VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
A-1
Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
zastoupený společností
Inženýring dopravních staveb, a.s.
Na Moráni 3, 128 01 Praha 2
vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších předpisů
(dále jen zákon)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele díla
«Výměna kabelů, zvýšení požární odolnosti»
a
«Rekonstrukce osvětlení stanic a tunelů včetně rozvaděčů»
Podmínky soutěže
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění je rekonstrukce osvětlení stanic a tunelů včetně
rozvaděčů a výměna kabelů, zvýšení požární odolnosti v úsecích metra
na tratích A a C. Podrobný rozsah je uveden v zadávací dokumentaci.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
Předpokládaná doba zahájení realizace: únor 2002
Ukončení realizace: bude předmětem nabídky, nejpozději v prosinci 2002
Místo plnění je Praha, tratě metra:
trať A - stanice:
- Dejvická a traťové úseky st. Dejvická - st. Hradčanská včetně
odstavných kolejí
- Hradčanská a traťové úseky st. Hradčanská - st. Malostranská
trať C - stanice:
- I. P. Pavlova a traťové úseky st. I. P. Pavlova - Vyšehrad
- Vyšehrad a traťové úseky st. Vyšehrad - Pražského povstání
- Pražského povstání a traťové úseky st. Pražského povstání - Pankrác
- Pankrác a traťové úseky st. Pankrác - Budějovická
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Uchazeč prokáže splnění kvalifikačních předpokladů podle § 2b
způsobem uvedeným v § 2c zákona.
Předpokládá-li uchazeč splnění zakázky s pomocí jiných osob a
zároveň se oprávnění k podnikání uchazeče nevztahuje na celý rozsah
veřejné zakázky, prokazují splnění kvalifikačního předpokladu podle
§ 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby (podzhotovitelé).
Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel
prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob; výjimkou
je kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona
(oprávnění k podnikání), které prokazuje každá z těchto osob v
rozsahu svého podílu na plnění zakázky.
4. Další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky ve smyslu § 2f
zákona uchazeč prokáže tak, že přiloží:
4.1. přehled o technickém a materiálovém vybavení k plnění této
zakázky, postačující k včasnému a kvalitnímu provedení zakázky,
vyhovujícím m. j. platným hygienickým předpisům
4.2. personální zajištění uchazeče k plnění zakázky pro navrhovanou
dobu plnění
4.3. přehled zakázek obdobného charakteru, které realizoval v letech
1998 až 2001
4.4. věřenou kopii certifikátu o zavedeném systému řízení jakosti ve
smyslu ČSN EN ISO 9000
4.5. bankovní informaci o své bonitě, vystavenou hlavním financujícím
peněžním ústavem uchazeče
4.6. doklad o pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému v
souvislosti s činností uchazeče na pojistnou částku minimálně ve
výši 20 milionů Kč
4.7. doklad o schopnosti provést minimálně 60 % objemu montážních prací
vlastními kapacitami. Započítání kapacit společností ovládaných uchazečem
bude prokázáno v souladu s § 66a obchodního zákoníku
4.8. seznam podzhotovitelů včetně profesí a jejich podíl na celkovém
plnění předmětu zakázky (v %)
4.9. údaje o odpovědných zástupcích uchazeče
4.10. čestné prohlášení, že splňuje elektrotechnickou kvalifikaci,
odpovídající vyhlášce číslo 100/1995 Sb., v platném znění
4.11. čestné prohlášení, že splňuje zdravotní způsobilost,
odpovídající vyhlášce MD číslo 101/1995 Sb., v platném znění, a
směrnici MZ č. 49/1967 věstníku
4.12. doklad, že základní kapitál uchazeče je minimálně 80 mil. Kč.
Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady
pro splnění veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně, a to v
rozsahu, v němž se bude podílet na splnění veřejné zakázky. Doklady
k bodům 4.3, 4.4 a 4.6 musí prokázat vedoucí účastník sdružení. Bod
4.7 prokáže sdružení jako celek. Bod 4.12 prokáže sdružení jako
celek, přičemž vedoucí účastník sdružení musí prokázat minimálně 50
mil. Kč. Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání dalších
předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže,
obsahuje podrobné podmínky nutné pro zpracování nabídky. Zadávací
dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout v pracovní dny od 8.00 hod.
do 14.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty na základě předchozího
oznámení faxem (02/226 40348) s uvedením data a přibližného času
vyzvednutí v sídle společnosti Inženýring dopravních staveb, a.s.,
Ing. Horský, III. patro, dveře č. 327, tel. 22 64 03 42, nebo Ing.
Tomeček, III. patro, dveře č. 301, tel. 22 64 03 27, fax 22 64 03 48.
Dokumentace bude vydána proti zaplacení poplatku za reprodukci
ve výši 15 750,- Kč včetně 5 % DPH. Platba musí být provedena předem
na účet č. 120037-1930731349/0800, Česká spořitelna, a.s., Rytířská 29,
Praha 1. Zájemce předloží doklad o provedení platby a dále
prohlášení statutárního orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o
veřejnou zakázku. Prohlášení bude obsahovat kromě identifikačních
údajů zájemce (obchodní jméno, úplnou adresu, IČO, DIČ, číslo účtu a
banku uchazeče pro vystavení daňového dokladu) i závazek
mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací
dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace výhradně ke
zpracování nabídky. V prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné
k převzetí zadávací dokumentace a jméno kontaktní osoby (vč.
telefonu, faxu a e-mailové adresy), na kterou bude v průběhu soutěže
zasílána veškerá korespondence.
V případě, že nabídku hodlá podat uchazeč - sdružení, musí si
zadávací dokumentaci zakoupit alespoň jeden člen sdružení.
6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle
ekonomické vhodnosti nabídek pomocí více kritérií, která jsou řazena
sestupně podle významu takto:
6.1. způsobilost uchazeče k provedení zakázky dle bodu 4
6.2. výše nabídkové ceny
6.3. zkušenosti s pracemi v metru za provozu
6.4. smluvní podmínky s dílčími kritérii
6.5. celková doba realizace
Pořadí nabídek bude stanoveno pomocí verbálně numerické stupnice s
váhovým rozlišením.
7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je
zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke
způsobu zpracování a obsahu nabídky.
8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Požaduje
se vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH celkem za celkový předmět
plnění zakázky a dále v členění dle zadávací dokumentace. Cenové
údaje budou vloženy do samostatné uzavřené obálky s nápisem
«Nabídková cena» (ve smyslu § 9, odst. 3) zákona. Podrobnosti jsou
uvedeny v zadávací dokumentaci.
9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny:
Nabídkovou cenu je možno překročit pouze v případě změn nařízených
zadavatelem. Způsob ocenění změn je uveden v zadávací dokumentaci.
10. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky bude prováděna
měsíčně.
11. Soutěžní lhůta: Soutěžní lhůta začíná dnem vyhlášení soutěže v Obchodním
věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. Uchazeči
podají nabídky v uzavřené obálce označené «SOUTĚŽ - KABELY METRO»,
s výzvou «Neotevírat!», opatřené na uzavření razítky uchazeče poštou
doporučeně na adresu Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 3,
128 01 Praha 2, nebo osobně na stejnou adresu, III. p., číslo dv. 315,
do sekretariátu technického ředitele v pracovní dny od 8.00 do 14.00
hodin, nejpozději však 22. 2. 2002 do 11.00 hodin. Zadavatel doporučuje
osobní způsob podání. Při podání poštou se za převzetí považuje datum
a hodina doručení.
12. Otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne
22. 2. 2002 v 11.00 hodin v sídle pověřené organizace v zasedací
místnosti č. 216 ve II. patře.
13. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a
činí 90 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až
třetím místě, se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření
smlouvy s vybraným uchazečem.
14. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy,
akciová společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČO: 00005886,
pověřil výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69 zákona Inženýring
dopravních staveb, a.s., Na Moráni 3, 128 01 Praha 2, IČO: 60194260,
tel. 29 44 56, 22 64 61 18, fax 22 64 03 48.
15. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění
povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout jistotu
jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí 2 000 000,- Kč (dva
miliony korun českých). Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou uvedeny
v zadávací dokumentaci.
16. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
17. Poskytování informací: Způsob poskytování informací v průběhu
soutěžní lhůty je uveden v zadávací dokumentaci.
18. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2)
písm. c) zákona na tuzemské osoby.
19. Zadavatel bude od vybraného uchazeče požadovat složení jistoty k
zajištění realizace ve výši 2,0 mil Kč formou bankovní záruky.
Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
20. Zadavatel si vyhrazuje právo:
20.1. soutěž doplnit, změnit, prodloužit, zrušit, jakož i odmítnout
všechny předložené nabídky
20.2. vyhodnotit pouze nabídky uchazečů, kterým vydal zadávací dokumentaci
20.3. před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje
uvedené uchazeči v nabídkách
20.4. změnit termíny plnění veřejné zakázky v souladu s uvolněním
finančních prostředků
20.5. omezit předmět plnění
20.6. rozdělit zakázku mezi více zhotovitelů
20.7. jednat o smlouvě a upřesnit její konečné znění.
140808-02/02