VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Severočeská energetika, a.s.
D-4
Severočeská energetika, a.s.
Sídlo: Teplická 874/8, 405 49 Děčín IV
IČO: 49903179
telefon 0412/571111, fax 0412/530023
vyhlašuje podle zákona 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších předpisů
(dále jen «zákon»)
obchodní veřejnou soutěž
na realizaci automatizace VE Střekov
Podmínky soutěže
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem zakázky je kompletní realizace díla spočívající v
automatizaci stávající vodní elektrárny, generální opravy třech
turbosoustrojí a vybudování systému řízení a chránění pro Vodní
elektrárnu Střekov - Ústí nad Labem. Součástí zakázky je kvalitní
provedení všech prací a dodávek podle zadávací dokumentace -
prováděcího projektu, včetně kompletní instalace a oživení systému
řízení s realizací všech nezbytných souvisejících činností, v
souladu s platnými předpisy a maximálně za cenu nabídnutou v nabídce
uchazeče. Uchazeč v rámci své dodávky zajistí rovněž případnou
likvidaci demontovaných materiálů, včetně poplatku za uložení odpadu
a dopravy s tím spojené.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky
Předpokládané zahájení plnění:7. 2002
Dokončení plnění:8. 2005
Minimální postup plnění:každých 12 měsíců jedno turbosoustrojí
Místo plnění: Severočeská energetika, a.s., VE Střekov, Pražská 120
400 01 Ústí nad Labem, okres Ústí nad Labem
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
V nabídce uchazeč prokáže kvalifikační předpoklady v rozsahu § 2b
zákona, způsobem podle § 2c zákona. Dokladem o oprávnění k podnikání
je živnostenský list nebo koncesní listina nebo jejich úředně
ověřená kopie.
Kvalifikační předpoklad stanovený v § 2b odst. 1) písm. g) zákona
požaduje zadavatel doložit v nabídce čestným prohlášením.
Předloží-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání
kvalifikačních požadavků v plném rozsahu § 2b zákona od všech osob
předkládajících společně nabídku způsobem podle § 2c zákona a česným
prohlášením k § 2b odst. 1 písm. g) zákona
4. Způsob hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny dle ekonomické vhodnosti podle těchto kritérií:
a) reference uchazeče a jeho významných subdodavatelů, zkušenosti
s realizací obdobných zakázek, odborná a technická způsobilost
uchazeče
b) celková nabídková cena zakázky s přihlédnutím k navýšení ceny při
výměně lopatek oběžných kol
c) realizační termíny, harmonogram postupu a celková úplnost nabízených
prací a dodávek
d) záruka za jakost a záruční podmínky, délka záruky nad požadovaný rozsah
e) obchodní bonita uchazeče, výše základního jmění, rozsah a výše
záruk za škody třetím osobám
5. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny a na
platební podmínky:
Celková nabídková cena v rozsahu zadávací dokumentace v Kč bez DPH a
s DPH, včetně všech nákladů spojených s touto zakázkou, bude cenou
nejvýše přípustnou, platnou po celou dobu realizace veřejné zakázky.
a) Nabídková cena musí být dále členěna na následující provozní soubory:
PS 1 - 01 Řídicí systém a měření (ŘSM)
PS 2 - 02 Strojně technologická zařízení
PS 3 - 03 Buzení
PS 4 - 04 Strojový rozváděč vlastní spotřeby
PS 5 - 05 Ochrany
PS 6 - 06 EZS, EPS, Kamerový systém
PS 7 - 07 Kabely
b) Jako součást nabídky musí být samostatně oceněno navýšení ceny při
výměně všech lopatek oběžného kola u všech třech turbosoustrojí s
odečtením ceny za neprováděnou opravu lopatek (opce).
c) Překročení výše nabídkové ceny je možné pouze v případě
dodatečných požadavků zadavatele na práce nebo dodávky, neobsažené v
zadávací dokumentaci.
d) Součástí nabídky bude harmonogram prací a dodávek. Součástí
nabídkové ceny musí být dále i návrh platebního kalendáře.
e) Zadavatel upozorňuje, že nebude poskytovat na tuto zakázku žádné
zálohy, souhlasí však s dílčí (maximálně měsíční) fakturací dle
rozsahu provedených prací, nejvýše však do 80 % celkové ceny veřejné
zakázky. Zbývajících 20 % ceny díla uhradí zadavatel po úspěšném
předání a převzetí předmětu této veřejné zakázky. Splatnost faktur
bude minimálně 30 dní.
6. Soutěžní lhůta:
Lhůta začíná běžet dnem zveřejnění soutěže a končí dne 30. 4. 2002
v 11.00 hodin.
Téhož dne v 11.00 hodin proběhne otevírání obálek s nabídkami v
zasedací místnosti managementu v přízemí hlavní budovy ředitelství
společnosti Teplická 874/8, Děčín IV. Otevírání se mohou zúčastnit
uchazeči, jejichž nabídky byly zadavateli doručeny ve výše stanovené
lhůtě. Při otevírání obálek bude sděleno jméno a sídlo uchazeče
včetně nabídkové ceny a ceny opce za výměnu lopatek oběžného kola.
Další údaje sděleny nebudou.
Uchazeč podá svou nabídku pouze písemným způsobem v českém jazyce,
osobně nebo poštou v uzavřené obálce označené:
Nabídku uchazeči zašlou nebo doručí na adresu:
Severočeská energetika, a.s.
«Neotvírat - OBCHODNÍ Ing. Vladimír Jirkal
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ manažer procesu Logistika
Automatizace VE Střekov» Teplická 874/8
405 49 Děčín IV
Obálky musí být opatřeny na jejím uzavření razítkem, případně
podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárním
zástupcem, je-li právnickou osobou.
7. Zadávací lhůta (lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni):
Tato lhůta činí 40 kalendářních dnů, tato zakázka bude zadána
nejpozději do 10. 6. 2002.
Zadávací lhůta začíná běžet dnem následujícím po skončení lhůty pro
podání nabídek.
Uchazečům, jejichž nabídka se umístila na prvním až třetím místě, se
lhůta, po kterou jsou svojí nabídkou vázáni, prodlužuje do uzavření
smlouvy, nejvíce však do 8. 7. 2002.
8. Poskytnutí jistoty:
Zadavatel vyžaduje, aby uchazeči k zajištění splnění svých
povinností vyplývajících z účasti v obchodní veřejné soutěži
poskytli jistotu.Výše jistoty v absolutní částce je 1 500 000,- Kč
při podání nabídky.
a) V případě poskytnutí jistoty formou bankovní záruky je uchazeč
povinen ji předložit v písemné formě (originál) nejpozději do konce
soutěžní lhůty (30. 4. 2002). Z dokladu musí vyplývat, že délka
trvání této záruky je až do doby uzavření smlouvy s vybraným
uchazečem (do 8. 7. 2002).
b) Poskytne-li uchazeč jistotu formou složení peněžní částky na účet
zadavatele, musí být tato částka připsána na účet zadavatele,
nejpozději v den předcházející otvírání obálek (tj. 29. 4. 2002).
Peněžitou částku v české měně složí na účet zadavatele číslo
100431/0100, variabilní symbol 9030201545, vedený u Komerční banky,
pobočka Děčín. Do specifického symbolu uvede uchazeč své IČO (IČ).
c) Uchazeč uvede ve své nabídce číslo účtu, na který má být uvolněna
jistota, poskytnuta formou složením peněžní částky na účet zadavatele.
9. Zadávací dokumentace
Zadávací dokumentaci v rozsahu prováděcí projektové dokumentace lze
vyzvednout na adrese Severočeská energetika a.s., Teplická 874/8,
405 49 Děčín, u paní Ivany Valentové - PT Logistika. Za zadávací
dokumentaci uhradí uchazeč 15 000 Kč. Přihlášku do soutěže musí
uchazeč zaslat poštou na adresu (Severočeská energetika, a.s., PT
Logistika, paní Valentová, Teplická 874/8, 405 49 Děčín IV), faxem
na číslo 0412/530023, nebo e:mail Valentov@sce.cz. Na přihlášce bude
uveden obchodní název uchazeče, IČO a DIČ a odpovědná osoba,
telefonické a faxové spojení. Pokud zadavatel obdrží závaznou
písemnou přihlášku od uchazeče nejpozději do 15. 3. 2002, bude mu na
základě předloženého dokladu o zaplacení výše uvedené částky
poskytnuta zadávací dokumentace. Zadávací dokumentaci obdrží uchazeč
(nutný osobní odběr) od 19. 3. do 29. 3. 2002 po předchozí
telefonické domluvě s paní I. Valentovou, tel. 0412/572501. Zadávací
dokumentaci lze vyzvednout nejpozději do 29. 3. 2002 do 14 hodin, na
další případné požadavky nebude brán zřetel.
a) V případě zaplacení této částky formou složení peněžní částky na
účet zadavatele musí být tato částka připsána na účet zadavatele
nejpozději v den předcházející převzetí zadávací dokumentace.
Peněžitou částku v české měně složí na účet zadavatele číslo
100431/0100, variabilní symbol 1545, vedený u Komerční banky,
pobočka Děčín. Do specifického symbolu uvede uchazeč své IČO (IČ).
b) V případě zaplacení této částky rovnou v pokladně zadavatele (PO - PÁ
od 9.00 do 11.00 a od 12.00 do 13.00) u paní Bažantové, uchazeč
obdrží pokladní doklad, na jehož základě a předložení u paní
Valentové obdrží zadávací dokumentaci.
10. Další podmínky:
a) Soutěž je omezena na tuzemské osoby.
b) Soutěž je omezena pro uchazeče, kteří budou realizovat vlastními
pracovníky podstatnou část veřejné zakázky v oblasti strojní nebo
elektro.
c) Zadavatel požaduje v nabídce potvrdit minimální délku záruční doby
36 měsíců ode dne předání a převzetí veřejné zakázky.
d) Uchazeč předloží v nabídce návrh smlouvy o dílo.
e) Uchazeč uvede čestným prohlášením, podepsaným statutárním
zástupcem, v nabídce následující:
- obchodní obrat uchazeče za poslední 3 roky
- rozsah a výši pojištění společnosti na odpovědnost vůči třetím osobám
- významné zakázky stejného nebo obdobného charakteru, realizované
uchazečem nebo jeho významným subdodavatelem za posledních pět let
f) Uchazeč předloží auditorem ověřenou Výroční zprávu za rok 2001
(pokud v době podání nebude ještě k dispozici, tak za rok 2000).
g) Nabídka bude zpracována v českém jazyce v písemné podobě a bude
podepsána statutárním zástupcem uchazeče dle výpisu z obchodního
rejstříku. Nabídka bude ve dvou vyhotoveních, z nichž jedno bude
označeno ORIGINÁL a bude obsahovat všechny doklady v originále a
druhé bude označeno KOPIE a doklady v něm budou ve fotokopii.
Předmětem posouzení bude výhradně originál. Obě vyhotovení budou
v samostatných uzavřených obálkách, které budou uloženy v další
uzavřené obálce, která musí být označena a opatřena dle § 9 zákona
199/1994 Sb.
11. Povinný obsah nabídky
a) Prokázání splnění kvalifikačních předpokladů.
b) Prokázání dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky.
c) Doklad o poskytnutí jistoty.
d) Termín zahájení díla.
e) Termín uvedení díla do provozu.
f) Nejvýše přípustná cena v Kč bez DPH a s DPH za celý předmět
veřejné zakázky.
g) Nejvýše přípustná cena v Kč bez DPH za jednotlivé provozní
soubory PS 1 až PS 7
h) Navýšení nejvýše přípustné celkové ceny v Kč bez DPH a s DPH za
výměnu lopatek oběžného kola na třech turbosoustrojích.
i) Údaje o garantovaném navýšení výkonu turbíny s novými lopatkami
oběžných kol při všech režimech průtoku.
j) Požadavky na financování díla v souladu s bodem 5e) s udáním
konkrétních částek a termínů úhrady.
k) Seznam případných významných subdodavatelů, kteří se budou na zakázce
podílet objemem vyšším jak 10 % nabídkové ceny.
12. Prohlídka místa zakázky:
Prohlídka místa zakázky pro přihlášené uchazeče je stanovená
zadavatelem na 5. 4. 2002 a 12. 4. 2002 vždy v 10 hodin se setkáním
v zasedací místnosti v budově společných provozů VE Střekov, Pražská
120, 400 01 Ústí nad Labem. Prohlídky se mohou zúčastnit zástupci
přihlášených uchazečů, a to za jednoho uchazeče max. dvě osoby.
Konkrétní termín bude dohodnut s panem Jindřichem Krejčím na
telefonním čísle 047/2704263.
13. Práva zadavatele:
Zadavatel si vyhrazuje právo:
- soutěž zrušit bez udání důvodu
- doplnit nebo změnit podmínky soutěže, a to i v průběhu soutěže
- odmítnout všechny podané nabídky
- nevracet podané nabídky
- nehradit náklady uchazeči spojenými se zpracováním nabídky
- jednat o obsahu smlouvy o dílo před jejím uzavřením
Nabídky, které nebudou zpracovány v souladu se zákonem o zadávání veřejných
zakázek č. 199/1994 Sb., v platném znění, budou z dalšího řízení vyloučeny.
Ing. Vladimír Jirkal
manažer procesu Logistika
143703-09/02