Portál veřejné správy

Zápis 144130-10/02

Obchodní jménoMěsto Kopřivnice
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno06. 03. 2002
Značka OV144130-10/02
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Město Kopřivnice A-7 VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY CZ 0016. 03. 01 Průmyslový park Kopřivnice - Vlčovice - II. etapa Místo: Kopřivnice - Vlčovice, Moravskoslezský kraj, Česká republika 1. Vydavatelská značka 144130-10/02 2. Procedura Veřejná soutěž (dílo) 3. Program Doplňkový Investiční program pro Českou republiku pro rok 2000 - CZ 0016 4. Financování Rozpočtová položka: B7 - 0310B00 5. Objednatel Město Kopřivnice zastoupeno p. Jiřím Tichánkem, starostou města Záhumenní 1152 742 21 Kopřivnice SMLUVNÍ SPECIFIKACE 6. Popis smlouvy Projekt se skládá z výstavby víceúčelové montážní haly včetně administrativně - sociálního zabezpečení. Montážní hala, ocelový skelet................ 48 x 96 m, světlé výšky 7m. Dvoupodlažní administrativně - sociální část, železobetonový skelet............12 x 48 m, výšky po atiku 8,20 m. Součástí projektu jsou rovněž vnitroareálové rozvody vodovodního řadu, splaškových a dešťových vod, rozvod STL plynu, kabelová přípojka 22 kV a slaboproudé rozvody. Dále je v projektu také zahrnuta vnitroareálová komunikace včetně parkovacích a zpevněných ploch. 7. Počet a název položek Jedna smlouva. PODMÍNKY ÚČASTI 8. Požadavky a pravidla původu Účast v soutěži je umožněna za stejných podmínek právnickým a fyzickým osobám (účastnícím se jak samostatně, tak ve sdružení uchazečů /konsorcia/) členských zemí Evropské unie a států a území regionů zahrnutých a/nebo zmocněných Nařízením nebo jiným specifickým dokumentem vztahujícím se k programu, v rámci něhož je projekt financován (viz také čl. 21). Veškeré zboží a služby použité pro tento projekt musí mít původ v těchto zemích. 9. Důvody pro vyloučení Uchazeči musí předložit prohlášení, že se nenachází ani v jedné ze situací uvedených v části 2.3 Manuálu pro Instrukce na smlouvy pro Zahraniční vztahy (je možné jej získat na následující internetové adrese: http://europa.eu.int/comm/europeaid/tender/gestion/index_en.htm. 10. Počet nabídek Uchazeči (včetně firem sdružených v rámci jedné právní skupiny, ostatní členové stejného sdružení a subdodavatelé) mohou předložit pouze jednu nabídku na provedení prací. Nabídky na částečné provedení prací nebudou posuzovány. 11. Záruka za nabídku Uchazeči musí poskytnout při předložení svých nabídek záruku za nabídku ve výši 100 000 EURO. Tato záruka bude uvolněna neúspěšným uchazečům po ukončení výběrového řízení a vítěznému uchazeči (uchazečům) bude uvolněna po podpisu smlouvy o dílo všemi stranami. 12. Záruka za plnění Vítězný uchazeč po podpisu smlouvy předloží záruku za plnění ve výši 10 % smluvní hodnoty v EURO. Tato musí být doručena do 30 dnů od uchazečova obdržení smlouvy o dílo podepsané objednatelem. Pokud vybraný uchazeč tuto záruku nepředloží v uvedené lhůtě, smlouva se stává neplatnou a zakázka muže být udělena uchazeči, který nabídl druhou nejnižší vyhovující nabídku. 13. Informační schůzka a /nebo prohlídka staveniště Dobrovolná informační schůzka bude s účastníky výběrového řízení svolána. Účastníci se setkají v Kopřivnici, v zasedací místnosti Městského úřadu Kopřivnice, přízemí, na Štefánikově ul. č. 58, dne 18. dubna 2002 ve 13.00 hod. Kontakt: Městský úřad, kontaktní osoba: p. Vladimír Zákutný, odbor majetkové správy a rozvoje, tel.: +420 656/879 661, fax: +420 656/879652. 14. Doba platnosti nabídek Nabídky zůstanou v platnosti po dobu 90 dní od termínu pro podání nabídky, uveřejněného ve Výzvě k podání nabídky. 15. Maximální doba výstavby Maximální doba plnění smlouvy je 12 měsíců ode dne podpisu smlouvy o dílo všemi stranami. KRITÉRIA PRO VÝBĚR A UDĚLENÍ ZAKÁZKY 16. Kritéria pro výběr Minimální kvalifikační kritéria pro každého nabízejícího zahrnují: 1. Nabízející bude zaregistrovanou firmou nebo fyzickou osobou, schopnou provést specifikované dílo. 2. V případě společného podniku musí přinejmenším 1 člen splňovat minimálně kvalifikační předpoklady níže uvedené. 3. Průměrné roční obraty v minulých 3 letech budou ekvivalentem přinejmenším 5,4 mil. EURO. 4. Jde-li o jediného nabízejícího (tj. může mít subdodavatele, ale není společníkem ve společném podniku pro účely tohoto nabídkového řízení), ponese přinejmenším 70 % smluvních prací svými vlastními prostředky, což je míněno tak, že musí mít potřebné vybavení, materiály, lidské a finanční zdroje, umožňující aby provedl tuto procentní část smlouvy. 5. Jde-li o jediného nabízejícího, musí také mít přístup k úvěrovým a jiným finančním nástrojům, adekvátním zajištění potřebných finančních toků po dobu trvání smlouvy. V každém případě by úvěrová částka měla přesáhnout ekvivalent 1,0 mil. EURO nebo ekvivalent v českých korunách. 6. Jde-li o vedoucího společníka společného podniku/konsorcia, měl by být schopen provést přinejmenším 50 % smluvních prací svými vlastními prostředky, jak je definováno v klauzuli 4 výše. 7. Jde-li o dalšího společníka společného podniku/konsorcia (tj. není vedoucím společníkem), měl by provést alespoň 10 % smluvních prací svými vlastními prostředky, jak je definováno v klauzuli 4 výše. 8. Bude mít dokončen nejméně 1 projekt shodné povahy a finančního objemu a složitosti srovnatelné s nabízenými pracemi za posledních 5 let. Objednatel si vyhrazuje právo požádat o kopie příslušných osvědčení o závěrečných přejímkách, podepsaných manažery projektů/objednateli dotčených projektů. 9. Hlavní inženýr dodavatele, stavbyvedoucí a předák bude mít přinejmenším 5 let a veškerý další klíčový personál přinejmenším 5 let příslušných zkušeností a doloženou kvalifikaci, odpovídající pracím podobné povahy jako v tomto projektu. 17. Kritéria pro udělení zakázky Cena. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ 18. Zadávací dokumentace Zadávací dokumentaci lze obdržet na adrese: Město Kopřivnice, Štefánikova 58, 742 21 Kopřivnice, Česká republika, kontaktní osoba: p. Vladimír Zákutný, tel.: +420 656/879661, mobil +420 0603 585906, fax: +420 656/879652, po úhradě poplatku ve výši 460,- EURO, který nezahrnuje kurýrní služby, nebo ekvivalentní částky v českých korunách při kurzu vydaném Českou národní bankou v den zveřejnění výzvy k účasti ve veřejné soutěži. Platba za zadávací dokumentaci bude uhrazena v hotovosti na výše uvedené adrese nebo převodem na účet: Pro platby v Kč NÁZEV BANKY A ADRESA: ČESKÁ SPOŘITELNA A.S. NOVÝ JIČÍN OBLASTNÍ POBOČKA ŠTEFÁNIKOVA 13 741 11 NOVÝ JIČÍN ČÍSLO BANKOVNÍHO ÚČTU: 1767241349/0800 Pro platby v EURO: NÁZEV BANKY A ADRESA: ČESKÁ SPOŘITELNA A.S. NOVÝ JIČÍN OBLASTNÍ POBOČKA ŠTEFÁNIKOVA 13 741 11 NOVÝ JIČÍN ČÍSLO BANKOVNÍHO ÚČTU: 080098-1390246253/0800 Zadávací dokumentace je rovněž k nahlédnutí v prostorách kanceláře starosty, Město Kopřivnice, Záhumení 1152, 742 21 Kopřivnice. Nabídky musí být předloženy na standardním formuláři nabídky obsaženém v zadávací dokumentaci, jejíž formát a instrukce musí být striktně dodrženy. Dotazy uchazečů týkající se této soutěže budou písemně předány na adresu: Město Kopřivnice, Štefánikova 58, p. Vladimír Zákutný, 742 21 Kopřivnice (s uvedením vydavatelské značky uvedené v bodě 1) nejpozději 21 dnů před termínem pro podání nabídek uvedeném v čl. 19. Zadavatel musí odpovědět všem uchazečům nejpozději 11 dnů před termínem pro podání nabídek. Všichni uchazeči potvrdí obdržení těchto odpovědí do tří dnů. 19. Termín pro podání nabídek Nabídky musí být doručeny nejpozději do 5. června 2002, 13, 00 hod. místního času, na adresu: Město Kopřivnice, Záhumenní 1152, 742 21 Kopřivnice, doporučeným dopisem s doručenkou, nebo mohou být doručeny osobně proti příjemce podepsané p. Vladimírem Zákutným, odbor majetkové správy a rozvoje, nebo jeho zástupcem, Štefánikova 58, 1. posch., 742 21 Kopřivnice, tel.: +420 656/879661, fax: +420 656/879652. Nabídky doručené po tomto termínu nebudou posuzovány. 20. Otevírání obálek Otevírání obálek bude svoláno na den 5. června 2002, 13.00 hod. místního času, na adrese: Město Kopřivnice, Štefánikova 58, 742 21 Kopřivnice, zasedací místnost v přízemí budovy. 21. Právní procedura Phare Program upravený Nařízením EC č. 3906/89 v platném znění. ---------- WORKS PROCUREMENT NOTICE CZ 0016.03.01 Industrial Zone of Kopřivnice - Vlčovice Phase II Location - Kopřivnice - Vlčovice, Moravskoslezský region, Czech Republic 1. Publication reference 144130-10/02 2. Procedure Local open tender (works) 3. Programme Supplementary Investment Facility Programme for Czech Republic in 2000, No. CZ 0016 4. Financing Budget line: B7 - 0310B00 5. Contracting authority City of Kopřivnice represented by Mr. Jiří Tichánek, Mayor of the City Záhumenní 1152 742 21 Kopřivnice CONTRACT SPECIFICATION 6. Contract description The project consists of construction of a multi-purpose assembly hall including administration areas with toilets and washrooms. Assembly hall, steel freim .................. 48 x 96 m, height of ceiling 7m. Two floor administration areas, incl. toilets and washrooms, reinforced concrete freim ............ 12 x 48 m, height to the attic 8,20 m. Included in the project documents are also water mains, waste and rain water drains, medium pressure gas lines, 22 kV cable connection and low voltage wiring within the industrial zone. Included in the project are also roads, parking lots and hard surfaces in the zone. 7. Number and titles of Lots One single Contract. CONDITIONS OF PARTICIPATION 8. Eligibility and rule of origin Participation is open on equal terms to all natural and legal persons [participating either individually or in a grouping (consortium) of tenderers] of the Member States and the countries and territories of the regions covered and/or authorised by the Regulation or other specific instruments applicable to the programme under which the contract is financed (see also item 21 below). All goods provided for this contract must originate in these countries. 9. Grounds for exclusion Tenderers must provide a declaration that they are not in any of the situations listed in Section 2.3 of the Manual of Instructions for External Relations contracts (available from the following Internet address: http://europa.eu.int/comm/europeaid/tender/gestion/index_en.htm. 10. Number of tenders Tenderers (including firms within the same legal group, other members of the same consortium and subcontractors) may submit only one tender for the Works. Tenders for parts of the Works will not be considered. 11. Tender guarantee Tenderers must provide a tender guarantee of 100 000 EURO when submitting their tender. This guarantee will be released to unsuccessful tenderers once the tender procedure has been completed and to the successful tenderer(s) upon signature of the contract by all parties. 12. Performance guarantee The successful tenderer will be requested to provide a performance guarantee of 10 % of the contract value in euro when countersigning the contract. This must be delivered within 30 days after receipt by the tenderer of the contract signed by the Contracting Authority. If the selected tenderer fails to provide such a guarantee within this period, the contract will be void and a new contract may be drawn up and sent to the tenderer which has submitted the next lowest, compliant tender. 13. Information meeting and/or site visit An optional information meeting will be held with Tenderers. It will take place in Kopřivnice, in the conference room, ground floor of the City of Kopřivnice, Štefánikova 58, at local time on 18 April 2002 at 1.00 p.m. Contact: Městský úřad (City of Kopřivnice). Contact person Mr. Vladimír Zákutný, Department of Property Management and Development, phone: +420 (0) 656/879 661, fax: +420 (0) 656/879 652. 14. Tender validity Tenders must remain valid for a period of 90 days after the deadline for submission of tenders. 15. Maximum delivery period The time for completion of the Works shall be 12 months after the signature of the Contract by all parties. SELECTION AND AWARD CRITERIA 16. Selection criteria The minimum qualifying criteria for each Tenderer include: 1. He shall be a registered firm or natural person capable of carrying out the specified Works. 2. In case of a joint-venture at least 1 member must reach the same requirements as here bellow. 3. The average annual turnover in the past 3 years shall be of at least EURO 5.4 million. 4. If he is a sole Tenderer (i.e. he may have subcontractors, but he is not a partner in a Joint Venture/Consortium for the purposes of the Tender), he shall have the ability to carry out at least 70 % of the Contract Works by his own means, defined as meaning that he must have the equipment, materials, human and financial resources necessary to enable him to carry out this percentage of the Contract. 5. If he is a sole Tenderer, he also must have access to credit and other financial facilities adequate to assure the required cashflow for the duration of the Contract. In any case the credit amount should exceed EURO 1 million or Czech Crowns equivalent, 6. If he is the Leading Partner in a Joint Venture/Consortium he shall have the ability to carry out at least 50 % of the Contract Works by his own means, as defined in Sub-Clause 4 above. 7. If he is another partner in a Joint Venture/Consortium, (i.e. not the Leading Partner), he shall have the ability to carry out at least 10 % of the Contract Works by his own means, as defined in Sub Clause 4 above. 8. He shall have an experience with one project of the same nature/amount/ complexity comparable to the tendered works over the last 5 years. The Contracting Authority reserves the right to ask for copies of the respective certificates of final reception signed by the project managers/Contracting Authority of the concerned project. 9. Contractors´s (C´s) Project Manager, Site manager and Leading foreman shall have at least 5 years of adequate experience and proven qualifications relevant to works of a similar nature to this project. 17. Award criteria Price. TENDERING 18. How to obtain the tender dossier The tender dossier is available from address City of Kopřivnice, Štefánikova 58, 742 21 Kopřivnice, the Czech Republic, contact person Mr. Vladimír Zákutný, tel.: +420 (0) 656/879 661, mobil +420 0603 585906, fax: +420 (0) 879 652, upon payment of EURO 460, which excludes courrier delivery, or equivalent amount in Czech Crowns at the rate issued by the Czech National Bank on the date of publication of the Tender. Payment for the Tender dossier should be made by cash at the above address, or transferred to: for payments in CZK BANK NAME AND ADDRESS: ČESKÁ SPOŘITELNA A.S. NOVÝ JIČÍN REGIONAL BRANCH OFFICE ŠTEFÁNIKOVA 13 741 11 NOVÝ JIČÍN BANK ACCOUNT: 1767241349/0800 for payments in EURO BANK NAME AND ADDRESS: ČESKÁ SPOŘITELNA A.S. NOVÝ JIČÍN REGIONAL BRANCH OFFICE ŠTEFÁNIKOVA 13 741 11 NOVÝ JIČÍN BANK ACCOUNT: 080098-1390246253/0800 The tender dossier is also available for inspection at the premises of the Contracting Authority (City of Kopřivnice, Mayor of the City, Záhumenní 1152, 742 21 Kopřivnice). Tenders must be submitted using the standard tender form included in the tender dossier, whose format and instructions must be strictly observed. Tenderers with questions regarding this tender should submit them in writing to: postal address: Městský úřad Kopřivnice (City of Kopřivnice), Štefánikova 58, 742 21 Kopřivnice, the Czech Republic, Mr. Vladimír Zákutný (mentioning the Publication reference shown in item 1) at least 21 days before the deadline for submission of tenders given in item 19. The Employer must reply to all tenderers' questions at least 11 days before the deadline for submission of tenders. All Tenderers should confirm receipt of these answers within 3 days. 19. Deadline for submission of tenders Tenders must arrive at the latest on 5 June 2002 at 1.00 pm local time at: Městský úřad (City of Kopřivnice), Záhumenní 1152, 742 21 Kopřivnice, the Czech Republic, through certificate mail with signed certificate or can be delivered personally against certificate signed by Mr. Vladimír Zákutný, Department of Property Management and Development or his deputy, Štefánikova 58, 1st floor, 742 21 Kopřivnice. phone: +420 656/879661, fax: +420 656/879 652 Any tender received after this deadline will not be considered. 20. Tender opening session Will be held on 5 June, 2002 at 1.00 pm local time at: Městský úřad (City of Kopřivnice), Štefánikova 58, 742 21 Kopřivnice, the Czech Republic, conference room on the ground floor of the building. 21. Legal basis Phare Program as provided in the EC Council Regulation no. 3906/89 in its amended version. 144130-10/02