VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
A-1
Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
zastoupený společností
Inženýring dopravních staveb, a.s.
Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2
vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných
zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele díla
«Rekonstrukce stanice metra A Můstek»
Podmínky soutěže
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
1.1. Rekonstrukce stanice ve veřejných a technologických prostorách
stanice a vestibulu Václavské náměstí v rozsahu opláštění veřejného
prostoru stanice, výměny odvodňovacích zontů ve stanici,
technologického tunelu vč. utěsnění průsaků, místnosti dozorčího
stanice, požárních úseků, elektroinstalace, měnírny distribuční
trafostanice, trakčního zařízení, silových rozvodů, slaboproudých
zařízení, elektrické požární signalizace, automatického systému
dálkového řízení technologie, energo, úplnou rekonstrukci systému
řízení provozu a výměnu kabelů ochranného systému metra, to vše bez
výluky provozu, pouze s omezením výstupů pro cestující veřejnost.
1.2. Součástí předmětu plnění je i zpracování realizační dokumentace.
Podrobný popis předmětu plnění veřejné zakázky je obsažen v zadávací
dokumentaci.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
Předpokládaná doba plnění je:
2.1. zahájení rekonstrukce - 11/2002
2.2. délka doby plnění je předmětem nabídky, dokončení nejpozději do
12/2003
Místo plnění je: prostory metra trasy IA, stanice Můstek
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Uchazeč prokáže v nabídce kvalifikační předpoklady k plnění veřejné
zakázky podle § 2b zákona, a to způsobem podle § 2c zákona. Splnění
kvalifikačního předpokladu vymezeného § 2b odst. 1 písm. g) zákona
prokáže uchazeč v nabídce formou čestného prohlášení.
U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob
prokáže v nabídce splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který
nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý
rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují v nabídce splnění
kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto
jiné osoby.
Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel v
nabídce prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob s
výjimkou kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a)
zákona (příslušné oprávnění k podnikání), který v nabídce prokazuje
každá z těchto osob ohledně těch plnění veřejné zakázky, která bude
poskytovat.
Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání kvalifikačních
předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
4. Další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky:
Uchazeč prokáže v nabídce splnění dalších předpokladů pro plnění
veřejné zakázky; dalšími předpoklady pro plnění této veřejné zakázky
jsou:
4.1. Přehled o strojním a materiálovém vybavení k plnění této
zakázky, postačující k včasnému a kvalitnímu provedení zakázky,
vyhovujícím m. j. platným hygienickým předpisům. Uchazeč tento
předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí
zadávací dokumentace.
4.2. Personální zajištění uchazeče k plnění zakázky pro navrhovanou
dobu plnění. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném
formuláři, který je součástí zadávací dokumentace.
4.3. Přehled obdobných zakázek, které realizoval u staveb v podzemí v
posledních pěti letech. Uchazeč tento předpoklad prokáže na
příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace.
4.4. Bankovní reference uchazeče. Tento další předpoklad uchazeč
prokazuje příslušnou listinou vystavenou bankou.
4.5. Pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému v souvislosti s
činností uchazeče na pojistnou částku minimálně ve výši 40 milionů
Kč. Tento předpoklad prokáže uchazeč kopií pojistné smlouvy a
pojistných podmínek.
4.6. Doklad o schopnosti provést minimálně 60 % prací vlastními
kapacitami. Započítání kapacit společností ovládaných uchazečem bude
prokázáno v souladu s § 66a obchodního zákoníku. Uchazeč tento
předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí
zadávací dokumentace.
4.7. Seznam podzhotovitelů včetně profesí a jejich podíl na celkovém
plnění předmětu zakázky (v %). Uchazeč tento předpoklad prokáže na
příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace.
4.8. Údaje o odpovědných zástupcích uchazeče - prokazuje se
předložením výpisu ze živnostenského rejstříku uchazeče.
4.9. Elektrotechnická kvalifikace, odpovídající vyhlášce číslo
100/1995 Sb., v platném znění. Uchazeč tento předpoklad prokáže
čestným prohlášením.
4.10. Zdravotní způsobilost, odpovídající vyhlášce MD číslo 101/1995
Sb., v platném znění, a směrnici MZ č. 49/1967 věstníku. Uchazeč
tento předpoklad prokáže čestným prohlášením.
4.11. Základní kapitál uchazeče je nejméně 200 mil. Kč. Splnění
tohoto předpokladu bude prokázáno, pokud hodnota uvedená ve výpisu z
obchodního rejstříku bude rovna nebo vyšší než 200 mil. Kč.
4.12. Zavedený systém řízení jakosti ve smyslu ČSN EN ISO 9000.
Uchazeč tento předpoklad prokáže platným certifikátem.
Všechny listiny budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s
ověřením jeho pravosti.
Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady
pro splnění veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně, a to v
rozsahu, v němž se bude podílet na splnění veřejné zakázky. Doklad
pro bod 4.3 doloží alespoň jedna osoba. Doklady k bodům 4.4, 4.5,
4. 6 a 4.11 musí prokázat vedoucí účastník sdružení, přičemž u bodu
4. 6 musí prokázat min. 40 %, u bodu 4.11 min. 150 mil. Kč. Podrobné
požadavky zadavatele na způsob prokázání dalších předpokladů jsou
uvedeny v zadávací dokumentaci.
5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže.
Zadávací dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout v pracovní dny od
8. 00 hod. do 14.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty na základě
předchozího oznámení na fax číslo 02/22 64 03 48 (minim. 1 den
předem) s uvedením data a přibližného času jejího vyzvednutí v sídle
společnosti Inženýring dopravních staveb, a.s., p. V. Slaba, III.
patro, dveře č. 302, tel. 22 64 03 15, nebo Ing. Tomeček, III.
patro, dveře č. 301, tel. 22 64 03 27, fax 22 64 03 48. Dokumentace
bude vydána proti zaplacení poplatku za reprodukci ve výši 21 000,-
Kč, vč. 5 % DPH. Platba musí být provedena předem na účet č.
120037-1930731349/0800, Česká spořitelna, a.s., Rytířská 29, Praha
1. Zájemce předloží doklad o provedení platby a dále prohlášení
statutárního orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku,
které bude obsahovat kromě identifikačních údajů zájemce (obchodní
jméno, úplnou adresu, IČO, DIČ, číslo účtu a banku uchazeče pro
vystavení daňového dokladu) i závazek mlčenlivosti zájemce o
skutečnostech uvedených v zadávací dokumentaci a závazek použití
zadávací dokumentace výhradně ke zpracování nabídky. V prohlášení
bude uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí zadávací dokumentace a
jméno kontaktní osoby (vč. telefonu, faxu a e-mailové adresy), na
kterou bude v průběhu soutěže zasílána veškerá korespondence.
6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle
ekonomické vhodnosti nabídek pomocí více kritérií, která jsou řazena
sestupně podle významu takto:
6.1. výše nabídkové ceny
6.2. způsobilost uchazeče k provedení zakázky dle bodu 4
6.3. harmonogram provádění prací a doba plnění
6.4. délka záruční doby
6.5. další smluvní podmínky s dílčími kritérii
Pořadí nabídek bude stanoveno pomocí verbálně numerické stupnice s
váhovým rozlišením.
7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je
zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke
způsobu zpracování a obsahu nabídky.
8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Požaduje
se vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH celkem za předmět plnění
zakázky a dále v členění dle zadávací dokumentace. Cenové údaje
budou vloženy do samostatné uzavřené obálky označené názvem veřejné
zakázky a nápisem «Nabídková cena» (ve smyslu § 9, odst. 3) zákona.
Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové
ceny: Cena je považována za cenu nejvýše přípustnou pro celý rozsah
zadávací dokumentace a pro celou dobu realizace. Nelze ji překročit
za žádných podmínek.
10. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky (platební
podmínky) bude prováděna měsíčně vždy za uplynulý kalendářní měsíc
na základě faktury se splatností minimálně 21 dní od doručení.
Podkladem pro určení hodnoty faktury bude vzájemně odsouhlasený
soupis provedených prací a dodávek. Zhotovitel bude fakturovat
maximálně do výše 90 % z ceny díla. Zbývajících 10 % bude
fakturováno po odstranění poslední vady, případně nedodělku v zápise
z přejímacího nebo kolaudačního řízení.
11. Soutěžní lhůta: Soutěžní lhůta začíná dnem vyhlášení soutěže v
Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s
nabídkami. Uchazeči podají nabídky v uzavřené obálce označené
«Rekonstrukce stanice metra A Můstek», s výzvou «Neotevírat!»,
opatřené na uzavření razítky uchazeče poštou doporučeně na adresu
Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2,
nebo osobně na stejnou adresu, III. p., číslo dv. 315, do
sekretariátu technického ředitele v pracovní dny od 8.00 do 14.00
hodin nejpozději však do dne a hodiny otevírání obálek. Zadavatel
doporučuje osobní způsob podání.
12. Otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne
23. 9. 2002 ve 14.00 hodin v sídle pověřené organizace v zasedací
místnosti č. 216 ve II. patře.
13. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a
činí 90 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až
třetím místě, se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření
smlouvy s vybraným uchazečem.
14. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy,
akciová společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČO:
00005886, pověřil výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69
zákona Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01
Praha 2, IČO: 60194260, tel. 22 64 61 18, fax 22 64 03 48.
15. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění
povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout
jistotu jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí 2 000
000,- Kč (dva miliony korun českých). Podrobnosti o poskytnutí
jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
16. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
17. Poskytování informací: Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se
neuskuteční. Způsob poskytování informací v průběhu soutěžní lhůty
je uveden v zadávací dokumentaci.
18. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2) písm.
c) zákona na tuzemské osoby.
19. Zadavatel bude od vybraného uchazeče požadovat složení jistoty k
zajištění realizace ve výši 3 % z nabídkové ceny díla formou
bankovní záruky. Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou uvedeny v
zadávací dokumentaci.
20. Zadavatel upozorňuje zájemce, že
20.1. při realizaci zakázky mohou být použity pouze materiály a
zařízení schválená pro použití v metru a provádění prací bude
podléhat podmínkám ve smyslu směrnice OS 3/1 DP - Metro
20.2. akce je drážní stavbou a stavba vč. dokladové části musí
odpovídat příslušným předpisům a zákonu o drahách
21. Zadavatel si vyhrazuje právo:
21.1. soutěž doplnit, změnit, prodloužit, zrušit, jakož i odmítnout
všechny předložené nabídky
21.2. před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje
uvedené uchazeči v nabídkách
21.3. změnit termíny plnění veřejné zakázky v souladu s uvolněním
finančních prostředků
21.4. omezit předmět plnění
156117-33/02