Portál veřejné správy

Zápis 141323-03/02

Obchodní jménoPlzeňský holding, a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
SídloDivadelní 105/3, 301 21 Plze"
Publikováno16. 01. 2002
Značka OV141323-03/02
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Plzeňský holding, a.s. A-3 Plzeňský holding, a.s. Sídlo: Divadelní 105/3, 301 21 Plze" vyhlašuje podle zákona č.199/1994 Sb., ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) jednostupňovou obchodní veřejnou soutěž na provedení stavby Křižovatka Nepomucká - K Plzenci, Plzeň -Černice 1. Podmínky soutěže 1.1. Plněním veřejné zakázky je zhotovení stavby okružní křižovatky Nepomucká- K Plzenci v Plzni - Černicích na stávající komunikaci I/20,III/18021 a MK do Černic. Projekt vypracoval Pragoprojekt a.s. v 07/2001. 1.2. Doba plnění: je předmětem hodnocení nabídky jako nejzazší termíny jsou - zahájení 1. 4. 2002 - dokončení 30. 10. 2002 Místem plnění je katastrální území Plzeň-Černice 1.3. Uchazeči o zakázku prokážou kvalifikační předpoklady dle § 2b způsobem dle § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad podle § 2b odstavec 1 písmeno g) prokáže uchazeč čestným prohlášením. Podává-li nabídku více osob společně, prokáže kvalifikační předpoklady každá samostatně s tím, že doklad o oprávnění podnikat může doložit pouze pro tu činnost, kterou se na realizaci veřejné zakázky podílí. Současně předloží v nabídce doklad o právní formě uchazeče s uvedením svého zástupce vůči zadavateli. 1.4. Způsob hodnocení nabídek: a) Reference uchazeče doložené zejména referencemi z obdobných staveb. b) Celková nabídnutá cena včetně DPH. c) Celková výhodnost návrhu smlouvy předloženého uchazečem v nabídce(zejména celková doba výstavby, majetkové sankce). d) Systém řízení jakosti, záruka za jakost a záruční podmínky. 1.5. Platební podmínky: počínaje dnem zahájení stavby budou zhotoviteli postupně poskytovány zálohy ve výši odsouhlaseného soupisu provedených prací k poslednímu dni měsíce se splatností 28 dní a do celkové výše 90 % sjednané ceny. Zbývajících 10 % a DPH uhradí objednavatel po úspěšném dokončení a předání díla včetně odstranění vad a nedodělků. Splatnost daňového dokladu je 28 dní. Uchazeči mohou nabídnout výhodnější platební podmínky. Nabídková cena se zpracuje jako cena nejvýše přípustná podle rozpočtu na základě jednotkových cen a sazeb. DPH se uvede zvlášť i včetně celkové ceny. 1.6. Otevírání obálek se uskuteční dne 21. 2. 2002 v 10.00 hod. v budově Pragoprojektu a.s., K Ryšánce 16, 147 54 Praha 4, v zasedací místnosti č. dveří 204. 1.7. Zadávací lhůta je 30 dnů. 1.8. Místo pro doručení nabídek poštou je na adrese: Pragoprojekt a.s., K Ryšánce 16, 147 54 Praha 4, případně osobně v sekretariátu ateliéru inženýringu Pragoprojektu a.s. (kancelář č. 232), a to od 8.00 hod do 11.00 hod. Nejposlednější termín podání přihlášky je dne 21. 2. 2002 v 9.30 hod. 1.9. Styčným pracovníkem zadavatele je: ve věcech organizace obchodní veř. soutěže p. Petr Sklenář, tel. 02/41440770, fax 02/41440772, ve věcech technických ing. Jehlík, tel. 02/41440770, fax 02/41440772 1.10. Zadavatelem soutěže je Plzeňský holding, a.s., Divadelní 105/3, 301 21 Plzeň, statutární zástupce zadavatele: ing Zdeněk Grundman - předseda představenstva tel.: 019/7360771, fax: 019/7360751 Výkonem zadavatelských činností je pověřen Pragoprojekt a.s., K Ryšánce 16, 147 54 Praha 4, kontaktní osoba: p. Petr Sklenář, tel. 02/41443361 1.11. Zadavatel vyžaduje poskytnutí jistoty ve výši 750.000,- Kč a to jednou z forem dle § 24 zákona. V případě složení jistoty formou peněžité částky na účet zadavatele, tj. Plzeňského holdingu, a.s., bankovní spojení: Raiffeisenbank a.s. Plzeň, č. ú.: 1003019887/5500. 1.12. K zajištění řádného plnění smlouvy o dílo bude zadavatel požadovat jistotu ve výši 10 % nabídnuté ceny za stavbu, a to formou bankovní záruky od zhotovitele. 2. Další podmínky soutěže 2.1. Zvláštní podmínky pro provedení veřejné zakázky (§ 10 zák) - neuplatní se. 2.2. Zvýhodnění nabídkových cen tuzemských osob (§ 11 zák.) je 0 %. 2.3. Soutěž je omezena pouze na tuzemské osoby (§ 5, odst. 2, písm. c) zák.). 2.4. Zadávací dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout na adrese: Pragoprojekt a.s., K Ryšánce 16 Praha 4, tel. 02/4143361, pí Maderová, p. Sklenář. Za poskytnutí zadávací dokumentace uhradí uchazeč při převzetí částku 10.000,- Kč. Dokumentaci obdrží uchazeč nejpozději do 3 pracovních dní ode dne zaslání písemné přihlášky do soutěže, kde bude uveden obchodní název uchazeče, IČO a DIČ a odpovědná osoba, telefonické a faxové spojení. Přesný termín převzetí si musí uchazeč dohodnout telefonicky. 2.5. Požadavky na prokázání dalších předpokladů pro plnění zakázky uchazeče: - zkušenosti ze staveb pozemních komunikací - personální předpoklady - výrobní kapacity (technické a materiální vybavení) - finanční situace - podíl vlastních prací a podíl podzhotovitelů - zabezpečení jakosti - neomezování práv zadavatele - bezrozporové plnění smluv 2.6. Zadavatel nepřipouští dílčí plnění. 2.7. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. 2.8. Nabídka bude zpracována v českém jazyce v písemné formě a bude podepsána statutárními zástupci uchazeče dle výpisu z obchodního rejstříku. Nabídka musí být označena a podána v souladu s § 9 zákona. 2.9. Podrobnější technické a formální podmínky a požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v textové části zadávací dokumentace. 3. Ostatní ustanovení 3.1. Uchazeči nemají právo na úhradu nákladů spojených s účastí v obchodní veřejné soutěži. 3.2. Zadavatel si vyhrazuje právo soutěž zrušit, změnit nebo doplnit soutěžní podmínky nebo odmítnout veškeré předložené nabídky. 3.3. Zadavatel si vyhrazuje právo doplnění soutěžních podkladů nejpozději do 10 kalendářních dnů před termínem otevírání obálek. 141323-03/02