VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; MĚSTO TŘINEC
B-7
MĚSTO TŘINEC
Sídlo: Jablunkovská 160, 739 61 Třinec
zastoupené odborem dopravy Městského úřadu Třinec
vyhlašuje
podle zákona č. 199/1994 Sb., ve znění pozdějších předpisů
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
na akci:
«SPRÁVA A ÚDRŽBA VEŘEJNÉHO OSVĚTLENÍ
NA ÚZEMÍ MĚSTA TŘINCE»
PODMÍNKY SOUTĚŽE:
čl. I. VYMEZENÍ PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
Předmětem soutěže je zabezpečení správy a údržby veřejného osvětlení na
území města Třince, vedeného v pasportu veřejného osvětlení, tj.:
- veřejné osvětlení
- světelné signalizační zařízení
- městské hodiny
- vedení pasportu
- sledování spotřeby elektrické energie
- zajištění zákonem stanovených revizí zařízení svěřeného do správy
čl. II. DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
Zahájení plnění: 1. ledna 2003
Místo plnění: území města Třince
Ukončení plnění: doba neurčitá
čl. III. POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ KVALIFIKAČNÍCH PŘEDPOKLADů UCHAZEČů
1. Doklad o oprávnění k podnikání - živnostenské listy, výpis z
obchodního rejstříku
2. Písemné čestné prohlášení:
- k technickému a materiálovému vybavení k plnění zakázky s uvedením
vlastnických vztahů (vlastní, pronájem, leasing)
- o počtu pracovníků k plnění zakázky
- o tom, že na Váš majetek nebyl vyhlášen konkurz
- o tom, že proti Vám nebylo zahájeno soudem konkurzní nebo
vyrovnávací řízení
- o tom, že proti Vám nebyl návrh na prohlášení konkurzu zamítnut pro
nedostatek majetku úpadce
- o tom, že jako právnická osoba nejste v likvidaci
- o tom, že nemáte v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky
- o tom, že nemáte splatné nedoplatky na pojistném a na penále na
veřejném zdravotním pojištění nebo na pojistném a na penále na
sociálním zabezpečení a na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- o tom, že jste nebyli pravomocně odsouzeni pro trestný čin, jehož
skutková podstata souvisí s předmětem Vašeho podnikání nebo pro
trestný čin hospodářského charakteru nebo pro trestný čin proti
majetku.
Tato podmínka se vztahuje na osoby vykonávající funkci statutárního
orgánu nebo všechny členy statutárního orgánu a na odpovědné
zástupce uchazeče, tj. na osoby, které zodpovídají za provoz
jednotlivých živností.
U organizačních složek podniku zapsaných v obchodním rejstříku se
splnění podmínky vztahuje rovněž na vedoucího organizační složky
podniku, která podává nabídku.
- o tom, že jste za poslední tři roky nebyli disciplinárně potrestáni
podle zvláštních předpisů upravujících výkon odborné činnosti, pokud
tato činnost souvisí s předmětem veřejné zakázky.
Tato podmínka se vztahuje též na odpovědné zástupce uchazeče, tj. na
osoby, které zodpovídají za provoz jednotlivých živností.
- o tom, že nejste vyloučeni z účasti na zadávání veřejných zakázek
dle § 63 zákona o zadávání veřejných zakázek.
Kvalifikační předpoklady dle § 2b zákona uchazeč prokazuje způsobem dle §
2c zákona. Doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů musí
být doloženy buď v originále nebo ve stejnopise s ověřením jeho pravosti.
Podává-li nabídku více osob společně, musí kvalifikační předpoklady
prokázat každá samostatně v plném rozsahu.
Nesplní-li uchazeč některý z kvalifikačních předpokladů, bude ze soutěže
vyloučen.
čl. IV. ZPůSOB HODNOCENÍ NABÍDEK
V soutěži budou jednotlivé nabídky hodnoceny podle ekonomické vhodnosti v
souladu s kritérii uvedenými v podmínkách soutěže.
1. HODNOTÍCÍ KRITÉRIA:
a) rozsah a způsob využití místních zdrojů pracovních sil
b) výše nabídkové ceny
c) materiálně technické vybavení pro plnění zakázky a kvalifikace
uchazeče
d) reference dosavadní praxe
Kritéria jsou uvedena v pořadí důležitosti pro výběr nejvhodnější
nabídky.
2. Z jednotlivých nabídek určí zadavatel pořadí na základě hodnocení
tak, že určí pořadí na prvních třech místech. U ostatních nabídek
pořadí uváděno nebude. Zadavatel vylučuje možnost variantního řešení.
3. Uchazeč, jehož nabídka se umístí na prvním místě, uzavře smlouvu
nejpozději do 30 dnů od uplynutí zadávací lhůty podle čl.) VII. O
tuto dobu se prodlužuje lhůta, po kterou je vybraný uchazeč svou
nabídkou vázán. Současně se prodlužuje zadávací lhůta uchazečům
umístěným ve druhém a třetím pořadí.
4. Pokud nebude z viny uchazeče splněna podmínka ad čl.) IV bod 3.,
bude k uzavření smlouvy vyzván uchazeč, jehož nabídka se umístí ve
druhém pořadí. Tomuto uchazeči se prodlužuje zadávací lhůta tak, že
skončí 30 dnů od vyzvání zadavatelem. Stejně tak se prodlužuje
termín pro uzavření smlouvy uchazeči ve třetím pořadí.
5. Zadavatel je oprávněn vybrat si návrhy, které mu nejlépe vyhovují,
přičemž není povinen sdělovat důvody přijetí ani odmítnutí nabídky.
6. Splněním podmínek soutěže nevzniká uchazeči nárok pro přijetí
nabídky ani pro uzavření smlouvy.
7. Ukončením výběrového řízení a oznámením výsledku soutěže nevznikne
automaticky smluvní vztah. Zadavatel si vyhrazuje právo dále jednat
o náplni příslušné smlouvy vyjma nabídkové ceny a cen jednotlivých
činností, které budou závazné dle předložené nabídky.
8. Pokud se bez viny zadavatele nepodaří uzavřít příslušnou smlouvu
ani s jedním z uchazečů, skončí soutěž bez výsledků.
čl. V. POŽADAVKY NA JEDNOTNÝ ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY VČETNĚ
PLATEBNÍCH PODMÍNEK
Podkladem pro sestavení nabídkové ceny je krycí list.
Nabídková cena uvedená uchazečem se považuje za cenu maximální.
PLATEBNÍ PODMÍNKY:
Četnost fakturace: dekádně
Lhůta splatnosti faktur: 15 kalendářních dnů ode dne převzetí zadavatelem
Veškeré provedené práce budou fakturovány po předložení a odsouhlasení
«Soupisu provedených prací».
čl. VI. SOUTĚŽNÍ LHůTA, TERMÍN A MÍSTO OTEVÍRÁNÍ OBÁLEK S NABÍDKAMI
Soutěžní lhůta počíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v
Obchodním věstníku a končí dnem 18. 7. 2002 v 10.00 hod. V tomto termínu
proběhne také otevírání obálek s nabídkami.
Otevírání obálek provede předseda komise stanovený zadavatelem dne 18. 7. 2002
v 10.00 hodin na Městském úřadu Třinec ve Velké zasedací síni B-00.
Při otevírání nabídek mají právo být přítomni kromě zadavatele a členů
komise také uchazeči.
Nabídky budou otevírány v tomtéž pořadí v jakém byly doručeny. Nabídky
předložené po uplynutí soutěžní lhůty nebudou přijaty.
O otevírání nabídek bude proveden zápis, který podepíší členové komise.
Přítomní zástupci uchazečů mají právo zápis podepsat.
čl. VII. ZADÁVACÍ LHůTA
Zadávací lhůta je stanovena od 18. 7. 2002 do 6. 11. 2002.
Činí 80 dnů a počíná běžet dnem otevírání obálek s nabídkami a končí dnem
rozeslání oznámení o výběru nejvhodnější nabídky, pokud nebudou podány
námitky nebo návrh na prozkoumání rozhodnutí zadavatele. Do tohoto
termínu jsou uchazeči svou nabídkou vázáni. Uchazečům, jejichž nabídka se
umístí na prvním až třetím pořadí, se zadávací lhůta prodlužuje až do
doby uzavření smlouvy.
V této lhůtě provede zadavatel kontrolu a posouzení nabídek, výběr
nejvhodnějších nabídek a sdělí písemně všem uchazečům, zda jejich nabídka
byla, či nebyla přijata.
čl. VIII. ZPůSOB, DOBA A MÍSTO PODÁVÁNÍ NABÍDEK
Nabídky mohou být podávány osobně v podatelně Městského úřadu v Třinci
(vždy v Po a St od 8.00 do 16.00 hod. nebo Út, Čt a Pá od 8.00 do 14.00
hod.) nebo doporučenou poštou.
I v případě doručování nabídek poštou je za okamžik předání považováno
převzetí zásilky adresátem. Nabídka musí být podepsána statutárním
zástupcem uchazeče.
Nabídku předkládejte v písemné formě, v uzavřených obálkách označených
výrazným nápisem: «NEOTVÍRAT - Obchodní veřejná soutěž! - SPRÁVA A ÚDRŽBA
VEŘEJNÉHO OSVĚTLENÍ NA ÚZEMÍ MĚSTA TŘINCE» a opatřených na uzavření
razítkem, popřípadě podpisem uchazeče. Při převzetí bude nabídka zapsána
do seznamu nabídek a opatřena pořadovým číslem, datem a časovým údajem
převzetí.
Místem pro podání nabídek je:
MĚSTSKÝ ÚŘAD TŘINEC
Jablunkovská 160
739 61 Třinec-Staré město
Zadavatel nepřevezme obálky s nabídkami, které nebudou označeny heslem
nebo ty, které budou poškozeny tak, že se z nich dá obsah vyjmout.
čl. IX. ZÁKLADNÍ ÚDAJE O ZADAVATELI:
Město Třinec, Jablunkovská 160, 739 61 Třinec-Staré Město, IČ: 00297313
Odbor dopravy (místnost č. D - 3), vedoucí odboru Ing. Miriam Hronovská.
Telefon: 0659/306 150, e-mail: miriam.hronovska@mutri.trz.cz
čl. X. ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
Zadávací dokumentaci obsahující podrobné požadované činnosti obdrží každý
účastník v soutěžní lhůtě na výše uvedené adrese zadavatele v úřední dny
pondělí a středa od 8.00 do 16.00 hod. nebo v úterý, čtvrtek a pátek od
8.00 do 14.00 hod. Zadávací dokumentace bude vydána proti úhradě za
reprodukční práce ve výši 1.500,-- Kč (slovy jeden tisíc pět set korun
českých) a na základě předchozí telefonické výzvy 5 kalendářních dní předem.
Telefonický kontakt: 0659/306 150 - Ing. Miriam Hronovská, vedoucí odboru
dopravy, nebo 0659/306 151 - Ing. Alena Lasotová.
Prohlídka další dokumentace se nepředpokládá.
čl. XI. POŽADAVEK NA POSKYTNUTÍ JISTOTY
Zadavatel požaduje složení jistoty ve výši 300.000,-- Kč, slovy: tři sta
tisíc korun českých.
Pro složení jistoty na depozitní účet zadavatele je bankovní spojení:
Česká spořitelna a.s. pobočka Třinec, č. účtu: 6015-1682039379/0800
Platbu označte variabilním symbolem 3257017410 a SS: IČ uchazeče.
čl. XII. PODMÍNKY PRO PŘEKROČENÍ VÝŠE NABÍDKOVÉ CENY
Nabídková cena může být překročena pouze v případě zvýšení jednoznačně
vymezeného množství a druhu požadovaných prací, dodávek a spotřeby
materiálu nad rámec vymezený v zadávací dokumentaci (viz Zadávací
dokumentace - bod B). Ceny jednotlivých činností uvedené v krycím listu
mohou být překročeny pouze při prokázaném zvýšení cen materiálů,
pohonných hmot a míru inflace o více než 5 % ve srovnání s datem uzavření
smlouvy.
čl. XIII. DALŠÍ PODMÍNKY SOUTĚŽE
1. Zadavatel omezuje účast na obchodní veřejné soutěži na tuzemské
osoby.
2. Nabídky budou zpracovány v českém jazyce.
3. V nabídce bude uveden název a přesná adresa uchazeče s označením
pověřeného zástupce pro případné další jednání včetně uvedení
telefonického a faxového spojení.
4. Rozsah a způsob využití místních zdrojů pracovních sil.
5. Zajištění všech požadovaných činností včetně uvedení technického a
materiálového vybavení ve smyslu plnění zakázky.
6. Prokázání kvalifikačních předpokladů (viz čl. III bodu 1. a 2.).
7. Krycí list - nabídková cena a ceny jednotlivých činností budou
považovány za maximální.
8. Zadavatel nepřipouští variantní řešení veřejné zakázky.
9. Reference dosavadní praxe firmy - přehled firmou realizovaných významných
zakázek v oblasti předmětu obchodní soutěže za posledních pět let
s uvedením objednavatele, místa plnění a kontaktní osoby objednavatele.
10. Čestné prohlášení, že uchazeč nemá žádné finanční závazky vůči
městu Třinec.
11. Doklad o složení jistoty na depozitní účet zadavatele.
12. Nabídka bude opatřena obsahem, její stránky budou očíslovány a
listy budou zabezpečeny vhodným způsobem proti rozebrání.
13. Dodávka bude realizována při splnění všeobecných dodacích
podmínek ve smyslu příslušných ustanovení obchodního zákoníku.
Uchazeč je povinen předem se seznámit se všemi okolnostmi a
podmínkami, které mohou mít jakýkoliv vliv na nabídkové ceny
jednotlivých činností.
14. Další údaje je možno doložit dle úvahy uchazeče.
Ze soutěže budou vyloučeny nabídky:
- obsahově nekompletní vzhledem k soutěžním podmínkám
- nesplňující požadavky podle soutěžních podmínek
- uchazečů, kteří v průběhu soutěže porušili předpisy o ochraně
hospodářské soutěže
- zjistí-li zadavatel kdykoliv v průběhu soutěže, že uchazeč uvedl v
předložených nabídkách nepravdivé údaje
Nabídky předložené po stanovené lhůtě se nepřijímají. Vyloučené nabídky
se nevyhodnocují a neposuzují.
Uchazeče, jejichž nabídky byly vyloučeny, informuje zadavatel bezodkladně.
Nabídky se uchazečům nevrací s výjimkou případu, kdy dojde mezi
zadavatelem a uchazečem k jiné dohodě. Zůstanou u zadavatele jako doklad
o průběhu a hodnocení soutěže. Zadavatel může použít podklady a informace
v nich uvedené výhradně k hodnocení nabídky.
Zadavatel si vyhrazuje právo:
- zrušit soutěž bez udání důvodů; případně zrušení soutěže bude
provedeno stejným způsobem jako její vyhlášení
- odmítnout všechny předložené nabídky
- nevrátit uchazečům podané nabídky
- neplatit uchazečům náklady vzniklé v souvislosti se soutěží
- v průběhu soutěže změnit, upřesnit nebo doplnit podmínky soutěže, a
to písemně a všem účastníkům soutěže shodně
- jednat o znění smlouvy o dílo a požadovat její doplnění a změnu.
V Třinci dne 24. května 2002
Ing. Igor PETROV
starosta města
150092-23/02