VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Český rozhlas
B-1
Český rozhlas
v zastoupení firmou Tercier, spol. s r.o.
vyhlašuje dle zák. č. 199/94 Sb., v platném znění
(dále jen «zákon»)
obchodní veřejnou soutěž
«Poskytování hlasových služeb pro Český rozhlas»
1. Předmět plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování hlasových služeb pro
Český rozhlas:
- vnitrostátní hovory (místní, meziměstské)
- mezinárodní hovory (preferována Evropa a Severní Amerika)
- hovory do mobilních sítí
- zajištění analogových a digitálních okruhů.
Bližší specifikace předmětu plnění je součástí zadávací dokumentace.
2. Doba a místo plnění:
2. 1. Počátek plnění: 10/2002
na dobu neurčitou
2. 2. Místo plnění: Český rozhlas včetně všech regionálních pracovišť.
3. Požadavky na prokázání kvalifikace uchazečů:
3. 1. Kvalifikační předpoklady - dle § 2b písemně doložené dle § 2c
zákona č. 199/94 Sb., ve znění pozdějších předpisů (dále jen
«zákona»). Součástí nabídky bude rovněž úředně ověřená kopie dokladu
o ustanovení odpovědného zástupce uchazeče (§ 11 zák. č. 455/91 Sb.,
v platném znění, o živnostenském podnikání). Splnění kvalifikačního
předpokladu ve smyslu znění § 2b odst. 1 písm. g) zákona uchazeč
prokáže v rámci podávání nabídky čestným prohlášením statutárního
zástupce uchazeče.
Tyto doklady budou součástí nabídky.
3. 2. Další předpoklady formou čestného prohlášení osoby oprávněné
jednat jménem uchazeče prokáže uchazeč údaji o:
3.2.1. zakázkách uchazeče rozsahu a významu obdobného této veřejné
zakázce realizované v tuzemsku v posledních třech letech s uvedením
objednavatele s jeho kontaktním telefonem, věcné náplně služeb,
celkové ceny služeb za 1 kalendářní rok, místa a doby plnění
3.2.2. obchodním obratu uchazeče v posledních třech letech
3.2.3. technickém a materiálním vybavení uchazeče
3.2.4. počtu zaměstnanců uchazeče umístěných na území ČR v
jednotlivých profesích rozhodných pro plnění předmětné veřejné zakázky
3.2.5. servisních podmínkách
3.2.6. záručních podmínkách
3.2.7. vývoji předpokládaných sazeb (tarifů) v jednotlivých letech
(doloženo zárukami za dodržení předpokládaného vývoje)
3. 3. Kvalifikaci výše uvedeným způsobem prokážou, předkládá-li
nabídku více osob společně, všechny tyto osoby. Osoby předkládající
nabídku společně doloží rovněž jako součást společné nabídky
originál nebo úředně ověřenou kopii listiny, ze které bude patrno
právní postavení jednotlivých subjektů vůči sobě navzájem i vůči
zadavateli, a to v době průběhu obchodní veřejné soutěže i v rámci
případného plnění předmětu veřejné zakázky.
3. 4. Uchazeč doloží jako součást své nabídky orientační ceník sazeb
(tarifů) do jednotlivých zemí.
3. 5. Uchazeč v nabídce uvede adresu pro písemný styk v průběhu
obchodní veřejné soutěže. Nebude-li na této adrese doporučená
zásilka uchazečem převzata, bude přesto považována za doručenou.
3. 6. Jedná-li v rámci obchodní veřejné soutěže jménem uchazeče osoba
jiná než k tomu určená zápisem v obchodním rejstříku, případně než
podnikatel - fyzická osoba, bude součástí nabídky rovněž písemná
úředně ověřená plná moc k takovému jednání.
4. Způsob hodnocení nabídek podle následujících kritérií
4. 1. celková nabídková cena (celková cena poskytnutých služeb za
jeden kalendářní rok stanovená dle údajů v zadávací dokumentaci)
4. 2. skladba a výše měsíčního paušálního poplatku bez DPH s uvedením
průměrného tarifu pro ostatní mezinárodní hovory v jednotlivých
letech (dle tab. v zadávací dokumentaci)
4. 3. obsah údajů dle odst. 3.2.1 až 3.2.4. těchto soutěžních podmínek
4. 4. dodací a platební podmínky
4. 5. způsob a rozsah zastoupení společnosti v ČR s uvedením
předpokládaného rozvoje společnosti v budoucnu se zaměřením na
plánovaný vstup ČR do EU
4. 6. obsah servisních podmínek a záručních podmínek
4. 7. obsah a rozsah výhod nabízených uchazečem v souvislosti s
poskytováním služby
4. 8. předpokládaný vývoj sazeb (tarifů) v jednotlivých letech (dle
tab. v zadávací dokumentaci) a záruky za dodržení předpokládaného
vývoje.
Hodnocení nabídek bude provedeno metodou váženého měření užitnosti s
párovým porovnáním kritérií, a to podle ekonomické vhodnosti nabídek
v souladu s výše uvedenými kritérii hodnocení, která jsou seřazena
sestupně podle jejich důležitosti.
5. Způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky
Každý uchazeč vyplní cenovou nabídku v tiskopise CENOVÁ NABÍDKA
UCHAZEČE, který je součástí zadávací dokumentace.
Cena bude uvedena jako nejvýše přípustná a aktuální pro realizaci v
daném místě a čase. Tato cena bude ve smyslu znění § 40 odst. 2
zákona překročitelná pouze na základě dohody obou smluvních stran, a
to zejména z důvodů, vyplývajících z jiných předpisů nad rámec
zadávacích podkladů, případně z důvodů nutných k upřesnění předmětu
plnění, která nebyla zadavateli známa v době přípravy a průběhu
obchodní veřejné soutěže.
Platební podmínky
Poplatky za služby se budou započítávat od prvního provozního dne.
Objednavatel nebude zhotoviteli poskytovat zálohy. Splatnost faktur
bude 14 dnů ode dne jejich doručení smluvní straně.
Uchazečem navrhované platební podmínky budou součástí návrhu
smlouvy.
6. Soutěžní lhůta, termín a místo otevírání obálek:
Soutěžní lhůta ve které lze podávat nabídky končí dne 18. 7. 2002 v
10.00 hodin. Otevírání obálek s nabídkami proběhne dne 18. 7. 2002
od 10.00 hodin v malé zasedací místnosti na adrese organizátora
soutěže Tercier, spol. s r.o., Radlická 61, Praha 5.
7. Jistota
K zajištění svých povinností vyplývajících z účasti v obchodní
veřejné soutěži poskytne uchazeč jistotu ve výši 300 000,- Kč (tři
sta tisíc korun českých) formou odpovídající znění § 24 zákona.
Číslo účtu zadavatele je u Raiffeisenbank, a.s., 1001040797/5500,
variabilním symbolem je IČO uchazeče. Uchazeč jako součást své
nabídky uvede rovněž bankovní spojení vč. variabilního symbolu, pro
uvolnění poskytnuté jistoty. Jistota poskytnutá složením peněžité
částky se považuje za složenou okamžikem připsání na uvedený účet.
Doklad o poskytnutí jistoty složením peněžité částky doloží uchazeč
v kopii jako součást nabídky. Doklad o poskytnutí jistoty v případě
použití formy bankovní záruky doloží uchazeč v originále jako
součást nabídky. Platnost a účinnost poskytnuté jistoty bude
minimálně o 90 dnů delší, než je těmito podmínkami soutěže stanovená
zadávací lhůta.
U dokladu, který není v českém jazyce, musí být přiložen úřední
překlad.
Při zvolení formy poskytnutí jistoty bankovní zárukou doloží uchazeč
čestné prohlášení statutárního zástupce, které bude obsahovat
závazek uchazeče prodloužit platnost bankovní záruky pro případ
řízení v rámci obchodní veřejné soutěže ve smyslu ustanovení Hlavy
II. a Hlavy III. části čtvrté zákona na dobu nezbytně nutnou pro
uzavření smlouvy dle ustanovení § 40 a § 41 zákona.
8. Zadávací lhůta je stanovena na 90 dnů.
9. Způsob podávání nabídek
Podle § 9 zákona s označením «Veřejná zakázka č. 20 /02», doporučeně
poštou v uzavřené obálce na adresu Tercier, spol. s r.o., Radlická
61, 150 00 Praha 5, nebo osobně na stejné adrese v pracovní dny v
době od 8.00 do 12.00 hod. Poslední den soutěžní lhůty, tj. dne 18.
7. 2002, se nabídky doručené osobně přijímají pouze v době od 8.00
do 10.00 hodin v místě otevírání obálek s nabídkami. Nabídka bude
předložena v českém jazyce v šesti vyhotoveních - jeden originál a
pět stejnopisů (originální úřední dokumenty anebo úředně ověřené
kopie těchto dokumentů budou v originále nabídky, ve stejnopisech
nabídky budou pouze fotokopie). Originál nabídky bude výrazně
označen jako «Originál», kopie nabídky bude výrazně označena jako
«Kopie». Součástí originálního paré bude rovněž elektronická forma
nabídky na nosiči CD pro použití zadavatelem v rámci hodnocení
nabídek (formát textu MS Word, tabulek Excel, obrázky Visio).
Elektronickou formu je možné předat též na disketě, pokud se uchazeč
smíří s riziky této volby.
10. Adresa, kde je možno obdržet zadávací dokumentaci
Zadávací dokumentace bude zájemcům poskytována v pracovní dny v době
od 8.00 do 12.00 hod. v následující pracovní den po obdržení písemné
objednávky zájemce převzaté organizátorem obchodní veřejné soutěže
nejpozději do 20. 6. 2001 a po úhradě poplatku ve výši 50,- Kč v
hotovosti před vyzvednutím zadávací dokumentace na téže adrese nebo
bankovním převodem na č. ú. 19-1457920207/0100, var. symbol IČO
uchazeče, u KB, a. s., Praha, rovněž před vyzvednutím zadávací
dokumentace. Nesplnění těchto podmínek je důvodem k nevydání
zadávací dokumentace. Zadávací dokumentace bude vydávána na adrese
Tercier, spol. s r. o., Radlická 61, 150 00 Praha 5, pověřené osobě
zájemce, která se prokáže písemnou plnou mocí k převzetí dokumentace
podepsanou statutárním zástupcem zájemce. Plná moc bude obsahovat
identifikační údaje zájemce a jméno, příjmení, číslo průkazu
totožnosti osoby pověřené k převzetí zadávací dokumentace. K plné
moci bude přiložena kopie výpisu z obchodního rejstříku (je-li v něm
zájemce zapsán).
11. Zadavatel si vyhrazuje právo
Odmítnout všechny předložené nabídky, změnit či doplnit vyhlášené
podmínky soutěže a zadávací dokumentace, popřípadě soutěž zrušit.
Zadavatel připouští variantní řešení, avšak s podmínkou, že nabídky
uchazečů mohou obsahovat nejvýše dvě varianty řešení, tzn. 1
základní a 2 variantní řešení (celkem tedy 3 řešení) předmětu
veřejné zakázky, nepřipouští dílčí plnění předmětu veřejné zakázky,
vyhrazuje si právo zadat plnění veřejné zakázky i mezi více uchazečů
dle členění uvedeného v zadávací dokumentaci. Dále si zadavatel
vyhrazuje právo ověřovat si údaje prokazující kvalifikaci uchazečů
podle bodu 3. podmínek soutěže uvedené jednotlivými uchazeči v
nabídce, jednat s vybraným uchazečem o konečném znění smlouvy.
Hodnoceny budou pouze nabídky splňující všechny body soutěžních
podmínek a zadávací dokumentace. Zadavatel omezuje účast v obchodní
veřejné soutěži pouze na tuzemské uchazeče.
Zadavatel nehradí náklady na účast v soutěži, nabídky zadavatel
nevrací.
12. Identifikační údaje zadavatele
Český rozhlas se sídlem Vinohradská 12, 120 99 Praha 2, IČO:
45245053, pověřil výkonem zadavatelských činností podle § 69 zákona
společnost Tercier, spol. s r.o., Radlická 61, 150 00 Praha 5, IČO:
61063207, tel.: 02/25276434-6, fax: 02/51556722, e-mail:
tercier@telecom.cz.
150668-24/02