VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; PRAŽSKÁ ENERGETIKA, a.s.
C-1
PRAŽSKÁ ENERGETIKA, a.s.
ve spolupráci s Informační agenturou
vyhlašuje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších zákonů
(dále jen «zákon»)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
«na dodávku terminálů třídy Pocket PC»
A. Vymezení plnění veřejné zakázky
Předmětem plnění je:
1. Dodávka terminálu třídy Pocket PC s barevným displejem, který je
vhodný pro práci v terénu. Minimální požadované technické parametry
jsou uvedeny v ZD.
2. Alternativně lze nabídnout i méně odolný terminál (nevhodný pro
práci v terénu), ale úměrně levnější, který rovněž bude splňovat
požadované technické parametry podle ZD).
3. K nabídce terminálu Pocket PC podle bodu 1 nebo alternativně méně
odolnému terminálu podle bodu 2 lze nabídnout i verzi neodolného
kancelářského terminálu pro vybavení techniků s výhodou synergie
jednotného programového vybavení.
V roce 2002 požadujeme dodávku 50 ks terminálů pro provoz (ve dvou
etapách), v případě úspěšné implementace řešení pak v roce 2004
předpokládáme nákup dalších 50 terminálů pro mobilní čety obchodu.
V případě nabídky dle kap. A bodu 3, bude-li vyhovovat i kancelářský
terminál, je pravděpodobný průběžný nákup cca 100 ks pro technické
pracovníky nepracující v terénu.
Výběr z nabízených alternativ terminálů, požadované počty kusů
nabízených alternativ v jednotlivých letech nebo rozsah doplňkového
vybavení terminálů bude záviset na rozhodnutí a možnostech
zadavatele. Konkrétní požadavky na plnění v dalších letech budou
upřesňovány dle možností a potřeb zadavatele v rámci objednávek ke
smlouvě o plnění veřejné zakázky rámcového charakteru.
Podrobná specifikace zadání veřejné zakázky, požadované min.
parametry a další podmínky pro zpracování nabídky jsou uvedeny v
zadávací dokumentaci (dále jen «ZD»).
Součástí podání nabídky musí být i zapůjčení vzorku nabízeného
terminálu (nebo případně dalších nabízených alternativ terminálů)
podle podmínek v kap. N.
B. Doba a místo plnění veřejné zakázky
První část dodávky (1. etapa viz harmonogram v ZD) musí být
dokončena do poloviny roku 2002. 2. etapa, tj. dodávka 40 ks
terminálů, musí být dokončena nejpozději do konce roku 2002. Termíny
dodávek v dalších letech budou upřesněny podle požadavků a možností
zadavatele.
Místem plnění veřejné zakázky bude sídlo zadavatele.
C. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů
Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona,
způsobem podle § 2c odst. 1 zákona včetně splnění podmínek uvedených
v § 2b odst. 2 a 3 zákona.
Pro posouzení splnění ustanovení § 2b odst. 3 zákona (čestné
prohlášení «odpovědného zástupce» ustanoveného ve smyslu § 11 zákona
č. 455/1991 Sb. /živnostenský zákon/), uchazeč uvede v nabídce
aktuální výpis z živnostenského rejstříku (!!! Výpis z
živnostenského rejstříku nelze nahradit živnostenskými listy nebo
výpisem z obchodního rejstříku !!!).
U nabídek předpokládajících splnění zakázky pomocí jiných osob
(subdodavatelů) platí ustanovení § 2a odst. 5 zákona a v nabídce
musí být uveden dohodnutý charakter a rozsah subdodávek. Předložené
doklady o oprávnění k podnikání od uchazeče nebo subdodavatelů musí
pokrývat celý předmět plnění veřejné zakázky.
V případě podání nabídky složené z více osob prokazují všechny osoby
kvalifikační předpoklady v plném rozsahu jako uchazeč a součástí
nabídky musí být smluvní ujednání (např. smlouva o sdružení, smlouva
o smlouvě budoucí) s vymezením jedné z těchto osob oprávněné
zastupováním v případě podání nabídky, jednání o smlouvě a dále s
vymezením odpovědnosti jednotlivých účastníků na plnění veřejné
zakázky.
Všechny výše požadované kvalifikační doklady musí být předloženy v
českém jazyce (nebo autorizovaný překlad) a v originálním znění nebo
též ve stejnopisu s ověřením jejich pravosti.
D. Způsob hodnocení nabídek
Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek
v souladu s následujícími kritérii hodnocení uvedenými v sestupném
pořadí podle stupně přisouzeného významu:
1. Kvalita nabízeného zařízení, výsledek odzkoušení zapůjčených
terminálů.
2. Nabídkové ceny.
3. Délka záruky a způsob a podmínky pozáruční podpory.
4. Vstřícnost uchazeče průběžně přizpůsobovat dodávku podle
aktuálního technického, technologického a cenového vývoje
poptávaných zařízení v dalších letech.
5. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky.
E. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně
platebních podmínek
Nabídkové ceny v Kč bez DPH a v Kč s DPH musí být jednotně a
přehledně zpracovány podle dalších požadavků uvedených v ZD v
členění na:
- Cenu za jeden kus nabízeného terminálu v rozsahu min. požadovaných
parametrů
- Konstrukci a podmínky množstevních a obdobných slev závazné po
celou dobu plnění (vázané např. na počty odebraných kusů apod.)
- Celková cena za 10 kusů terminálu při dodávce do poloviny roku 2002
(po započítání slev)
- Celková cena za dalších 40 kusů terminálu při dodávce do konce roku
2002 (po započítání slev)
- Celková cena za dalších 50 kusů terminálu do konce roku 2004 (po
započítání slev)
- Konstrukce ceny pozáručního servisu vyjádřená min. v Nh
(normohodiny) za opravu bez materiálu
- Aktuální ceníky standardních komponent, programů a dalšího
doplňkového vybavení
Ostatní závazné podmínky pro zpracování cenové nabídky jsou uvedeny
v ZD.
Vynechání předepsaného členění nabídkových cen nebo nepřehledné a
nejednoznačné zpracování bude důvodem k vyloučení nabídky.
Platební podmínky
- faktura za dodávku může být vystavena až po kompletní dodávce
(odzkoušení a zaškolení obsluhy) a po převzetí dodávky ze strany
zadavatele,
- faktura musí mít lhůtu splatnosti min. 21 dní od dne převzetí
faktury ze strany zadavatele,
- záloha nebude poskytnuta.
F. Soutěžní lhůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami
Soutěžní lhůta končí dne 22. 2. 2002 v 10.00 hod. Otevírání obálek s
nabídkami se uskuteční dne 22. 2. 2002 od 10.00 hod. v zasedací
místnosti č. A 202c ve 2. patře sídla zadavatele (Na Hroudě 1492/4,
Praha 10).
G. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta je stanovena na 90 kalendářních dnů.
H. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze podat nabídky osobně
Nabídky mohou uchazeči podat doporučeně poštou na adresu zadavatele
nebo osobně do podatelny v sídle zadavatele (Na Hroudě 1492/4, Praha
10) v pracovních dnech od 9.00 do 11.00 hod. a od 13.00 do 15.00
hod. do 21. 2. 2002 a dne 22. 2. 2002 pak osobně od 9.00 do 10.00
hod. do místnosti otevírání obálek s nabídkami (viz bod F.).
Nabídka musí být podána v uzavřené obálce, označené adresou
zadavatele a názvem: «SOUTĚŽ - TERMINÁLY POCKET PC - NEOTEVÍRAT» a
opatřené na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče v souladu
s § 9 zákona.
I. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele
Pražská energetika, a.s.
k rukám
Rudolfa Kováče
Na Hroudě 1492/4
100 05 Praha 10, tel. (02) 6705 1416, fax: (02) 6705 8510, mobil:
0602 362 096
J. Požadavek na poskytnutí jistoty včetně její výše
Zadavatel požaduje poskytnout jistotu ve výši 50.000,- Kč jednou z
forem uvedených v § 24 zákona. Jistotu lze složit na neúročený účet
zadavatele vedený u KB, a.s., č. účtu: 7606-021/0100, variabilním
symbolem je číslo 33 a osmimístné IČ uchazeče, bez mezery - celkem
desetimístné číslo, KS 0308. Peněžní částka odpovídající výši
jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den
předcházející dni otevírání obálek.
Doklad o poskytnutí jistoty musí být v originálním znění a musí být
součástí «originálu» nabídky. «Příkaz k úhradě» nebo «pokladní
složenka» nebude považován za doklad o poskytnutí jistoty na účet
zadavatele. V případě složení jistoty v hotovosti na účet zadavatele
musí být předloženo potvrzení banky o převodu nebo výpis z
bankovního účtu.
V případě jistoty poskytnuté bankovní zárukou se považuje za doklad
písemné prohlášení banky (v originále) v záruční listině platné
minimálně do 30. 8. 2002. Bankovní záruka musí být v písemné formě
předložena zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty. Pokud bude
kterýkoliv doklad o poskytnutí jistoty v jiném než českém jazyce,
přiloží uchazeč autorizovaný překlad.
K. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny
Nabídková cena je cenou konečnou a není ji možné překročit bez
předchozího projednání a schválení ze strany zadavatele. Důvodem pro
zvýšení cen může být zadavatelem požadovaná změna základních
parametrů.
L. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky a požadavek na
jejich prokázání
Uchazeč rozvede nebo doloží v nabídce dále uvedené předpoklady pro
plnění veřejné zakázky:
a) Přehled významných zakázek obdobného rozsahu uskutečněných
uchazečem v posledních pěti letech s uvedením objednavatele, popř.
kupujícího, místa a doby plnění, jména kontaktních osob a jejich
tel., e-mail. spojení.
b) Počet stálých zaměstnanců odborných profesí rozhodných pro plnění
veřejné zakázky (zejména z hlediska záruční a pozáruční podpory).
c) Technické a materiální vybavení k plnění veřejné zakázky
(zastoupení v ČR).
d) Kopie dokladů kompatibility a certifikáty podle podmínek uvedených
v kap. VII. ZD.)
Pravdivost uvedených dalších předpokladů musí být prokázána
prohlášením (v originále) statutárního zástupce uchazeče (podpis,
datum, razítko).
M. Adresa a lhůta pro vyzvednutí zadávací dokumentace
Zadávací dokumentaci si zájemci vyzvednou v pracovních dnech od 9.00
do 15.00 hod. na hlavní vrátnici sídla zadavatele (budova «A» -
vpravo). Zájemci jsou povinni se zapsat do seznamu vydané zadávací
dokumentace.
N. Podmínky pro zapůjčení a vrácení vzorků nabízených terminálů
Součástí podání nabídky je rovněž bezplatné zapůjčení jednoho kusu
nabízeného terminálu (v případě nabídky alternativ, pak všech
nabízených zařízení) k odzkoušení.
Vzorky musí být dodány od 12. 2. 2002 v době mezi 9.00 - 11.00 hod.
do sídla zadavatele (budova «A», Na Hroudě 1492/4, Praha 10) do
rukou pana Rudolfa Kováče, nejpozději však do 22. 2. 2002 do 10.00
hod. Konkrétní termín předání vzorku zadavateli lze dohodnout i
telefonicky (kap. I.). Součástí předání vzorku zadavateli bude 2x
vyhotovený protokol s uvedením typu a výrobních čísel zapůjčených
přístrojů a adresou pro vrácení vzorků. Jedno vyhotovení protokolu
bude potvrzeno zadavatelem a vráceno uchazeči. Vzorky budou vráceny
nejpozději do 1 týdne po skončení soutěže, a to osobním předáním
nebo poštou na uvedenou adresu. Pokud uchazeč nepředloží požadovaný
vzorek (nebo vzorky v případě alternativ) nabízeného terminálu k
odzkoušení v požadovaném termínu, bude jeho nabídka vyloučena pro
nesplnění podmínky OVS.
V rámci odzkoušení budou ověřeny deklarované parametry,
kompatibilita se stávajícím zařízením zadavatele, základní aplikace
apod.
O. Konzultační schůzka
Dne 24. 1. 2002 od 10.00 hod. do 11.00 hod. se uskuteční v místnosti
č. A 202c sídla zadavatele společná konzultační schůzka k předmětu
plnění veřejné zakázky. Přednostně budou zodpovězeny dotazy doručené
zadavateli nejpozději 23. 1. 2002 do16.00 hod. Dotazy mohou být
zaslány na adresu zadavatele poštou, faxem nebo
e-mailem:kovac00@pre.cz. Z konzultační schůzky nebude pořizován
písemný záznam.
P. Další podmínky
a) Nabídka musí být podána na komplexní zabezpečení celého rozsahu
předmětu veřejné zakázky.
b) Součástí nabídky musí být kompletně vyplněné tabulky uvedené v
kap. V. ZD podle pokynů v ZD.
c) Mimo společné konzultační schůzky se prohlídka místa plnění
veřejné zakázky ani nahlédnutí do dokumentace nekoná (ve smyslu § 5
odst. 1 písm. j) zákona).
d) V zájmu zachování rovnocenných podmínek pro všechny uchazeče
nebudou poskytovány další informace k předmětu veřejné zakázky.
Dotazy týkající se organizační stránky zadání veřejné zakázky lze
uplatnit u Informační agentury na mob. tel. č.: 0607 755 879 nebo na
tel./fax č.: (02) 793 57 21.
e) Nabídky musejí být vyhotoveny v českém jazyce ve 5 vyhotoveních
(tj. 1 originál + 4 kopie). Originál nabídky musí být označen jako
«originál».
f) Nabídka musí být zpracována v souladu s jednotnou osnovou uvedenou
v ZD. V úvodu nabídky musí být obsah kapitol a strany nabídky musí
být očíslovány. Všechny listy nabídky včetně příloh musí být svázány
nebo jinak zabezpečeny proti manipulaci s jednotlivými listy.
g) Součástí nabídky musí být návrh smlouvy o dodávce. Výběrem
nejvhodnější nabídky nevzniká zadavateli povinnost bezezbytku
přijmout tento návrh smlouvy.
h) OVS je omezena na tuzemské osoby.
i) Zadavatel připouští variantní nabídku terminálů podle technických
parametrů nebo v případě nabídky terminálu nebo podle kategorií
odolnosti, tj. na odolný (pro práci v terénu), méně odolný (úměrně
levnější) a neodolný (kancelářský) terminál (viz. kap. A). Každá
nabízená alternativa terminálu musí být přehledně oddělena v rámci
jedné nabídky a musí obsahovat příslušné údaje (tech. parametry,
ceny....) tak, aby umožňovala samostatné hodnocení, popř. odkazy na
společné kapitoly nabídky (např. servis, záruky apod.).
j) Předkladateli nepřísluší náhrada za zpracování a podání nabídky.
k) V případě rozporu mezi formulací této výzvy a ZD platí ustanovení
této výzvy.
Q. Zadavatel si vyhrazuje právo:
a) vyzvat uchazeče k vysvětlení nabídky před dokončením hodnocení
nabídky,
b) ověřit vybrané reference z nabídek,
c) rozdělit plnění předmětu veřejné zakázky na dílčí plnění mezi více
uchazečů,
d) uzavřít smlouvu s vybraným uchazečem pouze na zvolenou část z
nabízeného plnění veřejné zakázky (tj. počty kusů v jedn.
alternativách, zvolenou konfiguraci v rámci libovolné alternativy
nebo rozsah vybavení nad rámec poptávky),
e) nevracet uchazečům nabídky,
f) odmítnout všechny nabídky,
g) zrušit obchodní veřejnou soutěž bez udání důvodu,
h) změnit nebo upřesnit návrh smlouvy uvedený v nejvhodnější nabídce,
popř. požadovat předložení nového návrhu smlouvy (při zachování
základních parametrů nabídky) nebo vypracovat vlastní návrh smlouvy.
141174-03/02