VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Centrum pro regionální rozvoj
A-7
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
Rozšíření kanalizačního systému města Ostravy
Stavba II: Kolektor centrum
Moravskoslezský kraj/Česká republika
1. Značka zveřejnění
EuropeAid/113726/D/W/CZ
2. Procedura
Otevřená
3. Program
ISPA
4. Financování
Rozpočtová položka B 7 - 020
5. Objednavatel
Centrum pro regionální rozvoj, Vinohradská 46, 120 00 Praha 2, Česká
republika, jako implementační agentura
SPECIFIKACE SMLOUVY
6. Popis díla
V rámci stavby bude realizován Kolektor Centrum v centru města.
Kolektor Centrum je připravován pro vedení kanalizačního potrubí,
potrubí pitné vody, topné vody, elektřiny atp. Kolektor je ražená
podzemní stavba s přípojkami k jednotlivým domům v okolí kolektoru v
celkovém počtu 79. Napojení domů jsou zahrnuta v rozsahu díla. Dno
kolektoru je v hloubce od 8 do 11 m od terénu a rozměry příčného
průřezu jsou tyto: šířka 2,5 m, výška od 2,9 do 6 m. Celková délka
kolektoru je 1658 m.
7. Členění projektu
Jedna smlouva o dílo
PODMÍNKY ÚČASTI
8. Požadavky a pravidla původu
Účast je otevřena za rovných podmínek všem fyzickým a právnickým
osobám (ať už se účastní individuálně nebo ve skupině /konsorciu/
nabízejících) členských států a států a území regionů zahrnutých
a/nebo zmocněných Nařízením nebo jiným specifickým dokumentem
vztahujícím se k programu, podle kterého je projekt financován (viz
rovněž položka 21 níže). Všechno zboží určené pro tuto smlouvu musí
mít původ v těchto zemích.
9. Důvody pro vyloučení
Nabízející musí poskytnout prohlášení, že se nenacházejí v žádné ze
situací uvedené v Oddíle 2.3 Manuálu pro Instrukce na smlouvy pro
Zahraniční vztahy (dostupné z následující internetové adresy:
http://europa.eu.int/comm/scr/index_en.htm).
10. Počet nabídek
Nabízející (včetně firem sdružených v rámci jedné právní skupiny,
další členové stejného konsorcia) mohou předložit pouze jednu
nabídku, ať už individuálně nebo jako společník společného
podniku/konsorcia. Předložení nebo účast nabízejícího ve více než
jedné nabídce v jakémkoli rozsahu bude mít za následek odmítnutí
všech nabídek, do kterých je nabízející zapojen. Tatáž společnost se
může pouze účastnit různých nabídek jako subdodavatel, je-li to
ospravedlněno specifičností trhu.
Nabídky na části díla nebudou brány v úvahu a variantní řešení jsou
vyloučena. Kterýkoli nabízející může uvést ve své nabídce, že nabízí
slevu. Nabízející nesmí předložit nabídku variantního řešení jako
doplněk k jejich nabídce na dodávky požadované v zadávací
dokumentaci.
11. Záruka za nabídku
Nabízející musí poskytnout záruku za nabídku ve výši 20 000 000 Kč
při předložení nabídky.Tato Záruka za nabídku bude neúspěšným
nabízejícím uvolněna ihned po ukončení nabídkového řízení a
úspěšnému nabízejícímu (nabízejícím) po podpisu smlouvy všemi stranami.
Platba za záruku bude provedena v Kč na účet:
Název banky a adresa: Union banka a.s., 30. dubna 35, 702 00
Ostrava, Česká republika
Číslo bankovního účtu: 600077028/3400, variabilní symbol 2112777
12. Záruka za provedení
Úspěšný nabízející bude požádán o poskytnutí záruky za provedení ve
výši 10 % smluvní ceny v Kč při podpisu smlouvy. Tato záruka musí
být doručena do 30 dnů poté, co zhotovitel obdržel smlouvu
podepsanou objednavatelem. Jestliže vybraný nabízející nepředloží
takovouto záruku během této doby, od smlouvy bude odstoupeno a nová
smlouva bude sepsána a zaslána nabízejícímu, který předložil druhou
nejnižší, vyhovující nabídku.
13. Informační schůzka a/nebo návštěva staveniště
Návštěva staveniště bude pořádána dne 11. 6. 2002. Sraz účastníků
bude v 10.30 hod. na adrese Statutární město Ostrava, místnost č.
306, Prokešovo nám. 8, 729 30 Ostrava, Česká republika. Kontakt:
HUTNÍ PROJEKT OSTRAVA, a.s., ul. 28. října 119, 701 55 Ostrava,
Česká republika, kontaktní osoba: Ing. Petr Novák, tel. +420 (0)
69/6604 204, fax +420 (0) 69/6623864.
14. Platnost nabídky
Nabídky musí zůstat v platnosti po dobu 90 dnů po uzávěrce pro
předložení nabídek.
15. Maximální doba výstavby
Doba pro dokončení díla je nejpozději 30. 9. 2005.
KRITÉRIA PRO VÝBĚR A UDĚLENÍ ZAKÁZKY
16. Kritéria pro výběr
1. Ekonomická a finanční situace uchazeče (uchazečů)
a) Bude zaregistrovanou firmou nebo fyzickou osobou schopnou provést
specifikované dílo.
b) Průměrný roční obrat v minulých třech letech bude roven minimálně
800 000 000 Kč.
c) Jde-li o jediného nabízejícího (tj. může mít subdodavatele, ale
není společníkem ve společném podniku pro účely této nabídky), musí
přinejmenším být schopen vykonat 70 % smluvních prací svými
vlastními prostředky, což je míněno tak, že musí mít potřebné
vybavení, materiály, lidské a finanční zdroje umožňující, aby
provedl tuto procentní část smlouvy.
d) Jde-li o jediného nabízejícího, musí mít také přístup k úvěrovým a
jiným finančním nástrojům adekvátním pro zajištění potřebných
finančních toků po dobu trvání smlouvy. V každém případě úvěrová
částka musí přesáhnout 100 000 000 Kč.
e) Jde-li o vedoucího společníka společného podniku/konsorcia, musí
být schopen provést přinejmenším 50 % smluvních prací svými
vlastními prostředky.
f) Jde-li o dalšího společníka společného podniku/konsorcia (tj. není
vedoucím společníkem), musí provést alespoň 10 % prací svými
vlastními prostředky.
2. Technická kapacita uchazeče (uchazečů)
a) Bude mít úspěšnou zkušenost jako hlavní dodavatel s realizací
minimálně 1 stavby podobné povahy/částky/obtížnosti/ srovnatelné s
nabízenými pracemi během posledních 5 let.
b) Manažer projektu zhotovitele bude mít přinejmenším 5 let
zkušeností s řízením staveb, minimálně 1 stavba musí být provedena
pod povrchem, stavbyvedoucí musí mít 10 let praxe a odpovídající
zkušenost s prováděním podpovrchových prací a musí mít autorizaci
hlavního pracovníka pro práce prováděné hornickým způsobem. Takováto
autorizace může být vydána Báňským úřadem nebo jiným rovnocenným
orgánem v Evropské unii nebo v ostatních zemích získávajících
programem ISPA. Veškerý další klíčový personál (manažer řízení
jakosti, hlavní předák) budou mít přinejmenším 5 let odpovídajících
zkušeností.
17. Kritéria pro udělení zakázky
Cena.
NABÍDKOVÉ ŘÍZENÍ
18. Jak získat zadávací dokumentaci
Zadávací dokumentaci lze obdržet na adrese:
Statutární město Ostrava
Odbor legislativní a právní
Oddělení veřejných zakázek
2. patro, místnost č. 225 A
Prokešovo nám. 8
729 30 Ostrava
Česká republika
Telefon: + 420 69 6283256
Fax: + 420 69 6282010
E-mail: iruzickova@mmo.cz
ve dnech pondělí, středa a čtvrtek od 8.00-11.30 a od 13.00 - 15.00
hod. po úhradě nevratného poplatku 49 936,- Kč nebo ekvivalentní
částky v EUR při kurzu vydaném Českou národní bankou v den
zveřejnění výzvy k podání nabídky a proti písemnému požadavku,
nejlépe faxem. Platba nezahrnuje náklady na doručení (kurýrní
služby). Zadávací dokumentace je rovněž dostupná k nahlédnutí v
prostorách objednavatele. Nabídky musí být předloženy na standardním
nabídkovém formuláři obsaženém v zadávací dokumentaci, jehož formát
a instrukce musí být striktně dodrženy.
Platba za zadávací dokumentaci může být provedena v hotovosti v Kč
na výše uvedené adrese nebo převodem na účet v Kč nebo EUR:
Název banky a adresa:
Česká spořitelna a.s., Oblastní pobočka Ostrava, nám. Dr. E. Beneše,
702 00 Ostrava, Česká republika
Číslo bankovního účtu: 19-1649297309/0800, variabilní symbol 2112777.
Zadávací dokumentace může být vyzvednuta budoucími nabízejícími
3 pracovní dny poté, co platba za zadávací dokumentaci byla připsána
na výše uvedený účet nebo uhrazena v hotovosti.
Dotazy týkající se tohoto nabídkového řízení posílejte písemně na
adresu:
Statutární město Ostrava
Odbor legislativní a právní
Oddělení veřejných zakázek
Prokešovo nám. 8
729 30 Ostrava
Česká republika
Fax: + 420 69 6282010
E-mail: rkoneszova@mmo.cz
s uvedením značky zveřejnění uvedené v bodě 1 nejpozději 21 dnů před
dnem uzávěrky pro předložení nabídek uvedeným v bodě 19 níže.
Zadavatel musí odpovědět na všechny dotazy nabízejících nejpozději
11 dnů před uzávěrkou pro předložení nabídek. Všichni uchazeči musí
potvrdit obdržení těchto odpovědí písemně do tří dnů.
19. Uzávěrka pro předložení nabídek
Všechny nabídky včetně příloh a všech doprovodných dokumentů musí
být doručeny na adresu:
Statutární město Ostrava, odbor legislativní a právní, oddělení
veřejných zakázek, Prokešovo nám. 8, 729 30 Ostrava, Česká
republika, nejpozději 3. 9. 2002 do 13.00 hod. doporučeným dopisem s
doručenkou nebo mohou být doručeny osobně proti příjemce podepsané
pověřeným pracovníkem oddělení veřejných zakázek na výše uvedenou
adresu, 2. patro, místnost č. 225 A. Veškeré nabídky předložené
jiným způsobem nebudou posuzovány.
Veškeré nabídky doručené po tomto termínu nebudou posuzovány.
20. Otevírání obálek
Nabídky budou otevřeny na veřejném zasedání 3. 9. 2002 v 13.00 hodin
místního času na adrese:
Statutární město Ostrava
Odbor legislativní a právní
Zasedací místnost 306
Prokešovo nám. 8
729 30 Ostrava
Česká republika
výběrovou komisí jmenovanou pro tento účel.
21. Právní základna
Nařízení EC č. 1267/1999 z 21. června 1999 zakládající Nástroj pro
Strukturální politiku pro přidružení.
---------
WORKS PROCUREMENT NOTICE
Extension of Sewerage System in Ostrava City
Construction II: Extension of Duct System
Moravian - Silesian Region/Czech Republic
1. Publication reference
EuropeAid/113726/D/W/CZ
2. Procedure
Open
3. Programme
ISPA
4. Financing
Budget line B 7 - 020
5. Contracting authority
Centre for Regional Development, Vinohradská 46, 120 00 Praha 2,
Czech Republic, as an Implementing Agency
CONTRACT SPECIFICATION
6. Contract description
Within the scope of construction there is the realization of the
Centre City Duct in the town centre. The Centre City Duct is
intended as a guiding way for sewerage system, drinking water mains,
heating water distribution, distribution of electric power, etc. The
duct is a driven underground construction with individual
connections leading to particular buildings in surroundings of the
duct in number of 79. The connections are a part of the scope of the
Works. The typical depth of the duct bottom is from 8 to 11 m and
the typical cross section dimensions are as follows: The width is
2.5 m, the height is from 2.9 to 6 m. The total length of the duct
is 1658 m.
7. Number and titles of Lots
One single Contract
CONDITIONS OF PARTICIPATION
8. Eligibility and rule of origin
Participation is open on equal terms to all natural and legal
persons [participating either individually or in a grouping
(consortium) of tenderers] of the Member States and the countries
and territories of the regions covered and/or authorised by the
Regulation or other specific instruments applicable to the programme
under which the contract is financed (see also item 21 below). All
goods provided for this contract must originate in these countries.
9. Grounds for exclusion
Tenderers must provide a declaration that they are not in any of the
situations listed in Section 2.3 of the Manual of Instructions for
External Relations contracts (available from the following Internet
address: http://europa.eu.int/comm/scr/index_en.htm).
10. Number of tenders
Tenderers (including firms within the same legal group, other
members of the same consortium) may submit only one tender, by
himself or as a partner in a Joint Venture/Consortium. Any Tenderer
submitting or participating in more than one Tender in any capacity
shall result in all Tenders in which the Tenderer is involved being
rejected. The same company may only participate as subcontractor in
different Tenders, if it is justified by market specificities.
Tenders for parts of a Work will not be considered and variant
solutions are not allowed. Any tenderer may state in their tender
that they would offer a discount. Tenderers may not provide a tender
for a variant solution in addition to their tender for the supplies
required in the tender dossier.
11. Tender guarantee
Tenderers must provide a tender guarantee of CZK 20 000 000 when
submitting their tender. This guarantee will be released to
unsuccessful tenderers once the tender procedure has been completed
and to the successful tenderer(s) upon signature of the contract by
all parties.
Payment of guarantee shall be effected in CZK to account:
Name and address of the bank: Union banka a.s., 30. dubna 35, 702 00
Ostrava, Czech Republic
Account No.: 600077028/3400, Variable Symbol 2112777
12. Performance guarantee
The successful tenderer will be requested to provide a performance
guarantee of 10 % of the contract value in CZK when countersigning
the contract. This must be delivered within 30 days after receipt by
the tenderer of the contract signed by the Contracting Authority. If
the selected tenderer fails to provide such a guarantee within this
period, the contract will be void and a new contract may be drawn up
and sent to the tenderer which has submitted the next lowest,
compliant tender.
13. Information meeting and/or site visit
The site visit will be held on June 11, 2002. Meeting of
participants shall be at 10.30 at Statutární město Ostrava, room No.
306, Prokešovo nám. 8, 729 30 Ostrava, Czech Republic. Contact:
HUTNÍ PROJEKT OSTRAVA, a.s., ul. 28. října 119, 701 55 Ostrava,
Czech Republic, contact person: Mr. Petr Novák, phone: +420 (0)
69/6604 204, fax: +420 (0) 6623864.
14. Tender validity
Tenders must remain valid for a period of 90 days after the deadline
for submission of tenders.
15. Maximum delivery period
The time for completion of the Works shall be not later than 30. 9.
2005.
SELECTION AND AWARD CRITERIA
16. Selection criteria
1) Economic and financial standing of candidate(s)
a) He shall be a registered firm or natural person capable of
carrying out the specified Works.
b) The average annual turnovers in the past 3 years shall be of at
least CZK 800 million in the minimum.
c) If he is a sole Tenderer (i.e. he may have subcontractors, but he
is not a partner in a Joint Venture for the purposes of the Tender)
he shall have the ability to carry out at least 70 % of the Contract
Works by his own means, defined as meaning that he must have the
equipment, materials, human and financial resources necessary to
enable him to carry out this percentage of the Contract.
d) If he is a sole Tenderer he also must have access to credit and
other financial facilities adequate to assure the required cash flow
for the duration of the Contract. In any case the credit amount
should exceed 100 million CZK.
e) If he is the Leading Partner in a Joint Venture/Consortium he
shall have the ability to carry out at least 50 % of the Contract
Works by his own means.
f) If he is another partner in a Joint Venture/Consortium (i.e. not
the Leading Partner) he shall carry out at least 10 % of the
Contract Works by his own means.
2) Technical capacity of candidate(s)
a) He shall have the successful experience as the prime Contractor in
construction of at least 1 project of similar
nature/amount/difficulty/ compared with tendered works during last
5 years.
b) A Contractor's project manager shall have at least 5 years of
experience with management of constructions, at least 1 construction
has to be performed under the surface, a site manager shall have at
least 10 years of practice and correspondent experience with
performance of sub-surface constructions and shall have an
authorization for the head employee for the works executed in a
mining way. Such an authorization can be delivered by the Board of
Mines or other equivalent body in the EU or other beneficiary ISPA
country origin. All other key staff (quality manager, leading
foreman) shall have at least 5 years of appropriate experience.
17. Award criteria
Price
TENDERING
18. How to obtain the tender dossier
The tender dossier is available at:
Statutární město Ostrava
Odbor legislativní a právní
Oddělení veřejných zakázek
2nd floor, office 225A
Prokešovo nám. 8
729 30 Ostrava
Czech Republic
tel.: +420 69 628 3256
fax: +420 69 6282010
e-mail: iruzickova@mmo.cz
on Mondays, Wednesdays and Thursdays within 8.00 - 11.30 and 13.00 -
15.00 upon non-refundable payment of CZK 49,936.00 or equivalent
amount in EUR at the rate issued by the Czech National Bank on the
date of publication of the Tender and upon written request,
preferably by facsimile. The payment excludes courier delivery. The
Tender dossier is also available for inspection at the premises of
the Contracting Authority. Tenders must be submitted using the
standard tender form included in the tender dossier, whose format
and instructions must be strictly observed.
Payment for the Tender Documents should be made by cash in CZK at
the above stated address, or transferred in CZK or EUR to Account No.:
Name and address of the bank:
Česká spořitelna Ostrava, Oblastní pobočka Ostrava (Depository
Ostrava), nám. Dr. E. Beneše 6, 702 00 Ostrava, Czech Republic
Account No.: 19-1649297309/0800, Variable Symbol 2112777
The Tender Documents may be collected by prospective Tenderers 3
working days after the payment for them has been credited to the
Account detailed above or cash payment has been effected.
Tenderers with questions regarding this tender should send them in
writing to
Statutární město Ostrava
Odbor legislativní a právní
Oddělení veřejných zakázek
Prokešovo nám. 8
729 30 Ostrava
fax: +420 69 628 2010
e-mail: rkoneszova@mmo.cz
mentioning the Publication reference shown in item 1 above at least
21 days before the deadline for submission of tenders given in item
19 below. The Contracting Authority must reply to all tenderers'
questions at least 11 days before the deadline for submission of
tenders. All Tenderers shall confirm receipt of these answers within
3 days.
19. Deadline for submission of tenders
All Tenders, including annexes and all supporting documents, must be
received at:
Statutární město Ostrava
Odbor legislativní a právní (Legislative and Legal Department)
Oddělení veřejných zakázek (Public Tender Section)
Prokešovo nám. 8
729 30 Ostrava
Czech Republic
before the September 3, 2002 at 1 p.m. by registered letter with
acknowledgement of receipt or hand-delivered against receipt signed
by the authorized employee of the Public Tender Section at the
address mentioned above, 2nd floor, office No. 225A. Any tender
submitted by any other means will not be considered. Any tender
received after this deadline will not be considered.
20. Tender opening session
Tenders shall be opened in public session on the day September 3,
2002 at 1 p.m. local time at the address
Statutární město Ostrava
Conference Room No. 306
Prokešovo náměstí 8
729 30 Ostrava
Czech Republic
by the committee appointed for the purpose.
21. Legal basis
Council Regulation (EC) No.1267/1999 of 21 June 1999 establishing an
instrument for Structural Policies for Pre-accession.
148887-21/02