Portál veřejné správy

Zápis 140807-02/02

Obchodní jménoDopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
RubrikaVeřejná soutěž
SídloSokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
Publikováno09. 01. 2002
Značka OV140807-02/02
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost A-1 Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9 zastoupený společností Inženýring dopravních staveb, a.s. Na Moráni 3, 128 01 Praha 2 vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele díla «Protipožární nástřik kabelů - trasa metra B» Podmínky soutěže 1. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění je provedení protipožárních nástřiků a nátěrů kabelů postupně ve dvou etapách, které zahrnují jednotlivé úseky trati B metra. Podrobný rozsah je uveden v zadávací dokumentaci. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky: Předpokládaná doba realizace: I. etapa - část A, B, C - zahájení: 04/2002 - ukončení: bude předmětem nabídky, nejpozději ve 12/2002 II. etapa - část D, E, F - zahájení: 01/2003 - ukončení: bude předmětem nabídky, nejpozději ve 12/2003 Místo plnění je Praha, trať metra trasy B: I. etapa - traťové úseky: II. etapa - traťové úseky A: st. Zličín - st. Stodůlky D: st. Lužiny - st. Hůrka st. Stodůlky - st. Luka st. Hůrka - st. Nové Butovice st. Luka - st. Lužiny st. Nové Butovice - st. Jinonice B: st. náměstí Republiky - st. Můstek/B st. Jinonice - st. Radlická st. Můstek/B - st. Národní E: st. Karlovo náměstí - st. Anděl st. Národní - st. Karlovo náměstí st. Anděl - st. Smíchovské nádraží C: st. Českomoravská - st. Palmovka st. Smíchovské nádraží - st. Radlická st. Palmovka - st. Invalidovna F: st. Křižíkova - st. Florenc/B st. Invalidovna - st. Křižíkova st. Florenc/B - st. náměstí Republiky 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč prokáže splnění kvalifikačních předpokladů podle § 2b způsobem uvedeným v § 2c zákona. Předpokládá-li uchazeč splnění zakázky s pomocí jiných osob a zároveň se oprávnění k podnikání uchazeče nevztahuje na celý rozsah veřejné zakázky, prokazují splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby (podzhotovitelé). Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob; výjimkou je kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (oprávnění k podnikání), které prokazuje každá z těchto osob v rozsahu svého podílu na plnění zakázky. 4. Další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky ve smyslu § 2f zákona uchazeč prokáže tak, že přiloží: 4.1. přehled o technickém a materiálovém vybavení k plnění této zakázky, postačující k včasnému a kvalitnímu provedení zakázky, vyhovujícím m. j. platným hygienickým předpisům 4.2. schvalovací protokol DP Praha, a.s., na použitý materiál protipožárního nástřiku pro použití v metru 4.3. personální zajištění uchazeče k plnění zakázky pro navrhovanou dobu plnění 4.4. přehled zakázek obdobného charakteru, které realizoval v letech 1998 až 2000 4.5. ověřenou kopii certifikátu o zavedeném systému řízení jakosti ve smyslu ČSN EN ISO 9000 4.6. bankovní informaci o své bonitě, vystavenou hlavním financujícím peněžním ústavem uchazeče 4.7. doklad o pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému v souvislosti s činností uchazeče na pojistnou částku minimálně ve výši 3 miliony Kč 4.8. doklad o schopnosti provést minimálně 60 % objemu montážních prací vlastními kapacitami. Započítání kapacit společností ovládaných uchazečem bude prokázáno v souladu s § 66a obchodního zákoníku 4.9. seznam podzhotovitelů včetně profesí a jejich podíl na celkovém plnění předmětu zakázky (v %) 4.10. údaje o odpovědných zástupcích uchazeče 4.11. čestné prohlášení, že splňuje elektrotechnickou kvalifikaci, odpovídající vyhlášce číslo 100/1995 Sb., v platném znění 4.12. čestné prohlášení, že splňuje zdravotní způsobilost, odpovídající vyhlášce MD číslo 101/1995 Sb. v platném znění a směrnici MZ č. 49/1967 věstníku. Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady pro splnění veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně, a to v rozsahu, v němž se bude podílet na splnění veřejné zakázky. Doklady k bodům 4.2., 4.4., 4.5. a 4.7. musí prokázat vedoucí účastník sdružení. Bod 4.8. prokáže sdružení jako celek. Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání dalších předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže, obsahuje podrobné podmínky nutné pro zpracování nabídky. Zadávací dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout v pracovní dny od 8.00 hod. do 14.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty na základě předchozího oznámení faxem (02/226 40348) s uvedením data a přibližného času vyzvednutí v sídle společnosti Inženýring dopravních staveb, a.s., p. V. Slaba, III. patro, dveře č. 302, tel. 22 64 03 15, nebo Ing. Tomeček, III. patro, dveře č. 301, tel. 22 64 03 27, fax 22 64 03 48. Dokumentace bude vydána proti zaplacení poplatku za reprodukci ve výši 10.500,- Kč včetně 5 % DPH. Platba musí být provedena předem na účet č. 120037-1930731349/0800, Česká spořitelna, a.s., Rytířská 29, Praha 1. Zájemce předloží doklad o provedení platby a dále prohlášení statutárního orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku. Prohlášení bude obsahovat kromě identifikačních údajů zájemce (obchodní jméno, úplnou adresu, IČO, DIČ, číslo účtu a banku uchazeče pro vystavení daňového dokladu) i závazek mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace výhradně ke zpracování nabídky. V prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí zadávací dokumentace a jméno kontaktní osoby (vč. telefonu, faxu a e-mailové adresy), na kterou bude v průběhu soutěže zasílána veškerá korespondence. V případě, že nabídku hodlá podat uchazeč - sdružení, musí si zadávací dokumentaci zakoupit alespoň jeden člen sdružení. 6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí více kritérií, která jsou řazena sestupně podle významu takto: 6.1. způsobilost uchazeče k provedení zakázky dle bodu 4 6.2. nabídková cena 6.3. technologie nástřiku a použitý materiál 6.4. další smluvní podmínky s dílčími kritérii 6.5. lhůta realizace (samostatně I. a II. etapa) Pořadí nabídek bude stanoveno pomocí verbálně numerické stupnice s váhovým rozlišením. 7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke způsobu zpracování a obsahu nabídky. 8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Požaduje se vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH celkem za celkový předmět plnění zakázky a dále v členění na etapu I. a II a jednotlivé traťové úseky dle zadávací dokumentace. Cenové údaje budou vloženy do samostatné uzavřené obálky s nápisem «Nabídková cena» (ve smyslu § 9, odst. 3) zákona. Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny: Nabídkovou cenu je možno překročit pouze v případě změn nařízených zadavatelem. Způsob ocenění změn je uveden v zadávací dokumentaci. 10. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky bude prováděna měsíčně. 11. Soutěžní lhůta: Soutěžní lhůta začíná dnem vyhlášení soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. Uchazeči podají nabídky v uzavřené obálce označené «SOUTĚŽ - NÁSTŘIKY KABELů - TRASA B», s výzvou «Neotevírat !», opatřené na uzavření razítky uchazeče poštou doporučeně na adresu Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 3, 128 01 Praha 2, nebo osobně na stejnou adresu, III. p., číslo dv. 315, do sekretariátu technického ředitele v pracovní dny od 8.00 do 14.00 hodin nejpozději však 15. 2. 2002 do 11.00 hodin. Zadavatel doporučuje osobní způsob podání. Při podání poštou se za převzetí považuje datum a hodina doručení. 12. Otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 15. 2. 2002 v 11.00 hodin v sídle pověřené organizace v zasedací místnosti č. 216 ve II. patře. 13. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a činí 90 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až třetím místě, se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření smlouvy s vybraným uchazečem. 14. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČO: 00005886, pověřil výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69 zákona Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 3, 128 01 Praha 2, IČO: 60194260, tel. 29 44 56, 22 64 61 18, fax 22 64 03 48. 15. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout jistotu jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí 800 000,- Kč (osm set tisíc korun českých). Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 16. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení. 17. Poskytování informací: Způsob poskytování informací v průběhu soutěžní lhůty je uveden v zadávací dokumentaci. 18. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2) písm. c) zákona na tuzemské osoby. 19. Zadavatel bude od vybraného uchazeče požadovat složení jistoty k zajištění realizace ve výši 1 mil. Kč (jeden milion korun českých) formou bankovní záruky. Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 20. Zadavatel si vyhrazuje právo: 20.1. soutěž doplnit, změnit, prodloužit, zrušit, jakož i odmítnout všechny předložené nabídky 20.2. vyhodnotit pouze nabídky uchazečů, kterým vydal zadávací dokumentaci 20.3. před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje uvedené uchazeči v nabídkách 20.4. změnit termíny plnění veřejné zakázky v souladu s uvolněním finančních prostředků 20.5. omezit předmět plnění 20.6. rozdělit zakázku mezi více zhotovitelů 20.7. jednat o smlouvě a upřesnit její konečné znění. 140807-02/02