Portál veřejné správy

Zápis 156037-33/02

Obchodní jménoVodovody a kanalizace Chrudim, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
SídloNovoměstská 626, 537 28 Chrudim
Publikováno14. 08. 2002
Značka OV156037-33/02
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Vodovody a kanalizace Chrudim, a. s. A-5 Vodovody a kanalizace Chrudim, a. s. Sídlo: Novoměstská 626, 537 28 Chrudim zastoupená firmou VIS spol. s r.o. Hradec Králové Na Střezině 1079, 500 03 Hradec Králové v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v plném znění (dále jen «zákon») vyhlašuje obchodní veřejnou soutěž (dále jen «OVS») na zhotovení stavby «ČOV Chrudim - intenzifikace a rekonstrukce» 1. Vymezení plnění veřejné zakázky Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení a obstarání veškerých prací a zhotovení děl nutných k úplnému dokončení stavby «ČOV Chrudim - intenzifikace a rekonstrukce» a jejímu úspěšnému uvedení do zkušebního provozu. Stavba obsahuje stavební objekty: SO 01 - 17 a provozní soubory: PS 01 - 13, 18, 20 Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je veškerá činnost dodavatele, realizační a výrobní dokumentace, dokumentace skutečného provedení a geodetické zaměření. Podmínky zhotovení stavby a podrobný popis předmětu plnění obsahuje zadávací dokumentace, zpracovaná firmou VIS, spol. s r. o., Hradec Králové pod zakázkovým č. 3868-330. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky Dobu plnění zadavatel požaduje v těchto termínech: - zahájení stavby: do 1 měsíce od uzavření smlouvy o dílo s vybraným zhotovitelem, - dokončení stavby: max. do 25 měsíců od zahájení stavby - nejdéle do 08/2005. Uchazeč může nabídnout kratší lhůtu výstavby. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit průběžné a konečné termíny plnění veřejné zakázky v souladu s uvolňováním finančních prostředků ze státního rozpočtu a dalších souvisejících zdrojů. Místem plnění veřejné zakázky je území ČOV Chrudim. Podrobný popis plnění veřejné zakázky je uveden v zadávací dokumentaci. 3. Požadavky na prokazování kvalifikačních předpokladů Zadavatel požaduje doložit v nabídkách kvalifikační předpoklady v rozsahu stanoveném § 2b zákona a způsobem dle § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad podle § 2b písmeno g) zákona prokáže uchazeč čestným prohlášením. Podává-li nabídku více osob společně, prokáže kvalifikační předpoklady každá samostatně s tím, že doklad o oprávnění podnikat může doložit pouze pro tu činnost, kterou se na realizaci veřejné zakázky podílí. Doklady v nabídce budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s úředním ověřením pravosti. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání dalších předpokladů od všech osob. V nabídce bude doložen doklad o uzavřeném právním vztahu mezi jednotlivými osobami, které předkládají společnou nabídku, a způsob zastupování ve věci předmětné veřejné zakázky. 4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky Uchazeč prokáže formou čestného prohlášení potvrzeného statutárním zástupcem uchazeče níže uvedené další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: - přehled úspěšně dokončených staveb ČOV i staveb ČOV v realizaci, s finančním objemem nad 60,0 mil. Kč (v posledních 5 letech), doložených vyjádřením investora, - přehled úspěšně dokončených i v realizaci obdobných staveb vodohospodářského charakteru s finančním objemem nad 30,0 mil. (v posledních 5 letech), doložených vyjádřením investora (referenční listiny investorů lze předložit ve fotokopii bez úředního ověření), - oceněné stavby a stupně ocenění, - finanční situaci, potvrzenou bankovním ústavem uchazeče, - obchodní obrat uchazeče za poslední tři roky, - personální struktura firmy včetně skladby profesí pro plnění veřejné zakázky a materiálního vybavení, - pojištění společnosti, - předpokládaný subdodavatelský systém s finančním objemem přesahujícím 1,0 mil. Kč po jednotlivých subdodavatelích. Veškeré uchazečem doložené údaje se budou výhradně vztahovat k osobě uchazeče se současným identifikačním číslem nebo k osobě, která byla právním předchůdcem uchazeče, který transformací převzal veškeré závazky svého předchůdce. Podrobný popis způsobu a formy prokazování dalších předpokladů k plnění veřejné zakázky je uveden v zadávací dokumentaci. 5. Způsob hodnocení nabídek Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti. Kritéria pro hodnocení ekonomické vhodnosti nabídky jsou uvedena v sestupném pořadí podle stupně významu: 1. Reference uchazeče se zaměřením na rozsah doposud realizovaných staveb obdobného charakteru a rozsahu 42 % 2. Celková nabídnutá cena40 % 3. Systém řízení jakosti, záruka za jakost a záruční podmínky a garance za záruku 18 % Hodnoceno bude bodovací stupnicí. Získané body v příslušném kritériu budou vynásobeny stupněm významu. Součet takto upraveného počtu bodů za všechna kritéria určí pořadí uchazeče v celkovém hodnocení. Nejvhodnější nabídkou bude nabídka, která získá nejvyšší počet bodů. Bližší specifikace jednotlivých kritérií je uvedena v zadávací dokumentaci. 6. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná se započtením veškerých rizik a nákladů, zisku a finančních vlivů po celou dobu výstavby. Specifikace nákladů, které musí nabídková cena obsahovat, je uvedena podrobněji v zadávací dokumentaci. Nabídkovou cenu navrhnou uchazeči oceněním prací a dodávek v souladu se zpracovanou projektovou dokumentací ve stupni projekt stavby, která je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč doloží nabídkovou cenu vyplněným předtiskem neoceněného výkazu výměr («slepý rozpočet»), který je přílohou zadávací dokumentace a bude obsahovat jednotkové ceny materiálů, výrobků a prací uvedených v tomto výkazu výměr. Uchazeč je oprávněn doplnit způsobem viditelným a jednoznačným předtisk výkazu výměr o další položky, případně upravit předtištěnou výměru. Uchazeč stanoví podmínky úpravy celkové nabídkové ceny a cen jednotlivých částí veřejné zakázky při řešení víceprací či méněprací. K oceňování těchto úprav stanoví jako závazné jednotkové ceny stanovené v nabídce. Pro položky prací a dodávek neuvedených v nabídce stanoví uchazeč závazně způsob oceňování pomocí předem určených sborníků cen stavebních prací. Nabídková cena bude v nabídce oddělena do samostatné obálky (§ 9 odst. 3 zákona), označená nápisem «Nabídková cena» uzavřena a na uzavření opatřena razítkem uchazeče. 7. Platební podmínky Zadavatel neposkytuje zálohy. Platby budou prováděny za provedené práce předmětu plnění veřejné zakázky na základě měsíčních faktur vystavených se splatností 30 kalendářních dní. Faktury budou mít náležitosti daňového dokladu. Podkladem pro určení výše úhrady ve faktuře (daňovém dokladu) bude vzájemně odsouhlasený zápis o dílčím předání prací a dodávek ve sledovaném období, vyjádřený v % rozestavění příslušného SO nebo PS. Po dokončení a předání celého díla bude provedeno závěrečné vyúčtování. Uchazeč bude zadavateli fakturovat práce a dodávky do výše 90 % sjednané smluvní ceny díla (i jednotlivých SO a PS). Zbývajících 10 % smluvní ceny bude uhrazeno až na základě konečné faktury, kterou je oprávněn uchazeč vystavit až po převzetí celého díla, resp. jednotlivých stavebních objektů a provozních souborů. Zadavatel si vyhrazuje možnost pozastávky do výše 10 % ceny předávaného díla, a to do doby odstranění veškerých vad a nedodělků, uvedených v zápisu o odevzdání a převzetí díla. Uchazeči mohou nabídnout platební podmínky výhodnější. Návrh platebních podmínek musí vycházet z platných předpisů o financování zakázek z prostředků státního rozpočtu a dalších příslušných finančních předpisů. Zadavatel si vyhrazuje právo upřesnit množství finančních prostředků pro jednotlivé roky realizace vzhledem k tomu, že veřejná zakázka bude financována dílem z prostředků státního rozpočtu. 8. Způsob zpracování nabídky Nabídku podá uchazeč v českém jazyce v 1 originále dle formálních, technických a smluvních požadavků uvedených v zadávací dokumentaci. Nabídka včetně všech dokladů a dokumentů bude potvrzena statutárním orgánem uchazeče, a to v souladu se způsobem vystupování uvedeným ve výpisu z obchodním rejstříku. V případě potvrzení nabídky pověřenou osobou doloží uchazeč v příloze nabídky originál plné moci či jiný platný pověřovací dokument. Součástí nabídky uchazeče bude návrh smlouvy o dílo, který bude vycházet z předtisku návrhu smluvních jednání, která jsou součástí zadávací dokumentace, a návrh harmonogramu prací. Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o smlouvě a upřesnit její konečné znění. Součástí nabídky bude krycí list nabídky a prohlášení uchazeče (přílohy zadávací dokumentace) potvrzené statutárním orgánem uchazeče. Nabídková cena bude v nabídce oddělena do samostatné obálky dle § 9 odst. 3 zákona. 9. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami Soutěžní lhůta je stanovena na 36 kalendářních dnů, začíná běžet dnem vyhlášení těchto podmínek v OV dne 14. 8. 2002 a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. Otevírání obálek s nabídkami uchazečů se uskuteční dne 19. 9. 2002 v 9.00 h. v zasedací místnosti v sídle zadavatele. Otevírání obálek bude probíhat v souladu s § 29 zákona. 10. Zadávací lhůta Zadávací lhůta je stanovena na 80 kalendářních dnů. 11. Místo podání nabídek a doba pro osobní podání nabídky Uchazeči mohou podat nabídky osobně na sekretariátu zadavatele v pracovních dnech od 8.00 h. do 14.00 h. V poslední den soutěžní lhůty je možno podávat nabídky osobně pouze od 7.30 h. do 9.00 h. Uchazeči mohou též podat nabídku doporučeně poštou na adresu zadavatele OVS. Uchazeči podají nabídku v uzavřené obálce označené «Soutěž - ČOV Chrudim - NEOTVÍRAT». Obálka bude opatřena na uzavření razítky uchazeče s podpisem. V případě doručení nabídky doporučeně poštou je za okamžik předání považováno průkazné převzetí nabídky zadavatelem. 12. Zadávací dokumentace Zadávací dokumentace obsahuje projekt pro stavební povolení včetně výkazu výměr («slepý rozpočet»), podrobné podmínky OVS včetně smluvních ujednání stanovených zadavatelem a další formuláře, tabulky a vzory nutné pro zpracování nabídky. Zadávací dokumentaci si zájemci mohou vyzvednout na adrese: VIS, spol. s r. o., Na Střezině 1079, Hradec Králové, tel. č. 049/5541341, fax 049/5541342. Za poskytnutí zadávací dokumentace uhradí zájemce při převzetí dokumentace 8.610,-- Kč (vč. DPH). Dokumentaci obdrží zájemci do deseti dnů po zaslání písemné přihlášky do soutěže, kde bude uveden obchodní název uchazeče, adresa, IČO a DIČ, odpovědná osoba, telefonické a faxové spojení (přesný termín převzetí si musí zájemce dohodnout předem telefonicky). 13. Požadavek na poskytnutí jistoty V souladu s ustanovením § 23 zákona požaduje zadavatel poskytnutí jistoty ve výši 2.000.000,- Kč, a to jednou z forem stanovených v § 24 zákona. Doklad o poskytnutí jistoty bude součástí nabídky uchazeče. 14. Další podmínky soutěže Podmínkou účasti v soutěži je podání písemné přihlášky v sídle zastoupení zadavatele, a to v termínu do 23. 8. 2002 13.00 h., uhrazení ceny zadávací dokumentace a její vyzvednutí ve stanoveném termínu. Vypsaná soutěž není omezená na tuzemské účastníky. Zadavatel si vyhrazuje právo na jednotnou změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek soutěže, a to písemně všem zájemcům, resp. uchazečům, případně zveřejněním v OV. Zadavatel si vyhrazuje právo na ověření údajů uvedených jednotlivými uchazeči v nabídkách. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky nebo právo soutěž bez udání důvodu zrušit. Zájemci, resp. uchazeči, nemají právo na úhradu nákladů vzniklých s přípravou, vypracováním či podáním nabídky. Nabídky ani jednotlivé části nabídek uchazečů nebudou vráceny. Zadavatel vylučuje variantní řešení. 15. Název, sídlo a spojení na zadavatele Zadavatel: Vodovody a kanalizace Chrudim, a. s. Novoměstská 626, 537 28 Chrudim tel.: 0455/669911, fax.: 0455/622269 Bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s., pobočka Pardubice č. účtu: 1140025319/0800 Zastoupení zadavatele: VIS-Vodohospodářsko-inženýrské služby, spol. s r.o. Hradec Králové Na Střezině 1079, 500 03 Hradec Králové tel.: 049/5541341, fax.: 049/5541342 Bankovní spojení: Komerční banka Hradec Králové č. účtu: 21104-511/0100 156037-33/02