VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
A-1
Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
zastoupený společností
Inženýring dopravních staveb, a.s.
Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2
vyhlašuje
v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších předpisů
(dále jen zákon)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele díla
«Metro IV.C 1. etapa - návazná autobusová doprava Stavba 2
- ROZŠÍŘENÍ ČIMICKÉ ULICE»
Podmínky soutěže
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění je rozšíření stávající komunikace ve směru do
centra na 3 jízdní pruhy s pravým pruhem vyhrazeným pro MHD.
Podrobný rozsah je uveden v zadávací dokumentaci.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
Předpokládaná doba zahájení realizace: 03/2003
Ukončení realizace: bude předmětem nabídky, nejpozději 11/2003
Místo plnění je Praha 8
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Uchazeč prokáže v nabídce kvalifikační předpoklady k plnění veřejné
zakázky podle § 2b zákona, a to způsobem podle § 2c zákona. Splnění
kvalifikačního předpokladu vymezeného § 2b odst. 1 písm. g) zákona
prokáže uchazeč v nabídce formou čestného prohlášení o splnění
kvalifikačního předpokladu uvedeného v § 2b odst. 1 písm. g) zákona.
U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob
prokáže v nabídce splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který
nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý
rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují v nabídce splnění kvalifikačního
předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby.
Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel v
nabídce prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob
s výjimkou kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a)
zákona (příslušné oprávnění k podnikání), který v nabídce prokazuje
každá z těchto osob ohledně těch plnění veřejné zakázky, která bude
poskytovat.
4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
Uchazeč prokáže v nabídce splnění dalších předpokladů pro plnění
veřejné zakázky; dalšími předpoklady pro plnění veřejné zakázky jsou:
4.1. přehled o technickém a materiálovém vybavení k plnění této
zakázky, postačujícím k včasnému a kvalitnímu provedení zakázky,
vyhovujícím mj. platným hygienickým předpisům. Uchazeč tento
předpoklad prokáže na příslušném formuláři, který je součástí
zadávací dokumentace.
4.2. personální zajištění uchazeče k plnění zakázky pro navrhovanou
dobu plnění. Uchazeč tento předpoklad prokáže na příslušném
formuláři, který je součástí zadávací dokumentace.
4.3. skutečnost, že uchazeč v minulosti již realizoval alespoň 4
zakázky, jejichž předmětem bylo obdobné plnění vymezené pro tuto
veřejnou zakázku, s tím, že se musí jednat o zakázky, kde výše
nákladů přesáhla 50 mil. Kč. Uchazeč tento předpoklad prokáže na
příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace.
4.4. zavedený systém řízení jakosti ve smyslu ČSN EN ISO 9000.
Uchazeč tento předpoklad prokáže platným certifikátem.
4.5. bankovní reference uchazeče. Tento další předpoklad uchazeč
prokazuje příslušnými listinami vystavenými bankou (bankami).
4.6. pojistná smlouva prokazující pojištění odpovědnosti za škodu
způsobenou uchazečem zadavateli při plnění této veřejné zakázky na
pojistné plnění minimálně ve výši 40 milionů Kč. Tento další
předpoklad uchazeč prokazuje kopií pojistné smlouvy a pojistných
podmínek.
4.7. seznam podzhotovitelů včetně profesí a jejich podíl na celkovém
plnění předmětu zakázky (v %). Tento další předpoklad prokáže
uchazeč na příslušném formuláři, který je součástí zadávací dokumentace.
4.8. základní kapitál uchazeče je nejméně 200 mil. Kč. Splnění tohoto
dalšího předpokladu bude prokázáno, pokud hodnota základního kapitálu
uvedená ve výpisu z obchodního rejstříku bude rovna 200 mil. Kč nebo
vyšší.
4.9. údaje o odpovědných zástupcích uchazeče. Bude prokázáno výpisem
ze živnostenského rejstříku.
Všechny listiny budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s
ověřením jeho pravosti.
U nabídek předpokládajících splnění zakázky s pomocí jiných osob
prokáže v nabídce splnění dalších předpokladů uchazeč, který nabídku
podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah
veřejné zakázky. Jinak prokazují v nabídce splnění dalších
předpokladů i tyto jiné osoby.
Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady
pro splnění veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně, a to v
rozsahu, v němž se bude podílet na splnění veřejné zakázky. Splnění
bodu 4.8. prokáže vedoucí účastník sdružení minimálně z 80 %.
Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání dalších
předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže,
obsahuje podrobné podmínky nutné pro zpracování nabídky. Zadávací
dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout v pracovní dny od 8.00 hod.
do 14.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty na základě předchozího
oznámení faxem (02/226 40348) s uvedením data a přibližného času
vyzvednutí v sídle společnosti Inženýring dopravních staveb, a.s.,
Ing. Horský, III. patro, dveře č. 327, tel. 22 64 03 42, nebo Ing.
Tomeček, III. patro, dveře č. 301, tel. 22 64 03 27. Dokumentace
bude vydána proti zaplacení poplatku za reprodukci ve výši 7 350,-
Kč včetně 5 % DPH. Platba musí být provedena předem na účet
zadavatele č. 120037-1930731349/0800, Česká spořitelna, a.s.,
Rytířská 29, Praha 1. Zájemce předloží doklad o provedení platby a
dále prohlášení statutárního orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o
veřejnou zakázku. Prohlášení bude obsahovat kromě identifikačních
údajů zájemce (obchodní jméno, úplnou adresu, IČO, DIČ, číslo účtu a
banku uchazeče pro vystavení daňového dokladu) i závazek
mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací
dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace výhradně ke
zpracování nabídky. V prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné
k převzetí zadávací dokumentace a jméno kontaktní osoby (vč.
telefonu, faxu a e-mailové adresy), na kterou bude v průběhu soutěže
zasílána veškerá korespondence.
6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle
ekonomické vhodnosti nabídek pomocí více kritérií, která jsou řazena
sestupně podle významu, který jim zadavatel přisuzuje, takto:
6.1. výše nabídkové ceny
6.2. způsobilost uchazeče k provedení zakázky dle bodu 4.
6.3. smluvní podmínky s dílčími kritérii:
- smluvní pokuta za prodlení s termínem plnění
- délky záručních dob
6.4. doba plnění veřejné zakázky.
Pořadí nabídek bude stanoveno pomocí verbálně numerické stupnice
s váhovým rozlišením.
7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je
zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke
způsobu zpracování a obsahu nabídky.
8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Požaduje
se vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH celkem za celkový předmět
plnění zakázky a dále v členění dle zadávací dokumentace. Cenové
údaje budou vloženy do samostatné uzavřené obálky s nápisem
«Nabídková cena» (ve smyslu § 9, odst. 3/ zákona). Podrobnosti jsou
uvedeny v zadávací dokumentaci.
9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny:
Nabídkovou cenu je možno překročit pouze v případě změn
nařízených zadavatelem, resp. následkem zvláštních rizik. Podrobně
jsou podmínky uvedeny v zadávací dokumentaci (DÍL 1.). Ocenění změn
bude provedeno pomocí jednotkových cen obsažených v nabídce
zhotovitele. V případě, že tyto ceny nebyly v nabídce obsaženy,
použijí se aktuální sazby dle sazebníku URS, případně UNIKA, nebo se
použije cena dle individuální kalkulace.
10. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky bude
prováděna měsíčně vždy za uplynulý kalendářní měsíc na základě
faktury se splatností min. 28 dní od doručení. Podkladem pro určení
hodnoty faktury bude vzájemně odsouhlasený soupis provedených prací
a dodávek. Zhotovitel bude fakturovat maximálně do výše 90 % z ceny
díla. Zbývajících 10 % ceny bude fakturováno po odstranění poslední
vady, event. nedodělku uvedeného v zápise z přejímacího nebo
kolaudačního řízení.
11. Soutěžní lhůta: Soutěžní lhůta začíná dnem vyhlášení soutěže v
Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami.
12. Otevírání obálek s nabídkami: Otevírání obálek s nabídkami se
uskuteční dne 4. 7. 2002 v 10.00 hodin v sídle pověřené organizace
v zasedací místnosti č. 216 ve II. patře.
13. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a
činí 90 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až
třetím místě, se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření
smlouvy s vybraným uchazečem.
14. Způsob a místo pro podávání nabídek: Uchazeči podají nabídky v
uzavřené obálce označené «SOUTĚŽ - ROZŠÍŘENÍ ČIMICKÉ ULICE», s
výzvou «Neotevírat!», opatřené na uzavření razítky uchazeče, poštou
doporučeně na adresu Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni
3, 128 01 Praha 2, nebo osobně na stejnou adresu, III. p., číslo dv.
315, do sekretariátu technického ředitele v pracovní dny od 8.00 do
14.00 hodin, nejpozději však do dne a hodiny otevírání obálek.
Zadavatel doporučuje osobní způsob podání. Při podání poštou se za
převzetí považuje datum a hodina doručení.
15. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy,
akciová společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČO:
00005886, pověřil výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69
zákona Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01
Praha 2, IČO: 60194260, tel. 29 44 56, 22 64 61 18, fax 22 64 03 48.
16. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění
povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout
jistotu jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí
1 000 000,- Kč (jeden milion korun českých). Podrobnosti o poskytnutí
jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
17. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
18. Poskytování informací: Další informace ve věci zadání této
veřejné zakázky, než jak uvedeno v těchto podmínkách a zadávací
dokumentaci, nebudou v průběhu soutěžní lhůty poskytovány.
19. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2) písm. c)
zákona na tuzemské osoby.
20. Zadavatel bude od vybraného uchazeče požadovat složení jistoty k
zajištění realizace ve výši 5 % z nabídkové ceny formou bankovní záruky.
Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
21. Zadavatel si vyhrazuje právo:
21.1. soutěž doplnit, změnit, prodloužit, zrušit, jakož i odmítnout
všechny předložené nabídky
21.2. před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje
uvedené uchazeči v nabídkách
21.3. změnit termíny plnění veřejné zakázky v souladu s uvolněním
finančních prostředků.
148430-20/02