VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; PRAŽSKÁ PLYNÁRENSKÁ, a. s.
B-1
PRAŽSKÁ PLYNÁRENSKÁ, a. s.
Sídlo: Plynárny 500, 145 08 Praha 4
IČO 60193492
(dále jen PP, a.s.)
vyhlašuje podle zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve
znění pozdějších předpisů
(dále jen «zákon»)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ č. 014/02
«Provádění inspekcí a provozních revizí plynárenského zařízení Pražské
plynárenské, a.s., a související činnosti»
spojenou s konáním předkvalifikačního řízení dle § 21 zákona
I. Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění obchodní veřejné soutěže je:
a) Provádění inspekcí a provozních revizí plynárenského zařízení
(dále jen PZ) a vedení provozní dokumentace podle platné TPG 905 01,
ČSN a příslušných řídících aktů Pražské plynárenské, a.s., v rozsahu
daném zadavatelem
b) Zajištění odborných a servisních činností na regulačních stanicích
(dále jen RS) včetně kotelen, zařízení pro přenos dat a dalších
součástí strojního zařízení
c) Nepřetržitá obsluha VVTL RS Měcholupy
d) Zajištění kontrol odorizačních stanic včetně plnění odorantu a
kontrol úrovně odorizace v plynovodní síti
e) Zajišťování obsluhy plnicí stanice CNG Měcholupy
f) Zajišťování kalibrace měřicí a detekční techniky
g) Provedení kontrolních měření u odběratelů PP, a.s., kategorie VO a SO,
zpracování dat
h) Provedení zkrácených zkoušek přepočítávačů a kalibrace
deformačních přístrojů na měření tlaku, zpracování dat
i) Zajišťování dat o nákupu ZP a zadávání chemického složení do
přepočítávačů
j) Provedení instalací a zajištění provozu dálkových přenosů od odběratelů
k) Provedení náprav měřicích míst u odběratelů
l) Výměny a montáže membránových a průmyslových plynoměrů a přepočítávačů
m) Údržba plynárenského zařízení
n) Provozní revize, kontroly a prohlídky odběrných plynových zařízení
v majetku PP, a.s.
to vše v rozsahu stanoveném v zadávací dokumentaci.
Zadávací dokumentace:
Pro zpracování nabídky bude uchazečům vydávána v průběhu soutěžní lhůty
zadávací dokumentace v odboru provozu a výstavby plynárenského zařízení
(OPVZ) na adrese zadavatele v Praze 4, U Plynárny 500, v budově č. 30,
v 1. patře v místnosti č. 205 u paní Hlaváčkové, telefon 67172269.
Při přebírání zadávací dokumentace uvede uchazeč název firmy, IČ a
kontaktní osobu, číslo bankovního účtu a variabilní symbol, na který bude
zadavatelem vrácena výše jistoty.
II. Předkvalifikační řízení
Zadavatel v souladu s ust. § 21 zákona vyhlašuje pro tuto obchodní soutěž
předkvalifikační řízení, na jehož základě budou vybráni pro další účast v
obchodní veřejné soutěži ti zájemci, kteří v plném rozsahu splní níže
uvedené kvalifikační předpoklady, požadované zadavatelem pro plnění
veřejné zakázky.
A. Podmínky předkvalifikačního řízení:
Rozsah a způsob prokázání kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky
(dále jen Kvalifikační dokumentace)
K prokázání splnění kvalifikačních předpokladů pro podání nabídky na plnění
veřejné zakázky požaduje zadavatel předložení následujících dokladů:
1.1. čestná prohlášení učiněná v souladu s ust. § 2c odst. 1 zákona
o skutečnostech uvedených v ust. § 2b odst. 1 písm b) - g), odst. 2
a 3 zákona
1.2. doklady ve smyslu ust. § 2b odst. 1 písm. a), jimiž jsou:
- originál nebo úředně ověřená kopie výpisu z obchodního rejstříku,
jestliže je zájemce v tomto rejstříku zapsán,
- originál nebo úředně ověřená kopie oprávnění k podnikání, tj.
živnostenský list vydaný pro předmět těchto činností:
1. Montáž, opravy, revize a zkoušky vyhrazených plynových zařízení a
plnění nádob plyny.
2. Přípravné práce pro stavby.
3. Inženýrská činnost v investiční výstavbě.
4. Pronájem a půjčování věcí movitých.
5. Činnost technických poradců v oblasti strojírenství, hutnictví,
energetiky.
6. Zprostředkování služeb.
7. Velkoobchod.
8. Specializovaný maloobchod.
9. Výroba, instalace a opravy elektrických strojů a přístrojů.
10. Výroba, instalace a opravy elektronických zařízení.
11. Montáž, opravy, revize a zkoušky vyhrazených elektrických zařízení.
12. Montáž, údržba a servis telekomunikačních zařízení.
13. Výroba elektrických strojů a přístrojů a elektronických zařízení.
pracujících na malém napětí a výroba elektrického vybavení
14. Projektování elektrických zařízení.
15. Zprostředkování obchodu.
16. Zpracování dat, služby databank, správa sítí.
17. Testování, měření a analýzy.
18. Výuka obsluhy (řízení) technických zařízení.
1.3. další originály nebo úředně ověřené kopie dokladů zájemce nebo
jeho pracovníků:
a) oprávnění vydané ITI k montáži a opravám vyhrazených plynových
zařízení v rozsahu
- zařízení pro snižování tlaku plynů regulační stanice
- zařízení pro rozvod plynů, domovní a průmyslové plynovody
- NTL, STL, VTL, VVTL plynovody a přípojky pro veřejnou potřebu
- zařízení pro spotřebu plynů spalováním, spotřebiče s výkonem pod
50 kW a kotle s výkonem 50 kW a více
b) oprávnění vydané ITI k
- montáži elektrických zařízení dodavatelským způsobem
- opravám elektrických zařízení dodavatelským způsobem
c) doklad o proškolení vlastních pracovníků na montáž, obsluhu,
kontrolu a údržbu regulátorů RMG a FIORENTINI
d) potvrzení o zaškolení vlastních pracovníků na obsluhu odorizační
stanice typ B 11, 21
e) osvědčení vlastního pracovníka o absolvování kurzu obsluhy a
servisu řídicích jednotek odorizačních stanic OD 4 a způsobilosti
k obsluze řídicích jednotek OD 4 a diagnostice poruch
f) doklad o proškolení vlastních pracovníků podle zákona 157/1998 Sb.,
o chemických látkách a chemických přípravcích
g) doklad o absolvování kurzu vlastních pracovníků a přezkoušení pro
činnost a manipulaci s odorantem, obsluha a údržba odorizačních
stanic dle TPG 905 01, ČSN 38 5550, ČSN 38 6405
h) osvědčení vlastních pracovníků vydané ITI o odborné způsobilosti k
provádění montáží a oprav plynových zařízení v rozsahu E, F, G
i) doklad o školení a přezkoušení obsluh tlakových nádob stabilních
podle části III. § č. 6 odstavec c) Přílohy ČSN 690012
j) osvědčení vlastních pracovníků o odborné způsobilosti topiče k
obsluze nízkotlakých kotlů podle Vyhlášky 91/1993 Sb.
k) doklad o absolvování školení obsluhovatelů zdvihacích zařízení
podle čl. 5.3 až 5.3.3 ČSN ISO 12481-1
l) doklad o přezkoušení pracovníků pro splnění odborné způsobilosti
pro obsluhu plynového zařízení - plnicí stanice stlačeného zemního
plynu pro motorová vozidla, podle Vyhlášky ČÚBP a ČBÚ 21/1979 Sb.
m) osvědčení vlastních pracovníků o odborné způsobilosti v
elektrotechnice podle vyhlášky 50/1978 Sb. § 6, 8 a 10 v objektech
třídy A, B
n) průkaz vlastních pracovníků pro obsluhu ruční motorové řetězové
pily podle vyhl. č. 42/1985 Sb. v rozsahu - příčné řezy a jednotlivá
těžba do A 15 cm
o) doklad o proškolení na diagnostickou činnost a uživatelské
nastavování ŘS UNICONTROLS
p) osvědčení o absolvování školení: «Montáž, obsluha a zkrácená
zkouška přepočítávače množství plynu ELCOR 94»
q) osvědčení vlastních pracovníků s potvrzením:
- ČMI - OI Pardubice o ověření odborných znalostí z metrologické
legislativy
- o absolvování zaškolení k montáži a zkrácené zkoušky přepočítávačů
množství plynu GMR Skuteč
- o absolvování zaškolení k montáži a zkrácené zkoušky přepočítávačů
množství plynu Elster Mainz - SRN
r) osvědčení školení «Uvedení do provozu, provoz, montážní práce a
údržba turbínových plynoměrů ELSTER typ TRZ, kvantometrů Q a QA»
s) osvědčení o absolvování školení: «Montáž, obsluha a údržba
telemetrické a napájecí skříně TENAS - 01»
t) osvědčení o absolvování školení: «Elektronický záznamník dat DATCOM»
u) doklad o proškolení obsluhy kogenerační jednotky
v) certifikát na proškolení na regulátory Hutira-B6-B40, zemní moduly
řady M, Regal, BPZE, BPZ
x) osvědčení o zaškolení na regulátory tlaku Mesura.
1.4. Předkládá-li nabídku více osob společně, prokáže kvalifikační
předpoklady každá osoba samostatně ve výše uvedeném rozsahu.
1.5. U nabídek předpokládajících splnění veřejné zakázky s pomocí
subdodavatelů prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů zájemce,
který podává nabídku, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje
na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují splnění kvalifikačního
předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) i tito subdodavatelé.
1.6. Veškeré práce požaduje zadavatel provádět vlastní kapacitou uchazeče.
1.7. Subdodavatelsky lze provádět pouze následující speciální práce:
- testování a kalibrace detekční techniky
- revizní činnosti na vyhrazených plynových zařízeních, vyhrazených
elektrických zařízeních, vyhrazených zdvihacích zařízeních,
vyhrazených tlakových zařízeních a v oblasti kominických služeb
- výkony zeměměřičských činností
- odborné prohlídky kotelen prováděné revizním technikem
- servisní prohlídky kotelen
- měření emisí
- servisní prohlídky odorizačních stanic
- úřední ověřování přepočítávačů množství
1.8. Uchazeč v nabídce předloží samostatně vypracovaný písemný přehled
činností, jejichž provedení bude zajišťovat pomocí subdodavatele,
u něhož uvede název a sídlo a jím zajišťovanoučinnost.
B. Lhůta předložení Kvalifikační dokumentace:
Lhůta pro předložení požadovaných kvalifikačních předpokladů začíná běžet
dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem
7. 1. 2002 ve 12.00 hodin.
C. Místo a forma pro podání Kvalifikační dokumentace:
Kvalifikační dokumentaci podle shora uvedeného čl. II. písm. A, bod 1.1 -
1.8. podá zájemce řádně očíslovanou v pravém dolním rohu.
Kvalifikační dokumentaci je třeba podat v uzavřené obálce, označené na
jejím přelepu razítkem zájemce, na přední straně označené nápisem:
NEOTVÍRAT - Předkvalifikační řízení obchodní veřejné soutěže «Provádění
inspekcí a provozních revizí plynárenského zařízení Pražské plynárenské,a. s.,
a související činnosti», kterou zájemce zašle doporučenou poštou
nebo předá osobně v podatelně na adrese zadavatele: Pražská plynárenská, a.s.,
U Plynárny 500, 145 08 Praha 4.
D. Lhůta pro oznámení výsledku hodnocení předkvalifikačního řízení:
Zadavatel oznámí výsledek předkvalifikačního řízení všem zájemcům, kteří
předložili Kvalifikační dokumentaci (doklady, jimiž prokazovali svou
kvalifikaci k podání nabídky na plnění veřejné zakázky), nejpozději do
14. 1. 2002.
K předkládání nabídek na plnění veřejné zakázky jsou oprávněni pouze
zájemci, kteří splnili požadavky na předkvalifikační řízení.
Zájemci nesplňující požadavky předkvalifikačního řízení budou z další
účasti na veřejné soutěži vyloučeni.
Doklady předložené v předkvalifikačním řízení se již při podávání nabídky
na plnění veřejné zakázky nepředkládají.
------------------------------------
III. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
1. Doba plnění: od II. Q 2002 po podpisu smlouvy na plnění předmětu
veřejné zakázky uzavřené na dobu neurčitou
2. Místo plnění: území hlavního města Prahy a jeho okolí, kde
zadavatel provádí distribuci plynu
IV. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
1. Uvést přehled prokazatelné délky praxe pracovníků zhotovitele v
předmětu požadované činnosti zvlášť u TH pracovníků a pracovníků
kategorie D.
2. Při provádění prací dodržovat platné TPG, ČSN a příslušné řídící
akty Pražské plynárenské, a.s., které jsou součástí zadávací dokumentace.
3. Měření tlaků provádět pomocí elektronických záznamníků
tlaků,včetně předávání dat.
4. Veškeré práce provádět přístroji odsouhlasenými příslušnou státní
zkušebnou.
5. Práce související s odstávkou odběratelů provádět pomocí vlastního
náhradního zdroje zemního plynu.
6. Práce související s kontrolou těsnosti sítí provádět pomocí vlastního
detekčního vozidla.
7. Provedené práce předávat v souladu s odsouhlaseným plánem inspekcí
a revizí.
Možnost plnění dalších předpokladů uvedených v bodu 3-7 uchazeč uvede
rovněž písemně v nabídce ke každému bodu.
V. Způsob hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny v souladu s ust. § 6 odst. 2 zákona podle
následujících kritérií:
1. celková nabídková cena
2. technické a materiální vybavení uchazeče s přihlédnutím k čl. IV.
bod 3-7
3. prokazatelná délka praxe pracovníků zhotovitele v předmětu
činnosti s přihlédnutím k čl. IV. bod 1
VI. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami:
Soutěžní lhůta počíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v
Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami.
Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 11. 2. 2002 ve 14.30 hod. v
budově číslo 37,
zasedací místnost, 1. patro na adrese zadavatele v Praze 4, U Plynárny 500.
VII. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni, činí 90
kalendářních dní a začíná běžet dnem otevírání obálek, tj. dnem 11. 2. 2002.
VIII. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny a platební
podmínky:
a) nabídková cena musí být stanovena bez DPH, včetně DPH. Zároveň je
třeba uvést DPH v procentech.
b) nabídková cena musí být členěna dle jednotlivých položek uvedených
v zadávací dokumentaci v přiložených tabulkách.
c) nabídkovou cenu je možné navýšit pouze o index růstu
spotřebitelských cen stanovených Českým statistickým úřadem, a to o
odpovídající procento ročního nárůstu inflace.
d) platební podmínky:
1. fakturace bude probíhat po provedení a převzetí díla. Fakturované
částky musí odpovídat soupisům provedených prací.
2. splatnost faktur činí 15 kalendářních dnů ode dne doručení faktury.
IX. Místo pro podání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat:
Nabídku v řádně uzavřené obálce, na jejím přelepu opatřené razítkem uchazeče
a označené: NEOTVÍRAT - obchodní veřejná soutěž - «Provádění inspekcí
a provozních revizí plynárenského zařízení Pražské plynárenské, a.s.,
a související činnosti» zašlete doporučeně poštou nebo předejte osobně
v podatelně na adrese zadavatele: Pražská plynárenská, a. s., U Plynárny 500,
145 08 Praha 4.
Nabídka musí být doručena na adresu zadavatele nejpozději do 14.30 hodin
dne 11. 2. 2002.
Ke splnění povinnosti je možnost doručit nabídku před stanovenou hodinou
do místnosti určené pro otevírání obálek.
X. Forma předložení nabídky:
Nabídka musí být předložena v 1 vyhotovení a podepsána osobou uvedenou
pro tento účel v obchodním rejstříku uchazeče.
Nabídka včetně veškerých dokumentů musí být předložena tak, aby všechny
listy nabídky i příloh byly v pravém dolním rohu řádně očíslovány.
XI. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele:
Pražská plynárenská, a.s. Kontaktní osoba: pí Milada Hrubešová
U Plynárny 500 pí Pavla Chlupáčová
145 08 Praha 4 Telefon: 67172225, 67172485
Fax: 67171030
XII. Požadavek na poskytnutí jistoty včetně její výše:
V souladu s § 23 zákona zadavatel požaduje poskytnutí jistoty ve výši
350 000,- Kč. Jistotu může uchazeč složit bankovní zárukou nebo složením na
účet zadavatele. Tato jistota musí být složena před zahájením otevírání
obálek s nabídkami a originál příslušného dokladu o složení jistoty nebo
originál vystavené bankovní záruky bude součástí nabídky.
Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí její platnost začínat
nejpozději dnem otevírání obálek a nesmí být kratší než zadávací lhůta
prodloužená o 90 dní, tj. do 11. 5. 2002.
Dokladem o poskytnutí jistoty, který uchazeč předloží zadavateli
nejpozději do konce soutěžní lhůty, je originál záruční listiny vystavené
ve prospěch zadavatele jako oprávněného, z jejíhož obsahu je zřejmé, že
zadavatel je oprávněn vykonat právo z poskytnuté jistoty v případech
vymezených § 26 zákona, tj. když uchazeč v rozporu se zákonem nebo
podmínkami soutěže zrušil nebo změní nabídku nebo uchazeč nesplnil
povinnost uzavřít smlouvu na veřejnou zakázku v zadávací lhůtě, případně
v prodloužené zadávací lhůtě. Není-li doklad o poskytnutí jistoty v
českém jazyce, musí být přiložen jeho úřední překlad.
Při poskytnutí jistoty formou složení peněžní částky na účet zadavatele
vedený u ČSOB, a.s., Hlavní pobočka Praha 2, Anglická 20, č. ú. 916780043/0300,
variabilní symbol 3258501402. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být
připsána na účet zadavatele nejpozději den předcházející dni otevírání obálek.
Při složení jistoty touto formou uvede uchazeč číslo bankovního účtu a
variabilní symbol, na který bude výše jistoty zadavatelem vrácena!
XIII. Závazný obsah nabídky:
Nabídka musí obsahovat tyto údaje a přílohy v následujícím řazení:
1. Základní údaje o uchazeči: obchodní jméno, přesná adresa, IČ, DIČ,
bankovní spojení, jména statutárních zástupců .
2. Bankovní záruku, pokud je jistota skládána tímto způsobem.
3. Vlastní návrh na plnění veřejné zakázky zahrnující veškeré
předpoklady a požadavky zadavatele obsažené v jednotlivých článcích
a bodech zadání obchodní veřejné soutěže.
4. Cenovou nabídku za kompletní dodávku zpracovanou v souladu s
požadavky na zpracování nabídkové ceny.
XIV. Závěrečná ustanovení:
1. Zadavatel si vyhrazuje právo tuto výzvu zrušit, a to i bez udání
důvodu. Dále si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky.
2. Zadavatel si dále vyhrazuje právo ze závažných důvodů ve lhůtě uvedené
pro podání nabídky podmínky stanovené touto výzvou změnit. O takové změně
budou všichni informováni faxem a následně doporučeným dopisem. V tomto
případě bude přiměřeně prodloužena lhůta pro podání nabídky.
3. Uchazeči o zakázku nenáleží žádná odměna ani náhrada nákladů,
které vynaložil na účast na této výzvě.
4. Zadavatel si vyhrazuje změnit ze závažných důvodů termín plnění
veřejné zakázky.
5. Variantní řešení se nepřipouští.
6. Zadavatel omezuje soutěž pouze na tuzemské osoby.
Mgr. Karel Mach
provozně technický ředitel
139874-51/01