České dráhy, státní organizace, Divize dopravní cesty, odštěpný závod
Rubrika
Veřejná soutěž
Sídlo
nábřeží L. Svobody 12, 111 15 Praha 1, Česká republika
Publikováno
17. 07. 2002
Značka OV
153650-29/02
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; České dráhy, státní organizace, Divize dopravní cesty, odštěpný závod
A-5
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
DOPRAVNÍ PROGRAM ISPA
Výzva k podání nabídky vydaná
Českými drahami, státní organizace, Divizí dopravní cesty, odštěpný závod
Sídlo: nábřeží L. Svobody 12, 111 15 Praha 1, Česká republika
fax č. (+420-2) 232 54 26
a
Komisí Evropské unie v rámci Programu ISPA
Projekt č. 2000 CZ 16 P PT 006
Název projektu:
Modernizace trati Kolín - Přelouč, B Záboří n. L. - Přelouč
1. Odkaz při zveřejňování
EUROPEAID/114144/D/W/CZ
2. Typ soutěže
Mezinárodní veřejná soutěž
3. Program
ISPA - No 2000 CZ 16 P PT 006
4. Financování
Program ISPA a zdroje ČR /Budget Line: B70-200B00/
5. Zadavatel
České dráhy, státní organizace, Divize dopravní cesty, odštěpný
závod, Stavební správa Praha, Italská 45, 121 31 Praha 2, ČR
SMLUVNÍ PODMÍNKY
6. Předmět díla
Předmětem projektu je modernizace traťového úseku Záboří - Přelouč,
který je součástí I. železničního koridoru ČR a IV. Multimodálního
koridoru TEN-Berlín - Praha - Brno - Břeclav - Vídeň.
Dílo zahrnuje modernizaci traťového úseku v délce 18,5 km a
předpokládá rekonstrukci žel. svršku a spodku, trakčního vedení,
odvodnění, rekonstrukci nástupišť a vybudování podchodů, postavení
protihlukových stěn v celkové délce 9,6 km, rozšíření staniční
budovy v Záboří nad Labem, výstavbu nové staniční budovy v Řečanech
nad Labem, přeložku trati v délce 1,18 km, rekonstrukci 11
železničních mostů, stavbu dvou železničních mostů a výstavbu nového
silničního nadjezdu.
Modernizace traťového úseku bude vykonána bez přerušení dopravy na
sousední koleji. Účastníci soutěže by měli mít odpovídající
zkušenosti s vykonáváním prací za provozu.
Dodávka zabezpečovacího zařízení není součástí soutěže a bude
financována samostatně výhradně z finančních prostředků České republiky.
7. Počet a názvy částí díla
Dílo bude zajištěno jednou smlouvou.
8. Účastníci a země původu
Účast je otevřena za stejných podmínek pro fyzické a právnické osoby
(individuálně nebo sdružené v konsorciu) z členských států, zemí a
regionů, na které se vztahují pravidla programu, ze kterého je
kontrakt financován (viz také článek 21). Veškerý materiál, který
je obstaráván pro tento kontrakt, musí mít původ v těchto zemích.
9. Důvody pro vyloučení
Účastníci soutěže musí poskytnout prohlášení, že se nenacházejí v
žádné ze situací uvedených na seznamu v sekci 2.3 Manuálu instrukcí
pro zahraniční kontrakty (dostupné na internetové adrese:
http://europa.eu.int/comm/europeaid/index_en.htm)
10. Počet nabídek
Účastníci (včetně firem a ostatních subjektů v rámci jednoho
konsorcia) mohou předložit pouze jednu nabídku pro Dílo. Nabídky
na části Díla nebudou brány v úvahu. Soutěžící nemohou předložit
variantní řešení.
11. Záruka za nabídku
Uchazeči musí poskytnout záruku za nabídku (jistotu) ve výši
40 000 000 Kč nebo ekvivalentní částku v EUR přepočtenou na základě
směnného kurzu vydaného ČNB 28 dní před konečným termínem pro
předložení nabídek. Tato záruka bude uvolněna neúspěšným účastníkům
soutěže po jejím ukončení a úspěšnému uchazeči po podepsání
kontraktu všemi stranami.
12. Záruka za řádné plnění smlouvy
Po úspěšném uchazeči bude požadováno poskytnutí Záruky za řádné
plnění smlouvy (kauce na realizaci díla) ve výši 10 % z ceny
kontraktu v českých korunách. Tato záruka musí být úspěšným
uchazečem složena do 30 dnů po obdržení smlouvy podepsané
zadavatelem. Jestliže vybraný uchazeč nesplní poskytnutí záruky v
této době, bude smlouva neplatná a bude osloven další uchazeč, který
předložil další nejnižší vyhovující nabídku.
13. Informativní schůzka a/nebo návštěva staveniště
Informativní schůzka se bude konat. Místo a čas bude upřesněn měsíc
po zahájení soutěže.
14. Platnost nabídky
Nabídky musí zůstat v platnosti po dobu 90 dnů po konečném termínu
předložení nabídek.
15. Doba plnění
Dílo bude dokončeno během 22 měsíců od data zahájení.
ZPůSOB HODNOCENÍ
16. Výběrová kritéria
Dodavatel musí mít zkušenosti na stavbách pro modernizaci
železničních tratí za provozu, počet provedených staveb podobného
charakteru, registrace firmy pro provádění požadovaných prací.
Samostatný účastník soutěže musí být schopen provést nejméně 70 %
smluvních prací vlastními prostředky. Vedoucí účastník v konsorciu
musí být schopen provést nejméně 50 % smluvních prací vlastními
prostředky, zajištěný systém kvality, zkušenosti stavbyvedoucího 10
let na stejné pozici - zkušenosti na stavbách s modernizací
železničních tratí za provozu, klíčových pracovníků 5 let, dobře
připravený harmonogram prací, roční obrat stavebních prací během 3
za sebou jdoucích let v průměru rovný nebo vyšší než 50 % ceny nabídky.
17. Kritérium přidělení
Cena.
ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
18. Jak získat zadávací dokumentaci
Zadávací dokumentace bude k dispozici na adrese: České dráhy, státní
organizace, Divize dopravní cesty, odštěpný závod, Stavební správa
Praha, Italská 45, 121 31 Praha 2, Česká republika, Ing. Podkonická,
Ing. Laňka, tel. č. +420-2 222 53 964, fax č. +420-2 222 50 730, po
zaplacení 135.675,- Kč nebo ekvivalentní částky v EUR ve směnném
kurzu ČNB vydaném v den uveřejnění Inzerátu a po zaslání písemné
žádosti nejlépe faxem na výše uvedenou adresu.
Platby za tendrovou dokumentaci musí být převedeny na:
NÁZEV BANKY, KOMERČNÍ BANKA a.s.
POBOČKA PRAHA 1
ČESKÁ REPUBLIKA
ČÍSLO ÚČTU/KÓD: 22 307 - 011/0100
VARIABILNÍ SYMBOL: 2 000 007031
Zadávací dokumentace může být vyzvednuta případnými zájemci 3
pracovní dny poté, co byla platba uhrazena na výše uvedený bankovní
účet. Nabídky musí být předloženy na standardních formulářích které
jsou obsaženy v zadávací dokumentaci, jejíž složení a instrukce musí
být přesně dodrženy.
Případné dotazy účastníků soutěže, musí být zaslány písemně na
poštovní adresu: České dráhy, státní organizace, Divize dopravní
cesty, odštěpný závod, Stavební správa Praha, Italská 45, 121 31
Praha 2, nejpozději 21 dnů před konečným termínem předložení
nabídky, který je uvedený v bodě 19. Zadavatel musí odpovědět na
všechny dotazy účastníků nejpozději 11 dnů před konečným termínem
předložení nabídky.
19. Konečný termín předložení nabídek
Nabídky musí být dodány nejpozději do 21. 10. 2002 do 13.00 hod.
místního času na adresu:
České dráhy, státní organizace, Divize dopravní cesty, odštěpný závod,
Stavební správa Praha
Paní Šímová Eva, místnost číslo 115 - 1. patro
Italská 45, 121 31 Praha 2, Česká republika
Fax č. +420-2 222 54 347
20. Otevírání obálek s nabídkami
Nabídky budou otevřeny na veřejné schůzce dne 21/10/2002 ve 13.00 hod.
místního času na výše uvedené adrese v místnosti č. 125 - 1. poschodí.
21. Právní podklady
Nařízení Rady (ES) 1267/1999 z 21 června 1999, vytvářející nástroj
předvstupních strukturálních politik před přijetím (ISPA)
--------------------------
Works Procurement Notice
ISPA TRANSPORT PROGRAMME
Works Procurement Notice issued by the
České dráhy, s.o., Divize dopravní cesty, o.z.
nábř. L. Svobody 12, 111 15 Praha 1, Czech Republic
FAX No. (+420-2) 232 54 26
and by the Commission of the European Communities within the framework of
the ISPA Programme
Project No. 2000 CZ 16 P PT 006
Project Title: Modernization of the Záboří - Přelouč railway section
1. Publication reference
EUROPEAID/114144/D/W/CZ
2. Procedure
International open tender
3. Programme
ISPA - No 2000 CZ 16 P PT 006
4. Financing
Budget Line: B70-200B00
5. Employer
Czech Railways, state organization, Division of Infrastructure,
Building Administration Prague, Italská 45, 121 31 Prague 2, Czech
Republic
CONTRACT SPECIFICATION
6. Contract description
The project aims at modernization of the Záboří - Přelouč railway
line section which is part of railway corridor I in the CR, i.e.
multi-modal corridor IV - Berlin - Praha - Brno - Břeclav - Vienna.
The works to be undertaken include modernization of the line section
18,5 km long i.e. reconstruction of the railway superstructure and
substructure, drainage, catenary, platforms including pedestrian
underpasses, new construction of anti-noise walls (9,6 km),
extension of station building in Záboří nad Labem and construction
of a new station building in Řečany nad Labem, re-alignment of the
track 1,18 km long, 11 railway bridges reconstruction, new
construction of 2 railway bridges and construction of 1 road bridge
(fly-over).
Modernisation of the railway line will be carried out without
interruption of traffic on the neighbouring rail. The Tenderers
should have appropriate experience to execute works under such
conditions.
Delivery of the signalling equipment does not make a part of the
tender and will be financed exclusively from the financial means of
the Czech Republic.
7. Number and titles of Lots
One single Contract
CONDITIONS OF PARTICIPATION
8. Eligibility and rule of origin
Participation is open on equal terms to all natural and legal
persons [participating either individually or in a grouping
(consortium) of tenderers] of the Member States and the countries
and territories of the regions covered and/or authorised by the
Regulation or other specific instruments applicable to the programme
under which the contract is financed (see also item 21 below). All
goods provided for this contract must originate in these countries.
9. Grounds for exclusion
Tenderers must provide a declaration that they are not in any of the
situations listed in Section 2.3 of the Manual of Instructions for
External Relations contracts (available from the following Internet
address: http://europa.eu.int/comm/europeaid/index_en.htm)
10. Number of tenders
Tenderers (including firms within the same legal group, other
members of the same consortium and subcontractors) may submit only
one tender for the Works. Tenders for parts of a Works will not be
considered. Tenderers may not provide a tender for a variant
solution in addition to their tender for the works required in the
tender dossier.
11. Tender guaranty
Tenderers must provide the tender guaranty of 40 000 000 CZK or
equivalent amount in EUR at the rate issued by the Czech National
Bank for the date 30 days prior to the deadline for submission of
tenders when submitting their tender. This guarantee will be
released to unsuccessful Tenderers once the tender procedure has
been completed and to the successful Tenderer upon signature of the
contract by all parties.
12. Performance guarranty
The successful Tenderer will be requested to provide a performance
guaranty of 10% of the contract value in CZK when countersigning the
contract. This must be delivered within 30 days after receipt by the
Tenderer of the contract signed by the Employer. If the selected
Tenderer fails to provide such a guarantee within this period, the
contract will be void and a new contract may be drawn up and sent to
the Tenderer which has submitted the next lowest, compliant tender.
13. Information meeting and/or site visit
An information meeting will be held with Tenderers. The place and
the time will be communicated one month after launching tender.
14. Tender validity
Tenders must remain valid for a period of 90 days after the deadline
for submission of tenders.
15. Maximum delivery period
The time for completion of the Works shall be 22 months after the
date of commencement.
16. Selection criteria
The Contractor must have experience in construction for modernising
Railway sections under operation, the capacity to execute similar
contracts, registered firm capable of carrying out the specified
Works. Sole Tenderer shall have the ability to carry out at least 70
% of the Contract Works by his own means; Leading Partner in a Joint
Venture/Consortium shall have the ability to carry out at least 50%
of the Contract Works. Quality Assurance System; Experience of Site
Manager 10 years on the same position - experience in the
constructions for modernising Railways sections under operation, key
personnel 5 years; properly prepared work schedule. An annual
turnover of construction works on the railway construction during
each of the previous 3 years in average equivalent or higher than 50 %
of the Tender price.
17. Award criteria
Price.
TENDERING
18. How to obtain the tender dossier
The tender dossier is available from Czech Railways, s.o., Division
of Infrastructure, Building Administration Prague, Italská 45, 121
31 Prague 2, Czech Republic, Ms. Podkonická and Mr. Laňka, tel. No
+420-2 222 53 964, fax No. +420-2 222 50 730 upon payment of
135.675,- CZK or equivalent amount in EUR at the rate issued by the
Czech National Bank on the date of publishing this Notice and upon
written request, preferably by facsimile, to the above address. The
tender dossier is also available for inspection at the premises of
the Contracting Authority.
Payment for the Tender Documents should be transferred to:
BANK NAME ADDRESS: KOMERČNÍ BANKA a.s.
POBOČKA PRAHA 1
CZECH REPUBLIC
BANK ACCOUNT /CODE: 22 307 - 011/ 0100
VARIABLE SYMBOL: 2 000 007031
The Tender dossier may be collected by the prospective Tenderers 3
working days after payment for it has been credited to the Bank
Account detailed above. Tenders must be submitted using the standard
tender form included in the tender dossier, whose format and
instructions must be strictly observed.
Tenderers with questions regarding this tender should send them in
writing to postal address: Czech Railways, s. o., Division of
Infrastructure, Building Administration Prague, Italská 45, 121 31
Prague 2, Czech Republic (mentioning the Publication reference shown
in item 1) at least 21 days before the deadline for submission of
tenders given in item 19. The Contracting Authority must reply to
all tenderers' questions at least 11 days before the deadline for
submission of tenders.
19. Deadline for submission of tenders
Tenders must arrive at the latest on 21.10. 2002 by 13.00 local time at:
České dráhy, s.o., Divize dopravní cesty, o.z.
Stavební správa Praha
Ms. Šímová Eva
1st floor, office No. 115
Italská 45
121 31 Praha 2
Czech Republic
Fax: No +420-2 222 54 347
Any tender received after the deadline will not be considered.
20. Tender opening session
Tenders shall be opened in public session on 21.10. 2002 at 13.00
local time at the address given above at office No.125 on the 1st floor.
21. Legal basis
Council Regulation (EC) No 1267/1999 of 21 June 1999 establishing an
Instrument for Structural Policies for Pre-accession (ISPA)
153650-29/02