VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
A-1
Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
zastoupený společností
Inženýring dopravních staveb, a.s.,
Na Moráni 3, 128 01 Praha 2
vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších předpisů
(dále jen zákon)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele díla
«Dovybavení kamerového systému metra»
Podmínky soutěže
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění je dodávka a montáž staniční části průmyslové
televize (PTV) pro tratě A a C pražského metra s vazbou na přenos
dat na Centrální dispečink MHD. Předmětem zakázky nejsou přenosové
cesty (kabely) ze stanic metra na Centrální dispečink MHD.
Podrobný rozsah je uveden v zadávací dokumentaci.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
Předpokládaná doba zahájení realizace: březen 2002
Předpokládaná doba realizace: postupně do konce roku 2005
Místo plnění je Praha, trasy metra A a C
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Uchazeč prokáže splnění kvalifikačních předpokladů podle § 2b způsobem
uvedeným v § 2c zákona.
Předpokládá-li uchazeč splnění zakázky s pomocí jiných osob a
zároveň se oprávnění k podnikání uchazeče nevztahuje na celý rozsah
veřejné zakázky, prokazují splnění kvalifikačního předpokladu podle
§ 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby (podzhotovitelé).
Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel
prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob; výjimkou
je kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona
(oprávnění k podnikání), které prokazuje každá z těchto osob
v rozsahu svého podílu na plnění zakázky.
4. Další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky ve smyslu § 2f
zákona uchazeč prokáže tak, že přiloží:
4.1.přehled o technickém a materiálovém vybavení k plnění této zakázky,
postačující k včasnému a kvalitnímu provedení zakázky, vyhovujícím
mj. platným hygienickým předpisům
4.2.personální zajištění uchazeče k plnění zakázky pro navrhovanou
dobu plnění
4.3.přehled zakázek obdobného charakteru, které realizoval v letech 1998
až 2000
4.4.ověřenou kopii certifikátu o zavedeném systému řízení jakosti ve smyslu
ČSN EN ISO 9000
4.5.bankovní informaci o své bonitě, vystavenou financujícím peněžním ústavem
uchazeče
4.6.doklad o pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému v souvislosti
s činností uchazeče na pojistnou částku minimálně ve výši 10 milionů Kč
4.7.doklad o schopnosti provést minimálně 60 % objemu montážních prací
vlastními kapacitami. Započítání kapacit společností ovládaných uchazečem
bude prokázáno v souladu s § 66a obchodního zákoníku.
4.8.seznam podzhotovitelů včetně profesí a jejich podíl na celkovém plnění
předmětu zakázky (v %)
4.9.údaje o odpovědných zástupcích uchazeče
4.10.doklad o provedení zkoušky, která prokázala kompatibilitu nabízeného
zařízení s křížovým přepínačem.
Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady
pro splnění veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně, a to v
rozsahu, v němž se bude podílet na splnění veřejné zakázky. Doklady
k bodům 4.3, 4.4 a 4.6 musí prokázat vedoucí účastník sdružení.
Bod 4.7 prokazuje sdružení jako celek. Podrobné požadavky zadavatele
na způsob prokázání dalších předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže,
obsahuje podrobné podmínky nutné pro zpracování nabídky. Zadávací
dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout v pracovní dny od 8.00 hod.
do 14.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty na základě předchozího
oznámení faxem (02/226 40348) s uvedením data a přibližného času
vyzvednutí v sídle společnosti Inženýring dopravních staveb, a.s.,
Ing. Horský, III. patro, dveře č. 327, tel. 22 64 03 42, nebo Ing.
Tomeček, III. patro, dveře č. 301, tel. 22 64 03 27, fax 22 64 03 48.
Dokumentace bude vydána proti zaplacení poplatku za reprodukci
ve výši 10 000,- Kč včetně 5% DPH. Platba musí být provedena předem
na účet č. 120037-1930731349/0800, Česká spořitelna, a.s., Rytířská 29,
Praha 1. Zájemce předloží doklad o provedení platby a dále prohlášení
statutárního orgánu, nebo zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku.
Prohlášení bude obsahovat kromě identifikačních údajů zájemce (obchodní
jméno, úplnou adresu, IČO, DIČ, číslo účtu a banku uchazeče pro vystavení
daňového dokladu) i závazek mlčenlivosti zájemce o skutečnostech
uvedených v zadávací dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace
výhradně ke zpracování nabídky. V prohlášení bude uvedeno jméno osoby
oprávněné k převzetí zadávací dokumentace a jméno kontaktní osoby (vč.
telefonu, faxu a e-mailové adresy), na kterou bude v průběhu soutěže
zasílána veškerá korespondence.
V případě, že nabídku hodlá podat uchazeč - sdružení, musí si
zadávací dokumentaci zakoupit alespoň jeden člen sdružení.
6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle
ekonomické vhodnosti nabídek pomocí více kritérií, která jsou řazena
sestupně podle významu takto:
6.1. způsobilost uchazeče k provedení zakázky dle bodu 4
6.2. výše nabídkové ceny
6.3. úroveň technického řešení
6.4. výhodnost smlouvy o pozáručním servisu
6.5. smluvní podmínky s dílčími kritérii
Pořadí nabídek bude stanoveno pomocí verbálně numerické stupnice s
váhovým rozlišením.
7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je
zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke
způsobu zpracování a obsahu nabídky.
8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Požaduje
se vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH celkem za celkový předmět
plnění zakázky a dále v členění dle zadávací dokumentace. Cenové
údaje budou vloženy do samostatné uzavřené obálky s nápisem
«Nabídková cena» (ve smyslu § 9, odst. 3 zákona). Podrobnosti jsou
uvedeny v zadávací dokumentaci.
9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny:
Nabídkovou cenu je možno překročit pouze v případě změn nařízených
zadavatelem. Způsob ocenění změn je uveden v zadávací dokumentaci.
10. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky bude prováděna měsíčně.
11. Soutěžní lhůta: Soutěžní lhůta začíná dnem vyhlášení soutěže v Obchodním
věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. Uchazeči
podají nabídky v uzavřené obálce označené «SOUTĚŽ - METRO - PTV»,
s výzvou «Neotevírat !», opatřené na uzavření razítky uchazeče, poštou
doporučeně na adresu Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 3,
128 01 Praha 2, nebo osobně na stejnou adresu, III. p., číslo dv. 315,
do sekretariátu technického ředitele v pracovní dny od 8.00 do 14.00 hodin
nejpozději však 18. 1. 2002 do 10.00 hodin. Zadavatel doporučuje osobní
způsob podání.
Při podání poštou se za převzetí považuje datum a hodina doručení.
12. Otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne
18. 1. 2002 v 10.00 hodin v sídle pověřené organizace v zasedací
místnosti č. 216 ve II. patře.
13. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a
činí 90 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až
třetím místě, se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření
smlouvy s vybraným uchazečem.
14. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy,
akciová společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČO:
00005886, pověřil výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69
zákona Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 3, 128 01 Praha 2,
IČO: 60194260, tel. 29 44 56, 22 64 61 18, fax 22 64 03 48.
15. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění
povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout jistotu
jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí 1 500 000,- Kč
(jeden milion pět set tisíc korun českých). Podrobnosti o poskytnutí
jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
16. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
17. Poskytování informací: Způsob poskytování informací v průběhu soutěžní
lhůty je uveden v zadávací dokumentaci.
18. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2 písm. c)
zákona na tuzemské osoby.
19. Zadavatel bude od vybraného uchazeče požadovat složení jistoty
k zajištění realizace ve výši 1,5 mil. Kč formou bankovní záruky.
Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
20. Zadavatel si vyhrazuje právo:
20.1. soutěž doplnit, změnit, prodloužit, zrušit, jakož i odmítnout všechny
předložené nabídky
20.2. vyhodnotit pouze nabídky uchazečů, kterým vydal zadávací dokumentaci
20.3. před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje
uvedené uchazeči v nabídkách
20.4. změnit termíny plnění veřejné zakázky v souladu s uvolněním finančních
prostředků
20.5. omezit předmět plnění
20.6. rozdělit zakázku mezi více zhotovitelů
20.7. jednat o smlouvě a upřesnit její konečné znění.
138208-47/01