VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
A-1
Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
zastoupený společností
Inženýring dopravních staveb, a.s.
Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2
vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších předpisů
(dále jen zákon)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele díla
«Tramvajová trať Hlubočepy - Barrandov 2. fáze,
měnírny Hlubočepy a Barrandov»
Podmínky soutěže
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění je dodávka a montáž technologického zařízení měníren
(část pro Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost) v souvislosti
s realizovanou stavbou tramvajové trati Hlubočepy - Barrandov. Předmětem
plnění je i realizační dokumentace. Stavbu je nutno koordinovat s
přívodem 22kV a rozvodnou PRE.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
Zadavatel předpokládá zahájení realizace v 04/2003 a požaduje ukončení
nejpozději do 15. 8. 2003.
Místem plnění jsou objekty měníren - Praha 5.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Uchazeč prokáže v nabídce kvalifikační předpoklady k plnění veřejné
zakázky podle § 2b zákona, a to způsobem podle § 2c zákona. Splnění
kvalifikačního předpokladu vymezeného § 2b odst. 1 písm. g) zákona
prokáže uchazeč v nabídce formou čestného prohlášení o splnění
kvalifikačního předpokladu uvedeného v § 2b odst. 1 písm. g) zákona.
U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob prokáže
v nabídce splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku
podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah
veřejné zakázky. Jinak prokazují v nabídce splnění kvalifikačního
předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby.
Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel v nabídce
prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob s výjimkou
kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (příslušné
oprávnění k podnikání), který v nabídce prokazuje každá z těchto osob
ohledně těch plnění veřejné zakázky, která bude poskytovat.
4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
Uchazeč prokáže v nabídce splnění dalších předpokladů pro plnění veřejné
zakázky; dalšími předpoklady pro plnění veřejné zakázky jsou:
4.1. přehled o technickém a materiálovém vybavení k plnění této
zakázky, postačujícím k včasnému a kvalitnímu provedení zakázky,
vyhovujícím mj. platným hygienickým předpisům. Uchazeč tento
předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí
zadávací dokumentace.
4.2. personální zajištění uchazeče k plnění zakázky pro navrhovanou
dobu plnění. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném
formuláři, který je součástí zadávací dokumentace, a přiloží kopie
osvědčení o autorizaci u vedoucích pracovníků stavby, přičemž
alespoň jedno osvědčení musí být pro obor technika prostředí staveb
- specializace elektrotechnická zařízení.
4.3. skutečnost, že uchazeč v minulých pěti letech již realizoval
alespoň 4 zakázky, jejichž předmětem bylo obdobné plnění vymezené
pro tuto veřejnou zakázku, s tím, že se musí jednat o zakázky staveb
na dráze, kde výše nákladů přesáhla 25 mil. Kč. Uchazeč tento
předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí
zadávací dokumentace.
4.4. zavedený systém ve smyslu ČSN EN ISO 9000 a ČSN EN ISO 14001.
Uchazeč tento předpoklad prokáže platnými certifikáty.
4.5. bankovní reference uchazeče. Tento další předpoklad uchazeč
prokazuje příslušnými listinami vystavenými bankou (bankami).
4.6. pojistná smlouva prokazující pojištění odpovědnosti za škodu
způsobenou uchazečem zadavateli při plnění této veřejné zakázky na
pojistné plnění minimálně ve výši 40 milionů Kč. Tento další předpoklad
uchazeč prokazuje kopií pojistné smlouvy a pojistných podmínek.
4.7. seznam podzhotovitelů včetně profesí a jejich podíl na celkovém
plnění předmětu zakázky (v %). Tento další předpoklad prokáže
uchazeč na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace.
4.8. základní kapitál uchazeče je nejméně 200 mil. Kč. Splnění tohoto dalšího
předpokladu bude prokázáno, pokud hodnota základního kapitálu uvedená
ve výpisu z obchodního rejstříku bude rovna 200 mil. Kč nebo vyšší.
4.9. údaje o odpovědných zástupcích uchazeče. Bude prokázáno výpisem
ze živnostenského rejstříku.
4.10. oprávnění k provádění prací na dráze ve smyslu drážního zákona.
Uchazeč v nabídce doloží příslušné doklady.
4.11. průkaz optimalizace nákladů na obsluhu a údržbu nabízeného
zařízení po dobu jeho provozní životnosti (např. metodou LCC - RAM).
Bude prokázáno přiložením příslušného dokladu.
Všechny listiny budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s
ověřením jeho pravosti.
U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob prokáže
v nabídce splnění dalších předpokladů uchazeč, který nabídku podává,
pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah veřejné
zakázky. Jinak prokazují v nabídce splnění dalších předpokladů i tyto
jiné osoby.
Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady pro
splnění veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně, a to v rozsahu, v
němž se bude podílet na splnění veřejné zakázky. Splnění bodu 4.8.
prokáže vedoucí účastník sdružení minimálně z 80 %.
Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání dalších předpokladů
jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže, obsahuje
podrobné podmínky nutné pro zpracování nabídky. Zadávací dokumentaci si
mohou zájemci vyzvednout v pracovní dny od 8.00 hod. do 14.00 hod. po
celou dobu soutěžní lhůty na základě předchozího oznámení minimálně 24
hodin dopředu faxem (02/226 40348) s uvedením data a přibližného času
vyzvednutí v sídle společnosti Inženýring dopravních staveb, a.s., Ing.
Horský, III. patro, dveře č. 327, tel. 22 64 03 42, nebo Ing. Tomeček,
III. patro, dveře č. 301, tel. 22 64 03 27. Dokumentace bude vydána proti
zaplacení poplatku za reprodukci ve výši 1365,- Kč včetně 5 % DPH. Platba
musí být provedena předem na účet zadavatele č. 120037-1930731349/0800,
Česká spořitelna, a.s., Rytířská 29, Praha 1. Zájemce předloží doklad o
provedení platby a dále prohlášení statutárního orgánu nebo zmocněné
osoby zájemce o veřejnou zakázku. Prohlášení bude obsahovat kromě
identifikačních údajů zájemce (obchodní jméno, úplnou adresu, IČO, DIČ,
číslo účtu a banku uchazeče pro vystavení daňového dokladu) i závazek
mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací dokumentaci a
závazek použití zadávací dokumentace výhradně ke zpracování nabídky.
V prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí zadávací
dokumentace a jméno kontaktní osoby (vč. telefonu, faxu a e-mailové
adresy), na kterou bude v průběhu soutěže zasílána veškerá korespondence.
6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle
ekonomické vhodnosti nabídek pomocí více kritérií, která jsou řazena
sestupně podle významu, který jim zadavatel přisuzuje, takto:
6.1. výše nabídkové ceny
6.2. způsobilost uchazeče k provedení zakázky dle bodu 4.
6.3. smluvní podmínky s dílčími kritérii:
- smluvní pokuta za prodlení s termínem plnění
- délky záručních dob
Pořadí nabídek bude stanoveno pomocí verbálně numerické stupnice s
váhovým rozlišením.
7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je
zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke způsobu
zpracování a obsahu nabídky.
8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Požaduje se
vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH celkem za celkový předmět plnění
zakázky a dále v členění dle zadávací dokumentace. Cenové údaje budou
vloženy do samostatné uzavřené obálky s nápisem «Nabídková cena» (ve
smyslu § 9, odst. 3 zákona). Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny:
Nabídkovou cenu je možno překročit pouze v případě změn nařízených
zadavatelem. Ocenění změn bude provedeno pomocí jednotkových cen
obsažených v nabídce zhotovitele. V případě, že tyto ceny nebyly v
nabídce obsaženy, použijí se aktuální sazby dle sazebníku URS, případně
UNIKA, nebo se použije cena dle individuální kalkulace.
10. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky bude prováděna
měsíčně vždy za uplynulý kalendářní měsíc na základě faktury se
splatností min. 21 dní od doručení. Podkladem pro určení hodnoty faktury
bude vzájemně odsouhlasený soupis provedených prací a dodávek. Zhotovitel
bude fakturovat maximálně do výše 90 % z ceny díla. Zbývajících 10 % ceny
bude fakturováno po odstranění poslední vady, event. nedodělku uvedeného
v zápise z přejímacího nebo kolaudačního řízení.
11. Soutěžní lhůta: Soutěžní lhůta začíná dnem vyhlášení soutěže v
Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami.
12. Otevírání obálek s nabídkami: Otevírání obálek s nabídkami se
uskuteční dne 17. 7. 2002 v 10.00 hodin v sídle pověřené organizace v
zasedací místnosti č. 216 ve II. patře.
13. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a činí 90
kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až třetím místě,
se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření smlouvy s vybraným uchazečem.
14. Způsob a místo pro podávání nabídek: Uchazeči podají nabídky v
uzavřené obálce označené «SOUTĚŽ - TT HLUBOČEPY - BARRANDOV - MĚNÍRNY», s
výzvou «Neotevírat!», opatřené na uzavření razítky uchazeče, poštou
doporučeně na adresu Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3,
128 01 Praha 2, nebo osobně na stejnou adresu, III. p., číslo dv. 315, do
sekretariátu technického ředitele, v pracovní dny od 8.00 do 14.00 hodin,
nejpozději však do dne a hodiny otevírání obálek. Zadavatel doporučuje
osobní způsob podání. Při podání poštou se za převzetí považuje datum a
hodina doručení.
15. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová
společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČO: 00005886, pověřil
výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69 zákona Inženýring
dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, IČO: 60194260,
tel. 29 44 56, 22 64 61 18, fax 22 64 03 48.
16. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění
povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout jistotu
jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí 1 000 000,- Kč
(jeden milion korun českých). Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou
uvedeny v zadávací dokumentaci.
17. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
18. Poskytování informací: Další informace ve věci zadání této veřejné
zakázky než jak uvedeno v těchto podmínkách a zadávací dokumentaci
nebudou v průběhu soutěžní lhůty poskytovány.
19. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2) písm. c)
zákona na tuzemské osoby.
20. Zadavatel bude od vybraného uchazeče požadovat složení jistoty k
zajištění realizace ve výši 5 % z nabídkové ceny formou bankovní záruky.
Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
21. Zadavatel si vyhrazuje právo:
21.1. soutěž doplnit, změnit, prodloužit, zrušit, jakož i odmítnout
všechny předložené nabídky
21.2. před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje
uvedené uchazeči v nabídkách
21.3. změnit termíny plnění veřejné zakázky v souladu s uvolněním
finančních prostředků.
149988-23/02