VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Centrum pro regionální rozvoj
A-7
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
CZ 0016.01.01 PRůMYSLOVÁ ZÓNA OSTRAVA-MOŠNOV - II. ETAPA
Místo: Ostrava-Mošnov, Moravskoslezský kraj, Česká republika
1. Značka zveřejnění
142453-06/02
2. Procedura
Veřejná soutěž (dílo)
3. Program
Phare CZ 0016, Doplňkový investiční program pro Českou republiku rok
2000
4. Financování
Rozpočtová položka B 7 - 0310B00
5. Objednavatel
Centrum pro regionální rozvoj, Vinohradská 46, 120 00 Praha 2, Česká
republika, jako Implementační Agentura ve spolupráci se Statutárním
městem Ostrava, Prokešovo nám. 8, 729 30 Ostrava, jako konečný uživatel.
SPECIFIKACE SMLOUVY
6. Popis díla
Projekt zahrnuje rekonstrukci čtyřpodlažní budovy společně s
rekonstrukcí devíti bývalých vojenských ubikací (vč. rekonstrukce
inženýrských sítí, střešní krytiny, oken, vytápění, elektrických
instalací, tepelných izolací a izolací proti vlhkosti), dále
výstavbu parkoviště, rekonstrukci komunikací a chodníků, osvětlení
podél cest, odvodnění dopravních ploch a zpevněných ploch,
rekonstrukci oplocení, odstranění starých olejových zátěží, příprava
pozemku pro další budoucí výstavbu (hrubé terénní úpravy).
7. Členění projektu
Jedna smlouva o dílo.
PODMÍNKY ÚČASTI
8. Požadavky a pravidla původu
Účast je otevřena za rovných podmínek všem fyzickým a právnickým
osobám (ať už se účastní individuálně nebo ve skupině /konsorciu/
nabízejících) členských států a států a území regionů zahrnutých
a/nebo zmocněných Nařízením nebo jiným specifickým dokumentem
vztahujícím se k programu, podle kterého je projekt financován (viz
rovněž položka 21 níže). Všechno zboží musí mít původ v těchto
zemích.
9. Důvody pro vyloučení
Nabízející musí poskytnout prohlášení, že se nenacházejí v žádné ze
situací uvedených v Oddíle 2.3 Manuálu pro Instrukce na smlouvy pro
Zahraniční vztahy (dostupné z následující internetové adresy):
http://europa.eu.int/comm/europeaid/tender/gestion/index_en.htm).
10. Počet nabídek
Nabízející (včetně firem sdružených v rámci jedné právní skupiny,
další členové stejného konsorcia) mohou předložit pouze jednu
nabídku. Nabídky na části díla nebudou brány v úvahu. Nabízející
nesmí předložit nabídku variantního řešení jako doplněk k jejich
nabídce na dodávky požadované v zadávací dokumentaci.
11. Záruka za nabídku
Nabízející musí poskytnout záruku za nabídku ve výši 80 000 EURO při
předložení nabídky. Záruka za nabídku neúspěšných nabízejících bude
uvolněna okamžitě po ukončení nabídkového řízení a záruka úspěšného
nabízejícího (nabízejících) bude uvolněna po podpisu smlouvy všemi
stranami.
12. Záruka za provedení
Úspěšný nabízející bude požádán o poskytnutí záruky za provedení ve
výši 10 % smluvní ceny v EURO při podpisu smlouvy. Tato záruka musí
být doručena do 30 dnů po obdržení Smlouvy podepsané objednavatelem.
Jestliže se vybranému nabízejícímu nezdaří zajistit takovouto záruku
během této doby, od smlouvy bude odstoupeno a nová smlouva bude
sepsána a zaslána nabízejícímu, který předložil druhou nejnižší
vyhovující nabídku.
13. Informační schůzka a/nebo návštěva staveniště
Nepovinná návštěva staveniště se bude konat dne 2. 7. 2002 v 10.30 hod.
Sraz účastníků návštěvy staveniště bude v Ostravě, v areálu letiště
Mošnov v budově SOM č. 61 (Sdružení pro využití letiště Mošnov), v
konferenční místnosti.
Kontakt: HUTNÍ PROJEKT OSTRAVA a.s., ul. 28. října 119, kontaktní
osoba: Josef Zlámal, telefon: +420(0) 69/6604143. fax +420(0)
69/6623864.
14. Platnost nabídky
Nabídky musí zůstat v platnosti po dobu 90 dnů po uzávěrce pro
předložení nabídek.
15. Maximální doba výstavby
Doba pro dokončení díla je 11 měsíců ode dne podpisu smlouvy všemi
smluvními stranami, nejpozději však do 31. 8. 2003.
KRITÉRIA PRO VÝBĚR A UDĚLENÍ ZAKÁZKY
16. Kritéria pro výběr
Minimální kvalifikační kritéria pro každého nabízejícího zahrnují:
1. Bude zaregistrovanou firmou nebo fyzickou osobou schopnou provést
specifikované dílo.
2. Společný podnik/konsorcium musí jako celek dosahovat minimálně
kvalifikačních požadavků níže uvedených.
3. Průměrný roční obrat v minulých třech letech bude minimálně
8,96 mil. EURO.
4. Jde-li o jediného nabízejícího (tj. může mít subdodavatele, ale
není společníkem ve společném podniku pro účely této nabídky), musí
být přinejmenším schopen vykonat 70 % smluvních prací svými
vlastními prostředky, což je míněno tak, že musí mít potřebné
vybavení, materiály, lidské a finanční zdroje umožňující, aby
provedl tuto procentní část smlouvy.
5. Jde-li o jediného nabízejícího, musí mít také přístup k úvěrovým a
jiným finančním nástrojům adekvátním pro zajištění potřebných
finančních toků po dobu trvání smlouvy.
V každém případě úvěrová částka musí přesáhnout 1 000 000 EURO.
6. Jde-li o vedoucího společníka společného podniku/konsorcia musí
být schopen provést přinejmenším 50 % smluvních prací svými
vlastními prostředky, jak je definováno v bodě 4.
7. Jde-li o dalšího společníka společného podniku/konsorcia (tj. není
vedoucím společníkem), musí provést alespoň 10 % prací svými
vlastními prostředky, jak je definováno v bodě 4.
8. Bude mít dokončenou alespoň 1 stavbu srovnatelnou s nabízeným
dílem v posledních 3 letech. Je-li nabízející společný
podnik/konsorcium, toto kritérium musí splňovat vedoucí společného
podniku/konsorcia. Objednavatel si vyhrazuje právo vyžádat kopie
příslušných certifikátů o závěrečné přejímce podepsaných manažery
projektu/ objednavateli dotčených projektů.
9. Všechen jeho klíčový personál (manažer projektu zhotovitele,
stavbyvedoucí) bude mít přinejmenším 10 let a veškerý další klíčový
personál (řízení jakosti, hlavní předák) přinejmenším 5 let
příslušných zkušeností odpovídající pracím podobné povahy jako v
tomto projektu.
17. Kritéria pro udělení zakázky
Cena
18. Jak získat zadávací dokumentaci
Zadávací dokumentaci lze obdržet na adrese:
Statutární město Ostrava, 2. poschodí,
kancelář 225A, Prokešovo nám. 8, 729 30 Ostrava, Česká republika,
kontaktní osoba: Ivana Růžičková,
telefon: + 420 (0) 69 6283256, fax: + 420 (0) 69 6282010,
e-mail: iruzickova@mmo.cz po úhradě částky 290 EURO, která
nezahrnuje náklady na doručení, nebo po úhradě ekvivalentní částky v
českých korunách v kurzu vydaném Českou národní bankou v den
vyhlášení soutěže.
Platba za zadávací dokumentaci může být provedena v hotovosti v Kč
na výše uvedené adrese nebo převodem na účty:
pro platbu v Kč:
JMÉNO BANKY A ADRESA: Česká spořitelna a.s., Oblastní pobočka Ostrava
nám. Dr. E. Beneše, 702 00 Ostrava, Česká republika
ČÍSLO ÚČTU: 19 - 1649297309/0800, var. symbol 2112888
Pro platbu v EURO:
JMÉNO BANKY A ADRESA: Union banka, a.s., 30. dubna 35, 702 00
Ostrava, Česká republika
ČÍSLO ÚČTU: 3511100007/3400, var. symbol 2112888
Zadávací dokumentace může být vyzvednuta budoucími nabízejícími 3
pracovní dny poté, co platba za zadávací dokumentaci byla připsána
na výše uvedený účet nebo uhrazena v hotovosti.
Zadávací dokumentace bude vydána po předložení dokladu o zaplacení.
Zadávací dokumentace je rovněž dostupná k nahlédnutí v prostorách
objednavatele.
Nabídky musí být předloženy na standardním nabídkovém formuláři
obsaženém v zadávací dokumentaci, jehož formát a instrukce musí být
striktně dodrženy.
Dotazy týkající se tohoto nabídkového řízení posílejte písemně na adresu:
Statutární město Ostrava, Prokešovo nám. 8, 729 30 Ostrava, odbor
legislativní a právní, oddělení veřejných zakázek, pí Andrea
Cuperová, Česká republika, nejpozději 21 dnů před dnem uzávěrky pro
předložení nabídek uvedeným v bodě 19. Objednavatel musí odpovědět
na všechny dotazy nabízejících minimálně 11 dnů přede dnem uzávěrky
pro předložení nabídek. Všichni nabízející potvrdí přijetí těchto
odpovědí do 3 dnů.
19. Uzávěrka pro předložení nabídek
Nabídky musí být doručeny nejpozději do 28. 8. 2002, 13.00 hod.
místního času na adresu:
Statutární město Ostrava, Prokešovo nám. 8, 729 30 Ostrava,
doporučeným dopisem s doručenkou nebo mohou být doručeny osobně
proti příjemce podepsané odpovědnou osobou oddělení veřejných
zakázek na výše uvedenou adresu, 2. poschodí, kancelář 225A.
Veškeré nabídky předložené po tomto termínu nebudou posuzovány.
20. Otevírání obálek
Otvírání obálek se bude konat dne 28. 8. 2002 ve 13.00 hod. místního
času na adrese:
Statutární město Ostrava
Odbor legislativní a právní
kancelář č. 222
Prokešovo nám. 8
729 30 Ostrava
Česká republika
21. Právní základna
Program Phare, jak je stanoven v nařízení rady EK č. 3906/89 v jeho
novelizované verzi.
----------
WORKS PROCUREMENT NOTICE
CZ 0016.01.01 INDUSTRIAL ZONE OF OSTRAVA - MOŠNOV-PHASE II
Location - Ostrava - Mošnov, Moravskoslezský region, Czech Republic
1. Publication reference
142453-06/02
2. Procedure
Local open tender (works)
3. Programme
Phare Supplementary Investment Facility Programme for Czech Republic
in 2000, No. CZ 0016.
4. Financing
Budget line: B7-0310B00.
5. Contracting authority
Centre for Regional Development, Vinohradská 46, 120 00 Praha 2,
Czech Republic, as an Implementing Agency in cooperation with
Statutory City of Ostrava, Prokešovo nám. 8, 729 30 Ostrava as a
Final Beneficiary.
CONTRACT SPECIFICATION
6. Contract description
The project involves reconstruction of four-storey building together
with reconstruction of nine former military barracks (incl.
reconstruction of engineering network, roofing, windows, heating,
electrical installation, water resistant and thermal insulation
etc.), further construction of parking lot, reconstruction of road
and sidewalks for pedestrians, lighting along local road, drainage
of transport surfaces and hard surfaces, reconstruction of fences,
cleaning of oil pollution, land preparation for other future
construction (rough landscaping).
7. Number and titles of Lots
One single Contract.
CONDITIONS OF PARTICIPATION
8. Eligibility and rule of origin
Participation is open on equal terms to all natural and legal
persons [participating either individually or in a grouping
(consortium) of tenderers] of the Member States and the countries
and territories of the regions covered and/or authorised by the
Regulation or other specific instruments applicable to the programme
under which the contract is financed (see also item 21 below). All
goods provided for this contract must originate in these countries.
9. Grounds for exclusion
Tenderers must provide a declaration that they are not in any of the
situations listed in Section 2.3 of the Manual of Instructions for
External Relations contracts (available from the following Internet
address:
http://europa.eu.int/comm/europeaid/tender/gestion/index_en.htm.
10. Number of tenders
Tenderers (including firms within the same legal group, other
members of the same consortium) may submit only one tender for the
Works. Tenders for parts of the Works will not be considered.
Tenderers may not provide a tender for a variant solution in addition
to their tender for the supplies required in the tender dossier.
11. Tender guarantee
Tenderers must provide a tender guarantee of 80 000 EURO when
submitting their tender. This guarantee will be released to
unsuccessful tenderers once the tender procedure has been completed
and to the successful tenderer(s) upon signature of the contract by
all parties.
12. Performance guarantee
The successful tenderer will be requested to provide a performance
guarantee of 10 % of the contract value in euro when countersigning
the contract. This must be delivered within 30 days after receipt by
the tenderer of the contract signed by the Contracting Authority. If
the selected tenderer fails to provide such a guarantee within this
period, the contract will be void and a new contract may be drawn up
and sent to the tenderer which has submitted the next lowest,
compliant tender.
13. Information meeting and/or site visit
An optional site visit will be held with Tenderers. It will take
place in Ostrava, in the area of Ostrava - Mošnov Airport, in the
building SOM no. 61 (Association for Utilization of Mošnov Airport),
in the conference room on 2. July 2002 at 10.30 a.m.
Contact: HUTNÍ PROJEKT OSTRAVA, a.s., ul. 28. října 119, contact
person: Mr. Josef Zlámal, phone: +420 (0) 69/6604143, fax: +420 (0)
69/6623864.
14. Tender validity
Tenders must remain valid for a period of 90 days after the deadline
for submission of tenders.
15. Maximum delivery period
The time for completion of the Works shall be 11 months after the
signature of the Contract by all parties, at latest by 31. August
2003.
SELECTION AND AWARD CRITERIA
16. Selection criteria
The minimum qualifying criteria for each Tenderer include:
1. He shall be a registered firm or natural person capable of
carrying out the specified Works.
2. The joint-venture/consortium must reach as a whole the minimum
qualification as requested here below.
3. The average annual turnovers in the past 3 years shall be of at
least 8.96 MEURO.
4. If he is a sole Tenderer (i.e. he may have subcontractors, but he
is not a partner in a Joint Venture for the purposes of the Tender)
he shall have ability to carry out at least 70 % of the Contract
Works by his own means, defined as meaning that he must have the
equipment, materials, human and financial resources necessary to
enable him to carry out this percentage of the Contract.]
5. If he is a sole Tenderer he also must have access to credit and
other financial facilities adequate to assure the required cashflow
for the duration of the Contract. In any case the credit amount
should exceed EURO 1 million.
6. If he is the Leading Partner in a Joint Venture/Consortium he
shall have the ability to carry out at least 50 % of the Contract
Works by his own means, as defined in Sub-Clause 4 above.
7. If he is another partner in a Joint Venture/Consortium (i.e. not
the Leading Partner) he shall have the ability to carry out at least
10 % of the Contract Works by his own means, as defined in Sub
Clause 4 above.
8. He shall have completed at least 1 projects comparable with
tendered works over the last 3 years. In case of a joint - venture
tenderer, this criteria applies to the Leading partner alone. The
Contracting Authority reserves the right to ask for copies of the
respective certificates of final reception signed by the project
managers/Contracting Authority of the concerned projects.
9. All his key personnel (Contractor´s Project Manager, Site
Manager), shall have at least 10 years and other key personnel
(Quality Assurance, Main Foreman) shall have at least 5 years of
adequate experience and proven qualifications relevant to works of a
similar nature to this project].
17. Award criteria
Price
TENDERING
18. How to obtain the tender dossier
The tender dossier is available from address: Statutory City of
Ostrava, 2nd floor, office 225A, Prokešovo náměstí 8, Czech
Republic, contact person: Mrs. Ivana Růžičková, tel.: +420 (0)
69/6283256, fax: +420 (0) 69/6282010, e-mail: iruzickova@mmo.cz upon
payment of EURO 290, which excludes courrier delivery, or equivalent
amount in Czech Crowns at the rate issued by the Czech National Bank
on the date of publication of the Tender.
Payment for the Tender dossier should be made by cash in CZK at the
above address, or transferred to:
for payments in CZK:
BANK NAME AND ADDRESS: Česká spořitelna a.s., Oblastní pobočka
Ostrava (Depository Ostrava),
nám. Dr. E. Beneše 6, 702 00 Ostrava,
Czech Republic
BANK ACCOUNT: 19 - 1649297309/0800, var. symbol 2112888
for payments in EURO
BANK NAME AND ADDRESS: Union Banka, a.s., 30. dubna 35, 702 00
Ostrava, Czech Republic
BANK ACCOUNT: 3511100007/3400, var. symbol 2112888
The Tender Documents may be collected by prospective Tenderers 3
working days after the payment for them has been crdited to the
Account detailed above or cash payment has been effected.
Tender Dossier will be handed over after submission of payment
proof.
The tender dossier is also available for inspection at the premise
of the Contracting Authority.
Tenders must be submitted using the standard tender form included in
the tender dossier, whose format and instructions must be strictly
observed.
Tenderers with questions regarding this tender should submit them in
writing to:
Statutory City of Ostrava, postal address: Statutory City of
Ostrava, Legislative and Legal Department, open tender department,
Mrs. Andrea Cuperová, the Czech Republic, at least 21 days before
the deadline for submission of tenders given in item 19. The
Contracting Authority must reply to all tenderers' questions at
least 11 days before the deadline for submission of tenders. All
Tenderers should confirm receipt of these answers within 3 days.
19. Deadline for submission of tenders
Tenders must arrive at the latest on 28. August 2002 at 1.00 p.m.
local time at:
Statutory City of Ostrava, Prokešovo nám. 8, 729 30 Ostrava, by
registered letter with acknowledgement of receipt or hand-delivered
against receipt signed responsible person of the open tender
department at the above-mentioned address, 2nd floor, office 225A.
Any tender received after this deadline will not be considered.
20. Tender opening session
Will be held on 28. August 2002 at 1.00 p.m. local time at:
Statutory City of Ostrava
Legislative and Legal Department
Office no. 222
Prokešovo náměstí 8
729 30 Ostrava
Czech Republic
21. Legal basis
Phare Program as provided in the EC Council Regulation no. 3906/89
in its amended version
150696-24/02