Portál veřejné správy

Zápis 143145-08/02

Obchodní jménoStatutární město Ostrava
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno20. 02. 2002
Značka OV143145-08/02
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Statutární město Ostrava OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ NA DODÁVKU PRACÍ CZ 0010.03.04 - Investice v NUTS II regionu severní Morava/Ostrava VĚDECKO-TECHNOLOGICKÝ PARK (VÍCEÚČELOVÁ BUDOVA) Umístění - Ostrava, Moravskoslezský region, ČR 1. Referenční číslo 143145-08/02 2. Procedura Místní veřejné výběrové řízení (dílo) 3. Program Národní program Phare 2000 č. CZ 0010 4. Financování Rozpočet: B7-0310B00 5. Zadavatel Statutární město Ostrava reprezentované panem Čestmírem Vlčkem, primátorem města Prokešovo nám. 8 729 30 Ostrava SPECIFIKACE SMLOUVY 6. Popis díla Cílem projektu je vybudovat víceúčelovou budovu, která bude centrálním objektem Vědecko-technologického parku Ostrava. Nepodsklepená budova je rozdělena na 4 dilatace - dvě jednoposchoďové z monolitického armovaného betonu a dvě tříposchoďové konstrukce montované z univerzálních RC rámů se sendvičovým opláštěním. Celková kubatura budovy je zhruba 32 500 m3. Budova bude zahrnovat řídící a informační středisko, vývojové dílny a kancelářské místnosti určené zejména pro malé a začínající podniky a další prostory včetně konferenční haly s přilehlými místnostmi, restaurace a technického zázemí. 7. Počet a názvy dílčích částí smlouvy Jedna smlouva. PODMÍNKY ÚČASTI VE VÝBĚROVÉM ŘÍZENÍ 8. Přípustnost a pravidla o původu Zúčastnit se mohou za rovných podmínek všechny fyzické či právnické osoby [účastnící se buď jako jednotlivci, nebo ve sdružení (konsorciu) uchazečů] z členských států a ze států a území regionů, kterých se program týká anebo které jsou oprávněny nařízením nebo jiným specifickým instrumentem uplatnitelným na program, v jehož rámci je smlouva financována (viz též bod 21 níže). Veškeré zboží zajišťované pro tuto smlouvu musí pocházet z těchto zemí. 9. Podmínky pro vyloučení ze soutěže Uchazeči musí poskytnout prohlášení, že se nenacházejí v postaveních uvedených v § 2.3 Příručky s pokyny pro smlouvy k externím vztahům (která je k dispozici na následující internetové adrese): http://europa.eu.int/comm/europeaid/home_en.htm 10. Počet nabídek Uchazeči (včetně firem z téže právnické skupiny, jiných členů téhož konsorcia a subdodavatelů) mohou podat pro danou smlouvu pouze jednu nabídku. Nabídky na části stavby nebudou brány v úvahu. Uchazeči smějí podávat nabídku na alternativní řešení vedle své nabídky na práce požadované v zadávací dokumentaci. 11. Poskytnutí jistoty Uchazeč musí poskytnout jistotu ve výši 80.000 EUR při podání nabídky. Jistota bude uvolněna neúspěšným uchazečům, jakmile bude soutěž ukončena a úspěšnému uchazeči (úspěšným uchazečům) na základě podpisu smlouvy všemi stranami. 12. Záruka plnění Úspěšný uchazeč bude požádán o poskytnutí záruky plnění ve výši 10 % hodnoty smlouvy v EUR při podpisu smlouvy. Tato záruka musí být splacena do 30 dnů po podpisu smlouvy všemi stranami. Pokud vybraný dodavatel nesplní tuto povinnost ve stanovené lhůtě, smlouva se stává neplatnou a může být připravena nová smlouva a zaslána uchazeči, který poskytl další nejnižší vyhovující nabídku. 13. Informační schůzka anebo prohlídka stavěniště Návštěva staveniště bude připravena zadavatelem. Uskuteční se ve Vědecko-technologickém parku Ostrava, a.s., 17. listopadu 2172/15, 708 00 Ostrava-Poruba, 1. patro budovy služeb kolejí VŠB v 11 hodin místního času dne 12. března 2002. Kontakt: ARR Ostrava, Na Jízdárně 7, 702 00 Ostrava. Kontaktní osoba Vladimír Gelnar, tel.: +420 (69) 5691 230, fax: +420 (69) 5691 204. 14. Platnost nabídky Nabídka musí být platná po dobu 90 dnů od konečného termínu podávání nabídek. 15. Maximální doba výstavby Doba výstavby je 15 měsíců od podepsání smlouvy všemi zúčastněnými stranami. KRITÉRIA HODNOCENÍ NABÍDEK 16. Kritéria pro výběr Minimální kvalifikační kritéria pro každou nabídku zahrnují: 1. Uchazečem musí být registrovaná firma nebo fyzická osoba schopná realizovat specifikované dílo. 2. V případě společného podniku nejméně 1 člen musí splnit požadavky specifikované níže. 3. Průměrný roční obrat v posledních 3 letech musí být 8 mil. EUR. 4. Je-li uchazeč samostatný (tj. může mít subdodavatele, ale ne jako partnery ve společném podniku/konsorciu pro účely výběrového řízení) musí být schopen realizovat nejméně 50 % prací vlastními prostředky, tj. musí mít vybavení, materiál, lidské a finanční zdroje nutné pro realizaci příslušného podílu díla. 5. Samostatný uchazeč musí mít dostup k úvěru nebo jiným finančním zdrojům adekvátně zajišťujícím požadované cash-flow pro období smlouvy. V každém případě objem zdrojů musí být vyšší než 1 mil. EUR nebo ekvivalentu v Kč. 6. Vedoucí partner společného podniku /konsorcia musí mít schopnost realizovat vlastními prostředky nejméně 50 % podílu prací definovaných v odstavci 4. 7. Je-li přidruženým partnerem společného podniku/konsorcia (tj. není jeho vedoucím partnerem) musí mít schopnost realizovat nejméně 10 % díla vlastními prostředky, jak je definováno v odstavci 4. 8. Musí mít realizovány nejméně dvě stavby obdobného charakteru/objemu náročnosti poptávaného díla v posledních 5 letech. Zadavatel si rezervuje právo požadovat kopie příslušných protokolů o přejímce (těchto referenčních staveb) inženýrem stavby/zadavatelem příslušných staveb. 9. Všechen klíčový personál (uchazeče/ů) vedoucí projektu, stavbyvedoucí musí mít nejméně 7 let a předák 5 let odpovídající praxe a doloženou kvalifikaci relevantní ke stavbám obdobného charakteru, jako je tato. 17. Kritéria zadání zakázky Cena. NABÍDKOVÉ ŘÍZENÍ 18. Jak získat zadávací dokumentaci Zadávací dokumentace je k dispozici v druhém patře, místnost 225a budovy radnice Magistrátu města Ostravy, Prokešovo nám. 8, 729 30 Ostrava, ČR, v pondělky, středy a čtvrtky od 8 do 11.30 a od 13 do 15 hodin, kontaktní osoba Ivana Růžičková, tel.: +420 (69) 628 3256, fax: +420 (69) 628 2010, e-mail: iruzickova@mmo.cz, na základě zaplacení 500 EUR - nezahrnuje zaslání kurýrní službou, nebo ekvivalentu v Kč vypočteného podle kurzu ČNB ke dni vyhlášení výběrového řízení. Platba za zadávací dokumentaci bude zaplacena hotově na shora uvedené adrese nebo zaslána na účty: Pro platby v Kč Česká spořitelna, a.s., Oblastní pobočka Ostrava, nám. Dr. E. Beneše 6, 702 00 Ostrava, č. účtu: 19-1649297309/0800, variab. symbol 2112120999 Pro platby v EUR Union banka, a.s., 30. dubna 35, 702 00 Ostrava, Czech Republic č. účtu: 3511100007/3400, variab. symbol 2112120999 Nabídky musí být podány s použitím standardního formuláře nabídky, který je přiložen k zadávací dokumentaci, jehož formát a pokyny k jeho vyplnění musí být přísně dodrženy. Otázky nabízejících musí být podány písemně na Statutární město Ostrava, poštovní adresa Magistrát města Ostravy, odbor legislativní a právní, oddělení veřejných zakázek, paní Ivana Růžičková, Prokešovo nám. 8, 729 30 Ostrava, ČR, nejpozději 21 dnů před konečným termínem pro podávání nabídek uvedeném v odstavci 19. Zadavatel musí odpovědět na otázky všech nabízejících nejpozději 11 dnů před konečným termínem pro podávání nabídek. Všichni nabízející musí potvrdit obdržení odpovědí do tří dnů. 19. Konečný termín pro podávání nabídek Nabídky musí být doručeny nejpozději dne 25. dubna 2002 ve 13.00 hodin místního času Statutárnímu městu Ostrava, 2. patro, místnost 225a, radnice Magistrátu města Ostravy, adresa: Magistrát města Ostravy, odbor legislativní a právní, oddělení veřejných zakázek, Prokešovo nám. 8, 729 30 Ostrava, ČR, tel: +420 (69) 628 3256, fax: +420 (69) 628 2010 v pondělky, středy a čtvrtky od 8 do 11.30 a 13 do 15 hodin. Jakákoliv nabídka obdržená po tomto termínu nebude brána v úvahu. 20. Otevírání obálek Bude se konat dne 25. dubna 2002 ve 13.00 hodin místního času na adrese: Magistrát města Ostravy Odbor legislativní a právní Prokešovo nám. 8 729 30 Ostrava Česká republika 21. Právní základ Program Phare, jak je poskytnut dle nařízení Rady EU č. 3906/89, v jeho aktuálním znění. ---------------- WORKS PROCUREMENT NOTICE CZ 0010.03.04 - INVESTMENT IN NUTS II. NORTH MORAVIA/OSTRAVA SCIENCE-TECHNOLOGY PARK (MULTI-TENANT BUILDING) Location - Ostrava, Moravian Silesian Region, Czech Republic 1. Publication reference 143145-08/02 2. Procedure Local open tender (Works) 3. Programme Phare 2000 National Programme No. CZ 0010 4. Financing Budget line: B7-0310B00 5. Contracting Authority Statutory City of Ostrava represented by Mr. Čestmír Vlček, Lord Mayor of the City Prokešovo nám. 8 729 30 Ostrava, Czech Republic CONTRACT SPECIFICATION 6. Contract description The objective of the Project is to construct a Multi - tenant Building which is the central building of the Science-Technology Park in Ostrava. The basementless building is divided into four dilatation units - two single-storeyed units from monolithic reinforced-concrete and two three floor structures from assembled universal RC frame with a sandwich envelope. The aggregate building cube of the whole construction is in a rough way 32.500.00 m3. The building will comprise management and information centre, development workplaces and office rooms available especially to small and starting business entities and other premises including conference halls with adjacent rooms, restaurant and technical background. 7. Number and titles of Lots One single Contract CONDITIONS OF PARTICIPATION 8. Eligibility and rule of origin Participation is open on equal terms to all natural and legal persons [participating either individually or in a grouping (consortium) of tenderers] of the Member States and the countries and territories of the regions covered and/or authorised by the Regulation or other specific instruments applicable to the programme under which the contract is financed (see also item 21 below). All goods provided for this contract must originate in these countries. 9. Grounds for exclusion Tenderers must provide a declaration that they are not in any of the situations listed in Section 2.3 of the Manual of Instructions for External Relations contracts (available from the following Internet address): http://europa.eu.int/comm/europeaid/tender/gestion/index_en.htm 10. Number of tenders Tenderers (including firms within the same legal group, other members of the same consortia and subcontractors) may submit only one tender for the Works. Tenders for parts of the Works will not be considered. Tenderers may provide a tender for a variant solution in addition to their tender for the supplies required in the tender dossier. 11. Tender guarantee Tenderers must provide a tender guarantee of 80.000 EUR when submitting their tender. This guarantee will be released to unsuccessful tenderers once the tender procedure has been completed and to the successful tenderer(s) upon signature of the contract by all parties. 12. Performance guarantee The successful tenderer will be requested to provide a performance guarantee of 10% of the contract value in EUR when countersigning the contract. This must be delivered within 30 days after the signature of the Contract by all parties. If the selected tenderer fails to provide such a guarantee within this period, the contract will be void and a new contract may be drawn up and sent to the tenderer which has submitted the next lowest, compliant tender. 13. Information meeting and/or site visit A site visit will be held by the Contracting Autority. It will take place in Ostrava, in the Vědecko-technologický park Ostrava, a.s., 17. listopadu St., No. 2172/15, 708 00 Ostrava-Poruba, 1st floor of the VŠB-Technical University Ostrava campus, House of services at 11.00 a.m. local time on March 12, 2002. Contact: Regional Development Agency Ostrava, Na Jízdárně 7, 702 00 Ostrava. Contact person:Vladimír Gelnar, phone: +420 (69) 5691 230, fax: +420 (69) 5691 204. 14. Tender validity Tenders must remain valid for a period of 90 days after the deadline for submission of tenders. 15. Maximum delivery period The time for completion of the Works shall be 15 months after the signature of the Contract by all parties. SELECTION AND AWARD CRITERIA 16. Selection criteria The minimum qualifying criteria for each Tenderer include: 1. He shall be a registered firm or natural person capable of carrying out the specified Works. 2. In case of a joint-venture all members together must reach the same requirements as here bellow. 3. It will be registered and certified with ISO 9002 Quality Management System. In case of joint-venture at least the leading partner meets the requirements. 4. The average annual turnover in the past 3 years shall be of at least EUR 8 million. 5. If he is a sole Tenderer (i.e. he may have subcontractors, but he is not a partner in a Joint Venture/Consortium for the purposes of the Tender) he shall have the ability to carry out at least 50 % of the Contract Works by his own means, defined as meaning that he must have the equipment, materials, human and financial resources necessary to enable him to carry out this percentage of the Contract 6. If he is a sole Tenderer he also must have access to credit and other financial facilities adequate to assure the required cashflow for the duration of the Contract. In any case the credit amount should exceed EUR 1 million or Czech Crowns equivalent 7. If he is the Leading Partner in a Joint Venture/Consortium he shall have the ability to carry out at least 50 % of the Contract Works by his own means, as defined in Sub-Clause 4 above. 8. If he is another partner in a Joint Venture/Consortium (i.e. not the Leading Partner) he shall have the ability to carry out at least 10 % of the Contract Works by his own means, as defined in Sub Clause 4 above. 9. He shall have completed at lest 2 projects of the same nature/amount/ complexity comparable to the tendered works over the last 5 years. The Contracting Authority reserves the right to ask for copies of the respective certificates of final reception signed by the project managers/Contracting Authority of the concerned project. 10. All his key personnel (Contractors´s (C´s) Project Manager, Site manager) shall have at least 7 years and Leading Foreman 5 years of adequate experience and proven qualifications relevant to works of a similar nature to this project. 17. Award criteria Price TENDERING 18. How to obtain the tender dossier The tender dossier is available at the 2nd floor, room No. 225a of the Town hall of the Magistrát města Ostravy, Prokešovo nám. 8, 792 30 Ostrava, the Czech Republic, on Mondays, Wednesdays and Thursdays at 8 to 11.30 a.m. and 1 to 3 p.m., contact person Ivana Růžičková, tel.: +420 (69) 6283256, fax: +420 (69) 6282010, e-mail: iruzickova@mmo.cz upon payment of EUR 500, which excludes courrier delivery, or equivalent amount in Czech Crowns at the rate issued by the Czech National Bank on the date of publication of the Tender. It is also available for inspection at the premises of the Contracting Authority. Payment for the Tender dossier should be made by cash in CZK at the above address, or transferred in CZK or EUR to: for payments in CZK BANK NAME AND ADDRESS: Česká spořitelna, a.s., Oblastní pobočka Ostrava, nám. Dr. E. Beneše 6, 702 00 Ostrava, Czech Republic BANK ACCOUNT: 19-1649297309/0800, variable symbol 2112120999 for payments in EUR BANK NAME AND ADDRESS: Union Banka, a.s., 30. dubna St. No. 35, 702 00 Ostrava, Czech republic BANK ACCOUNT: 3511100007/3400, variable symbol 2112120999 Tenders must be submitted using the standard tender form included in the tender dossier, whose format and instructions must be strictly observed. Tenderers with questions regarding this tender should submit them in writing to Statutory City of Ostrava, postal address: Magistrát města Ostravy, Odbor legislativní a právní, oddělení veřejných zakázek, Mrs. Ivana Růžičková, Prokešovo nám. 8, 729 30 Ostrava, the Czech Republic, at least 21 days before the deadline for submission of tenders given in item 19. The Employer must reply to all tenderers' questions at least 11 days before the deadline for submission of tenders. All Tenderers should confirm receipt of these answers within 3 days. 19. Deadline for submission of tenders Tenders must arrive at the latest on April 25, 2002 at 1.00 p m local time at Statutory City of Ostrava, 2nd floor, room No. 225a of the Town hall of the Magistrát města Ostravy, address: Magistrát města Ostravy (Municipal Office Ostrava), odbor legislativní a právní, oddělení veřejných zakázek, Prokešovo nám. 8, 729 30 Ostrava, the Czech Republic, phone: +420 (69) 628 3256, fax: +420 (69) 628 2010, on Mondays, Wednesdays and Thursdays at 8 to 11.30 a.m. and 1 to 3 p. m. Any tender received after this deadline will not be considered. 20. Tender opening session Will be held on April 25, 2002 at 1.00 p. m. local time at: Magistrát města Ostravy Odbor legislativní a právní Prokešovo nám. 8 729 30 Ostrava the Czech Republic 21. Legal basis Phare Program as provided in the EC Council Regulation no. 3906/89 in its amended version. 143145-08/02