VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Město Kopřivnice
A-7
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
CZ 0016. 03. 01 Průmyslový park Kopřivnice - Vlčovice - II. etapa
Místo: Kopřivnice - Vlčovice, Moravskoslezský kraj, Česká republika
1. Vydavatelská značka
144130-10/02
2. Procedura
Veřejná soutěž (dílo)
3. Program
Doplňkový Investiční program pro Českou republiku pro rok 2000 - CZ 0016
4. Financování
Rozpočtová položka: B7 - 0310B00
5. Objednatel
Město Kopřivnice
zastoupeno p. Jiřím Tichánkem, starostou města
Záhumenní 1152
742 21 Kopřivnice
SMLUVNÍ SPECIFIKACE
6. Popis smlouvy
Projekt se skládá z výstavby víceúčelové montážní haly včetně
administrativně - sociálního zabezpečení.
Montážní hala, ocelový skelet................ 48 x 96 m, světlé výšky 7m.
Dvoupodlažní administrativně - sociální část, železobetonový
skelet............12 x 48 m,
výšky po atiku 8,20 m.
Součástí projektu jsou rovněž vnitroareálové rozvody vodovodního řadu,
splaškových a dešťových vod, rozvod STL plynu, kabelová přípojka 22 kV a
slaboproudé rozvody. Dále je v projektu také zahrnuta vnitroareálová
komunikace včetně parkovacích a zpevněných ploch.
7. Počet a název položek
Jedna smlouva.
PODMÍNKY ÚČASTI
8. Požadavky a pravidla původu
Účast v soutěži je umožněna za stejných podmínek právnickým a fyzickým
osobám (účastnícím se jak samostatně, tak ve sdružení uchazečů
/konsorcia/) členských zemí Evropské unie a států a území regionů
zahrnutých a/nebo zmocněných Nařízením nebo jiným specifickým dokumentem
vztahujícím se k programu, v rámci něhož je projekt financován (viz také
čl. 21). Veškeré zboží a služby použité pro tento projekt musí mít původ
v těchto zemích.
9. Důvody pro vyloučení
Uchazeči musí předložit prohlášení, že se nenachází ani v jedné ze
situací uvedených v části 2.3 Manuálu pro Instrukce na smlouvy pro
Zahraniční vztahy (je možné jej získat na následující internetové adrese:
http://europa.eu.int/comm/europeaid/tender/gestion/index_en.htm.
10. Počet nabídek
Uchazeči (včetně firem sdružených v rámci jedné právní skupiny, ostatní
členové stejného sdružení a subdodavatelé) mohou předložit pouze jednu
nabídku na provedení prací. Nabídky na částečné provedení prací nebudou
posuzovány.
11. Záruka za nabídku
Uchazeči musí poskytnout při předložení svých nabídek záruku za nabídku
ve výši 100 000 EURO. Tato záruka bude uvolněna neúspěšným uchazečům po
ukončení výběrového řízení a vítěznému uchazeči (uchazečům) bude uvolněna
po podpisu smlouvy o dílo všemi stranami.
12. Záruka za plnění
Vítězný uchazeč po podpisu smlouvy předloží záruku za plnění ve výši 10 %
smluvní hodnoty v EURO. Tato musí být doručena do 30 dnů od uchazečova
obdržení smlouvy o dílo podepsané objednatelem. Pokud vybraný uchazeč
tuto záruku nepředloží v uvedené lhůtě, smlouva se stává neplatnou a
zakázka muže být udělena uchazeči, který nabídl druhou nejnižší
vyhovující nabídku.
13. Informační schůzka a /nebo prohlídka staveniště
Dobrovolná informační schůzka bude s účastníky výběrového řízení svolána.
Účastníci se setkají v Kopřivnici, v zasedací místnosti Městského úřadu
Kopřivnice, přízemí, na Štefánikově ul. č. 58, dne 18. dubna 2002 ve
13.00 hod. Kontakt: Městský úřad, kontaktní osoba: p. Vladimír Zákutný, odbor
majetkové správy a rozvoje, tel.: +420 656/879 661, fax: +420 656/879652.
14. Doba platnosti nabídek
Nabídky zůstanou v platnosti po dobu 90 dní od termínu pro podání
nabídky, uveřejněného ve Výzvě k podání nabídky.
15. Maximální doba výstavby
Maximální doba plnění smlouvy je 12 měsíců ode dne podpisu smlouvy o dílo
všemi stranami.
KRITÉRIA PRO VÝBĚR A UDĚLENÍ ZAKÁZKY
16. Kritéria pro výběr
Minimální kvalifikační kritéria pro každého nabízejícího zahrnují:
1. Nabízející bude zaregistrovanou firmou nebo fyzickou osobou,
schopnou provést specifikované dílo.
2. V případě společného podniku musí přinejmenším 1 člen splňovat
minimálně kvalifikační předpoklady níže uvedené.
3. Průměrné roční obraty v minulých 3 letech budou ekvivalentem
přinejmenším 5,4 mil. EURO.
4. Jde-li o jediného nabízejícího (tj. může mít subdodavatele, ale
není společníkem ve společném podniku pro účely tohoto nabídkového
řízení), ponese přinejmenším 70 % smluvních prací svými vlastními
prostředky, což je míněno tak, že musí mít potřebné vybavení,
materiály, lidské a finanční zdroje, umožňující aby provedl tuto
procentní část smlouvy.
5. Jde-li o jediného nabízejícího, musí také mít přístup k úvěrovým a
jiným finančním nástrojům, adekvátním zajištění potřebných
finančních toků po dobu trvání smlouvy. V každém případě by úvěrová
částka měla přesáhnout ekvivalent 1,0 mil. EURO nebo ekvivalent v
českých korunách.
6. Jde-li o vedoucího společníka společného podniku/konsorcia, měl by
být schopen provést přinejmenším 50 % smluvních prací svými
vlastními prostředky, jak je definováno v klauzuli 4 výše.
7. Jde-li o dalšího společníka společného podniku/konsorcia (tj. není
vedoucím společníkem), měl by provést alespoň 10 % smluvních prací
svými vlastními prostředky, jak je definováno v klauzuli 4 výše.
8. Bude mít dokončen nejméně 1 projekt shodné povahy a finančního
objemu a složitosti srovnatelné s nabízenými pracemi za posledních 5
let. Objednatel si vyhrazuje právo požádat o kopie příslušných
osvědčení o závěrečných přejímkách, podepsaných manažery
projektů/objednateli dotčených projektů.
9. Hlavní inženýr dodavatele, stavbyvedoucí a předák bude mít
přinejmenším 5 let a veškerý další klíčový personál přinejmenším 5
let příslušných zkušeností a doloženou kvalifikaci, odpovídající
pracím podobné povahy jako v tomto projektu.
17. Kritéria pro udělení zakázky
Cena.
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
18. Zadávací dokumentace
Zadávací dokumentaci lze obdržet na adrese: Město Kopřivnice, Štefánikova 58,
742 21 Kopřivnice, Česká republika, kontaktní osoba: p. Vladimír Zákutný,
tel.: +420 656/879661, mobil +420 0603 585906, fax: +420 656/879652, po úhradě
poplatku ve výši 460,- EURO, který nezahrnuje kurýrní služby, nebo ekvivalentní
částky v českých korunách při kurzu vydaném Českou národní bankou v den
zveřejnění výzvy k účasti ve veřejné soutěži.
Platba za zadávací dokumentaci bude uhrazena v hotovosti na výše uvedené
adrese nebo převodem na účet:
Pro platby v Kč
NÁZEV BANKY A ADRESA: ČESKÁ SPOŘITELNA A.S.
NOVÝ JIČÍN OBLASTNÍ POBOČKA
ŠTEFÁNIKOVA 13
741 11 NOVÝ JIČÍN
ČÍSLO BANKOVNÍHO ÚČTU: 1767241349/0800
Pro platby v EURO:
NÁZEV BANKY A ADRESA: ČESKÁ SPOŘITELNA A.S.
NOVÝ JIČÍN OBLASTNÍ POBOČKA
ŠTEFÁNIKOVA 13
741 11 NOVÝ JIČÍN
ČÍSLO BANKOVNÍHO ÚČTU: 080098-1390246253/0800
Zadávací dokumentace je rovněž k nahlédnutí v prostorách kanceláře
starosty, Město Kopřivnice, Záhumení 1152, 742 21 Kopřivnice. Nabídky
musí být předloženy na standardním formuláři nabídky obsaženém v zadávací
dokumentaci, jejíž formát a instrukce musí být striktně dodrženy.
Dotazy uchazečů týkající se této soutěže budou písemně předány na adresu:
Město Kopřivnice, Štefánikova 58, p. Vladimír Zákutný, 742 21 Kopřivnice
(s uvedením vydavatelské značky uvedené v bodě 1) nejpozději 21 dnů před
termínem pro podání nabídek uvedeném v čl. 19. Zadavatel musí odpovědět
všem uchazečům nejpozději 11 dnů před termínem pro podání nabídek.
Všichni uchazeči potvrdí obdržení těchto odpovědí do tří dnů.
19. Termín pro podání nabídek
Nabídky musí být doručeny nejpozději do 5. června 2002, 13, 00 hod. místního
času, na adresu: Město Kopřivnice, Záhumenní 1152, 742 21 Kopřivnice,
doporučeným dopisem s doručenkou, nebo mohou být doručeny osobně proti příjemce
podepsané p. Vladimírem Zákutným, odbor majetkové správy a rozvoje, nebo jeho
zástupcem, Štefánikova 58, 1. posch., 742 21 Kopřivnice, tel.: +420 656/879661,
fax: +420 656/879652.
Nabídky doručené po tomto termínu nebudou posuzovány.
20. Otevírání obálek
Otevírání obálek bude svoláno na den 5. června 2002, 13.00 hod. místního
času, na adrese: Město Kopřivnice, Štefánikova 58, 742 21 Kopřivnice,
zasedací místnost v přízemí budovy.
21. Právní procedura
Phare Program upravený Nařízením EC č. 3906/89 v platném znění.
----------
WORKS PROCUREMENT NOTICE
CZ 0016.03.01 Industrial Zone of Kopřivnice - Vlčovice Phase II
Location - Kopřivnice - Vlčovice, Moravskoslezský region, Czech Republic
1. Publication reference
144130-10/02
2. Procedure
Local open tender (works)
3. Programme
Supplementary Investment Facility Programme for Czech Republic in 2000,
No. CZ 0016
4. Financing
Budget line: B7 - 0310B00
5. Contracting authority
City of Kopřivnice
represented by Mr. Jiří Tichánek, Mayor of the City
Záhumenní 1152
742 21 Kopřivnice
CONTRACT SPECIFICATION
6. Contract description
The project consists of construction of a multi-purpose assembly hall
including administration areas with toilets and washrooms.
Assembly hall, steel freim .................. 48 x 96 m, height of
ceiling 7m.
Two floor administration areas, incl. toilets and washrooms, reinforced
concrete freim ............ 12 x 48 m, height to the attic 8,20 m.
Included in the project documents are also water mains, waste and rain
water drains, medium pressure gas lines, 22 kV cable connection and low
voltage wiring within the industrial zone. Included in the project are
also roads, parking lots and hard surfaces in the zone.
7. Number and titles of Lots
One single Contract.
CONDITIONS OF PARTICIPATION
8. Eligibility and rule of origin
Participation is open on equal terms to all natural and legal persons
[participating either individually or in a grouping (consortium) of
tenderers] of the Member States and the countries and territories of the
regions covered and/or authorised by the Regulation or other specific
instruments applicable to the programme under which the contract is
financed (see also item 21 below). All goods provided for this contract
must originate in these countries.
9. Grounds for exclusion
Tenderers must provide a declaration that they are not in any of the
situations listed in Section 2.3 of the Manual of Instructions for
External Relations contracts (available from the following Internet address:
http://europa.eu.int/comm/europeaid/tender/gestion/index_en.htm.
10. Number of tenders
Tenderers (including firms within the same legal group, other members of
the same consortium and subcontractors) may submit only one tender for
the Works. Tenders for parts of the Works will not be considered.
11. Tender guarantee
Tenderers must provide a tender guarantee of 100 000 EURO when submitting
their tender. This guarantee will be released to unsuccessful tenderers
once the tender procedure has been completed and to the successful
tenderer(s) upon signature of the contract by all parties.
12. Performance guarantee
The successful tenderer will be requested to provide a performance
guarantee of 10 % of the contract value in euro when countersigning the
contract. This must be delivered within 30 days after receipt by the
tenderer of the contract signed by the Contracting Authority. If the
selected tenderer fails to provide such a guarantee within this period,
the contract will be void and a new contract may be drawn up and sent to
the tenderer which has submitted the next lowest, compliant tender.
13. Information meeting and/or site visit
An optional information meeting will be held with Tenderers. It will take
place in Kopřivnice, in the conference room, ground floor of the City of
Kopřivnice, Štefánikova 58, at local time on 18 April 2002 at 1.00 p.m.
Contact: Městský úřad (City of Kopřivnice). Contact person Mr. Vladimír
Zákutný, Department of Property Management and Development, phone:
+420 (0) 656/879 661, fax: +420 (0) 656/879 652.
14. Tender validity
Tenders must remain valid for a period of 90 days after the deadline for
submission of tenders.
15. Maximum delivery period
The time for completion of the Works shall be 12 months after the
signature of the Contract by all parties.
SELECTION AND AWARD CRITERIA
16. Selection criteria
The minimum qualifying criteria for each Tenderer include:
1. He shall be a registered firm or natural person capable of
carrying out the specified Works.
2. In case of a joint-venture at least 1 member must reach the same
requirements as here bellow.
3. The average annual turnover in the past 3 years shall be of at
least EURO 5.4 million.
4. If he is a sole Tenderer (i.e. he may have subcontractors, but he
is not a partner in a Joint Venture/Consortium for the purposes of
the Tender), he shall have the ability to carry out at least 70 % of
the Contract Works by his own means, defined as meaning that he must
have the equipment, materials, human and financial resources
necessary to enable him to carry out this percentage of the Contract.
5. If he is a sole Tenderer, he also must have access to credit and
other financial facilities adequate to assure the required cashflow
for the duration of the Contract. In any case the credit amount
should exceed EURO 1 million or Czech Crowns equivalent,
6. If he is the Leading Partner in a Joint Venture/Consortium he
shall have the ability to carry out at least 50 % of the Contract
Works by his own means, as defined in Sub-Clause 4 above.
7. If he is another partner in a Joint Venture/Consortium, (i.e. not
the Leading Partner), he shall have the ability to carry out at
least 10 % of the Contract Works by his own means, as defined in Sub
Clause 4 above.
8. He shall have an experience with one project of the same
nature/amount/ complexity comparable to the tendered works over the
last 5 years. The Contracting Authority reserves the right to ask
for copies of the respective certificates of final reception signed
by the project managers/Contracting Authority of the concerned project.
9. Contractors´s (C´s) Project Manager, Site manager and Leading foreman
shall have at least 5 years of adequate experience and proven
qualifications relevant to works of a similar nature to this project.
17. Award criteria
Price.
TENDERING
18. How to obtain the tender dossier
The tender dossier is available from address City of Kopřivnice,
Štefánikova 58, 742 21 Kopřivnice, the Czech Republic, contact person Mr.
Vladimír Zákutný, tel.: +420 (0) 656/879 661, mobil +420 0603 585906,
fax: +420 (0) 879 652, upon payment of EURO 460, which excludes courrier
delivery, or equivalent amount in Czech Crowns at the rate issued by the
Czech National Bank on the date of publication of the Tender.
Payment for the Tender dossier should be made by cash at the above
address, or transferred to:
for payments in CZK
BANK NAME AND ADDRESS: ČESKÁ SPOŘITELNA A.S.
NOVÝ JIČÍN REGIONAL BRANCH OFFICE
ŠTEFÁNIKOVA 13
741 11 NOVÝ JIČÍN
BANK ACCOUNT: 1767241349/0800
for payments in EURO
BANK NAME AND ADDRESS: ČESKÁ SPOŘITELNA A.S.
NOVÝ JIČÍN REGIONAL BRANCH OFFICE
ŠTEFÁNIKOVA 13
741 11 NOVÝ JIČÍN
BANK ACCOUNT: 080098-1390246253/0800
The tender dossier is also available for inspection at the premises of
the Contracting Authority (City of Kopřivnice, Mayor of the City,
Záhumenní 1152, 742 21 Kopřivnice).
Tenders must be submitted using the standard tender form included in the
tender dossier, whose format and instructions must be strictly observed.
Tenderers with questions regarding this tender should submit them in
writing to:
postal address: Městský úřad Kopřivnice (City of Kopřivnice), Štefánikova
58, 742 21 Kopřivnice, the Czech Republic, Mr. Vladimír Zákutný
(mentioning the Publication reference shown in item 1) at least 21 days
before the deadline for submission of tenders given in item 19. The
Employer must reply to all tenderers' questions at least 11 days before
the deadline for submission of tenders. All Tenderers should confirm
receipt of these answers within 3 days.
19. Deadline for submission of tenders
Tenders must arrive at the latest on 5 June 2002 at 1.00 pm local time at:
Městský úřad (City of Kopřivnice), Záhumenní 1152, 742 21 Kopřivnice, the
Czech Republic, through certificate mail with signed certificate or can
be delivered personally against certificate signed by Mr. Vladimír
Zákutný, Department of Property Management and Development or his deputy,
Štefánikova 58, 1st floor, 742 21 Kopřivnice.
phone: +420 656/879661, fax: +420 656/879 652
Any tender received after this deadline will not be considered.
20. Tender opening session
Will be held on 5 June, 2002 at 1.00 pm local time at:
Městský úřad (City of Kopřivnice),
Štefánikova 58, 742 21 Kopřivnice, the Czech Republic, conference room on
the ground floor of the building.
21. Legal basis
Phare Program as provided in the EC Council Regulation no. 3906/89 in its
amended version.
144130-10/02