České dráhy státní organizace, Divize dopravní cesty, odštěpný závod
Rubrika
Veřejná soutěž
Sídlo
nábřeží L. Svobody 12, 111 15 Praha 1, Česká republika
Publikováno
14. 11. 2001
Značka OV
137550-46/01
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; České dráhy státní organizace, Divize dopravní cesty, odštěpný závod
A-5
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
DOPRAVNÍ PROGRAM ISPA
Výzva k podání nabídky vydaná
Českými drahami, státní organizací, Divizí dopravní cesty, odštěpný závod
Sídlo: nábřeží L. Svobody 12, 111 15 Praha 1, Česká republika
Fax č. (+420-2) 232 54 26
a
Komisí Evropské unie v rámci Programu ISPA
Projekt č. 2000 CZ 16 P PT 002
Název projektu:
Optimalizace trati Ústí nad Orlicí - Česká Třebová
1. Odkaz při uveřejňování
EuropeAid/112412/D/W/CZ
2. Typ soutěže
Mezinárodní veřejná soutěž
3. Program
ISPA - No 2000 CZ 16 P PT 002
4. Financování
Program ISPA/Budget Line: B70-200B00/ a zdroje ČR
5. Zadavatel
České dráhy, s.o., Divize dopravní cesty, o.z., Stavební správa
Praha, Italská 45, 121 31 Praha 2, ČR
SMLUVNÍ PODMÍNKY
6. Předmět díla
Předmětem projektu je optimalizace traťového úseku Ústí nad Orlicí -
Česká Třebová, který je součástí I. železničního koridoru ČR, a IV.
Multimodálního koridoru TEN-Berlín - Praha - Brno - Břeclav - Vídeň.
Dílo zahrnuje optimalizaci traťového úseku v délce 6,3 km a
předpokládá rekonstrukci železničního svršku a spodku, odvodnění,
trakčního vedení, rekonstrukci nástupišť a vybudování podchodu pro
cestující, vybudování protihlukových stěn v celkové délce 2,7 km,
rozšíření staničních budov v Ústí nad Orlicí a Dlouhé Třebové,
přeložku trati v délce 1,150 km, rekonstrukci osmi železničních
mostů, novostavbu železničního mostu (v délce 420 m) a výstavbu dvou
silničních nadjezdů.
Dodávka zabezpečovacího zařízení není součástí soutěže a bude
financována samostatně výhradně z finančních prostředků České
republiky.
7. Počet a názvy částí díla
Dílo bude zajištěno jednou smlouvou.
8. Účastníci a země původu
Účast je otevřena za stejných podmínek pro fyzické a právnické osoby
(individuálně nebo sdružené v konsorciu) z členských států, zemí a
regionů, na které se vztahují pravidla programu, ze kterého je
kontrakt financován (viz také článek 21). Veškerý materiál, který je
obstaráván pro tento kontrakt, musí mít původ v těchto zemích.
9. Důvody pro vyloučení
Účastníci soutěže musí poskytnout prohlášení, že se nenacházejí v
žádné ze situací uvedených na seznamu v sekci 2.3 Manuálu instrukcí
pro zahraniční kontrakty (dostupné na internetové adrese:
http://europa.eu.int/comm/europeaid/index_en.htm)
10. Počet nabídek
Účastníci (včetně firem a fyzických osob v rámci jednoho konsorcia a
poddodavatelů) mohou předložit pouze jednu nabídku pro Dílo. Nabídky
na části Díla nebudou brány v úvahu. Soutěžící nemohou předložit
variantní řešení.
11. Záruka za nabídku
Uchazeči musí poskytnout záruku za nabídku (jistotu) ve výši
25 000 000 Kč nebo ekvivalentní částku v EUR přepočtenou na základě
směnného kurzu vydaného ČNB 28 dní před konečným termínem pro
předložení nabídek. Tato záruka bude uvolněna neúspěšným účastníkům
soutěže po jejím ukončení a úspěšnému uchazeči po podepsání
kontraktu všemi stranami.
12. Záruka za řádné plnění smlouvy
Po úspěšném uchazeči bude požadováno poskytnutí Záruky za řádné
plnění smlouvy (kauce na realizaci díla) ve výši 10 % z ceny
kontraktu v českých korunách. Tato záruka musí být úspěšným
uchazečem složena do 30 dnů po obdržení smlouvy podepsané
zadavatelem. Jestliže vybraný uchazeč nesplní poskytnutí záruky v
této době, bude smlouva neplatná a bude osloven další uchazeč, který
předložil další nejnižší vyhovující nabídku.
13. Informativní schůzka a/nebo návštěva staveniště
Informativní schůzka není plánována.
14. Platnost nabídky
Nabídky musí zůstat v platnosti po dobu 90 dnů po konečném termínu
předložení nabídek.
15. Doba plnění
Dílo bude dokončeno během 20 měsíců od data zahájení.
ZPůSOB HODNOCENÍ
16. Výběrová kritéria
Počet provedených staveb podobného charakteru, registrace firmy pro
provádění požadovaných prací. Účastníci musí být schopni provést
nejméně 50 % smluvních prací vlastními prostředky, zajištěný systém
kvality, zkušenosti stavbyvedoucího 10 let, klíčových pracovníků 5
let, dobře připravený harmonogram prací, roční obrat stavebních
prací během 3 za sebou jdoucích let v průměru rovný nebo vyšší než
200 % ceny nabídky.
17. Kritérium přidělení
Cena.
ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
18. Jak získat zadávací dokumentaci
Zadávací dokumentace bude k dispozici na adrese: České dráhy, s.o.,
Divize dopravní cesty, o. z., Stavební správa Praha, Italská 45,
121 31 Praha 2, Česká republika, Ing Podkonická, Ing Laňka, tel. č.
+420-2 222 53 964, fax č. +420-2 222 50 730, po zaplacení 150 000,- Kč
nebo ekvivalentní částky v EUR ve směnném kurzu ČNB vydaném v den
uveřejnění Inzerátu a po zaslání písemné žádosti nejlépe faxem na
výše uvedenou adresu.
Platby za tendrovou dokumentaci musí být převedeny na:
NÁZEV BANKY: KOMERČNÍ BANKA a.s.
POBOČKA PRAHA 1
ČESKÁ REPUBLIKA
ČÍSLO ÚČTU/KÓD: 22 307 - 011/0100
VARIABILNÍ SYMBOL: 2 000 010 031
Zadávací dokumentace může být vyzvednuta případnými zájemci 3
pracovní dny poté, co byla platba uhrazena na výše uvedený bankovní
účet. Nabídky musí být předloženy na standardních formulářích, které
jsou obsaženy v zadávací dokumentaci, jejíž složení a instrukce musí
být přesně dodrženy.
Případné dotazy účastníků soutěže musí být zaslány písemně na
poštovní adresu: České dráhy, s.o., Divize dopravní cesty, o. z.,
Stavební správa Praha, Italská 45, 121 31 Praha 2, nejpozději 21 dnů
před konečným termínem předložení nabídky, který je uvedený v bodě
19. Zadavatel musí odpovědět na všechny dotazy účastníků nejpozději
11 dnů před konečným termínem předložení nabídky.
19. Konečný termín předložení nabídek
Nabídky musí být dodány nejpozději do 18/2/ 2002 do 13.00 hod.
místního času na adresu:
České dráhy, s.o., Divize dopravní cesty, o.z.
Stavební správa Praha
Paní Šímová Eva, místnost číslo 115 - 1. patro
Italská 45, 121 31 Praha 2, Česká republika
Fax č. +420-2 222 54 347
20. Otevírání obálek s nabídkami
Nabídky budou otevřeny na veřejné schůzce dne 18/2/ 2002 ve 13.00
hod. místního času na výše uvedené adrese v místnosti č. 125 - 1.
poschodí.
21. Právní podklady
Nařízení Rady (ES) 1267/1999 z 21. června 1999 o nástroji pro
strukturální politiky před přijetím (ISPA)
Works Procurement Notice
ISPA TRANSPORT PROGRAMME
Works Procurement Notice issued by the
České dráhy, s.o., Divize dopravní cesty, o.z.
nábřeží L. Svobody 12, 111 15 Praha 1, Czech Republic
FAX No. (+420- 2) 232 54 26
and by the Commission of the European Communities within the framework of
the ISPA Programme
Project No. 2000 CZ 16 P PT 002
Project Title: Optimisation of the Ústí nad Orlicí - Česká Třebová
railway section
1. Publication reference
EuropeAid/112412/D/W/CZ
2. Procedure
International open tender
3. Programme
ISPA - No 2000 CZ 16 P PT 002
4. Financing
Budget Line: B70-200B00
5. Employer
Czech Railways s.o., Division of Infrastructure, Building
Administration Prague, Italská 45, 121 31 Prague 2, Czech Republic
CONTRACT SPECIFICATION
6. Contract description
The project aims at optimisation of the Ústí nad Orlicí - Česká
Třebová railway line section which is a part of railway corridor I
in the Czech Republic .i.e. multimodal corridor IV Berlin - Praha -
Brno - Břeclav - Vienna.
The works to be undertaken include optimisation of the line section
6.3 km long i.e. reconstruction of the railway superstructure and
substructure, drainage, catenary, platforms including pedestrian
underpass, new construction of anti-noise walls (2,700 km),
extension of station building in Ústí nad Orlicí and Dlouhá Třebová,
re-aligment of the track 1,150 km long, 8 railway bridges
reconstruction, new construction of 1 railway bridge (420 m long)
and construction of 2 road bridges.
Delivery of signalling equipment does not make a part of the tender
and will be financed exclusively from the financial means of the
Czech Republic.
7. Number and titles of Lots
One single Contract
CONDITIONS OF PARTICIPATION
8. Eligibility and rule of origin
Participation is open on equal terms to all natural and legal
persons [participating either individually or in a grouping
(consortium) of tenderers] of the Member States and the countries
and territories of the regions covered and/or authorised by the
Regulation or other specific instruments applicable to the programme
under which the contract is financed (see also item 21 below). All
goods provided for this contract must originate in these countries.
9. Grounds for exclusion
Tenderers must provide a declaration that they are not in any of the
situations listed in Section 2.3 of the Manual of Instructions for
External Relations contracts (available from the following Internet
address: http://europa.eu.int/comm/europeaid/index_en.htm)
10. Number of tenders
Tenderers (including firms within the same legal group, other
members of the same consortium and subcontractors) may submit only
one tender for the Works. Tenders for parts of a Works will not be
considered. Tenderers may not provide a tender for a variant
solution in addition to their tender for the works required in the
tender dossier.
11. Tender security
Tenderers must provide the tender security of 25 000 000 CZK or
equivalent amount in EUR at the rate issued by the Czech National
Bank for the date 28 days prior to the deadline for submission of
tenders when submitting their tender. This guarantee will be
released to unsuccessful Tenderers once the tender procedure has
been completed and to the successful Tenderer upon signature of the
contract by all parties.
12. Performance security
The successful Tenderer will be requested to provide a performance
security of 10% of the contract value in CZK when countersigning the
contract. This must be delivered within 30 days after receipt by the
Tenderer of the contract signed by the Employer. If the selected
Tenderer fails to provide such a guarantee within this period, the
contract will be void and a new contract may be drawn up and sent to
the Tenderer which has submitted the next lowest, compliant tender.
13. Information meeting and/or site visit
No information meeting is planned.
14. Tender validity
Tenders must remain valid for a period of 90 days after the deadline
for submission of tenders.
15. Maximum delivery period
The time for completion of the Works shall be 20 months after the
date of commencement.
SELECTION AND AWARD CRITERIA
16. Selection criteria
The capacity to execute similar contracts, registered firm capable
of carrying out the specified Works. Tenderers shall have the
ability to carry at least 50 % of the contract works by their own
means; Quality Assurance System; Experience of Site Manager 10
years, key personnel 5 years; properly prepared work schedule. An
annual turnover of construction works during each of the previous 3
years in average equivalent or higher than 200 % of the Tender price.
17. Award criteria
Price
TENDERING
18. How to obtain the tender dossier
The tender dossier is available from Czech Railways s.o., Division
of Infrastructure, Building Administration Prague, Italská 45, 121
31 Prague 2, Czech Republic, Ms. Podkonická and Mr. Laňka, tel. No
+420-2 222 53 964, fax No. +420-2 222 50 730 upon payment of
150.000,- CZK or equivalent amount in EUR at the rate issued by the
Czech National Bank on the date of publishing this Notice and upon
written request, preferably by facsimile, to the above address. The
tender dossier is also available for inspection at the premises of
the Employer.
Payment for the Tender Documents should be transferred to:
BANK NAME ADDRESS: KOMERČNÍ BANKA a.s.
POBOČKA PRAHA 1
CZECH REPUBLIC
BANK ACCOUNT /CODE: 22 307 - 011/ 0100
VARIABLE SYMBOL: 2 000 010 031
The Tender dossier may be collected by the prospective Tenderers 3
working days after payment for it has been credited to the Bank
Account detailed above. Tenders must be submitted using the standard
tender form included in the tender dossier, whose format and
instructions must be strictly observed.
Tenderers with questions regarding this tender should send them in
writing to postal address: Czech Railways s. o., Division of
Infrastructure, Building Administration Prague, Italská 45, 121 31
Prague 2, Czech Republic (mentioning the Publication reference shown
in item 1) at least 21 days before the deadline for submission of
tenders given in item 19. The Employer must reply to all tenderers'
questions at least 11 days before the deadline for submission of
tenders.
19. Deadline for submission of tenders
Tenders must arrive at the latest on 18/2/2002 by 13.00 local time at:
České dráhy, s.o., Divize dopravní cesty, o.z.
Stavební správa Praha
Ms. Šímová Eva
1st. floor, office No. 115
Italská 45
121 31 Praha 2
Czech Republic
Fax No +420-2 222 54 347
Any tender received after the deadline will not be considered.
20. Tender opening session
Tenders shall be opened in public session on 18/2/2002 at 13.00
local time at the address given above at office No.125 on the 1st.
floor.
21. Legal basis
Council Regulation (EC) No 1267/1999 of 21 June 1999 establishing an
Instrument for Structural Policies for Pre-accession (ISPA)
137550-46/01