Portál veřejné správy

Zápis 153650-29/02

Obchodní jménoČeské dráhy, státní organizace, Divize dopravní cesty, odštěpný závod
RubrikaVeřejná soutěž
Sídlonábřeží L. Svobody 12, 111 15 Praha 1, Česká republika
Publikováno17. 07. 2002
Značka OV153650-29/02
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; České dráhy, státní organizace, Divize dopravní cesty, odštěpný závod A-5 VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY DOPRAVNÍ PROGRAM ISPA Výzva k podání nabídky vydaná Českými drahami, státní organizace, Divizí dopravní cesty, odštěpný závod Sídlo: nábřeží L. Svobody 12, 111 15 Praha 1, Česká republika fax č. (+420-2) 232 54 26 a Komisí Evropské unie v rámci Programu ISPA Projekt č. 2000 CZ 16 P PT 006 Název projektu: Modernizace trati Kolín - Přelouč, B Záboří n. L. - Přelouč 1. Odkaz při zveřejňování EUROPEAID/114144/D/W/CZ 2. Typ soutěže Mezinárodní veřejná soutěž 3. Program ISPA - No 2000 CZ 16 P PT 006 4. Financování Program ISPA a zdroje ČR /Budget Line: B70-200B00/ 5. Zadavatel České dráhy, státní organizace, Divize dopravní cesty, odštěpný závod, Stavební správa Praha, Italská 45, 121 31 Praha 2, ČR SMLUVNÍ PODMÍNKY 6. Předmět díla Předmětem projektu je modernizace traťového úseku Záboří - Přelouč, který je součástí I. železničního koridoru ČR a IV. Multimodálního koridoru TEN-Berlín - Praha - Brno - Břeclav - Vídeň. Dílo zahrnuje modernizaci traťového úseku v délce 18,5 km a předpokládá rekonstrukci žel. svršku a spodku, trakčního vedení, odvodnění, rekonstrukci nástupišť a vybudování podchodů, postavení protihlukových stěn v celkové délce 9,6 km, rozšíření staniční budovy v Záboří nad Labem, výstavbu nové staniční budovy v Řečanech nad Labem, přeložku trati v délce 1,18 km, rekonstrukci 11 železničních mostů, stavbu dvou železničních mostů a výstavbu nového silničního nadjezdu. Modernizace traťového úseku bude vykonána bez přerušení dopravy na sousední koleji. Účastníci soutěže by měli mít odpovídající zkušenosti s vykonáváním prací za provozu. Dodávka zabezpečovacího zařízení není součástí soutěže a bude financována samostatně výhradně z finančních prostředků České republiky. 7. Počet a názvy částí díla Dílo bude zajištěno jednou smlouvou. 8. Účastníci a země původu Účast je otevřena za stejných podmínek pro fyzické a právnické osoby (individuálně nebo sdružené v konsorciu) z členských států, zemí a regionů, na které se vztahují pravidla programu, ze kterého je kontrakt financován (viz také článek 21). Veškerý materiál, který je obstaráván pro tento kontrakt, musí mít původ v těchto zemích. 9. Důvody pro vyloučení Účastníci soutěže musí poskytnout prohlášení, že se nenacházejí v žádné ze situací uvedených na seznamu v sekci 2.3 Manuálu instrukcí pro zahraniční kontrakty (dostupné na internetové adrese: http://europa.eu.int/comm/europeaid/index_en.htm) 10. Počet nabídek Účastníci (včetně firem a ostatních subjektů v rámci jednoho konsorcia) mohou předložit pouze jednu nabídku pro Dílo. Nabídky na části Díla nebudou brány v úvahu. Soutěžící nemohou předložit variantní řešení. 11. Záruka za nabídku Uchazeči musí poskytnout záruku za nabídku (jistotu) ve výši 40 000 000 Kč nebo ekvivalentní částku v EUR přepočtenou na základě směnného kurzu vydaného ČNB 28 dní před konečným termínem pro předložení nabídek. Tato záruka bude uvolněna neúspěšným účastníkům soutěže po jejím ukončení a úspěšnému uchazeči po podepsání kontraktu všemi stranami. 12. Záruka za řádné plnění smlouvy Po úspěšném uchazeči bude požadováno poskytnutí Záruky za řádné plnění smlouvy (kauce na realizaci díla) ve výši 10 % z ceny kontraktu v českých korunách. Tato záruka musí být úspěšným uchazečem složena do 30 dnů po obdržení smlouvy podepsané zadavatelem. Jestliže vybraný uchazeč nesplní poskytnutí záruky v této době, bude smlouva neplatná a bude osloven další uchazeč, který předložil další nejnižší vyhovující nabídku. 13. Informativní schůzka a/nebo návštěva staveniště Informativní schůzka se bude konat. Místo a čas bude upřesněn měsíc po zahájení soutěže. 14. Platnost nabídky Nabídky musí zůstat v platnosti po dobu 90 dnů po konečném termínu předložení nabídek. 15. Doba plnění Dílo bude dokončeno během 22 měsíců od data zahájení. ZPůSOB HODNOCENÍ 16. Výběrová kritéria Dodavatel musí mít zkušenosti na stavbách pro modernizaci železničních tratí za provozu, počet provedených staveb podobného charakteru, registrace firmy pro provádění požadovaných prací. Samostatný účastník soutěže musí být schopen provést nejméně 70 % smluvních prací vlastními prostředky. Vedoucí účastník v konsorciu musí být schopen provést nejméně 50 % smluvních prací vlastními prostředky, zajištěný systém kvality, zkušenosti stavbyvedoucího 10 let na stejné pozici - zkušenosti na stavbách s modernizací železničních tratí za provozu, klíčových pracovníků 5 let, dobře připravený harmonogram prací, roční obrat stavebních prací během 3 za sebou jdoucích let v průměru rovný nebo vyšší než 50 % ceny nabídky. 17. Kritérium přidělení Cena. ZADÁVACÍ DOKUMENTACE 18. Jak získat zadávací dokumentaci Zadávací dokumentace bude k dispozici na adrese: České dráhy, státní organizace, Divize dopravní cesty, odštěpný závod, Stavební správa Praha, Italská 45, 121 31 Praha 2, Česká republika, Ing. Podkonická, Ing. Laňka, tel. č. +420-2 222 53 964, fax č. +420-2 222 50 730, po zaplacení 135.675,- Kč nebo ekvivalentní částky v EUR ve směnném kurzu ČNB vydaném v den uveřejnění Inzerátu a po zaslání písemné žádosti nejlépe faxem na výše uvedenou adresu. Platby za tendrovou dokumentaci musí být převedeny na: NÁZEV BANKY, KOMERČNÍ BANKA a.s. POBOČKA PRAHA 1 ČESKÁ REPUBLIKA ČÍSLO ÚČTU/KÓD: 22 307 - 011/0100 VARIABILNÍ SYMBOL: 2 000 007031 Zadávací dokumentace může být vyzvednuta případnými zájemci 3 pracovní dny poté, co byla platba uhrazena na výše uvedený bankovní účet. Nabídky musí být předloženy na standardních formulářích které jsou obsaženy v zadávací dokumentaci, jejíž složení a instrukce musí být přesně dodrženy. Případné dotazy účastníků soutěže, musí být zaslány písemně na poštovní adresu: České dráhy, státní organizace, Divize dopravní cesty, odštěpný závod, Stavební správa Praha, Italská 45, 121 31 Praha 2, nejpozději 21 dnů před konečným termínem předložení nabídky, který je uvedený v bodě 19. Zadavatel musí odpovědět na všechny dotazy účastníků nejpozději 11 dnů před konečným termínem předložení nabídky. 19. Konečný termín předložení nabídek Nabídky musí být dodány nejpozději do 21. 10. 2002 do 13.00 hod. místního času na adresu: České dráhy, státní organizace, Divize dopravní cesty, odštěpný závod, Stavební správa Praha Paní Šímová Eva, místnost číslo 115 - 1. patro Italská 45, 121 31 Praha 2, Česká republika Fax č. +420-2 222 54 347 20. Otevírání obálek s nabídkami Nabídky budou otevřeny na veřejné schůzce dne 21/10/2002 ve 13.00 hod. místního času na výše uvedené adrese v místnosti č. 125 - 1. poschodí. 21. Právní podklady Nařízení Rady (ES) 1267/1999 z 21 června 1999, vytvářející nástroj předvstupních strukturálních politik před přijetím (ISPA) -------------------------- Works Procurement Notice ISPA TRANSPORT PROGRAMME Works Procurement Notice issued by the České dráhy, s.o., Divize dopravní cesty, o.z. nábř. L. Svobody 12, 111 15 Praha 1, Czech Republic FAX No. (+420-2) 232 54 26 and by the Commission of the European Communities within the framework of the ISPA Programme Project No. 2000 CZ 16 P PT 006 Project Title: Modernization of the Záboří - Přelouč railway section 1. Publication reference EUROPEAID/114144/D/W/CZ 2. Procedure International open tender 3. Programme ISPA - No 2000 CZ 16 P PT 006 4. Financing Budget Line: B70-200B00 5. Employer Czech Railways, state organization, Division of Infrastructure, Building Administration Prague, Italská 45, 121 31 Prague 2, Czech Republic CONTRACT SPECIFICATION 6. Contract description The project aims at modernization of the Záboří - Přelouč railway line section which is part of railway corridor I in the CR, i.e. multi-modal corridor IV - Berlin - Praha - Brno - Břeclav - Vienna. The works to be undertaken include modernization of the line section 18,5 km long i.e. reconstruction of the railway superstructure and substructure, drainage, catenary, platforms including pedestrian underpasses, new construction of anti-noise walls (9,6 km), extension of station building in Záboří nad Labem and construction of a new station building in Řečany nad Labem, re-alignment of the track 1,18 km long, 11 railway bridges reconstruction, new construction of 2 railway bridges and construction of 1 road bridge (fly-over). Modernisation of the railway line will be carried out without interruption of traffic on the neighbouring rail. The Tenderers should have appropriate experience to execute works under such conditions. Delivery of the signalling equipment does not make a part of the tender and will be financed exclusively from the financial means of the Czech Republic. 7. Number and titles of Lots One single Contract CONDITIONS OF PARTICIPATION 8. Eligibility and rule of origin Participation is open on equal terms to all natural and legal persons [participating either individually or in a grouping (consortium) of tenderers] of the Member States and the countries and territories of the regions covered and/or authorised by the Regulation or other specific instruments applicable to the programme under which the contract is financed (see also item 21 below). All goods provided for this contract must originate in these countries. 9. Grounds for exclusion Tenderers must provide a declaration that they are not in any of the situations listed in Section 2.3 of the Manual of Instructions for External Relations contracts (available from the following Internet address: http://europa.eu.int/comm/europeaid/index_en.htm) 10. Number of tenders Tenderers (including firms within the same legal group, other members of the same consortium and subcontractors) may submit only one tender for the Works. Tenders for parts of a Works will not be considered. Tenderers may not provide a tender for a variant solution in addition to their tender for the works required in the tender dossier. 11. Tender guaranty Tenderers must provide the tender guaranty of 40 000 000 CZK or equivalent amount in EUR at the rate issued by the Czech National Bank for the date 30 days prior to the deadline for submission of tenders when submitting their tender. This guarantee will be released to unsuccessful Tenderers once the tender procedure has been completed and to the successful Tenderer upon signature of the contract by all parties. 12. Performance guarranty The successful Tenderer will be requested to provide a performance guaranty of 10% of the contract value in CZK when countersigning the contract. This must be delivered within 30 days after receipt by the Tenderer of the contract signed by the Employer. If the selected Tenderer fails to provide such a guarantee within this period, the contract will be void and a new contract may be drawn up and sent to the Tenderer which has submitted the next lowest, compliant tender. 13. Information meeting and/or site visit An information meeting will be held with Tenderers. The place and the time will be communicated one month after launching tender. 14. Tender validity Tenders must remain valid for a period of 90 days after the deadline for submission of tenders. 15. Maximum delivery period The time for completion of the Works shall be 22 months after the date of commencement. 16. Selection criteria The Contractor must have experience in construction for modernising Railway sections under operation, the capacity to execute similar contracts, registered firm capable of carrying out the specified Works. Sole Tenderer shall have the ability to carry out at least 70 % of the Contract Works by his own means; Leading Partner in a Joint Venture/Consortium shall have the ability to carry out at least 50% of the Contract Works. Quality Assurance System; Experience of Site Manager 10 years on the same position - experience in the constructions for modernising Railways sections under operation, key personnel 5 years; properly prepared work schedule. An annual turnover of construction works on the railway construction during each of the previous 3 years in average equivalent or higher than 50 % of the Tender price. 17. Award criteria Price. TENDERING 18. How to obtain the tender dossier The tender dossier is available from Czech Railways, s.o., Division of Infrastructure, Building Administration Prague, Italská 45, 121 31 Prague 2, Czech Republic, Ms. Podkonická and Mr. Laňka, tel. No +420-2 222 53 964, fax No. +420-2 222 50 730 upon payment of 135.675,- CZK or equivalent amount in EUR at the rate issued by the Czech National Bank on the date of publishing this Notice and upon written request, preferably by facsimile, to the above address. The tender dossier is also available for inspection at the premises of the Contracting Authority. Payment for the Tender Documents should be transferred to: BANK NAME ADDRESS: KOMERČNÍ BANKA a.s. POBOČKA PRAHA 1 CZECH REPUBLIC BANK ACCOUNT /CODE: 22 307 - 011/ 0100 VARIABLE SYMBOL: 2 000 007031 The Tender dossier may be collected by the prospective Tenderers 3 working days after payment for it has been credited to the Bank Account detailed above. Tenders must be submitted using the standard tender form included in the tender dossier, whose format and instructions must be strictly observed. Tenderers with questions regarding this tender should send them in writing to postal address: Czech Railways, s. o., Division of Infrastructure, Building Administration Prague, Italská 45, 121 31 Prague 2, Czech Republic (mentioning the Publication reference shown in item 1) at least 21 days before the deadline for submission of tenders given in item 19. The Contracting Authority must reply to all tenderers' questions at least 11 days before the deadline for submission of tenders. 19. Deadline for submission of tenders Tenders must arrive at the latest on 21.10. 2002 by 13.00 local time at: České dráhy, s.o., Divize dopravní cesty, o.z. Stavební správa Praha Ms. Šímová Eva 1st floor, office No. 115 Italská 45 121 31 Praha 2 Czech Republic Fax: No +420-2 222 54 347 Any tender received after the deadline will not be considered. 20. Tender opening session Tenders shall be opened in public session on 21.10. 2002 at 13.00 local time at the address given above at office No.125 on the 1st floor. 21. Legal basis Council Regulation (EC) No 1267/1999 of 21 June 1999 establishing an Instrument for Structural Policies for Pre-accession (ISPA) 153650-29/02