Portál veřejné správy

Zápis 148887-21/02

Obchodní jménoCentrum pro regionální rozvoj
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno22. 05. 2002
Značka OV148887-21/02
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Centrum pro regionální rozvoj A-7 VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY Rozšíření kanalizačního systému města Ostravy Stavba II: Kolektor centrum Moravskoslezský kraj/Česká republika 1. Značka zveřejnění EuropeAid/113726/D/W/CZ 2. Procedura Otevřená 3. Program ISPA 4. Financování Rozpočtová položka B 7 - 020 5. Objednavatel Centrum pro regionální rozvoj, Vinohradská 46, 120 00 Praha 2, Česká republika, jako implementační agentura SPECIFIKACE SMLOUVY 6. Popis díla V rámci stavby bude realizován Kolektor Centrum v centru města. Kolektor Centrum je připravován pro vedení kanalizačního potrubí, potrubí pitné vody, topné vody, elektřiny atp. Kolektor je ražená podzemní stavba s přípojkami k jednotlivým domům v okolí kolektoru v celkovém počtu 79. Napojení domů jsou zahrnuta v rozsahu díla. Dno kolektoru je v hloubce od 8 do 11 m od terénu a rozměry příčného průřezu jsou tyto: šířka 2,5 m, výška od 2,9 do 6 m. Celková délka kolektoru je 1658 m. 7. Členění projektu Jedna smlouva o dílo PODMÍNKY ÚČASTI 8. Požadavky a pravidla původu Účast je otevřena za rovných podmínek všem fyzickým a právnickým osobám (ať už se účastní individuálně nebo ve skupině /konsorciu/ nabízejících) členských států a států a území regionů zahrnutých a/nebo zmocněných Nařízením nebo jiným specifickým dokumentem vztahujícím se k programu, podle kterého je projekt financován (viz rovněž položka 21 níže). Všechno zboží určené pro tuto smlouvu musí mít původ v těchto zemích. 9. Důvody pro vyloučení Nabízející musí poskytnout prohlášení, že se nenacházejí v žádné ze situací uvedené v Oddíle 2.3 Manuálu pro Instrukce na smlouvy pro Zahraniční vztahy (dostupné z následující internetové adresy: http://europa.eu.int/comm/scr/index_en.htm). 10. Počet nabídek Nabízející (včetně firem sdružených v rámci jedné právní skupiny, další členové stejného konsorcia) mohou předložit pouze jednu nabídku, ať už individuálně nebo jako společník společného podniku/konsorcia. Předložení nebo účast nabízejícího ve více než jedné nabídce v jakémkoli rozsahu bude mít za následek odmítnutí všech nabídek, do kterých je nabízející zapojen. Tatáž společnost se může pouze účastnit různých nabídek jako subdodavatel, je-li to ospravedlněno specifičností trhu. Nabídky na části díla nebudou brány v úvahu a variantní řešení jsou vyloučena. Kterýkoli nabízející může uvést ve své nabídce, že nabízí slevu. Nabízející nesmí předložit nabídku variantního řešení jako doplněk k jejich nabídce na dodávky požadované v zadávací dokumentaci. 11. Záruka za nabídku Nabízející musí poskytnout záruku za nabídku ve výši 20 000 000 Kč při předložení nabídky.Tato Záruka za nabídku bude neúspěšným nabízejícím uvolněna ihned po ukončení nabídkového řízení a úspěšnému nabízejícímu (nabízejícím) po podpisu smlouvy všemi stranami. Platba za záruku bude provedena v Kč na účet: Název banky a adresa: Union banka a.s., 30. dubna 35, 702 00 Ostrava, Česká republika Číslo bankovního účtu: 600077028/3400, variabilní symbol 2112777 12. Záruka za provedení Úspěšný nabízející bude požádán o poskytnutí záruky za provedení ve výši 10 % smluvní ceny v Kč při podpisu smlouvy. Tato záruka musí být doručena do 30 dnů poté, co zhotovitel obdržel smlouvu podepsanou objednavatelem. Jestliže vybraný nabízející nepředloží takovouto záruku během této doby, od smlouvy bude odstoupeno a nová smlouva bude sepsána a zaslána nabízejícímu, který předložil druhou nejnižší, vyhovující nabídku. 13. Informační schůzka a/nebo návštěva staveniště Návštěva staveniště bude pořádána dne 11. 6. 2002. Sraz účastníků bude v 10.30 hod. na adrese Statutární město Ostrava, místnost č. 306, Prokešovo nám. 8, 729 30 Ostrava, Česká republika. Kontakt: HUTNÍ PROJEKT OSTRAVA, a.s., ul. 28. října 119, 701 55 Ostrava, Česká republika, kontaktní osoba: Ing. Petr Novák, tel. +420 (0) 69/6604 204, fax +420 (0) 69/6623864. 14. Platnost nabídky Nabídky musí zůstat v platnosti po dobu 90 dnů po uzávěrce pro předložení nabídek. 15. Maximální doba výstavby Doba pro dokončení díla je nejpozději 30. 9. 2005. KRITÉRIA PRO VÝBĚR A UDĚLENÍ ZAKÁZKY 16. Kritéria pro výběr 1. Ekonomická a finanční situace uchazeče (uchazečů) a) Bude zaregistrovanou firmou nebo fyzickou osobou schopnou provést specifikované dílo. b) Průměrný roční obrat v minulých třech letech bude roven minimálně 800 000 000 Kč. c) Jde-li o jediného nabízejícího (tj. může mít subdodavatele, ale není společníkem ve společném podniku pro účely této nabídky), musí přinejmenším být schopen vykonat 70 % smluvních prací svými vlastními prostředky, což je míněno tak, že musí mít potřebné vybavení, materiály, lidské a finanční zdroje umožňující, aby provedl tuto procentní část smlouvy. d) Jde-li o jediného nabízejícího, musí mít také přístup k úvěrovým a jiným finančním nástrojům adekvátním pro zajištění potřebných finančních toků po dobu trvání smlouvy. V každém případě úvěrová částka musí přesáhnout 100 000 000 Kč. e) Jde-li o vedoucího společníka společného podniku/konsorcia, musí být schopen provést přinejmenším 50 % smluvních prací svými vlastními prostředky. f) Jde-li o dalšího společníka společného podniku/konsorcia (tj. není vedoucím společníkem), musí provést alespoň 10 % prací svými vlastními prostředky. 2. Technická kapacita uchazeče (uchazečů) a) Bude mít úspěšnou zkušenost jako hlavní dodavatel s realizací minimálně 1 stavby podobné povahy/částky/obtížnosti/ srovnatelné s nabízenými pracemi během posledních 5 let. b) Manažer projektu zhotovitele bude mít přinejmenším 5 let zkušeností s řízením staveb, minimálně 1 stavba musí být provedena pod povrchem, stavbyvedoucí musí mít 10 let praxe a odpovídající zkušenost s prováděním podpovrchových prací a musí mít autorizaci hlavního pracovníka pro práce prováděné hornickým způsobem. Takováto autorizace může být vydána Báňským úřadem nebo jiným rovnocenným orgánem v Evropské unii nebo v ostatních zemích získávajících programem ISPA. Veškerý další klíčový personál (manažer řízení jakosti, hlavní předák) budou mít přinejmenším 5 let odpovídajících zkušeností. 17. Kritéria pro udělení zakázky Cena. NABÍDKOVÉ ŘÍZENÍ 18. Jak získat zadávací dokumentaci Zadávací dokumentaci lze obdržet na adrese: Statutární město Ostrava Odbor legislativní a právní Oddělení veřejných zakázek 2. patro, místnost č. 225 A Prokešovo nám. 8 729 30 Ostrava Česká republika Telefon: + 420 69 6283256 Fax: + 420 69 6282010 E-mail: iruzickova@mmo.cz ve dnech pondělí, středa a čtvrtek od 8.00-11.30 a od 13.00 - 15.00 hod. po úhradě nevratného poplatku 49 936,- Kč nebo ekvivalentní částky v EUR při kurzu vydaném Českou národní bankou v den zveřejnění výzvy k podání nabídky a proti písemnému požadavku, nejlépe faxem. Platba nezahrnuje náklady na doručení (kurýrní služby). Zadávací dokumentace je rovněž dostupná k nahlédnutí v prostorách objednavatele. Nabídky musí být předloženy na standardním nabídkovém formuláři obsaženém v zadávací dokumentaci, jehož formát a instrukce musí být striktně dodrženy. Platba za zadávací dokumentaci může být provedena v hotovosti v Kč na výše uvedené adrese nebo převodem na účet v Kč nebo EUR: Název banky a adresa: Česká spořitelna a.s., Oblastní pobočka Ostrava, nám. Dr. E. Beneše, 702 00 Ostrava, Česká republika Číslo bankovního účtu: 19-1649297309/0800, variabilní symbol 2112777. Zadávací dokumentace může být vyzvednuta budoucími nabízejícími 3 pracovní dny poté, co platba za zadávací dokumentaci byla připsána na výše uvedený účet nebo uhrazena v hotovosti. Dotazy týkající se tohoto nabídkového řízení posílejte písemně na adresu: Statutární město Ostrava Odbor legislativní a právní Oddělení veřejných zakázek Prokešovo nám. 8 729 30 Ostrava Česká republika Fax: + 420 69 6282010 E-mail: rkoneszova@mmo.cz s uvedením značky zveřejnění uvedené v bodě 1 nejpozději 21 dnů před dnem uzávěrky pro předložení nabídek uvedeným v bodě 19 níže. Zadavatel musí odpovědět na všechny dotazy nabízejících nejpozději 11 dnů před uzávěrkou pro předložení nabídek. Všichni uchazeči musí potvrdit obdržení těchto odpovědí písemně do tří dnů. 19. Uzávěrka pro předložení nabídek Všechny nabídky včetně příloh a všech doprovodných dokumentů musí být doručeny na adresu: Statutární město Ostrava, odbor legislativní a právní, oddělení veřejných zakázek, Prokešovo nám. 8, 729 30 Ostrava, Česká republika, nejpozději 3. 9. 2002 do 13.00 hod. doporučeným dopisem s doručenkou nebo mohou být doručeny osobně proti příjemce podepsané pověřeným pracovníkem oddělení veřejných zakázek na výše uvedenou adresu, 2. patro, místnost č. 225 A. Veškeré nabídky předložené jiným způsobem nebudou posuzovány. Veškeré nabídky doručené po tomto termínu nebudou posuzovány. 20. Otevírání obálek Nabídky budou otevřeny na veřejném zasedání 3. 9. 2002 v 13.00 hodin místního času na adrese: Statutární město Ostrava Odbor legislativní a právní Zasedací místnost 306 Prokešovo nám. 8 729 30 Ostrava Česká republika výběrovou komisí jmenovanou pro tento účel. 21. Právní základna Nařízení EC č. 1267/1999 z 21. června 1999 zakládající Nástroj pro Strukturální politiku pro přidružení. --------- WORKS PROCUREMENT NOTICE Extension of Sewerage System in Ostrava City Construction II: Extension of Duct System Moravian - Silesian Region/Czech Republic 1. Publication reference EuropeAid/113726/D/W/CZ 2. Procedure Open 3. Programme ISPA 4. Financing Budget line B 7 - 020 5. Contracting authority Centre for Regional Development, Vinohradská 46, 120 00 Praha 2, Czech Republic, as an Implementing Agency CONTRACT SPECIFICATION 6. Contract description Within the scope of construction there is the realization of the Centre City Duct in the town centre. The Centre City Duct is intended as a guiding way for sewerage system, drinking water mains, heating water distribution, distribution of electric power, etc. The duct is a driven underground construction with individual connections leading to particular buildings in surroundings of the duct in number of 79. The connections are a part of the scope of the Works. The typical depth of the duct bottom is from 8 to 11 m and the typical cross section dimensions are as follows: The width is 2.5 m, the height is from 2.9 to 6 m. The total length of the duct is 1658 m. 7. Number and titles of Lots One single Contract CONDITIONS OF PARTICIPATION 8. Eligibility and rule of origin Participation is open on equal terms to all natural and legal persons [participating either individually or in a grouping (consortium) of tenderers] of the Member States and the countries and territories of the regions covered and/or authorised by the Regulation or other specific instruments applicable to the programme under which the contract is financed (see also item 21 below). All goods provided for this contract must originate in these countries. 9. Grounds for exclusion Tenderers must provide a declaration that they are not in any of the situations listed in Section 2.3 of the Manual of Instructions for External Relations contracts (available from the following Internet address: http://europa.eu.int/comm/scr/index_en.htm). 10. Number of tenders Tenderers (including firms within the same legal group, other members of the same consortium) may submit only one tender, by himself or as a partner in a Joint Venture/Consortium. Any Tenderer submitting or participating in more than one Tender in any capacity shall result in all Tenders in which the Tenderer is involved being rejected. The same company may only participate as subcontractor in different Tenders, if it is justified by market specificities. Tenders for parts of a Work will not be considered and variant solutions are not allowed. Any tenderer may state in their tender that they would offer a discount. Tenderers may not provide a tender for a variant solution in addition to their tender for the supplies required in the tender dossier. 11. Tender guarantee Tenderers must provide a tender guarantee of CZK 20 000 000 when submitting their tender. This guarantee will be released to unsuccessful tenderers once the tender procedure has been completed and to the successful tenderer(s) upon signature of the contract by all parties. Payment of guarantee shall be effected in CZK to account: Name and address of the bank: Union banka a.s., 30. dubna 35, 702 00 Ostrava, Czech Republic Account No.: 600077028/3400, Variable Symbol 2112777 12. Performance guarantee The successful tenderer will be requested to provide a performance guarantee of 10 % of the contract value in CZK when countersigning the contract. This must be delivered within 30 days after receipt by the tenderer of the contract signed by the Contracting Authority. If the selected tenderer fails to provide such a guarantee within this period, the contract will be void and a new contract may be drawn up and sent to the tenderer which has submitted the next lowest, compliant tender. 13. Information meeting and/or site visit The site visit will be held on June 11, 2002. Meeting of participants shall be at 10.30 at Statutární město Ostrava, room No. 306, Prokešovo nám. 8, 729 30 Ostrava, Czech Republic. Contact: HUTNÍ PROJEKT OSTRAVA, a.s., ul. 28. října 119, 701 55 Ostrava, Czech Republic, contact person: Mr. Petr Novák, phone: +420 (0) 69/6604 204, fax: +420 (0) 6623864. 14. Tender validity Tenders must remain valid for a period of 90 days after the deadline for submission of tenders. 15. Maximum delivery period The time for completion of the Works shall be not later than 30. 9. 2005. SELECTION AND AWARD CRITERIA 16. Selection criteria 1) Economic and financial standing of candidate(s) a) He shall be a registered firm or natural person capable of carrying out the specified Works. b) The average annual turnovers in the past 3 years shall be of at least CZK 800 million in the minimum. c) If he is a sole Tenderer (i.e. he may have subcontractors, but he is not a partner in a Joint Venture for the purposes of the Tender) he shall have the ability to carry out at least 70 % of the Contract Works by his own means, defined as meaning that he must have the equipment, materials, human and financial resources necessary to enable him to carry out this percentage of the Contract. d) If he is a sole Tenderer he also must have access to credit and other financial facilities adequate to assure the required cash flow for the duration of the Contract. In any case the credit amount should exceed 100 million CZK. e) If he is the Leading Partner in a Joint Venture/Consortium he shall have the ability to carry out at least 50 % of the Contract Works by his own means. f) If he is another partner in a Joint Venture/Consortium (i.e. not the Leading Partner) he shall carry out at least 10 % of the Contract Works by his own means. 2) Technical capacity of candidate(s) a) He shall have the successful experience as the prime Contractor in construction of at least 1 project of similar nature/amount/difficulty/ compared with tendered works during last 5 years. b) A Contractor's project manager shall have at least 5 years of experience with management of constructions, at least 1 construction has to be performed under the surface, a site manager shall have at least 10 years of practice and correspondent experience with performance of sub-surface constructions and shall have an authorization for the head employee for the works executed in a mining way. Such an authorization can be delivered by the Board of Mines or other equivalent body in the EU or other beneficiary ISPA country origin. All other key staff (quality manager, leading foreman) shall have at least 5 years of appropriate experience. 17. Award criteria Price TENDERING 18. How to obtain the tender dossier The tender dossier is available at: Statutární město Ostrava Odbor legislativní a právní Oddělení veřejných zakázek 2nd floor, office 225A Prokešovo nám. 8 729 30 Ostrava Czech Republic tel.: +420 69 628 3256 fax: +420 69 6282010 e-mail: iruzickova@mmo.cz on Mondays, Wednesdays and Thursdays within 8.00 - 11.30 and 13.00 - 15.00 upon non-refundable payment of CZK 49,936.00 or equivalent amount in EUR at the rate issued by the Czech National Bank on the date of publication of the Tender and upon written request, preferably by facsimile. The payment excludes courier delivery. The Tender dossier is also available for inspection at the premises of the Contracting Authority. Tenders must be submitted using the standard tender form included in the tender dossier, whose format and instructions must be strictly observed. Payment for the Tender Documents should be made by cash in CZK at the above stated address, or transferred in CZK or EUR to Account No.: Name and address of the bank: Česká spořitelna Ostrava, Oblastní pobočka Ostrava (Depository Ostrava), nám. Dr. E. Beneše 6, 702 00 Ostrava, Czech Republic Account No.: 19-1649297309/0800, Variable Symbol 2112777 The Tender Documents may be collected by prospective Tenderers 3 working days after the payment for them has been credited to the Account detailed above or cash payment has been effected. Tenderers with questions regarding this tender should send them in writing to Statutární město Ostrava Odbor legislativní a právní Oddělení veřejných zakázek Prokešovo nám. 8 729 30 Ostrava fax: +420 69 628 2010 e-mail: rkoneszova@mmo.cz mentioning the Publication reference shown in item 1 above at least 21 days before the deadline for submission of tenders given in item 19 below. The Contracting Authority must reply to all tenderers' questions at least 11 days before the deadline for submission of tenders. All Tenderers shall confirm receipt of these answers within 3 days. 19. Deadline for submission of tenders All Tenders, including annexes and all supporting documents, must be received at: Statutární město Ostrava Odbor legislativní a právní (Legislative and Legal Department) Oddělení veřejných zakázek (Public Tender Section) Prokešovo nám. 8 729 30 Ostrava Czech Republic before the September 3, 2002 at 1 p.m. by registered letter with acknowledgement of receipt or hand-delivered against receipt signed by the authorized employee of the Public Tender Section at the address mentioned above, 2nd floor, office No. 225A. Any tender submitted by any other means will not be considered. Any tender received after this deadline will not be considered. 20. Tender opening session Tenders shall be opened in public session on the day September 3, 2002 at 1 p.m. local time at the address Statutární město Ostrava Conference Room No. 306 Prokešovo náměstí 8 729 30 Ostrava Czech Republic by the committee appointed for the purpose. 21. Legal basis Council Regulation (EC) No.1267/1999 of 21 June 1999 establishing an instrument for Structural Policies for Pre-accession. 148887-21/02