VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
A-1
Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
zastoupený společností
Inženýring dopravních staveb, a.s.
Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2
vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších předpisů
(dále jen zákon)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele díla
«Rekonstrukce ulice Českomoravské v Praze 9»
Podmínky soutěže
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění je realizace díla v rozsahu zadávací dokumentace ke
stavebnímu povolení zhotovené společností Metroprojekt Praha, a.s.,
z 05/2002.
Řešené území je vymezeno na západní straně křižovatkou Balabenka
(křižovatka není předmětem plnění), křižovatkou Harfa na východě vč.
tramvajové smyčky, tělesem ČD na jihu. Severní okraj tvoří hranice
areálu Zelený ostrov a stávající zástavba. Z tohoto hlavního území
vybíhají koordinační kabely SSZ, dráhové kabely DP-ED a kabelová
trasa ČD-OSŽT.
Rekonstrukce spočívá v rozšíření dopravního prostoru (2 x 2 jízdní
pruhy s tramvají vedenou uprostřed vozovky na zvýšeném tělese) a
kompletní rekonstrukcí podzemních inženýrských sítí.
Součástí předmětu plnění je zhotovení realizační projektové dokumentace.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
2.1. Předpokládaná doba zahájení plnění je: 09/2002
2.2. Délka doby realizace je předmětem nabídky (nejpozději do 12/2003).
2.3. Místo plnění je: Praha 9, ulice Českomoravská
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Uchazeč prokáže v nabídce kvalifikační předpoklady k plnění veřejné
zakázky podle § 2b zákona, a to způsobem podle § 2c zákona. Splnění
kvalifikačního předpokladu vymezeného § 2b odst. 1 písm. g) zákona
prokáže uchazeč v nabídce formou čestného prohlášení.
U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob
prokáže v nabídce splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který
nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý
rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují v nabídce splnění kvalifikačního
předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby.
Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel v
nabídce prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob
s výjimkou kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a)
zákona (příslušné oprávnění k podnikání), který v nabídce prokazuje
každá z těchto osob ohledně těch plnění veřejné zakázky, která bude
poskytovat.
4. Další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky:
Uchazeč prokáže v nabídce splnění dalších předpokladů pro plnění
veřejné zakázky; dalšími předpoklady pro plnění veřejné zakázky jsou:
4.1. přehled o strojním a materiálovém vybavení k plnění této
zakázky, postačující k včasnému a kvalitnímu provedení zakázky,
vyhovujícím m.j. platným hygienickým předpisům. Uchazeč tento
předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí
zadávací dokumentace. Uchazeč musí mít k dispozici automatickou
podbíječku s digitálním záznamem
4.2. personální zajištění uchazeče k plnění zakázky pro navrhovanou
dobu plnění. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném
formuláři, který je součástí zadávací dokumentace
4.3. přehled obdobných zakázek, které realizoval v posledních pěti
letech s tím, že se musí jednat o zakázky, kde výše nákladů přesáhla
100 mil. Kč a podíl vlastních prací uchazeče činil minimálně 50 %.
Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je
součástí zadávací dokumentace
4.4. zavedený systém řízení jakosti ve smyslu ČSN EN ISO 9000.
Uchazeč tento předpoklad prokáže platným certifikátem
4.5. bankovní reference uchazeče. Tento další předpoklad uchazeč
prokazuje příslušnými listinami vystavenými bankou (bankami)
4.6. pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému v souvislosti s
činností uchazeče na pojistnou částku minimálně ve výši 40 milionů
Kč. Tento předpoklad prokáže uchazeč kopií pojistné smlouvy a
pojistných podmínek
4.7. schopnost provést minimálně 60 % prací vlastními kapacitami.
Započítání kapacit společností ovládaných uchazečem bude prokázáno
v souladu s § 66a obchodního zákoníku. Uchazeč tento předpoklad
prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací
dokumentace
4.8. seznam podzhotovitelů včetně profesí a jejich podíl na celkovém
plnění předmětu zakázky (v %). Uchazeč tento předpoklad prokáže na
příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace
4.9. údaje o odpovědných zástupcích uchazeče - prokazuje se
předložením výpisu ze živnostenského rejstříku uchazeče
4.10. základní kapitál uchazeče je nejméně 500 mil. Kč. Splnění
tohoto předpokladu bude prokázáno, pokud hodnota základního kapitálu
uvedená ve výpisu z obchodního rejstříku bude rovna nebo vyšší
500 mil. Kč
4.11. oprávnění ke svařování součástí kolejového svršku MHD -
prokazuje se doložením platného oprávnění
4.12. oprávnění provádět práce v metru (pro část koordinační kabely)
- prokazuje se doložením platného oprávnění
4.13. oprávnění provádět práce pro společnost Pražská energetika, a.s.
- prokazuje se doložením platného oprávnění
4.14. smluvní zajištění dodávky živičných směsí ze vzdálenosti maximálně 30 km
od staveniště - prokazuje se příslušným smluvním dokumentem.
4.15. realizace staveb tramvajových tratí v letech 1999, 2000, 2001. V každém
roce v objemu minimálně 15 mil. Kč. Uchazeč tento předpoklad prokáže
na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace.
Všechny listiny budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu
s ověřením jeho pravosti.
U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob
prokáže v nabídce splnění dalších předpokladů uchazeč, který nabídku
podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah
veřejné zakázky. Jinak prokazují v nabídce splnění dalších
předpokladů i tyto jiné osoby.
Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady
pro splnění veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně, a to v
rozsahu, v němž se bude podílet na splnění veřejné zakázky. Doklad
pro bod 4.3., 4.11. až 4.14. doloží alespoň jedna osoba. Doklady
k bodům 4.4., 4.6., 4.7. a 4.10. musí prokázat vedoucí účastník
sdružení, přičemž u bodu 4.7. musí prokázat min. 50 %, u bodu 4.10.
min. 300 mil. Kč.
Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání dalších
předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže,
obsahuje podrobné podmínky soutěže nutné pro zpracování nabídky.
Zadávací dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout v pracovní dny od
8. 00 hod. do 14.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty na základě
předchozího oznámení faxem nejméně 24 hodin předem (02/226 40348)
s uvedením data a přibližného času vyzvednutí v sídle společnosti
Inženýring dopravních staveb, a.s., Ing. Pitrová, III. patro, dveře
č. 311, tel. 22 64 03 21, nebo Ing. Tomeček, III. patro, dveře č.
301, tel. 22 64 03 27, fax 22 64 03 48. Dokumentace bude vydána
proti zaplacení poplatku za reprodukci ve výši 200 000,- Kč včetně
5% DPH. Platba musí být provedena předem na účet zadavatele č.
120037-1930731349/0800, Česká spořitelna, a.s., Rytířská 29, Praha
1. Zájemce předloží doklad o provedení platby a dále prohlášení
statutárního orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku.
Prohlášení bude obsahovat kromě identifikačních údajů zájemce
(obchodní jméno, úplnou adresu, IČO, DIČ, číslo účtu a banku
uchazeče pro vystavení daňového dokladu) i závazek mlčenlivosti
zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací dokumentaci a závazek
použití zadávací dokumentace výhradně ke zpracování nabídky. V
prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí zadávací
dokumentace a jméno kontaktní osoby (vč. telefonu, faxu a e-mailové
adresy), na kterou bude v průběhu soutěže zasílána veškerá korespondence.
6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle
ekonomické vhodnosti nabídek pomocí více kritérií, která jsou řazena
sestupně podle významu takto:
6.1. výše nabídkové ceny
6.2. lhůta realizace
6.3. způsobilost uchazeče k provedení zakázky dle bodu 4.
6.4. smluvní pokuta za prodlení s termínem plnění
Pořadí nabídek bude stanoveno pomocí verbálně numerické stupnice s
váhovým rozlišením.
7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je
zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke
způsobu zpracování a obsahu nabídky.
8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Požaduje
se vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH celkem a včetně DPH
celkem za celkový předmět plnění zakázky a dále v členění dle
zadávací dokumentace. Cenové údaje budou vloženy do samostatné
uzavřené obálky s nápisem «Nabídková cena» (ve smyslu § 9, odst. 3)
zákona. Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové
ceny: Cena je považována za cenu nejvýše přípustnou pro celý rozsah
zadávací dokumentace a pro celou dobu realizace. Nelze ji překročit
za žádných podmínek.
10. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky bude
prováděna měsíčně vždy za uplynulý kalendářní měsíc na základě
faktury se splatností minimálně 21 dní od doručení. Podkladem pro
určení hodnoty faktury bude vzájemně odsouhlasený soupis provedených
prací a dodávek. Zhotovitel bude fakturovat maximálně do výše 90 % z
ceny díla. Zbývajících 10 % bude fakturováno po odstranění poslední
vady, případně nedodělku v zápise z přejímacího nebo kolaudačního
řízení.
11. Soutěžní lhůta: Soutěžní lhůta začíná dnem vyhlášení soutěže v
Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami.
12. Způsob a místo pro podávání nabídek: Uchazeči podají nabídky v
uzavřené obálce označené «SOUTĚŽ - Rekonstrukce ulice
Českomoravská», s výzvou «Neotevírat!», opatřené na uzavření razítky
uchazeče poštou doporučeně na adresu Inženýring dopravních staveb,
a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, nebo osobně na stejnou
adresu, III. p., číslo dv. 315, do sekretariátu technického ředitele
v pracovní dny od 8.00 do 14.00 hodin, nejpozději však do dne a
hodiny otevírání obálek. Zadavatel doporučuje osobní způsob podání.
13. Otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne
26. 8. 2002 v 10.00 hodin v sídle pověřené organizace v zasedací
místnosti č. 216 ve II. patře.
14. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a
činí 90 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až
třetím místě, se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření smlouvy.
15. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy,
akciová společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČO:
00005886, pověřil výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69
zákona Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01
Praha 2, IČO: 60194260, tel. 29 44 56, 22 64 61 18, fax 22 64 03 48.
16. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění
povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout
jistotu jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí
10 000 000,- Kč (deset milionů korun českých). Podrobnosti o poskytnutí
jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
17. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
18. Poskytování informací: Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se
neuskuteční. Další informace ve věci zadání této veřejné zakázky,
než jak je uvedeno v těchto podmínkách a zadávací dokumentaci,
nebudou v průběhu soutěžní lhůty poskytovány.
19. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2) písm. c)
zákona na tuzemské osoby.
20. Zadavatel bude od vybraného uchazeče požadovat složení jistoty
k zajištění realizace ve výši 3 % z nabídkové ceny díla formou
bankovní záruky. Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou uvedeny
v zadávací dokumentaci.
21. Zadavatel si vyhrazuje právo:
21.1. soutěž doplnit, prodloužit, zrušit, jakož i odmítnout všechny
předložené nabídky
21.2. před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje uvedené
uchazeči v nabídkách
21.3. změnit termíny plnění veřejné zakázky v souladu s uvolněním finančních
prostředků
21.4. podmínit nabytí účinnosti smlouvy o dílo vazbou na výstavbu
sportovní haly ve Vysočanech, resp. přidělením finančních prostředků
21.5. uveřejnit smlouvu v Centrální evidenci smluv (CES) vedené hl.
m. Prahou, která je veřejně přístupná a která obsahuje údaje o
smluvních stranách, předmětu smlouvy, číselné označení této smlouvy
a datum jejího podpisu.
153214-29/02