Portál veřejné správy

Zápis 155727-32/02

Obchodní jménoČEZ, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO45274649
SídloPraha 1, Jungmannova 29/35
Publikováno07. 08. 2002
Značka OV155727-32/02
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s. C-0 ČEZ, a. s. IČO: 45274649 Sídlo: Praha 1, Jungmannova 29/35 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném MS Praha oddíl B, vložka 1581 zastoupená předsedou představenstva a generálním ředitelem Ing. Jaroslavem Mílem, M. B. A. a výkonným ředitelem úseku finance a správa Ing. Petrem Vobořilem vyhlašuje podle § 4 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon") OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ dále jen "OVS" NA DODÁVKU VÝPOČETNÍ TECHNIKY PODMÍNKY SOUTĚŽE 1. Vymezení plnění veřejné zakázky Plněním obchodní veřejné soutěže je dodávka - 4 050 ks osobních počítačů sestavy, dále jen ,,PCs1", - 50 ks osobních počítačů sestavy, dále jen ,,PCs2", - 120 ks notebooků, dále jen "NTB". Osobní počítače a NTB musí obsahovat specifikované komponenty a příslušenství s uvedenými parametry podle tabulky 1: tabulka 1: PCs1 PCs2 NTB Procesor Intel P4 2,4 GHz Intel P4 2,4 GHz Mobile Intel P4 Chipset Intel 845G Intel 845G - Sběrnice 533 MHz 533 MHz - RAM 256 MB DDR, 512 MB DDR 256MB 266 MHz 266 MHz osazeno jedním modulem, osazeno jedním modulem, rozšiřitelnost na 512 MB rozšiřitelnost na 1 GB HD 40 GB/7200 ot. 40 GB/7200 ot. 40 GB/4200 ot. FDD 3,5"/1,44 MB 3,5"/1,44 MB 3,5"/1,44 MB DVD Ano Ano - Síťová karta 10/100 Mbit/s 10/100 Mbit/s 10/100 Mbit/s Grafika integrovaná - chipset 845G integrovaná - chipset 845G 32 MB Audio integrovaná zvuková karta integrovaná zvuková karta integrovaná zvuková karta (porty audio-in, audio out) (porty audio-in, audio out) (porty audio-in, audio out) PCI 2x slot volný 2x slot volný - Pozice min. 1x 5,25" volné min. 1x 5,25" volné - USB (rozhraní) 2x USB 2.0 2x USB 2.0 2x AGP (rozhraní) 1x 1x - Sériový port 2x 2x 1x Paralelní port 1x 1x 1x PS/2 1x 1x 1x Sluchátka (rozhraní) 1x 1x 1x Mikrofon (rozhraní) 1x 1x 1x Monitor 17' CRT, TCO 99, 21' CRT, TCO 99, - rozteč max. 0,25 mm, plochá obrazovka, rozteč max. 0,25 mm, plochá obrazovka, antiodraz, antireflex antiodraz, antireflex - DVD/CD-RW - - Ano Modem - - 56 kBit/s Brašna - - Ano Myš USB s kolečkem USB s kolečkem PS/2 s kolečkem Klávesnice US/CZ + Euro US/CZ + Euro US/CZ + Euro Display - - min. 14,1' TFT PCMCIA - - 2x PC Card typ II TV out - - Ano Podložka pod myš Ano Ano Ano Pro všechny počítače je součástí dodávky operační systém Windows XP Professional CZ OEM. PCs1 a PCs2 musí umožňovat - montáž jednotlivých komponent bez použití nástrojů, - vzdálený FLASH BIOSu, - zadávání inventárního čísla do BIOSu, - sledování systémových parametrů (CPU, paměť, HDD, síťová karta), předporuchové hlášení, - hlášení změn konfigurace, - oznámení o otevření PC a zamezení volného přístupu do PC, - kompatibilitu s HCL for Windows XP. NTB musí umožňovat budoucí rozšíření o docking station. Na vymezené plnění veřejné zakázky musí být vydáno prohlášení o shodě ve smyslu zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky, ve znění pozdějších předpisů. PCs1 a PCs2 musí být běžně dostupné na volném trhu do konce roku 2003. Na vymezeném plnění veřejné zakázky a dodávaném software nesmí váznout žádná práva třetích osob omezující vlastnické právo či užití dodávky zadavatelem. Na vymezené plnění veřejné zakázky musí být poskytnuta záruka v délce 6 let od jeho převzetí zadavatelem. Součástí plnění veřejné zakázky je instalace software určeného a dodaného zadavatelem (image), doprava do místa plnění a likvidace obalového materiálu. Nabídky, které nesplní všechny technické parametry uvedené v tabulce 1 a následující ve všech kritériích a konfiguracích, budou vyřazeny z dalšího posuzování a hodnocení, příslušný uchazeč bude ze soutěže vyloučen. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky Zahájení plnění ihned po podpisu smlouvy. Ukončení plnění nejpozději do 31. 3. 2003. Plnění bude realizováno postupně, na místech, v termínech a v množstvích podle jedné z následujících variant: tabulka 2 Místo plnění Termín plnění Množství v Ks Varianta 1 Varianta 2 PCs1 PCs2 NTB PCs1 PCs2 NTB EDU Jaderná elektrárna Dukovany 15.11.2002 330 0 0 100 0 0 675 56 Dukovany 31.3.2003 345 0 0 575 0 0 ETE Jaderná elektrárna Temelín 15.11.2002 430 50 0 100 50 0 373 05 Temelín 31.3.2003 429 0 0 759 0 0 EPO Elektrárna Poříčí, 15.11.2002 90 0 0 50 0 0 541 37 Trutnov 31.3.2003 105 0 0 145 0 0 ECH Elektrárna Chvaletice, 15.11.2002 120 0 0 50 0 0 533 23 Chvaletice 31.3.2003 125 0 0 195 0 0 EDE Elektrárna Dětmarovice, 15.11.2002 110 0 0 50 0 0 735 71 Dětmarovice 31.3.2003 111 0 0 171 0 0 EVD Vodní elektrárny, 15.11.2002 80 0 0 50 0 0 252 07 Štěchovice 31.3.2003 95 0 0 125 0 0 EME Elektrárna Mělník, 15.11.2002 130 0 0 50 0 0 277 03 Horní Počaply 31.3.2003 134 0 0 214 0 0 EPR Elektrárna Prunéřov, 15.11.2002 205 0 0 50 0 0 432 01 Kadaň 31.3.2003 212 0 0 367 0 0 EHO Elektrárna Hodonín, 15.11.2002 50 0 0 25 0 0 695 23 Hodonín 31.3.2003 50 0 0 75 0 0 EPC Elektrárna Počerady, 15.11.2002 94 0 0 50 0 0 439 44 Počerady 31.3.2003 94 0 0 138 0 0 ETU Elektrárna Tušimice, 15.11.2002 110 0 0 50 0 0 431 71 Tušimice 31.3.2003 110 0 0 170 0 0 ELE Elektrárna Ledvice, 15.11.2002 90 0 0 50 0 0 418 48 Bílina 31.3.2003 90 0 0 130 0 0 ETI Elektrárna Tisová, 15.11.2002 80 0 0 50 0 0 356 69 Březová u Sokolova 31.3.2003 85 0 0 115 0 0 HSP ČEZ, a. s., Duhová ul. 2/1444 15.11.2002 70 0 60 20 0 60 140 53 Praha 4-Michle 31.3.2003 51 0 60 101 0 60 SKS ČEZ - SKS, Ibsenova 1a, 15.11.2002 25 0 0 25 0 0 638 00 Brno 31.3.2003 0 0 0 0 0 0 Celkem 15.11.2002 2014 50 60 800 50 60 31.3.2003 2036 60 3250 60 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů Uchazeč musí v nabídce prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b způsobem podle § 2c odst. 1 zákona, tj. předložením: a) dokladu o oprávnění podnikat v oblasti, která je předmětem veřejné zakázky (živnostenský list nebo koncesní listinu), b) výpisu z obchodního rejstříku, je-li do tohoto rejstříku zapsán, pokud uchazeč není v obchodním rejstříku zapsán, uvede tuto skutečnost ve své nabídce, c) čestného prohlášení, že: - na majetek uchazeče nebyl prohlášen konkurz nebo proti němu nebylo zahájeno konkurzní řízení nebo vyrovnací řízení nebo nebyl návrh na prohlášení konkurzu zamítnut pro nedostatek majetku úpadce nebo není v likvidaci, - nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, - nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání uchazeče, nebo pro trestný čin hospodářský nebo trestný čin proti majetku (vztahuje se na osoby vykonávající funkci statutárního orgánu nebo všechny členy statutárního orgánu), - nebyl v posledních třech letech disciplinárně potrestán podle zvláštních předpisů upravujících výkon odborné činnosti, pokud tato činnost souvisí s předmětem zakázky, - nemá splatný nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, - nebyl vyloučen z účasti na zadávání veřejných zakázek podle § 63 zákona. V případě, že předkládá nabídku společně více osob, prokáže každá z těchto osob kvalifikační předpoklady ve výše uvedeném rozsahu. Zároveň v takovém případě bude v nabídce doložena smlouva o sdružení za účelem splnění veřejné zakázky. V případě, že veškeré úkony v souvislosti s podáním nabídky a případným plněním veřejné zakázky nebudou zásadně vždy konat všichni účastníci sdružení společně, musí smlouva o sdružení stanovit, který účastník sdružení je oprávněn zastupovat sdružení ve věci podání nabídky a jednáních s tím souvisejících a dále vymezit odpovědnost jednotlivých účastníků sdružení za plnění veřejné zakázky. Doklad opravňující k podnikání, výpis z obchodního rejstříku mohou být předloženy ve stejnopisu s ověřením jeho pravosti (notářem, matrikou), originály požadovaných dokumentů a jejich případně ověřených kopií nesmějí být starší 90 kalendářních dnů před datem odevzdání nabídky. 4. Způsob hodnocení Zadavatel před zahájením hodnocení nabídek rozhodne, která z variant bude hodnocena. Bude otevřena pouze obálka s nabídkovou cenou zadavatelem určené varianty, obálka s nabídkovou cenou druhé varianty nebude otvírána. Hodnocení předložených nabídek bude provedeno podle výše nabídkové ceny. 5. Způsob zpracování nabídkové ceny Nabídková cena bude zpracována pro každou variantu samostatně. Nabídkovou cenu předloží uchazeč v nabídce odděleně ve dvou samostatných obálkách. Jedna obálka bude na přední straně označena nápisem "Nabídková cena varianta I". Druhá obálka bude označena nápisem "Nabídková cena varianta II". Obě obálky musí být na spojích přelepeny a opatřeny razítkem popřípadě podpisem oprávněné osoby. Nabídková cena bude uvedena za celé plnění veřejné zakázky s členěním: - celková nabídková cena bez DPH, - samostatně DPH, - celková nabídková cena včetně DPH. Tato nabídková cena bude konečná a nepřekročitelná a bude obsahovat veškeré náklady s plněním veřejné zakázky související jako je clo, doprava do místa plnění, předinstalace software určeného a dodaného zadavatelem (image), likvidace obalového materiálu. V obálce bude vložena s nabídkovou cenou každé varianty i cenová kalkulace obsahující ocenění jednotlivých prvků sestav PCs1, PCs2 (PC, monitor) a NTB. Nesplnění požadavku na oddělení nabídkové ceny do samostatných obálek, pro každou variantu, nebo nesplnění požadavku na náležitosti těchto obálek bude mít za následek vyloučení uchazeče z další účasti na OVS. 6. Platební podmínky a) Kupující je povinen zaplatit kupní cenu řádně dodaného a bezvadného zboží. Podkladem pro zaplacení ceny je faktura, která bude splňovat náležitosti uvedené v § 13a obchodního zákoníku, náležitosti daňového dokladu (pro plátce DPH) a náležitosti účetního dokladu. Splatnost je 21 dnů ode dne, kdy byla kupujícímu prokazatelně doručena. Právo fakturovat cenu dílčího plnění vzniká prodávajícímu dnem dodání zboží bez vad na základě potvrzeného podepsaného předávacího protokolu oprávněnou osobou zadavatele. Prodávající je povinen vystavit fakturu nejpozději do 15 dnů od vzniku práva fakturovat. Kupující není v prodlení se zaplacením faktury, pokud nejpozději v poslední den její splatnosti byla částka odepsána z účtu kupujícího ve prospěch účtu prodávajícího uvedeného na faktuře. Platby budou probíhat výhradně v Kč. Rovněž veškeré cenové údaje budou v Kč. b) Faktura musí zejména obsahovat označení faktura a její číslo, lhůtu splatnosti, datum vystavení, datum uskutečnění zdanitelného plnění, obchodní firmu a sídlo, u fyzické osoby jméno a bydliště (popř. místo podnikání) prodávajícího a kupujícího, podpis prodávajícího, IČ prodávajícího a kupujícího, údaj o zápisu v obchodním rejstříku, či jiné evidenci, označení peněžního ústavu a číslo účtu prodávajícího, číslo smlouvy, označení předmětu prodeje a koupě a den splnění, fakturovanou částku, sazbu a výši DPH (je-li prodávající plátcem) nebo prohlášení, že není plátcem, DIČ prodávajícího a kupujícího, další sjednané náležitosti. Přílohou faktury musí být kupujícím podepsaný předávací protokol, resp. jeho kopie. c) Kupující je oprávněn vrátit prodávajícímu přede dnem splatnosti bez zaplacení fakturu, která nemá veškeré náležitosti uvedené v odstavci b) nebo má jiné závady v obsahu s uvedením důvodu vrácení. d) Prodávající je povinen podle povahy závad fakturu opravit nebo nově vyhotovit. Oprávněným vrácením faktury přestává běžet původní lhůta splatnosti. Nová lhůta splatnosti běží znovu ode dne doručení opravené nebo nově vyhotovené faktury. e) Prodávající se zavazuje, že nabídková cena bude konstantní i v případě kursových změn české koruny. 7. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami Soutěžní lhůta počíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami, které se uskuteční dne 13. září 2002 v konferenčním sále v 6. nadzemním podlaží budovy zadavatele v Praze 4-Michle, Duhová 2/1444, od 10.00 hod. 8. Zadávací lhůta Zadávací lhůta je stanovena 90 dnů. 9. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele ČEZ, a. s. se sídlem v Praze 1, Jungmannova 29/35 adresa pro doručení Praha 4-Michle, Duhová 2/1444 Kontaktní osobou zadavatele je Ing. Antonín Štěpánek, vedoucí oddělení hmotné dodávky a sklady, tel. 02/ 7113 2651, fax 02/ 7113 2032, e-mail stepaa1.hsp@mail.cez.cz 10. Místo pro podání nabídek Nabídky mohou uchazeči podat: - osobně v pracovní dny v průběhu soutěžní lhůty v době od 09.00 do 15.00 hod. a v den otvírání obálek pouze v době od 09.00 hod. do 10.00 hod. do podatelny v budově zadavatele - na adrese ČEZ, a. s., Duhová 2/1444 (křižovatka ulic Duhová a U Pomníku), Praha 4-Michle, - poštou doporučeně (nebo kurýrní službou) na adresu pro doručení: ČEZ, a. s. Duhová 2/1444, Praha 4-Michle, PSČ 140 53. Nabídky musí být doručeny zadavateli nejpozději dne 13. 9. 2002 do 10.00 hod. Nabídku musí uchazeč doručit v zalepené obálce (obálkách) opatřené na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče. Přední strana obálky bude zřetelně označena nápisem: «Neotevírat - Obchodní veřejná soutěž, DODÁVKA VÝPOČETNÍ TECHNIKY» Dále bude obálka na přední straně obsahovat obchodní jméno a přesnou adresu uchazeče a adresu zadavatele uvedenou v této podmínce. 11. Požadavek na poskytnutí jistoty Zadavatel požaduje poskytnout jistotu ve výši 4 mil. Kč (slovy čtyři miliony korun českých) jednou z forem uvedených v ustanovení § 24 zákona. Jistotu lze složit na účet zadavatele č. 275868000227/0100, vedený u Komerční banky, Václavské nám. 42, 114 07 Praha 1. Prokázání složení jistoty písemným potvrzením banky o poskytnutí jistoty nebo výpisem z účtu uchazeče o poukázání jistoty na uvedený účet zadavatele je součástí nabídky (poukázání jistoty na jiný účet než výše uvedený má za následek vyloučení uchazeče z další účasti na OVS). 12. Další podmínky Soutěž je omezena na tuzemské osoby. Uchazeč předloží v nabídce originály nebo úředně ověřené kopie platné certifikace ISO 9001, který musí být vystaven na výrobní závod, ze kterého budou realizovány dodávky pro plnění veřejné zakázky. Dále předloží certifikát ISO 9002 nebo ISO 9001 na servisní činnost (služby), který je vystaven na uchazeče. Uchazeč doloží technické a personální vybavení uchazeče pro plnění této OVS, informace o zkušenostech se zakázkami obdobného rozsahu, informace o počtu pracovníků v odborných profesích nezbytných pro plnění zakázky a o jejich kvalifikaci podložené odpovídající certifikací. Uchazečům nenáleží náhrada žádných nákladů spojených s účastí v OVS. Zálohu na plnění zakázky zadavatel neposkytuje. Množství PCs1, PCs2 a NTB plněná v místech a termínech podle tabulky 2 budou dílčími plněními. Jiná variantní řešení, v časovém rozložení plnění veřejné zakázky, než jak jsou definována ve vymezení veřejné zakázky, ani variantní technické řešení se nepřipouští. 13. Požadavek na formální úpravu, strukturu a obsah nabídky Nabídku zpracovat v českém jazyce (předložené cizojazyčné úřední listiny musí být doplněny úředně ověřeným českým překladem), ve třech výtiscích s očíslovanými stranami. Originál nabídky, který bude obsahovat originální dokumenty nebo jejich ověřené kopie označit: «výtisk číslo 1 - originál». Řazení dokumentů v jednotlivých výtiscích písemné nabídky provést takto: 1. první list nabídky - uvedení názvu veřejné zakázky, datum, razítko a podpis osoby (osob) oprávněné za uchazeče jednat, 2. druhý list nabídky - "obsah" složky s uvedením jednotlivých částí a příloh nabídky, 3. třetí list - základní údaje o uchazeči, tj. název firmy, právní forma, sídlo, IČ, DIČ, bankovní spojení, telefonní a faxové spojení, statutární orgán, pověřený zástupce pro styk se zadavatelem a stručný profil firmy, 4. doklad o oprávnění k podnikání včetně výpisu z obchodního rejstříku, 5. čestná prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů uvedených v § 2b odst.1 písm. b), c), d), e), f) a g), 6. doklad o složení jistoty, 7. prohlášení o splnění specifikace komponentů a příslušenství v požadovaných parametrech podle tabulky 1, do prohlášení bude převzata tabulka 1 včetně uvedených údajů, ke které bude připojen sloupec pro potvrzení splnění požadovaného, 8. osvědčení na ISO 9001, případně též na ISO 9002, 9. prohlášení o způsobilosti k provozu na území ČR (tzv. prohlášení o shodě), 10. přehled o dodávkách obdobného charakteru. Uchazeč předloží přehled o jednotlivých uskutečněných dodávkách PC nad 500 ks na území ČR v posledních třech letech s uvedením počtu kusů, lokalit, služeb (pokud byly součástí dodávky) a spojení na kontaktní osobu zákazníka. Jednotlivé výtisky nabídky budou prošity, provázány šňůrkou, jejíž konce po převázání musí být přelepeny a opatřeny razítkem uchazeče. Stránky v každém výtisku musí být očíslovány nepřerušenou číselnou řadou. Odděleně, ve dvou samostatných obálkách, upravených a označených stanoveným způsobem, bude předána nabídková cena variant, zpracovaná podle požadavku zadavatele jak jsou uvedeny v podmínce č. 5 - Způsob zpracování nabídkové ceny. K nabídce bude volně přiložen (nebude prošit spolu ostatními dokumenty) návrh kupní smlouvy na předmět veřejné zakázky ve kterém nebude uvedena cena, a dílčí termíny plnění. Tyto údaje budou doplněny, podle příslušné varianty postupu plnění, při uzavření smlouvy. Návrh smlouvy, bez uvedení ceny, přiložit i v elektronické podobě na CD ve formátu rtf. 14. Náležitosti návrhu smlouvy Návrh kupní smlouvy musí vedle obligatorních a standardních náležitostí nebo v rámci nich obsahovat ustanovení o: - obsahu passportu a předávacího protokolu, které musí v písemné a elektronické formě obsahovat sériová čísla dodaných PC/NTB a souvisejících komponent včetně popisu předinstalovaného SW, - předání a převzetí předmětu smlouvy, které bude provedeno podle počtu kusů a výrobních čísel. Za kupujícího převezmou v místech plnění předmět smlouvy zadavatelem určené osoby. - o přechodu vlastnického práva po předání a převzetí dílčího plnění, - o zapůjčení tří kusů PCs1 při podpisu smlouvy pro tvorbu image, který bude předinstalován na PCs1 při plnění veřejné zakázky v termínech a množství podle tabulky 2, v případě, že zapůjčené PCs1 nebudou splňovat parametry podle tabulky 1 vzniká kupujícímu právo účtovat prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 1 mil. Kč, - povinnosti prodávajícího průběžně likvidovat obalové materiály použité na předmět dodávky, - povinnosti prodávajícího v průběhu záruky do 24 hodin dokončit odstraňování vady nebo poskytnout po dobu opravy náhradní výpočetní techniku minimálně stejných parametrů s tím, že lhůta se počítá od okamžiku prokazatelného nahlášení vady prodávajícímu (elektronická forma hlášení vzniklých závad), - o tom, že součástí odstranění závady je i případná instalace SW, který byl na PC (NTB) nainstalován před vznikem závady, - smluvní pokutě ve výši 0,5 % z ceny nedodaného předmětu veřejné zakázky a z fakturované částky za každý den prodlení, smluvní pokutě 1000,- Kč za každou započatou hodinu prodlení prodávajícího s dokončením odstraňování vady v rámci záruky, - právu kupujícího účtovat smluvní pokutu ve výši 10 mil. Kč prodávajícímu v případě nedodržení některého parametru stanoveného ve vymezení veřejné zakázky (tabulka 1) při plnění veřejné zakázky u jakéhokoliv PCs1, PCs2 nebo NTB podle tabulky 2, - platebních podmínkách ve znění podle bodu č. 6 podmínek této soutěže, - o tom, že za podstatné porušení smlouvy se považuje prodlení prodávajícího s dílčím plněním déle než 15 kalendářních dnů, - postupném předávání dílčích plnění podle možností prodávajícího a kupujícího tak, aby se předešlo kumulaci dílčích přejímek ke konci termínu - harmonogram přejímek, - závazku prodávajícího na vyzvání kupujícího zajistit ekologickou likvidaci dodané výpočetní techniky po uplynutí doby její životnosti a k průběžné ekologické likvidaci v rámci oprav vyměňovaných prvků. 15. Práva zadavatele Zadavatel si vyhrazuje právo - rozhodnout o variantě, která bude hodnocena. - odmítnout všechny podané nabídky nebo obchodní soutěž zrušit, neakceptovat nabídku v plném rozsahu, - nevracet uchazečům podané nabídky, - upravit a doplnit návrh smlouvy podaný uchazečem. V Praze dne 25. 7. 2002 Ing. Jaroslav Míl, M.B.A Ing. Petr Vobořil předseda představenstva výkonný ředitel úseku a generální ředitel finance a správa 155727-32/02