000 000,- Kč (dva miliony korun českých). Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 16. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení. 17. Poskytování informací: Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se neuskuteční. Způsob poskytování informací v průběhu soutěžní lhůty je uveden v zadávací dokumentaci. 18. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2) písm. c) zákona na tuzemské osoby. 19. Zadavatel bude od vybraného uchazeče požadovat složení jistoty k zajištění realizace ve výši 3 % z nabídkové ceny díla formou bankovní záruky. Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 20. Zadavatel upozorňuje zájemce, že 20.1. při realizaci zakázky mohou být použity pouze materiály a zařízení schválená pro použití v metru a provádění prací bude podléhat podmínkám ve smyslu směrnice OS 3/1 DP - Metro 20.2. akce je drážní stavbou a stavba vč. dokladové části musí odpovídat příslušným předpisům a zákonu o drahách 21. Zadavatel si vyhrazuje právo: 21.1. soutěž doplnit, změnit, prodloužit, zrušit, jakož i odmítnout všechny předložené nabídky 21.2. před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje uvedené uchazeči v nabídkách 21.3. změnit termíny plnění veřejné zakázky v souladu s uvolněním finančních prostředků 21.4. omezit předmět plnění 156117-33/02