VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Pražská energetika, a.s.
A-1
Pražská energetika, a.s.
prostřednictvím osoby pověřené výkonem zadavatelských činností CERTOS
vyhlašuje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších předpisů
(dále jen «zákon»)
obchodní veřejnou soutěž
na
poskytování prací v kabelové síti Pražské energetiky, a.s. - oblast C (východ)
1. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky je
a) provádění kompletních zemních prací včetně definitivních úprav
povrchu souvisejících s opravou kabelového vedení vysokého napětí
(VN) v objemu 1900 m3 výkopu,
b) provádění korektivních a běžných oprav kabelů nízkého napětí (NN)
včetně kabelových skříní NN v počtu 3900 zásahů; součástí plnění je
rovněž provedení nezbytných zemních prací,
c) realizaci drobných úprav a připojení v síti NN v počtu 360 případů,
d) zajištění veškeré inženýrské činnosti, která je pro provádění
prací podle písm. a) až d) v souladu s platnými obecně závaznými
předpisy a podnikovými normami zadavatele nezbytná.
Podrobný popis plnění veřejné zakázky a požadavky zadavatele na způsob
plnění obsahuje zadávací dokumentace, jejíž součástí je specifikace
jednotlivých prací a činností včetně uvedení jejich množství a objemů.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky: Doba plnění veřejné zakázky je
stanovena zadavatelem. Zadavatel požaduje zahájení plnění veřejné zakázky
nejpozději do 30 dnů po podpisu smlouvy o dílo se zhotovitelem vybraným
na základě soutěže; smlouva bude uzavřena na dobu 3 let. Místem plnění je
území hlavního města Prahy zahrnující katastry: Běchovice, Benice,
Bohnice, Březiněves, Čakovice, Černý Most, Čimice, Ďáblice, Dolní Chabry,
Dolní Měcholupy, Dolní Počernice, Dubeč, Háje, Hájek, Hloubětín, Horní
Měcholupy, Horní Počernice, Hostavice, Hrdlořezy, Chodov, Kbely,
Klánovice, Kobylisy, Koloděje, Kolovraty, Královice, Křeslice, Kyje,
Letňany, Libeň, Lipany, Miškovice, Nedvězí, Petrovice, Pitkovice, Prosek,
Satalice, Střížkov, Štěrboholy, Troja, Třeboradice, Uhříněves, Újezd nad
Lesy, Újezd u Průhonic, Vinoř, Vysočany, Žižkov (část). Podrobné údaje o
době a místě plnění jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč je povinen
prokázat kvalifikační předpoklady v souladu s § 2b zákona způsobem podle
§ 2c zákona. Kvalifikační předpoklad vymezený v § 2b odst. 1 písm. g)
zákona prokáže uchazeč čestným prohlášením. Předkládá-li nabídku více
osob společně, požaduje zadavatel prokázání kvalifikačních předpokladů od
všech těchto osob; výjimkou je kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1
písm. a) zákona (oprávnění k podnikání), který prokazuje každá z těchto
osob v rozsahu svého podílu na plnění veřejné zakázky. Předpokládá-li
uchazeč splnění zakázky s pomocí jiných osob než těch, které podávají
nabídku, a zároveň se oprávnění k podnikání uchazeče nevztahuje na celý
rozsah veřejné zakázky, prokazují splnění kvalifikačního předpokladu
podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby. Veškeré doklady
prokazující splnění kvalifikačních předpokladů musejí být předloženy v
originálu nebo v úředně ověřené kopii. Podrobné požadavky na prokazování
kvalifikačních předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: Zadavatel požaduje
prokázání níže vymezených dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky.
Způsob prokázání je uveden jednotlivě u každého dalšího předpokladu. V
případě, že podává nabídku více osob společně, prokazuje další
předpoklady pro plnění veřejné zakázky požadovaným způsobem každá z
těchto osob. Veškeré požadované doklady musejí být předloženy v originálu
nebo v úředně ověřené kopii, není-li stanoveno jinak. K dokladům, jež
nejsou předkládány v českém jazyce, musí být připojen jejich úřední
překlad do českého jazyka. Neprokázání dalších předpokladů požadovaným
způsobem bude posuzováno jako nesplnění podmínek soutěže s následkem
vyloučení příslušného uchazeče ze soutěže, není-li v jednotlivém případě
stanoveno jinak.
a) zkušenost uchazeče s obdobnými zakázkami - prokazuje se vyplněním
příslušné části formuláře nabídky, který je součástí zadávací
dokumentace; obdobnou zakázkou se rozumí provádění prací obdobných
jako předmět plnění, na území, které je součástí místa plnění
veřejné zakázky, uchazečem jako hlavním dodavatelem, v období od r.
1997 až dosud, s finančním objemem ve výši alespoň 40 mil. Kč bez
DPH; nedoložení obdobných zakázek nebude posuzováno jako nesplnění
podmínek soutěže,
b) personální zázemí pro plnění veřejné zakázky - prokazuje se
vyplněním příslušné části formuláře nabídky; minimální požadavky
zadavatele obsahuje zadávací dokumentace,
c) odborná kvalifikace pracovníků pro plnění veřejné zakázky -
prokazuje se doložením osvědčení podle vyhlášky č. 50/1978 Sb.;
minimální požadavky zadavatele obsahuje zadávací dokumentace,
d) odpovědný zástupce uchazeče - prokazuje se doložením výpisu ze
živnostenského rejstříku uchazeče,
e) technické vybavení pro plnění veřejné zakázky - prokazuje se
vyplněním příslušné části formuláře nabídky; minimální požadavky
zadavatele obsahuje zadávací dokumentace,
f) reakční doba v místě plnění veřejné zakázky - prokazuje se
vyplněním příslušné části formuláře nabídky a zároveň aktuálním
výpisem ze živnostenského rejstříku, případně smlouvou o budoucí
nájemní smlouvě a čestným prohlášením o závazku zřídit provozovnu;
zadavatel připouští maximální reakční dobu 2 hodiny,
g) doba provádění zemních prací - prokazuje se čestným prohlášením,
h) závazek zajištění plnění veřejné zakázky - prokazuje se (1)
výhradně originálem závazného příslibu banky poskytnout v případě
uzavření smlouvy s uchazečem bankovní záruku ve výši 1.000.000,- Kč
za plnění zakázky a za materiál a zároveň (2) čestným prohlášením
uchazeče o závazku zřídit ve prospěch zadavatele bankovní záruku ve
výši 500.000,- Kč za odstraňování vad v záruční době,
i) smluvní pokuty za nedodržení podmínek plnění veřejné zakázky -
prokazuje se vyplněním příslušné části formuláře nabídky; minimální
požadavky zadavatele obsahuje zadávací dokumentace,
j) záruční doba, odstraňování vad v záruční době - prokazuje se
vyplněním příslušné části formuláře nabídky; zadavatel požaduje
minimální záruční dobu na veškeré provedené práce v délce 24 měsíců.
Podrobné požadavky zadavatele na prokazování dalších předpokladů obsahuje
zadávací dokumentace.
5. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude provedeno bodovým
systémem podle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí níže uvedených
kritérií. Kritéria jsou uvedena v sestupném pořadí podle stupně významu,
který jim zadavatel přisuzuje.
1) výše nabídkové ceny
2) zkušenost uchazeče s obdobnými zakázkami
3) technické vybavení pro plnění veřejné zakázky
4) personální zázemí pro plnění veřejné zakázky
5) délka záruční doby na provedené práce
6) výše smluvní pokuty za nedodržení termínu plnění
Podrobný popis způsobu hodnocení nabídek je uveden v zadávací dokumentaci.
6. Způsob zpracování nabídky: Předkládá-li nabídku více osob společně,
nabídka musí obsahovat smlouvu o sdružení za účelem splnění veřejné
zakázky. Smlouva o sdružení musí stanovit jediný právní subjekt
(účastníka sdružení), který je oprávněn zastupovat sdružení ve věci
podání nabídky a účasti v soutěži a dále vymezit odpovědnost jednotlivých
účastníků sdružení za plnění veřejné zakázky. V případě, že podle smlouvy
o sdružení bude k jednání ve věci soutěže oprávněno více subjektů než
jediný, jedná se o nesplnění podmínek soutěže s následkem vyloučení
uchazeče ze soutěže.
Nabídku je uchazeč povinen podat písemně v originále a 1 kopii v souladu
s podmínkami soutěže a zadávací dokumentaci; požadované řazení nabídky je
uvedeno v zadávací dokumentaci. Nabídka včetně veškerých dokumentů musí
být zpracována v českém jazyce. K dokladům, jež nejsou předkládány v
českém jazyce, musí být připojen jejich úřední překlad do českého jazyka.
Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis uchazeče,
musejí být podepsány statutárním orgánem uchazeče; v případě podpisu
jinou osobou musí být originál jejího zmocnění předložen v nabídce.
Originály, resp. úředně ověřené kopie požadovaných dokladů, musejí být
zařazeny do vyhotovení nabídky označeného jako «originál», v kopii
nabídky postačí neověřené fotokopie.
Nabídka musí být kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře
čitelná. Nabídka včetně případných příloh musí být dostatečným způsobem
zajištěna proti manipulaci s jednotlivými listy (např. pomocí provázku a
přelepek s razítkem uchazeče), a to i v případě podání nabídky v
kroužkovém pořadači. Všechny listy nabídky i příloh musejí být
očíslovány. Posledním listem nabídky musí být prohlášení uchazeče, v němž
se uvede celkový počet listů v nabídce.
Uchazeč jako součást nabídky předloží rovněž veškeré textové a tabulkové
části nabídky (s výjimkou úředních dokladů a čestných prohlášení) včetně
formuláře nabídky, oceněné specifikace prací a návrhu smlouvy o dílo v
elektronické formě na vhodném médiu ve formátech aplikačních programů MS
Word nebo MS Excel. Podrobný popis způsobu zpracování nabídky je uveden v
zadávací dokumentaci.
7. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Uchazeči jsou
povinni stanovit nabídkovou cenu za kompletní předmět plnění veřejné
zakázky, tedy za provedení prací a činností v požadovaném druhu a
množství. Nabídková cena musí být uvedena absolutní částkou v české měně
a musí obsahovat veškeré náklady spojené s plněním veřejné zakázky.
Nabídková cena musí být stanovena jako cena nejvýše přípustná. Nabídková
cena musí být dále uvedena v předepsaném členění podle formuláře nabídky,
a to zpravidla jako: cena bez DPH, sazba DPH, výše DPH a celková
nabídková cena včetně DPH. Nabídková cena musí být vypočtena na základě
specifikace prací (součást zadávací dokumentace), kterou je uchazeč
povinen ocenit a uvést u každé práce rovněž její jednotkovou cenu.
Uchazeč je dále povinen stanovit závazný způsob oceňování případných
víceprací a méněprací, u kterých nelze využít jednotkových cen uvedených
v nabídce, a to uvedením hodinové zúčtovací sazby. Podrobný popis způsobu
zpracování nabídkové ceny je uveden v zadávací dokumentaci.
8. Podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkové ceny: Zadavatel
nepřipouští překročení nabídkové ceny s výjimkou změny právních předpisů
upravujících DPH.
9. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky bude prováděna v
české měně průběžně ve čtvrtletních intervalech. Úhrada bude prováděna na
základě účetních dokladů vystavených vybraným uchazečem se splatností
nejméně 30 dnů. Uchazeč je oprávněn vystavit účetní doklad na základě
zadavatelem odsouhlaseného soupisu materiálu poskytnutého pro plnění
zadavatelem a spotřebovaného v účtovaném období a soupisu prací a
činností provedených v účtovaném období. Zálohy zadavatel neposkytuje.
Podrobné vymezení platebních podmínek obsahuje zadávací dokumentace.
10. Návrh smlouvy: Uchazeč je povinen doložit v nabídce návrh smlouvy
zpracovaný doplněním veškerých požadovaných údajů do závazných podmínek
smlouvy o dílo (součást zadávací dokumentace); návrh musí být ze strany
uchazeče podepsán. Návrh smlouvy musí po obsahové i formální stránce
bezvýhradně odpovídat podmínkám soutěže, požadavkům uvedeným v zadávací
dokumentaci i obsahu nabídky uchazeče. Podrobné požadavky na návrh
smlouvy obsahuje zadávací dokumentace.
11. Soutěžní Ihůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami: Soutěžní
lhůta začíná běžet dnem zveřejnění podmínek soutěže v Obchodním věstníku
č. 15/02 dne 10. 4. 2002 a končí dnem a hodinou otevírání obálek.
Otevírání obálek se uskuteční dne 17. 5. 2002 ve 13.00 hodin v sídle
zadavatele, místnost A 501.
12. Zadávací Ihůta: Zadávací Ihůta činí nejvýše 90 kalendářních dnů.
13. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně:
Nabídky je možno podávat osobně v sídle zadavatele, odbor logistiky,
místnost B 512, k rukám Marcely Froňkové nebo Evy Kohlíkové, a to v
pracovních dnech od 8.00 do 10.00 a od 13.00 do 14.00 hodin. V poslední
den soutěžní lhůty je možno podávat nabídky osobně od 11.00 do 13.00
hodin. Uchazeči mohou podat nabídku rovněž doporučeně poštou na adresu
zadavatele.
Uchazeči podají originál i kopii nabídky v uzavřené neporušené obálce či
jiném obalu označeném názvem veřejné zakázky «PRÁCE V KABELOVÉ SÍTI -
OBLAST C (VÝCHOD)». Na obálce musí být dále výrazný nápis «NEOTVÍRAT».
Obálka musí být na uzavření opatřena razítky, případně podpisem uchazeče.
Obálka (obal) musí být účinně zajištěna proti samovolnému otevření a
proti otevření v důsledku manipulace při poštovní přepravě. Podrobné
údaje o podávání nabídek obsahuje zadávací dokumentace.
14. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele: Pražská energetika, a.s., se
sídlem Praha 10, Na Hroudě 1492/4, zastoupená Ing. Petrem Čechem,
vedoucím odboru logistiky, tel. +420(2) 67053309, fax +420(2) 67053305.
15. Název, sídlo, telefon a fax osoby pověřené výkonem zadavatelských
činností: V souladu s § 69 zákona zadavatel pověřil výkonem
zadavatelských činností v průběhu soutěže společnost CERTOS s.r.o., se
sídlem Praha 6, Kozlovská 3a, PSČ 160 00 (dále jen «pověřená osoba»).
Projektovým manažerem pověřené osoby pro věci soutěže je Ing. Martin
Kovařík, tel.: +420(2) 24320652, fax: +420(2) 24324673, SMTP:
kovarik@certos.cz, http: //www.certos.cz/.
16. Informační schůzka: Zájemci o veřejnou zakázku (nejvýše 2 zástupci
každého zájemce) se mohou zúčastnit informační schůzky se zástupci
zadavatele a pověřené osoby. Informační schůzka proběhne dne 23. 4. 2002
od 11.00 hodin v sídle zadavatele, místnost A 501. V rámci informační
schůzky lze nahlédnout do příslušných podnikových norem zadavatele, které
nejsou součástí zadávací dokumentace.
Informační schůzka slouží k zodpovězení případných dotazů směřujících k
předmětu plnění veřejné zakázky, k podmínkám soutěže a k zadávací
dokumentaci. Zadavatel doporučuje všem zájemcům o veřejnou zakázku, aby
se informační schůzky zúčastnili. Rozhodne-li se některý zájemce pro
neúčast na informační schůzce, nemůže na základě této skutečnosti namítat
znevýhodnění v soutěži.
Zájemci jsou povinni svou účast na informační schůzce a dotazy, případně
žádosti o vyjasnění podmínek zadání, které považují za důležité pro
zpracování nabídky a jejichž zodpovězení na informační schůzce požadují,
sdělit pověřené osobě písemně, faxem či elektronickou poštou
(kovarik@certos.cz) nejméně 3 pracovní dny před termínem konání
informační schůzky. Podrobné údaje o informační schůzce obsahuje zadávací
dokumentace.
17. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel v souladu s § 23 zákona
požaduje poskytnutí jistoty za nabídku ve výši 1.000.000,- Kč. Jistotu
může uchazeč poskytnout jednou z forem dle § 24 zákona, tedy bankovní
zárukou nebo složením peněžní částky na účet zadavatele.
Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí její platnost začínat
nejpozději dnem otevírání obálek a nesmí být kratší než zadávací lhůta
prodloužená o 90 dnů (do 12. 11. 2002). Dokladem o poskytnutí jistoty,
který je uchazeč povinen předložit zadavateli nejpozději do konce
soutěžní lhůty, je výhradně originál záruční listiny vystavené ve
prospěch zadavatele jako oprávněného, z jejíhož obsahu je zřejmé, že
zadavatel je oprávněn vykonat právo z poskytnuté jistoty v případech
vymezených v § 26 zákona. Není-li doklad o poskytnutí jistoty v českém
jazyce, musí být přiložen jeho úřední překlad do českého jazyka.
Pro poskytnutí jistoty formou složení peněžní částky je stanoven účet
číslo 7606-021/0100, variabilní symbol IČ uchazeče uvozené dvojčíslím 33,
specifický symbol 333. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být
připsána na účet zadavatele nejpozději den předcházející dni otevírání
obálek (§ 24 odst. 2 zákona). Podrobné požadavky na poskytnutí jistoty a
jeho prokázání obsahuje zadávací dokumentace.
18. Zadávací dokumentace: Zadávací dokumentace obsahuje podrobné podmínky
soutěže, formulář nabídky, mapu s vymezením místa plnění, specifikaci
prací a podmínky smlouvy o dílo. Zadávací dokumentaci je možno vyzvednout
v pracovních dnech od 9.00 do 12.00 a od 14.00 do 16.00 hodin po celou
dobu soutěžní lhůty na adrese pověřené osoby. Zadávací dokumentaci si
objedná zájemce o veřejnou zakázku osobně, písemně, telefonicky, faxem
nebo elektronickou poštou (recepce@certos.cz) nejméně 1 pracovní den před
jejím požadovaným vyzvednutím. Úhrada nákladů za použití reprodukční
techniky při poskytnutí zadávací dokumentace není vyžadována. Zadávací
dokumentace bude vydána pouze proti prohlášení statutárního orgánu nebo
zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku, které musí obsahovat kromě
identifikačních údajů zájemce závazek mlčenlivosti zájemce o
skutečnostech uvedených v zadávací dokumentaci a závazek použití zadávací
dokumentace výhradně ke zpracování nabídky. V prohlášení musí být uvedeno
jméno osoby oprávněné k převzetí zadávací dokumentace, přílohou prohlášení
musí být fotokopie oprávnění k podnikání zájemce o veřejnou zakázku.
Podrobné podmínky soutěže, formulář nabídky, specifikace prací a podmínky
smlouvy o dílo jsou k dispozici rovněž na internetové stránce pověřené
osoby www.certos.cz. Zadavatel i pověřená osoba výslovně upozorňují
zájemce o veřejnou zakázku, že tato forma poskytování informací a
soutěžních dokumentů je doplňková a že zadavatel ani pověřená osoba
nenesou odpovědnost za případné odchylky takto poskytnutých dokumentů od
dokumentů zveřejněných v Obchodním věstníku a na centrální adrese nebo od
zadávací dokumentace vydávané zájemcům pověřenou osobou. Vůči zadavateli
ani pověřené osobě tudíž nemohou být uplatňovány žádné nároky na náhradu
škody, která by snad vznikla některému zájemci o veřejnou zakázku tím, že
při zpracování nabídky vycházel pouze z dokumentů zveřejněných na Internetu,
aniž si vyzvedl zadávací dokumentaci způsobem uvedeným v tomto článku.
19. Další podmínky soutěže:
a) Zadavatel si vyhrazuje právo změnit podmínky soutěže, zrušit
soutěž, případně odmítnout všechny předložené nabídky.
b) Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru
nejvhodnější nabídky ověřit údaje uvedené uchazeči v nabídkách.
c) Zadavatel nepřipouští ve smyslu § 2g zákona variantní řešení.
d) Soutěž je omezena v souladu s § 5 odst. 2 písm. c) zákona na
tuzemské osoby.
e) Nabídky ani jejich jednotlivé části nebudou uchazečům vráceny.
f) Uchazeči v souladu s § 64c zákona nemají nárok na úhradu nákladů
spojených s účastí v soutěži.
g) Podmínky soutěže a zadávací dokumentace se navzájem doplňují, oba
tyto dokumenty jsou pro uchazeče závazné. V případě rozporu mezi
podmínkami soutěže a zadávací dokumentací se považuje za rozhodující
znění podmínek soutěže zveřejněné v Obchodním věstníku.
145969-15/02