Portál veřejné správy

Zápis 145968-15/02

Obchodní jménoPražská energetika, a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno10. 04. 2002
Značka OV145968-15/02
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Pražská energetika, a.s. A-1 Pražská energetika, a.s. prostřednictvím osoby pověřené výkonem zadavatelských činností CERTOS vyhlašuje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen «zákon») obchodní veřejnou soutěž na poskytování prací v kabelové síti Pražské energetiky, a.s. - oblast B (střed) 1. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky je a) provádění kompletních zemních prací včetně definitivních úprav povrchu souvisejících s opravou kabelového vedení vysokého napětí (VN) v objemu 1600 m3 výkopu, b) provádění korektivních a běžných oprav kabelů nízkého napětí (NN) včetně kabelových skříní NN v počtu 3600 zásahů; součástí plnění je rovněž provedení nezbytných zemních prací, c) realizaci drobných úprav a připojení v síti NN v počtu 240 případů, d) zajištění veškeré inženýrské činnosti, která je pro provádění prací podle písm. a) až d) v souladu s platnými obecně závaznými předpisy a podnikovými normami zadavatele nezbytná. Podrobný popis plnění veřejné zakázky a požadavky zadavatele na způsob plnění obsahuje zadávací dokumentace, jejíž součástí je specifikace jednotlivých prací a činností včetně uvedení jejich množství a objemů. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky: Doba plnění veřejné zakázky je stanovena zadavatelem. Zadavatel požaduje zahájení plnění veřejné zakázky nejpozději do 30 dnů po podpisu smlouvy o dílo se zhotovitelem vybraným na základě soutěže; smlouva bude uzavřena na dobu 3 let. Místem plnění je území hlavního města Prahy zahrnující katastry: Braník, Bubeneč, Hodkovičky, Holešovice, Hostivař, Hradčany, Josefov, Karlín, Krč (část), Lhotka (část), Malá Strana, Malešice, Michle, Nové Město, Nusle, Podolí, Smíchov (část), Staré Město, Strašnice, Vinohrady, Vršovice, Vyšehrad, Záběhlice, Žižkov (část). Podrobné údaje o době a místě plnění jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč je povinen prokázat kvalifikační předpoklady v souladu s § 2b zákona způsobem podle § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad vymezený v § 2b odst. 1 písm. g) zákona prokáže uchazeč čestným prohlášením. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob; výjimkou je kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (oprávnění k podnikání), který prokazuje každá z těchto osob v rozsahu svého podílu na plnění veřejné zakázky. Předpokládá-li uchazeč splnění zakázky s pomocí jiných osob než těch, které podávají nabídku, a zároveň se oprávnění k podnikání uchazeče nevztahuje na celý rozsah veřejné zakázky, prokazují splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby. Veškeré doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů musejí být předloženy v originálu nebo v úředně ověřené kopii. Podrobné požadavky na prokazování kvalifikačních předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: Zadavatel požaduje prokázání níže vymezených dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky. Způsob prokázání je uveden jednotlivě u každého dalšího předpokladu. V případě, že podává nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady pro plnění veřejné zakázky požadovaným způsobem každá z těchto osob. Veškeré požadované doklady musejí být předloženy v originálu nebo v úředně ověřené kopii, není-li stanoveno jinak. K dokladům, jež nejsou předkládány v českém jazyce, musí být připojen jejich úřední překlad do českého jazyka. Neprokázání dalších předpokladů požadovaným způsobem bude posuzováno jako nesplnění podmínek soutěže s následkem vyloučení příslušného uchazeče ze soutěže, není-li v jednotlivém případě stanoveno jinak. a) zkušenost uchazeče s obdobnými zakázkami - prokazuje se vyplněním příslušné části formuláře nabídky, který je součástí zadávací dokumentace; obdobnou zakázkou se rozumí provádění prací obdobných jako předmět plnění, na území, které je součástí místa plnění veřejné zakázky, uchazečem jako hlavním dodavatelem, v období od r. 1997 až dosud, s finančním objemem ve výši alespoň 40 mil. Kč bez DPH; nedoložení obdobných zakázek nebude posuzováno jako nesplnění podmínek soutěže, b) systém řízení jakosti - prokazuje se doložením certifikátu řady ISO 9000, c) personální zázemí pro plnění veřejné zakázky - prokazuje se vyplněním příslušné části formuláře nabídky; minimální požadavky zadavatele obsahuje zadávací dokumentace, d) odborná kvalifikace pracovníků pro plnění veřejné zakázky - prokazuje se doložením osvědčení podle vyhlášky č. 50/1978 Sb.; minimální požadavky zadavatele obsahuje zadávací dokumentace, e) odpovědný zástupce uchazeče - prokazuje se doložením výpisu ze živnostenského rejstříku uchazeče, f) technické vybavení pro plnění veřejné zakázky - prokazuje se vyplněním příslušné části formuláře nabídky; minimální požadavky zadavatele obsahuje zadávací dokumentace, g) reakční doba v místě plnění veřejné zakázky - prokazuje se vyplněním příslušné části formuláře nabídky a zároveň aktuálním výpisem ze živnostenského rejstříku, případně smlouvou o budoucí nájemní smlouvě a čestným prohlášením o závazku zřídit provozovnu; zadavatel připouští maximální reakční dobu 2 hodiny, h) doba provádění zemních prací - prokazuje se čestným prohlášením, i) závazek zajištění plnění veřejné zakázky - prokazuje se (1) výhradně originálem závazného příslibu banky poskytnout v případě uzavření smlouvy s uchazečem bankovní záruku ve výši 1.000.000,- Kč za plnění zakázky a za materiál a zároveň (2) čestným prohlášením uchazeče o závazku zřídit ve prospěch zadavatele bankovní záruku ve výši 500.000,- Kč za odstraňování vad v záruční době, j) smluvní pokuty za nedodržení podmínek plnění veřejné zakázky - prokazuje se vyplněním příslušné části formuláře nabídky; minimální požadavky zadavatele obsahuje zadávací dokumentace, k) záruční doba, odstraňování vad v záruční době - prokazuje se vyplněním příslušné části formuláře nabídky; zadavatel požaduje minimální záruční dobu na veškeré provedené práce v délce 24 měsíců. Podrobné požadavky zadavatele na prokazování dalších předpokladů obsahuje zadávací dokumentace. 5. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude provedeno bodovým systémem podle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí níže uvedených kritérií. Kritéria jsou uvedena v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje. 1) výše nabídkové ceny 2) zkušenost uchazeče s obdobnými zakázkami 3) technické vybavení pro plnění veřejné zakázky 4) personální zázemí pro plnění veřejné zakázky 5) délka záruční doby na provedené práce 6) výše smluvní pokuty za nedodržení termínu plnění Podrobný popis způsobu hodnocení nabídek je uveden v zadávací dokumentaci. 6. Způsob zpracování nabídky: Předkládá-li nabídku více osob společně, nabídka musí obsahovat smlouvu o sdružení za účelem splnění veřejné zakázky. Smlouva o sdružení musí stanovit jediný právní subjekt (účastníka sdružení), který je oprávněn zastupovat sdružení ve věci podání nabídky a účasti v soutěži a dále vymezit odpovědnost jednotlivých účastníků sdružení za plnění veřejné zakázky. V případě, že podle smlouvy o sdružení bude k jednání ve věci soutěže oprávněno více subjektů než jediný, jedná se o nesplnění podmínek soutěže s následkem vyloučení uchazeče ze soutěže. Nabídku je uchazeč povinen podat písemně v originále a 1 kopii v souladu s podmínkami soutěže a zadávací dokumentaci; požadované řazení nabídky je uvedeno v zadávací dokumentaci. Nabídka včetně veškerých dokumentů musí být zpracována v českém jazyce. K dokladům, jež nejsou předkládány v českém jazyce, musí být připojen jejich úřední překlad do českého jazyka. Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis uchazeče, musejí být podepsány statutárním orgánem uchazeče; v případě podpisu jinou osobou musí být originál jejího zmocnění předložen v nabídce. Originály, resp. úředně ověřené kopie požadovaných dokladů, musejí být zařazeny do vyhotovení nabídky označeného jako «originál», v kopii nabídky postačí neověřené fotokopie. Nabídka musí být kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná. Nabídka včetně případných příloh musí být dostatečným způsobem zajištěna proti manipulaci s jednotlivými listy (např. pomocí provázku a přelepek s razítkem uchazeče), a to i v případě podání nabídky v kroužkovém pořadači. Všechny listy nabídky i příloh musejí být očíslovány. Posledním listem nabídky musí být prohlášení uchazeče, v němž se uvede celkový počet listů v nabídce. Uchazeč jako součást nabídky předloží rovněž veškeré textové a tabulkové části nabídky (s výjimkou úředních dokladů a čestných prohlášení) včetně formuláře nabídky, oceněné specifikace prací a návrhu smlouvy o dílo v elektronické formě na vhodném médiu ve formátech aplikačních programů MS Word nebo MS Excel. Podrobný popis způsobu zpracování nabídky je uveden v zadávací dokumentaci. 7. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Uchazeči jsou povinni stanovit nabídkovou cenu za kompletní předmět plnění veřejné zakázky, tedy za provedení prací a činností v požadovaném druhu a množství. Nabídková cena musí být uvedena absolutní částkou v české měně a musí obsahovat veškeré náklady spojené s plněním veřejné zakázky. Nabídková cena musí být stanovena jako cena nejvýše přípustná. Nabídková cena musí být dále uvedena v předepsaném členění podle formuláře nabídky, a to zpravidla jako: cena bez DPH, sazba DPH, výše DPH a celková nabídková cena včetně DPH. Nabídková cena musí být vypočtena na základě specifikace prací (součást zadávací dokumentace), kterou je uchazeč povinen ocenit a uvést u každé práce rovněž její jednotkovou cenu. Uchazeč je dále povinen stanovit závazný způsob oceňování případných víceprací a méněprací, u kterých nelze využít jednotkových cen uvedených v nabídce, a to uvedením hodinové zúčtovací sazby. Podrobný popis způsobu zpracování nabídkové ceny je uveden v zadávací dokumentaci. 8. Podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkové ceny: Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny s výjimkou změny právních předpisů upravujících DPH. 9. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky bude prováděna v české měně průběžně ve čtvrtletních intervalech. Úhrada bude prováděna na základě účetních dokladů vystavených vybraným uchazečem se splatností nejméně 30 dnů. Uchazeč je oprávněn vystavit účetní doklad na základě zadavatelem odsouhlaseného soupisu materiálu poskytnutého pro plnění zadavatelem a spotřebovaného v účtovaném období a soupisu prací a činností provedených v účtovaném období. Zálohy zadavatel neposkytuje. Podrobné vymezení platebních podmínek obsahuje zadávací dokumentace. 10. Návrh smlouvy: Uchazeč je povinen doložit v nabídce návrh smlouvy zpracovaný doplněním veškerých požadovaných údajů do závazných podmínek smlouvy o dílo (součást zadávací dokumentace); návrh musí být ze strany uchazeče podepsán. Návrh smlouvy musí po obsahové i formální stránce bezvýhradně odpovídat podmínkám soutěže, požadavkům uvedeným v zadávací dokumentaci i obsahu nabídky uchazeče. Podrobné požadavky na návrh smlouvy obsahuje zadávací dokumentace. 11. Soutěžní Ihůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami: Soutěžní lhůta začíná běžet dnem zveřejnění podmínek soutěže v Obchodním věstníku č. 15/02 dne 10. 4. 2002 a končí dnem a hodinou otevírání obálek. Otevírání obálek se uskuteční dne 17. 5. 2002 v 11.00 hodin v sídle zadavatele, místnost A 501. 12. Zadávací Ihůta: Zadávací Ihůta činí nejvýše 90 kalendářních dnů. 13. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně: Nabídky je možno podávat osobně v sídle zadavatele, odbor logistiky, místnost B 512, k rukám Marcely Froňkové nebo Evy Kohlíkové, a to v pracovních dnech od 8.00 do 10.00 a od 13.00 do 14.00 hodin. V poslední den soutěžní lhůty je možno podávat nabídky osobně od 9.00 do 11.00 hodin. Uchazeči mohou podat nabídku rovněž doporučeně poštou na adresu zadavatele. Uchazeči podají originál i kopii nabídky v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu označeném názvem veřejné zakázky «PRÁCE V KABELOVÉ SÍTI - OBLAST B (STŘED)». Na obálce musí být dále výrazný nápis «NEOTVÍRAT». Obálka musí být na uzavření opatřena razítky, případně podpisem uchazeče. Obálka (obal) musí být účinně zajištěna proti samovolnému otevření a proti otevření v důsledku manipulace při poštovní přepravě. Podrobné údaje o podávání nabídek obsahuje zadávací dokumentace. 14. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele: Pražská energetika, a.s., se sídlem Praha 10, Na Hroudě 1492/4, zastoupená Ing. Petrem Čechem, vedoucím odboru logistiky, tel. +420(2) 67053309, fax +420(2) 67053305. 15. Název, sídlo, telefon a fax osoby pověřené výkonem zadavatelských činností: V souladu s § 69 zákona zadavatel pověřil výkonem zadavatelských činností v průběhu soutěže společnost CERTOS s.r.o., se sídlem Praha 6, Kozlovská 3a, PSČ 160 00 (dále jen «pověřená osoba»). Projektovým manažerem pověřené osoby pro věci soutěže je Ing. Martin Kovařík, tel.: +420(2) 24320652, fax: +420(2) 24324673, SMTP: kovarik@certos.cz, http: //www.certos.cz/. 16. Informační schůzka: Zájemci o veřejnou zakázku (nejvýše 2 zástupci každého zájemce) se mohou zúčastnit informační schůzky se zástupci zadavatele a pověřené osoby. Informační schůzka proběhne dne 23. 4. 2002 od 10.00 hodin v sídle zadavatele, místnost A 501. V rámci informační schůzky lze nahlédnout do příslušných podnikových norem zadavatele, které nejsou součástí zadávací dokumentace. Informační schůzka slouží k zodpovězení případných dotazů směřujících k předmětu plnění veřejné zakázky, k podmínkám soutěže a k zadávací dokumentaci. Zadavatel doporučuje všem zájemcům o veřejnou zakázku, aby se informační schůzky zúčastnili. Rozhodne-li se některý zájemce pro neúčast na informační schůzce, nemůže na základě této skutečnosti namítat znevýhodnění v soutěži. Zájemci jsou povinni svou účast na informační schůzce a dotazy, případně žádosti o vyjasnění podmínek zadání, které považují za důležité pro zpracování nabídky a jejichž zodpovězení na informační schůzce požadují, sdělit pověřené osobě písemně, faxem či elektronickou poštou (kovarik@certos.cz) nejméně 3 pracovní dny před termínem konání informační schůzky. Podrobné údaje o informační schůzce obsahuje zadávací dokumentace. 17. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel v souladu s § 23 zákona požaduje poskytnutí jistoty za nabídku ve výši 1.000.000,- Kč. Jistotu může uchazeč poskytnout jednou z forem dle § 24 zákona, tedy bankovní zárukou nebo složením peněžní částky na účet zadavatele. Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí její platnost začínat nejpozději dnem otevírání obálek a nesmí být kratší než zadávací lhůta prodloužená o 90 dnů (do 12. 11. 2002). Dokladem o poskytnutí jistoty, který je uchazeč povinen předložit zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty, je výhradně originál záruční listiny vystavené ve prospěch zadavatele jako oprávněného, z jejíhož obsahu je zřejmé, že zadavatel je oprávněn vykonat právo z poskytnuté jistoty v případech vymezených v § 26 zákona. Není-li doklad o poskytnutí jistoty v českém jazyce, musí být přiložen jeho úřední překlad do českého jazyka. Pro poskytnutí jistoty formou složení peněžní částky je stanoven účet číslo 7606-021/0100, variabilní symbol IČ uchazeče uvozené dvojčíslím 33, specifický symbol 222. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději den předcházející dni otevírání obálek (§ 24 odst. 2 zákona). Podrobné požadavky na poskytnutí jistoty a jeho prokázání obsahuje zadávací dokumentace. 18. Zadávací dokumentace: Zadávací dokumentace obsahuje podrobné podmínky soutěže, formulář nabídky, mapu s vymezením místa plnění, specifikaci prací a podmínky smlouvy o dílo. Zadávací dokumentaci je možno vyzvednout v pracovních dnech od 9.00 do 12.00 a od 14.00 do 16.00 hodin po celou dobu soutěžní lhůty na adrese pověřené osoby. Zadávací dokumentaci si objedná zájemce o veřejnou zakázku osobně, písemně, telefonicky, faxem nebo elektronickou poštou (recepce@certos.cz) nejméně 1 pracovní den před jejím požadovaným vyzvednutím. Úhrada nákladů za použití reprodukční techniky při poskytnutí zadávací dokumentace není vyžadována. Zadávací dokumentace bude vydána pouze proti prohlášení statutárního orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku, které musí obsahovat kromě identifikačních údajů zájemce závazek mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace výhradně ke zpracování nabídky. V prohlášení musí být uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí zadávací dokumentace, přílohou prohlášení musí být fotokopie oprávnění k podnikání zájemce o veřejnou zakázku. Podrobné podmínky soutěže, formulář nabídky, specifikace prací a podmínky smlouvy o dílo jsou k dispozici rovněž na internetové stránce pověřené osoby www.certos.cz. Zadavatel i pověřená osoba výslovně upozorňují zájemce o veřejnou zakázku, že tato forma poskytování informací a soutěžních dokumentů je doplňková a že zadavatel ani pověřená osoba nenesou odpovědnost za případné odchylky takto poskytnutých dokumentů od dokumentů zveřejněných v Obchodním věstníku a na centrální adrese nebo od zadávací dokumentace vydávané zájemcům pověřenou osobou. Vůči zadavateli ani pověřené osobě tudíž nemohou být uplatňovány žádné nároky na náhradu škody, která by snad vznikla některému zájemci o veřejnou zakázku tím, že při zpracování nabídky vycházel pouze z dokumentů zveřejněných na Internetu, aniž si vyzvedl zadávací dokumentaci způsobem uvedeným v tomto článku. 19. Další podmínky soutěže: a) Zadavatel si vyhrazuje právo změnit podmínky soutěže, zrušit soutěž, případně odmítnout všechny předložené nabídky. b) Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje uvedené uchazeči v nabídkách. c) Zadavatel nepřipouští ve smyslu § 2g zákona variantní řešení. d) Soutěž je omezena v souladu s § 5 odst. 2 písm. c) zákona na tuzemské osoby. e) Nabídky ani jejich jednotlivé části nebudou uchazečům vráceny. f) Uchazeči v souladu s § 64c zákona nemají nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v soutěži. g) Podmínky soutěže a zadávací dokumentace se navzájem doplňují, oba tyto dokumenty jsou pro uchazeče závazné. V případě rozporu mezi podmínkami soutěže a zadávací dokumentací se považuje za rozhodující znění podmínek soutěže zveřejněné v Obchodním věstníku. 145968-15/02