Portál veřejné správy

Zápis 137550-46/01

Obchodní jménoČeské dráhy státní organizace, Divize dopravní cesty, odštěpný závod
RubrikaVeřejná soutěž
Sídlonábřeží L. Svobody 12, 111 15 Praha 1, Česká republika
Publikováno14. 11. 2001
Značka OV137550-46/01
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; České dráhy státní organizace, Divize dopravní cesty, odštěpný závod A-5 VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY DOPRAVNÍ PROGRAM ISPA Výzva k podání nabídky vydaná Českými drahami, státní organizací, Divizí dopravní cesty, odštěpný závod Sídlo: nábřeží L. Svobody 12, 111 15 Praha 1, Česká republika Fax č. (+420-2) 232 54 26 a Komisí Evropské unie v rámci Programu ISPA Projekt č. 2000 CZ 16 P PT 002 Název projektu: Optimalizace trati Ústí nad Orlicí - Česká Třebová 1. Odkaz při uveřejňování EuropeAid/112412/D/W/CZ 2. Typ soutěže Mezinárodní veřejná soutěž 3. Program ISPA - No 2000 CZ 16 P PT 002 4. Financování Program ISPA/Budget Line: B70-200B00/ a zdroje ČR 5. Zadavatel České dráhy, s.o., Divize dopravní cesty, o.z., Stavební správa Praha, Italská 45, 121 31 Praha 2, ČR SMLUVNÍ PODMÍNKY 6. Předmět díla Předmětem projektu je optimalizace traťového úseku Ústí nad Orlicí - Česká Třebová, který je součástí I. železničního koridoru ČR, a IV. Multimodálního koridoru TEN-Berlín - Praha - Brno - Břeclav - Vídeň. Dílo zahrnuje optimalizaci traťového úseku v délce 6,3 km a předpokládá rekonstrukci železničního svršku a spodku, odvodnění, trakčního vedení, rekonstrukci nástupišť a vybudování podchodu pro cestující, vybudování protihlukových stěn v celkové délce 2,7 km, rozšíření staničních budov v Ústí nad Orlicí a Dlouhé Třebové, přeložku trati v délce 1,150 km, rekonstrukci osmi železničních mostů, novostavbu železničního mostu (v délce 420 m) a výstavbu dvou silničních nadjezdů. Dodávka zabezpečovacího zařízení není součástí soutěže a bude financována samostatně výhradně z finančních prostředků České republiky. 7. Počet a názvy částí díla Dílo bude zajištěno jednou smlouvou. 8. Účastníci a země původu Účast je otevřena za stejných podmínek pro fyzické a právnické osoby (individuálně nebo sdružené v konsorciu) z členských států, zemí a regionů, na které se vztahují pravidla programu, ze kterého je kontrakt financován (viz také článek 21). Veškerý materiál, který je obstaráván pro tento kontrakt, musí mít původ v těchto zemích. 9. Důvody pro vyloučení Účastníci soutěže musí poskytnout prohlášení, že se nenacházejí v žádné ze situací uvedených na seznamu v sekci 2.3 Manuálu instrukcí pro zahraniční kontrakty (dostupné na internetové adrese: http://europa.eu.int/comm/europeaid/index_en.htm) 10. Počet nabídek Účastníci (včetně firem a fyzických osob v rámci jednoho konsorcia a poddodavatelů) mohou předložit pouze jednu nabídku pro Dílo. Nabídky na části Díla nebudou brány v úvahu. Soutěžící nemohou předložit variantní řešení. 11. Záruka za nabídku Uchazeči musí poskytnout záruku za nabídku (jistotu) ve výši 25 000 000 Kč nebo ekvivalentní částku v EUR přepočtenou na základě směnného kurzu vydaného ČNB 28 dní před konečným termínem pro předložení nabídek. Tato záruka bude uvolněna neúspěšným účastníkům soutěže po jejím ukončení a úspěšnému uchazeči po podepsání kontraktu všemi stranami. 12. Záruka za řádné plnění smlouvy Po úspěšném uchazeči bude požadováno poskytnutí Záruky za řádné plnění smlouvy (kauce na realizaci díla) ve výši 10 % z ceny kontraktu v českých korunách. Tato záruka musí být úspěšným uchazečem složena do 30 dnů po obdržení smlouvy podepsané zadavatelem. Jestliže vybraný uchazeč nesplní poskytnutí záruky v této době, bude smlouva neplatná a bude osloven další uchazeč, který předložil další nejnižší vyhovující nabídku. 13. Informativní schůzka a/nebo návštěva staveniště Informativní schůzka není plánována. 14. Platnost nabídky Nabídky musí zůstat v platnosti po dobu 90 dnů po konečném termínu předložení nabídek. 15. Doba plnění Dílo bude dokončeno během 20 měsíců od data zahájení. ZPůSOB HODNOCENÍ 16. Výběrová kritéria Počet provedených staveb podobného charakteru, registrace firmy pro provádění požadovaných prací. Účastníci musí být schopni provést nejméně 50 % smluvních prací vlastními prostředky, zajištěný systém kvality, zkušenosti stavbyvedoucího 10 let, klíčových pracovníků 5 let, dobře připravený harmonogram prací, roční obrat stavebních prací během 3 za sebou jdoucích let v průměru rovný nebo vyšší než 200 % ceny nabídky. 17. Kritérium přidělení Cena. ZADÁVACÍ DOKUMENTACE 18. Jak získat zadávací dokumentaci Zadávací dokumentace bude k dispozici na adrese: České dráhy, s.o., Divize dopravní cesty, o. z., Stavební správa Praha, Italská 45, 121 31 Praha 2, Česká republika, Ing Podkonická, Ing Laňka, tel. č. +420-2 222 53 964, fax č. +420-2 222 50 730, po zaplacení 150 000,- Kč nebo ekvivalentní částky v EUR ve směnném kurzu ČNB vydaném v den uveřejnění Inzerátu a po zaslání písemné žádosti nejlépe faxem na výše uvedenou adresu. Platby za tendrovou dokumentaci musí být převedeny na: NÁZEV BANKY: KOMERČNÍ BANKA a.s. POBOČKA PRAHA 1 ČESKÁ REPUBLIKA ČÍSLO ÚČTU/KÓD: 22 307 - 011/0100 VARIABILNÍ SYMBOL: 2 000 010 031 Zadávací dokumentace může být vyzvednuta případnými zájemci 3 pracovní dny poté, co byla platba uhrazena na výše uvedený bankovní účet. Nabídky musí být předloženy na standardních formulářích, které jsou obsaženy v zadávací dokumentaci, jejíž složení a instrukce musí být přesně dodrženy. Případné dotazy účastníků soutěže musí být zaslány písemně na poštovní adresu: České dráhy, s.o., Divize dopravní cesty, o. z., Stavební správa Praha, Italská 45, 121 31 Praha 2, nejpozději 21 dnů před konečným termínem předložení nabídky, který je uvedený v bodě 19. Zadavatel musí odpovědět na všechny dotazy účastníků nejpozději 11 dnů před konečným termínem předložení nabídky. 19. Konečný termín předložení nabídek Nabídky musí být dodány nejpozději do 18/2/ 2002 do 13.00 hod. místního času na adresu: České dráhy, s.o., Divize dopravní cesty, o.z. Stavební správa Praha Paní Šímová Eva, místnost číslo 115 - 1. patro Italská 45, 121 31 Praha 2, Česká republika Fax č. +420-2 222 54 347 20. Otevírání obálek s nabídkami Nabídky budou otevřeny na veřejné schůzce dne 18/2/ 2002 ve 13.00 hod. místního času na výše uvedené adrese v místnosti č. 125 - 1. poschodí. 21. Právní podklady Nařízení Rady (ES) 1267/1999 z 21. června 1999 o nástroji pro strukturální politiky před přijetím (ISPA) Works Procurement Notice ISPA TRANSPORT PROGRAMME Works Procurement Notice issued by the České dráhy, s.o., Divize dopravní cesty, o.z. nábřeží L. Svobody 12, 111 15 Praha 1, Czech Republic FAX No. (+420- 2) 232 54 26 and by the Commission of the European Communities within the framework of the ISPA Programme Project No. 2000 CZ 16 P PT 002 Project Title: Optimisation of the Ústí nad Orlicí - Česká Třebová railway section 1. Publication reference EuropeAid/112412/D/W/CZ 2. Procedure International open tender 3. Programme ISPA - No 2000 CZ 16 P PT 002 4. Financing Budget Line: B70-200B00 5. Employer Czech Railways s.o., Division of Infrastructure, Building Administration Prague, Italská 45, 121 31 Prague 2, Czech Republic CONTRACT SPECIFICATION 6. Contract description The project aims at optimisation of the Ústí nad Orlicí - Česká Třebová railway line section which is a part of railway corridor I in the Czech Republic .i.e. multimodal corridor IV Berlin - Praha - Brno - Břeclav - Vienna. The works to be undertaken include optimisation of the line section 6.3 km long i.e. reconstruction of the railway superstructure and substructure, drainage, catenary, platforms including pedestrian underpass, new construction of anti-noise walls (2,700 km), extension of station building in Ústí nad Orlicí and Dlouhá Třebová, re-aligment of the track 1,150 km long, 8 railway bridges reconstruction, new construction of 1 railway bridge (420 m long) and construction of 2 road bridges. Delivery of signalling equipment does not make a part of the tender and will be financed exclusively from the financial means of the Czech Republic. 7. Number and titles of Lots One single Contract CONDITIONS OF PARTICIPATION 8. Eligibility and rule of origin Participation is open on equal terms to all natural and legal persons [participating either individually or in a grouping (consortium) of tenderers] of the Member States and the countries and territories of the regions covered and/or authorised by the Regulation or other specific instruments applicable to the programme under which the contract is financed (see also item 21 below). All goods provided for this contract must originate in these countries. 9. Grounds for exclusion Tenderers must provide a declaration that they are not in any of the situations listed in Section 2.3 of the Manual of Instructions for External Relations contracts (available from the following Internet address: http://europa.eu.int/comm/europeaid/index_en.htm) 10. Number of tenders Tenderers (including firms within the same legal group, other members of the same consortium and subcontractors) may submit only one tender for the Works. Tenders for parts of a Works will not be considered. Tenderers may not provide a tender for a variant solution in addition to their tender for the works required in the tender dossier. 11. Tender security Tenderers must provide the tender security of 25 000 000 CZK or equivalent amount in EUR at the rate issued by the Czech National Bank for the date 28 days prior to the deadline for submission of tenders when submitting their tender. This guarantee will be released to unsuccessful Tenderers once the tender procedure has been completed and to the successful Tenderer upon signature of the contract by all parties. 12. Performance security The successful Tenderer will be requested to provide a performance security of 10% of the contract value in CZK when countersigning the contract. This must be delivered within 30 days after receipt by the Tenderer of the contract signed by the Employer. If the selected Tenderer fails to provide such a guarantee within this period, the contract will be void and a new contract may be drawn up and sent to the Tenderer which has submitted the next lowest, compliant tender. 13. Information meeting and/or site visit No information meeting is planned. 14. Tender validity Tenders must remain valid for a period of 90 days after the deadline for submission of tenders. 15. Maximum delivery period The time for completion of the Works shall be 20 months after the date of commencement. SELECTION AND AWARD CRITERIA 16. Selection criteria The capacity to execute similar contracts, registered firm capable of carrying out the specified Works. Tenderers shall have the ability to carry at least 50 % of the contract works by their own means; Quality Assurance System; Experience of Site Manager 10 years, key personnel 5 years; properly prepared work schedule. An annual turnover of construction works during each of the previous 3 years in average equivalent or higher than 200 % of the Tender price. 17. Award criteria Price TENDERING 18. How to obtain the tender dossier The tender dossier is available from Czech Railways s.o., Division of Infrastructure, Building Administration Prague, Italská 45, 121 31 Prague 2, Czech Republic, Ms. Podkonická and Mr. Laňka, tel. No +420-2 222 53 964, fax No. +420-2 222 50 730 upon payment of 150.000,- CZK or equivalent amount in EUR at the rate issued by the Czech National Bank on the date of publishing this Notice and upon written request, preferably by facsimile, to the above address. The tender dossier is also available for inspection at the premises of the Employer. Payment for the Tender Documents should be transferred to: BANK NAME ADDRESS: KOMERČNÍ BANKA a.s. POBOČKA PRAHA 1 CZECH REPUBLIC BANK ACCOUNT /CODE: 22 307 - 011/ 0100 VARIABLE SYMBOL: 2 000 010 031 The Tender dossier may be collected by the prospective Tenderers 3 working days after payment for it has been credited to the Bank Account detailed above. Tenders must be submitted using the standard tender form included in the tender dossier, whose format and instructions must be strictly observed. Tenderers with questions regarding this tender should send them in writing to postal address: Czech Railways s. o., Division of Infrastructure, Building Administration Prague, Italská 45, 121 31 Prague 2, Czech Republic (mentioning the Publication reference shown in item 1) at least 21 days before the deadline for submission of tenders given in item 19. The Employer must reply to all tenderers' questions at least 11 days before the deadline for submission of tenders. 19. Deadline for submission of tenders Tenders must arrive at the latest on 18/2/2002 by 13.00 local time at: České dráhy, s.o., Divize dopravní cesty, o.z. Stavební správa Praha Ms. Šímová Eva 1st. floor, office No. 115 Italská 45 121 31 Praha 2 Czech Republic Fax No +420-2 222 54 347 Any tender received after the deadline will not be considered. 20. Tender opening session Tenders shall be opened in public session on 18/2/2002 at 13.00 local time at the address given above at office No.125 on the 1st. floor. 21. Legal basis Council Regulation (EC) No 1267/1999 of 21 June 1999 establishing an Instrument for Structural Policies for Pre-accession (ISPA) 137550-46/01