VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Městská část Praha 3
A-1
Městská část Praha 3
zastoupená společností
Inženýring dopravních staveb, a.s.
Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2
vyhlašuje
v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve
znění pozdějších předpisů
(dále jen zákon)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele díla
«Obnova parku na náměstí Jiřího z Poděbrad»
Podmínky soutěže
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je obnova parku na náměstí Jiřího z
Poděbrad a úprava části přilehlých ulic. Jedná se zejména o
vytvoření zpevněné dlážděné plochy pro pořádání příležitostných
akcí, nástupu ke kostelu Nejsvětějšího srdce Páně, umístění vodních
prvků, úpravu výdechového objektu z metra a rozsáhlé sadové úpravy.
Podrobný rozsah je uveden v zadávací dokumentaci. Předmětem nabídky
není kácení, přesadba a výsadba stromů.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
Předpokládaná doba zahájení plnění je duben 2002
Návrh doby ukončení plnění je předmětem nabídky, nejpozději však 30.
října 2002
Místem plnění veřejné zakázky je Praha 3.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Uchazeč prokáže splnění kvalifikačních předpokladů podle § 2b
způsobem uvedeným v § 2c zákona.
Předpokládá-li uchazeč splnění zakázky s pomocí jiných osob a
zároveň se oprávnění k podnikání uchazeče nevztahuje na celý rozsah
veřejné zakázky, prokazují splnění kvalifikačního předpokladu podle
§ 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby (podzhotovitelé).
Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel
prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob; výjimkou
je kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona
(oprávnění k podnikání), které prokazuje každá z těchto osob v
rozsahu svého podílu na plnění zakázky.
Kvalifikační předpoklad uvedený v ustanovení § 2b odst. 1 písmeno g)
zákona prokáže uchazeč čestným prohlášením.
Podrobný popis způsobu prokazování kvalifikačních předpokladů je
uveden v zadávací dokumentaci.
4. Další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky ve smyslu § 2f
zákona uchazeč prokáže tak, že přiloží:
4.1. personální zajištění uchazeče k plnění zakázky pro navrhovanou
dobu plnění
4.2. přehled o technickém a materiálovém vybavení k plnění této
zakázky, postačující k včasnému a kvalitnímu provedení zakázky,
vyhovujícím mj. platným hygienickým předpisům
4.3. přehled zakázek obdobného charakteru realizovaných v letech 1998
- 2001 ve výši min. 5 mil. Kč a zakázek, kde byla použita nabízená
velkoformátová dlažba
4.4. bankovní informaci o své bonitě, vystavenou financujícím
peněžním ústavem uchazeče
4.5. doklad o pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému v
souvislosti s činností uchazeče na pojistnou částku minimálně ve
výši 2 mil. Kč
4.6. seznam podzhotovitelů včetně profesí a jejich podíl na celkovém
plnění předmětu zakázky (v %)
4.7. údaje o odpovědných zástupcích uchazeče.
Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady
pro splnění veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně, a to v
rozsahu, v němž se bude podílet na splnění veřejné zakázky. Doklady
pro bod 4.3. doloží alespoň jedna osoba. Doklady k bodu 4.5. musí
prokázat vedoucí účastník sdružení. Podrobné požadavky zadavatele na
způsob prokázání dalších předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
4.8. Nabídka bude obsahovat prohlášení uchazeče, že souhlasí s tím,
aby smlouva o dílo uzavřená na tuto zakázku byla zveřejněna, že
skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažuje za obchodní tajemství
ve smyslu § 17 obchodního zákoníku a souhlasí s poskytnutím
informací v rozsahu § 9 zákona č. 106/1999 Sb. Tato podmínka bude
zároveň obsažena jako samostatný článek ve smlouvě o dílo.
5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže,
obsahuje podrobné podmínky soutěže nutné pro zpracování nabídky.
Zájemci oznámí minimálně 24 hodin předem na fax 02/226 40348 den a
přibližnou hodinu vyzvednutí. Zadávací dokumentaci si mohou poté
zájemci vyzvednout v pracovní dny od 8.00 hod. do 14.00 hod. po
celou dobu soutěžní lhůty v sídle společnosti Inženýring dopravních
staveb, a.s., Ing. M. Horský, III. patro, dveře č. 327, tel. 22 64 03 42,
nebo Ing. Tomeček, III. patro, dveře č. 301, tel. 22 64 03 27,
fax 22 64 03 48.
Dokumentace bude vydána proti předložení originálu dokladu o
zaplacení poplatku za reprodukci v hotovosti v pokladně Městské
části Praha 3, 2 patro, Seifertova ulice č. 51, Praha 3, v pracovní
dny mezi 8.00 a 12.00 hodinou. Poplatek činí 8400,- Kč včetně DPH 5 %.
Při vyzvednutí zadávací dokumentace bude dále předloženo
prohlášení statutárního orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o
veřejnou zakázku. Prohlášení bude obsahovat kromě identifikačních
údajů zájemce (obchodní jméno, úplnou adresu, IČO, DIČ, číslo účtu a
banku uchazeče pro vystavení daňového dokladu) a závazek použití
zadávací dokumentace výhradně ke zpracování nabídky. V prohlášení
bude uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí zadávací dokumentace a
jméno kontaktní osoby (vč. telefonu, faxu a e-mailové adresy), na
kterou bude v průběhu soutěže zasílána veškerá korespondence včetně
elektronických příloh pro zpracování nabídky.
V případě, že nabídku hodlá podat uchazeč - sdružení, musí si
zadávací dokumentaci zakoupit alespoň jeden člen sdružení.
6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle
ekonomické vhodnosti nabídek a pomocí více kriterií, která jsou
řazena sestupně podle významu takto:
kritérium:
6.1 způsobilost uchazeče k provedení zakázky dle bodu 4.
6.2 výše nabídkové ceny
6.3 doba plnění
6.4 délky záručních lhůt
6.5 další smluvní podmínky:
- platební podmínky
- smluvní pokuty
- termíny pro odstranění vad v záruční době
Pořadí nabídek bude stanoveno pomocí verbálně numerické stupnice s
váhovým rozlišením.
7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je
zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje a
informace a pokyny ke způsobu zpracování a obsahu nabídky.
8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Požaduje
se vypracovat nabídkovou cenu v Kč vč. DPH za předmět plnění zakázky
celkem a dále v členění dle zadávací dokumentace. Podrobnosti jsou
uvedeny v zadávací dokumentaci.
9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové
ceny: Nabídkovou cenu je možno překročit pouze v případě změn
nařízených zadavatelem. Podrobně jsou podmínky uvedeny v zadávací
dokumentaci.
10. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky bude
prováděna měsíčně. Podrobný způsob úhrady je uveden v zadávací
dokumentaci.
11. Soutěžní lhůta: Soutěžní lhůta začíná dnem vyhlášení soutěže v
Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s
nabídkami. Uchazeči podají nabídky v uzavřené obálce označené
«SOUTĚŽ - Obnova parku na náměstí Jiřího z Poděbrad» - «NEOTEVÍRAT»
a opatřené na uzavření razítky uchazeče poštou doporučeně na adresu
Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 3, 128 01 Praha 2,
nebo osobně na stejnou adresu, III. p., číslo dv. 315, do
sekretariátu technického ředitele v pracovní dny od 8.00 do 14.00
hodin, nejpozději však do otevírání obálek s nabídkami. Zadavatel
doporučuje osobní způsob podání. Při podání poštou se za převzetí
považuje datum a hodina doručení.
12. Otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne
15. 3. 2002 v 10.00 hodin v sídle pověřené organizace (mandatáře
zadavatele) v zasedací místnosti č. 216 ve II. patře.
13. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a
činí 90 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až
třetím místě, se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření
smlouvy s vybraným uchazečem.
14. Identifikační údaje zadavatele:
Městská část Praha 3
Havlíčkovo náměstí 9, 130 00 Praha 3
IČO: 00063517
Bankovní spojení: Česká spořitelna, č. ú.: 2000781379/0800
Mandatář zadavatele - osoba pověřená výkonem zadavatelských činností
ve smyslu § 69 zákona:
Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 360/3, 128 01 Praha 2,
IČO: 60194260
15. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění
povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout
jistotu jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí 1 000
000,- Kč (jeden milion korun českých). Podrobnosti o poskytnutí
jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
16. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
17. Poskytování informací: Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se
neuskuteční. Způsob poskytování informací v průběhu soutěžní lhůty
je uveden v zadávací dokumentaci.
18. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2 písm.
c) zákona na tuzemské osoby.
19. Zadavatel si vyhrazuje právo:
- vyhodnotit pouze nabídky uchazečů, kterým vydal zadávací
dokumentaci
- změnit termíny plnění veřejné zakázky v souladu s uvolněním
finančních prostředků
- soutěž doplnit, prodloužit, zrušit, jakož i odmítnout všechny
předložené nabídky
- před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje uvedené
uchazeči v nabídkách
- před podpisem smlouvy bude zadavatel požadovat s dostatečným
předstihem předložení vzorku velkoformátové dlažby, aby mohl
zajistit souhlasné stanovisko orgánů státní památkové péče s tímto
vzorkem
- jednat o smlouvě a upřesnit její konečné znění
- změnit, upřesnit, doplnit soutěžní podmínky v průběhu soutěžní
lhůty.
142373-06/02