VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Vodovody a kanalizace Chrudim, a. s.
A-5
Vodovody a kanalizace Chrudim, a. s.
Sídlo: Novoměstská 626, 537 28 Chrudim
zastoupená firmou VIS spol. s r.o. Hradec Králové
Na Střezině 1079, 500 03 Hradec Králové
v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v plném
znění
(dále jen «zákon»)
vyhlašuje
obchodní veřejnou soutěž
(dále jen «OVS»)
na zhotovení stavby
«ČOV Chrudim - intenzifikace a rekonstrukce»
1. Vymezení plnění veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení a obstarání veškerých prací
a zhotovení děl nutných k úplnému dokončení stavby «ČOV Chrudim -
intenzifikace a rekonstrukce» a jejímu úspěšnému uvedení do zkušebního
provozu.
Stavba obsahuje stavební objekty: SO 01 - 17 a provozní soubory: PS 01 -
13, 18, 20
Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je veškerá činnost dodavatele,
realizační a výrobní dokumentace, dokumentace skutečného provedení a
geodetické zaměření.
Podmínky zhotovení stavby a podrobný popis předmětu plnění obsahuje
zadávací dokumentace, zpracovaná firmou VIS, spol. s r. o., Hradec
Králové pod zakázkovým č. 3868-330.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky
Dobu plnění zadavatel požaduje v těchto termínech:
- zahájení stavby: do 1 měsíce od uzavření smlouvy o dílo s vybraným
zhotovitelem,
- dokončení stavby: max. do 25 měsíců od zahájení stavby - nejdéle do
08/2005.
Uchazeč může nabídnout kratší lhůtu výstavby. Zadavatel si vyhrazuje
právo změnit průběžné a konečné termíny plnění veřejné zakázky v souladu
s uvolňováním finančních prostředků ze státního rozpočtu a dalších
souvisejících zdrojů.
Místem plnění veřejné zakázky je území ČOV Chrudim. Podrobný popis plnění
veřejné zakázky je uveden v zadávací dokumentaci.
3. Požadavky na prokazování kvalifikačních předpokladů
Zadavatel požaduje doložit v nabídkách kvalifikační předpoklady v rozsahu
stanoveném § 2b zákona a způsobem dle § 2c zákona. Kvalifikační
předpoklad podle § 2b písmeno g) zákona prokáže uchazeč čestným
prohlášením. Podává-li nabídku více osob společně, prokáže kvalifikační
předpoklady každá samostatně s tím, že doklad o oprávnění podnikat může
doložit pouze pro tu činnost, kterou se na realizaci veřejné zakázky
podílí.
Doklady v nabídce budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s
úředním ověřením pravosti.
Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání
dalších předpokladů od všech osob. V nabídce bude doložen doklad o
uzavřeném právním vztahu mezi jednotlivými osobami, které předkládají
společnou nabídku, a způsob zastupování ve věci předmětné veřejné
zakázky.
4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky
Uchazeč prokáže formou čestného prohlášení potvrzeného statutárním
zástupcem uchazeče níže uvedené další předpoklady pro plnění veřejné
zakázky:
- přehled úspěšně dokončených staveb ČOV i staveb ČOV v realizaci, s
finančním objemem nad 60,0 mil. Kč (v posledních 5 letech),
doložených vyjádřením investora,
- přehled úspěšně dokončených i v realizaci obdobných staveb
vodohospodářského charakteru s finančním objemem nad 30,0 mil. (v
posledních 5 letech), doložených vyjádřením investora (referenční
listiny investorů lze předložit ve fotokopii bez úředního ověření),
- oceněné stavby a stupně ocenění,
- finanční situaci, potvrzenou bankovním ústavem uchazeče,
- obchodní obrat uchazeče za poslední tři roky,
- personální struktura firmy včetně skladby profesí pro plnění
veřejné zakázky a materiálního vybavení,
- pojištění společnosti,
- předpokládaný subdodavatelský systém s finančním objemem
přesahujícím 1,0 mil. Kč po jednotlivých subdodavatelích.
Veškeré uchazečem doložené údaje se budou výhradně vztahovat k osobě
uchazeče se současným identifikačním číslem nebo k osobě, která byla
právním předchůdcem uchazeče, který transformací převzal veškeré závazky
svého předchůdce.
Podrobný popis způsobu a formy prokazování dalších předpokladů k plnění
veřejné zakázky je uveden v zadávací dokumentaci.
5. Způsob hodnocení nabídek
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti. Kritéria pro
hodnocení ekonomické vhodnosti nabídky jsou uvedena v sestupném pořadí
podle stupně významu:
1. Reference uchazeče se zaměřením na rozsah doposud realizovaných
staveb obdobného charakteru a rozsahu 42 %
2. Celková nabídnutá cena40 %
3. Systém řízení jakosti, záruka za jakost a záruční podmínky a
garance za záruku 18 %
Hodnoceno bude bodovací stupnicí. Získané body v příslušném kritériu
budou vynásobeny stupněm významu. Součet takto upraveného počtu bodů za
všechna kritéria určí pořadí uchazeče v celkovém hodnocení. Nejvhodnější
nabídkou bude nabídka, která získá nejvyšší počet bodů. Bližší
specifikace jednotlivých kritérií je uvedena v zadávací dokumentaci.
6. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny
Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná se započtením
veškerých rizik a nákladů, zisku a finančních vlivů po celou dobu
výstavby. Specifikace nákladů, které musí nabídková cena obsahovat, je
uvedena podrobněji v zadávací dokumentaci.
Nabídkovou cenu navrhnou uchazeči oceněním prací a dodávek v souladu se
zpracovanou projektovou dokumentací ve stupni projekt stavby, která je
součástí zadávací dokumentace. Uchazeč doloží nabídkovou cenu vyplněným
předtiskem neoceněného výkazu výměr («slepý rozpočet»), který je přílohou
zadávací dokumentace a bude obsahovat jednotkové ceny materiálů, výrobků
a prací uvedených v tomto výkazu výměr. Uchazeč je oprávněn doplnit
způsobem viditelným a jednoznačným předtisk výkazu výměr o další položky,
případně upravit předtištěnou výměru.
Uchazeč stanoví podmínky úpravy celkové nabídkové ceny a cen jednotlivých
částí veřejné zakázky při řešení víceprací či méněprací. K oceňování
těchto úprav stanoví jako závazné jednotkové ceny stanovené v nabídce.
Pro položky prací a dodávek neuvedených v nabídce stanoví uchazeč závazně
způsob oceňování pomocí předem určených sborníků cen stavebních prací.
Nabídková cena bude v nabídce oddělena do samostatné obálky (§ 9 odst. 3
zákona), označená nápisem «Nabídková cena» uzavřena a na uzavření
opatřena razítkem uchazeče.
7. Platební podmínky
Zadavatel neposkytuje zálohy.
Platby budou prováděny za provedené práce předmětu plnění veřejné zakázky
na základě měsíčních faktur vystavených se splatností 30 kalendářních
dní.
Faktury budou mít náležitosti daňového dokladu.
Podkladem pro určení výše úhrady ve faktuře (daňovém dokladu) bude
vzájemně odsouhlasený zápis o dílčím předání prací a dodávek ve
sledovaném období, vyjádřený v % rozestavění příslušného SO nebo PS.
Po dokončení a předání celého díla bude provedeno závěrečné vyúčtování.
Uchazeč bude zadavateli fakturovat práce a dodávky do výše 90 % sjednané
smluvní ceny díla (i jednotlivých SO a PS).
Zbývajících 10 % smluvní ceny bude uhrazeno až na základě konečné
faktury, kterou je oprávněn uchazeč vystavit až po převzetí celého díla,
resp. jednotlivých stavebních objektů a provozních souborů.
Zadavatel si vyhrazuje možnost pozastávky do výše 10 % ceny předávaného
díla, a to do doby odstranění veškerých vad a nedodělků, uvedených v
zápisu o odevzdání a převzetí díla.
Uchazeči mohou nabídnout platební podmínky výhodnější. Návrh platebních
podmínek musí vycházet z platných předpisů o financování zakázek z
prostředků státního rozpočtu a dalších příslušných finančních předpisů.
Zadavatel si vyhrazuje právo upřesnit množství finančních prostředků pro
jednotlivé roky realizace vzhledem k tomu, že veřejná zakázka bude
financována dílem z prostředků státního rozpočtu.
8. Způsob zpracování nabídky
Nabídku podá uchazeč v českém jazyce v 1 originále dle formálních,
technických a smluvních požadavků uvedených v zadávací dokumentaci.
Nabídka včetně všech dokladů a dokumentů bude potvrzena statutárním
orgánem uchazeče, a to v souladu se způsobem vystupování uvedeným ve
výpisu z obchodním rejstříku. V případě potvrzení nabídky pověřenou
osobou doloží uchazeč v příloze nabídky originál plné moci či jiný platný
pověřovací dokument.
Součástí nabídky uchazeče bude návrh smlouvy o dílo, který bude vycházet
z předtisku návrhu smluvních jednání, která jsou součástí zadávací
dokumentace, a návrh harmonogramu prací.
Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o smlouvě a upřesnit její konečné
znění.
Součástí nabídky bude krycí list nabídky a prohlášení uchazeče (přílohy
zadávací dokumentace) potvrzené statutárním orgánem uchazeče.
Nabídková cena bude v nabídce oddělena do samostatné obálky dle § 9 odst.
3 zákona.
9. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami
Soutěžní lhůta je stanovena na 36 kalendářních dnů, začíná běžet dnem
vyhlášení těchto podmínek v OV dne 14. 8. 2002 a končí dnem a hodinou
otevírání obálek s nabídkami.
Otevírání obálek s nabídkami uchazečů se uskuteční dne 19. 9. 2002 v 9.00
h. v zasedací místnosti v sídle zadavatele. Otevírání obálek bude
probíhat v souladu s § 29 zákona.
10. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta je stanovena na 80 kalendářních dnů.
11. Místo podání nabídek a doba pro osobní podání nabídky
Uchazeči mohou podat nabídky osobně na sekretariátu zadavatele v
pracovních dnech od 8.00 h. do 14.00 h. V poslední den soutěžní lhůty je
možno podávat nabídky osobně pouze od 7.30 h. do 9.00 h.
Uchazeči mohou též podat nabídku doporučeně poštou na adresu zadavatele
OVS.
Uchazeči podají nabídku v uzavřené obálce označené «Soutěž - ČOV Chrudim
- NEOTVÍRAT». Obálka bude opatřena na uzavření razítky uchazeče s
podpisem. V případě doručení nabídky doporučeně poštou je za okamžik
předání považováno průkazné převzetí nabídky zadavatelem.
12. Zadávací dokumentace
Zadávací dokumentace obsahuje projekt pro stavební povolení včetně výkazu
výměr («slepý rozpočet»), podrobné podmínky OVS včetně smluvních ujednání
stanovených zadavatelem a další formuláře, tabulky a vzory nutné pro
zpracování nabídky.
Zadávací dokumentaci si zájemci mohou vyzvednout na adrese: VIS, spol. s
r. o., Na Střezině 1079, Hradec Králové, tel. č. 049/5541341, fax
049/5541342. Za poskytnutí zadávací dokumentace uhradí zájemce při
převzetí dokumentace 8.610,-- Kč (vč. DPH). Dokumentaci obdrží zájemci do
deseti dnů po zaslání písemné přihlášky do soutěže, kde bude uveden
obchodní název uchazeče, adresa, IČO a DIČ, odpovědná osoba, telefonické
a faxové spojení (přesný termín převzetí si musí zájemce dohodnout předem
telefonicky).
13. Požadavek na poskytnutí jistoty
V souladu s ustanovením § 23 zákona požaduje zadavatel poskytnutí jistoty
ve výši 2.000.000,- Kč, a to jednou z forem stanovených v § 24 zákona.
Doklad o poskytnutí jistoty bude součástí nabídky uchazeče.
14. Další podmínky soutěže
Podmínkou účasti v soutěži je podání písemné přihlášky v sídle zastoupení
zadavatele, a to v termínu do 23. 8. 2002 13.00 h., uhrazení ceny
zadávací dokumentace a její vyzvednutí ve stanoveném termínu.
Vypsaná soutěž není omezená na tuzemské účastníky.
Zadavatel si vyhrazuje právo na jednotnou změnu, doplnění nebo upřesnění
podmínek soutěže, a to písemně všem zájemcům, resp. uchazečům, případně
zveřejněním v OV.
Zadavatel si vyhrazuje právo na ověření údajů uvedených jednotlivými
uchazeči v nabídkách.
Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky nebo
právo soutěž bez udání důvodu zrušit.
Zájemci, resp. uchazeči, nemají právo na úhradu nákladů vzniklých s
přípravou, vypracováním či podáním nabídky.
Nabídky ani jednotlivé části nabídek uchazečů nebudou vráceny.
Zadavatel vylučuje variantní řešení.
15. Název, sídlo a spojení na zadavatele
Zadavatel:
Vodovody a kanalizace Chrudim, a. s.
Novoměstská 626, 537 28 Chrudim
tel.: 0455/669911, fax.: 0455/622269
Bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s., pobočka Pardubice
č. účtu: 1140025319/0800
Zastoupení zadavatele:
VIS-Vodohospodářsko-inženýrské služby, spol. s r.o. Hradec Králové
Na Střezině 1079, 500 03 Hradec Králové
tel.: 049/5541341, fax.: 049/5541342
Bankovní spojení: Komerční banka Hradec Králové
č. účtu: 21104-511/0100
156037-33/02