Portál veřejné správy

Zápis 149988-23/02

Obchodní jménoDopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
RubrikaVeřejná soutěž
SídloSokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
Publikováno05. 06. 2002
Značka OV149988-23/02
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost A-1 Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9 zastoupený společností Inženýring dopravních staveb, a.s. Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2 vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele díla «Tramvajová trať Hlubočepy - Barrandov 2. fáze, měnírny Hlubočepy a Barrandov» Podmínky soutěže 1. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění je dodávka a montáž technologického zařízení měníren (část pro Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost) v souvislosti s realizovanou stavbou tramvajové trati Hlubočepy - Barrandov. Předmětem plnění je i realizační dokumentace. Stavbu je nutno koordinovat s přívodem 22kV a rozvodnou PRE. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky: Zadavatel předpokládá zahájení realizace v 04/2003 a požaduje ukončení nejpozději do 15. 8. 2003. Místem plnění jsou objekty měníren - Praha 5. 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč prokáže v nabídce kvalifikační předpoklady k plnění veřejné zakázky podle § 2b zákona, a to způsobem podle § 2c zákona. Splnění kvalifikačního předpokladu vymezeného § 2b odst. 1 písm. g) zákona prokáže uchazeč v nabídce formou čestného prohlášení o splnění kvalifikačního předpokladu uvedeného v § 2b odst. 1 písm. g) zákona. U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob prokáže v nabídce splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují v nabídce splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel v nabídce prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob s výjimkou kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (příslušné oprávnění k podnikání), který v nabídce prokazuje každá z těchto osob ohledně těch plnění veřejné zakázky, která bude poskytovat. 4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: Uchazeč prokáže v nabídce splnění dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky; dalšími předpoklady pro plnění veřejné zakázky jsou: 4.1. přehled o technickém a materiálovém vybavení k plnění této zakázky, postačujícím k včasnému a kvalitnímu provedení zakázky, vyhovujícím mj. platným hygienickým předpisům. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace. 4.2. personální zajištění uchazeče k plnění zakázky pro navrhovanou dobu plnění. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace, a přiloží kopie osvědčení o autorizaci u vedoucích pracovníků stavby, přičemž alespoň jedno osvědčení musí být pro obor technika prostředí staveb - specializace elektrotechnická zařízení. 4.3. skutečnost, že uchazeč v minulých pěti letech již realizoval alespoň 4 zakázky, jejichž předmětem bylo obdobné plnění vymezené pro tuto veřejnou zakázku, s tím, že se musí jednat o zakázky staveb na dráze, kde výše nákladů přesáhla 25 mil. Kč. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace. 4.4. zavedený systém ve smyslu ČSN EN ISO 9000 a ČSN EN ISO 14001. Uchazeč tento předpoklad prokáže platnými certifikáty. 4.5. bankovní reference uchazeče. Tento další předpoklad uchazeč prokazuje příslušnými listinami vystavenými bankou (bankami). 4.6. pojistná smlouva prokazující pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou uchazečem zadavateli při plnění této veřejné zakázky na pojistné plnění minimálně ve výši 40 milionů Kč. Tento další předpoklad uchazeč prokazuje kopií pojistné smlouvy a pojistných podmínek. 4.7. seznam podzhotovitelů včetně profesí a jejich podíl na celkovém plnění předmětu zakázky (v %). Tento další předpoklad prokáže uchazeč na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace. 4.8. základní kapitál uchazeče je nejméně 200 mil. Kč. Splnění tohoto dalšího předpokladu bude prokázáno, pokud hodnota základního kapitálu uvedená ve výpisu z obchodního rejstříku bude rovna 200 mil. Kč nebo vyšší. 4.9. údaje o odpovědných zástupcích uchazeče. Bude prokázáno výpisem ze živnostenského rejstříku. 4.10. oprávnění k provádění prací na dráze ve smyslu drážního zákona. Uchazeč v nabídce doloží příslušné doklady. 4.11. průkaz optimalizace nákladů na obsluhu a údržbu nabízeného zařízení po dobu jeho provozní životnosti (např. metodou LCC - RAM). Bude prokázáno přiložením příslušného dokladu. Všechny listiny budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s ověřením jeho pravosti. U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob prokáže v nabídce splnění dalších předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují v nabídce splnění dalších předpokladů i tyto jiné osoby. Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady pro splnění veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně, a to v rozsahu, v němž se bude podílet na splnění veřejné zakázky. Splnění bodu 4.8. prokáže vedoucí účastník sdružení minimálně z 80 %. Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání dalších předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže, obsahuje podrobné podmínky nutné pro zpracování nabídky. Zadávací dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout v pracovní dny od 8.00 hod. do 14.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty na základě předchozího oznámení minimálně 24 hodin dopředu faxem (02/226 40348) s uvedením data a přibližného času vyzvednutí v sídle společnosti Inženýring dopravních staveb, a.s., Ing. Horský, III. patro, dveře č. 327, tel. 22 64 03 42, nebo Ing. Tomeček, III. patro, dveře č. 301, tel. 22 64 03 27. Dokumentace bude vydána proti zaplacení poplatku za reprodukci ve výši 1365,- Kč včetně 5 % DPH. Platba musí být provedena předem na účet zadavatele č. 120037-1930731349/0800, Česká spořitelna, a.s., Rytířská 29, Praha 1. Zájemce předloží doklad o provedení platby a dále prohlášení statutárního orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku. Prohlášení bude obsahovat kromě identifikačních údajů zájemce (obchodní jméno, úplnou adresu, IČO, DIČ, číslo účtu a banku uchazeče pro vystavení daňového dokladu) i závazek mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace výhradně ke zpracování nabídky. V prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí zadávací dokumentace a jméno kontaktní osoby (vč. telefonu, faxu a e-mailové adresy), na kterou bude v průběhu soutěže zasílána veškerá korespondence. 6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí více kritérií, která jsou řazena sestupně podle významu, který jim zadavatel přisuzuje, takto: 6.1. výše nabídkové ceny 6.2. způsobilost uchazeče k provedení zakázky dle bodu 4. 6.3. smluvní podmínky s dílčími kritérii: - smluvní pokuta za prodlení s termínem plnění - délky záručních dob Pořadí nabídek bude stanoveno pomocí verbálně numerické stupnice s váhovým rozlišením. 7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke způsobu zpracování a obsahu nabídky. 8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Požaduje se vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH celkem za celkový předmět plnění zakázky a dále v členění dle zadávací dokumentace. Cenové údaje budou vloženy do samostatné uzavřené obálky s nápisem «Nabídková cena» (ve smyslu § 9, odst. 3 zákona). Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny: Nabídkovou cenu je možno překročit pouze v případě změn nařízených zadavatelem. Ocenění změn bude provedeno pomocí jednotkových cen obsažených v nabídce zhotovitele. V případě, že tyto ceny nebyly v nabídce obsaženy, použijí se aktuální sazby dle sazebníku URS, případně UNIKA, nebo se použije cena dle individuální kalkulace. 10. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky bude prováděna měsíčně vždy za uplynulý kalendářní měsíc na základě faktury se splatností min. 21 dní od doručení. Podkladem pro určení hodnoty faktury bude vzájemně odsouhlasený soupis provedených prací a dodávek. Zhotovitel bude fakturovat maximálně do výše 90 % z ceny díla. Zbývajících 10 % ceny bude fakturováno po odstranění poslední vady, event. nedodělku uvedeného v zápise z přejímacího nebo kolaudačního řízení. 11. Soutěžní lhůta: Soutěžní lhůta začíná dnem vyhlášení soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. 12. Otevírání obálek s nabídkami: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 17. 7. 2002 v 10.00 hodin v sídle pověřené organizace v zasedací místnosti č. 216 ve II. patře. 13. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a činí 90 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až třetím místě, se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření smlouvy s vybraným uchazečem. 14. Způsob a místo pro podávání nabídek: Uchazeči podají nabídky v uzavřené obálce označené «SOUTĚŽ - TT HLUBOČEPY - BARRANDOV - MĚNÍRNY», s výzvou «Neotevírat!», opatřené na uzavření razítky uchazeče, poštou doporučeně na adresu Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, nebo osobně na stejnou adresu, III. p., číslo dv. 315, do sekretariátu technického ředitele, v pracovní dny od 8.00 do 14.00 hodin, nejpozději však do dne a hodiny otevírání obálek. Zadavatel doporučuje osobní způsob podání. Při podání poštou se za převzetí považuje datum a hodina doručení. 15. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČO: 00005886, pověřil výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69 zákona Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2, IČO: 60194260, tel. 29 44 56, 22 64 61 18, fax 22 64 03 48. 16. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout jistotu jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí 1 000 000,- Kč (jeden milion korun českých). Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 17. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení. 18. Poskytování informací: Další informace ve věci zadání této veřejné zakázky než jak uvedeno v těchto podmínkách a zadávací dokumentaci nebudou v průběhu soutěžní lhůty poskytovány. 19. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2) písm. c) zákona na tuzemské osoby. 20. Zadavatel bude od vybraného uchazeče požadovat složení jistoty k zajištění realizace ve výši 5 % z nabídkové ceny formou bankovní záruky. Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 21. Zadavatel si vyhrazuje právo: 21.1. soutěž doplnit, změnit, prodloužit, zrušit, jakož i odmítnout všechny předložené nabídky 21.2. před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje uvedené uchazeči v nabídkách 21.3. změnit termíny plnění veřejné zakázky v souladu s uvolněním finančních prostředků. 149988-23/02