VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
A-1
Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
zastoupený společností
Inženýring dopravních staveb, a.s.
Na Moráni 3, 128 01 Praha 2
vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných
zakázek ve znění pozdějších předpisů
(dále jen zákon)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele díla
«Oprava stropní desky stanice metra Dejvická»
Podmínky soutěže
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění je zajištění komplexní opravy izolace stropu
stanice a odstavných kolejí včetně vstupů č. 1 - 7, vzduchotechnické
štoly a vjezdu do záchytného parkoviště. Vlastní dodávka celé stavby
vychází z členění stavby na stavební objekty v projektové dokumentaci
ke stavebnímu povolení, která je součástí zadávací dokumentace.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
2.1. Předpokládaná doba zahájení plnění je: 03/2002
2.2. Délka doby realizace je předmětem nabídky (nejpozději do 15. 10. 2002).
2.3. Místo plnění je: Praha 6, stanice metra Dejvická
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Uchazeč prokáže splnění kvalifikačních předpokladů podle § 2b
způsobem uvedeným v § 2c zákona.
Předpokládá-li uchazeč splnění zakázky s pomocí jiných osob a
zároveň se oprávnění k podnikání uchazeče nevztahuje na celý rozsah
veřejné zakázky, prokazují splnění kvalifikačního předpokladu podle
§ 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby (podzhotovitelé).
Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel
prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob; výjimkou
je kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona
(oprávnění k podnikání), které prokazuje každá z těchto osob v
rozsahu svého podílu na plnění zakázky.
4. Další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky ve smyslu § 2f
zákona uchazeč prokáže tak, že přiloží:
4.1. přehled o strojním a materiálovém vybavení k plnění této
zakázky, postačující k včasnému a kvalitnímu provedení zakázky,
vyhovujícím mj. platným hygienickým předpisům
4.2. personální zajištění uchazeče k plnění zakázky pro navrhovanou
dobu plnění
4.3. přehled obdobných zakázek, které realizoval v posledních pěti letech
4.4. plán jakosti stavby v souladu s ČSN EN ISO 10 005
4.5. bankovní informaci o své bonitě, vystavenou financujícím
peněžním ústavem uchazeče
4.6. doklad o pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému v
souvislosti s činností uchazeče na pojistnou částku minimálně ve
výši 40 milionů Kč
4.7. doklad o schopnosti provést minimálně 60 % prací vlastními
kapacitami. Započítání kapacit společností ovládaných uchazečem bude
prokázáno v souladu s § 66a obchodního zákoníku
4.8. seznam podzhotovitelů včetně profesí a jejich podíl na celkovém
plnění předmětu zakázky (v %)
4.9. údaje o odpovědných zástupcích uchazeče - prokazuje se
předložením výpisu ze živnostenského rejstříku uchazeče
4.10. doklad, že hodnota základního kapitálu uchazeče je větší než 200 mil.Kč
Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady
pro splnění veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně, a to v
rozsahu, v němž se bude podílet na splnění veřejné zakázky. Doklad
pro bod 4.3 doloží alespoň jedna osoba. Doklady k bodům 4.4, 4.6,
4.7 a 4.10 musí prokázat vedoucí účastník sdružení, přičemž u bodu
4.7 musí prokázat min. 60 %, u bodu 4.10 min. 150 mil. Kč. Podrobné
požadavky zadavatele na způsob prokázání dalších předpokladů jsou
uvedeny v zadávací dokumentaci.
5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže,
obsahuje podrobné podmínky soutěže nutné pro zpracování nabídky.
Zadávací dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout v pracovní dny od
8.00 hod. do 14.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty na základě
předchozího oznámení faxem (02/226 403 48) s uvedením data a
přibližného času vyzvednutí v sídle společnosti Inženýring
dopravních staveb, a.s., Ing. Pitrová, III. patro, dveře č. 311,
tel. 22 64 03 21, nebo Ing. Tomeček, III. patro, dveře č. 301, tel.
22 64 03 27, fax 22 64 03 48. Dokumentace bude vydána proti
zaplacení poplatku za reprodukci ve výši 4 000,- Kč včetně 5 % DPH.
Platba musí být provedena předem na účet č. 120037-1930731349/0800,
Česká spořitelna, a.s., Rytířská 29, Praha 1. Zájemce předloží
doklad o provedení platby a dále prohlášení statutárního orgánu nebo
zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku. Prohlášení bude obsahovat
kromě identifikačních údajů zájemce (obchodní jméno, úplnou adresu,
IČO, DIČ, číslo účtu a banku uchazeče pro vystavení daňového
dokladu) i závazek mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v
zadávací dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace výhradně
ke zpracování nabídky. V prohlášení bude uvedeno jméno osoby
oprávněné k převzetí zadávací dokumentace a jméno kontaktní osoby
(vč. telefonu, faxu a e-mailové adresy), na kterou bude v průběhu
soutěže zasílána veškerá korespondence.
V případě, že nabídku hodlá podat uchazeč - sdružení, musí si
zadávací dokumentaci zakoupit alespoň jeden člen sdružení.
6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle
ekonomické vhodnosti nabídek pomocí více kriterií, která jsou řazena
sestupně podle významu takto:
6.1. výše nabídkové ceny
6.2. způsobilost uchazeče k provedení zakázky dle bodu 4
6.3. lhůta realizace
6.4. smluvní podmínky s dílčími kritérii
Pořadí nabídek bude stanoveno pomocí verbálně numerické stupnice s
váhovým rozlišením.
7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je
zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke
způsobu zpracování a obsahu nabídky.
8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Požaduje
se vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH celkem za celkový předmět
plnění zakázky a dále v členění dle zadávací dokumentace. Cenové
údaje budou vloženy do samostatné uzavřené obálky s nápisem
«Nabídková cena» (ve smyslu § 9, odst. 3 zákona). Podrobnosti jsou
uvedeny v zadávací dokumentaci.
9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové
ceny: Nabídkovou cenu je možno překročit pouze v případě změn
nařízených zadavatelem. Způsob ocenění změn je uveden v zadávací
dokumentaci.
10. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky (platební
podmínky) bude prováděna měsíčně. Podrobný způsob úhrady je uveden v
zadávací dokumentaci.
11. Soutěžní lhůta: Soutěžní lhůta začíná dnem vyhlášení soutěže v
Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s
nabídkami. Uchazeči podají nabídky v uzavřené obálce označené
«SOUTĚŽ - Oprava stropní desky Dejvická», s výzvou «Neotevírat !»,
opatřené na uzavření razítky uchazeče poštou doporučeně na adresu
Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 3, 128 01 Praha 2,
nebo osobně na stejnou adresu, III. p., číslo dv. 315, do
sekretariátu technického ředitele v pracovní dny od 8.00 do 14.00
hodin nejpozději však 7.12. 2001 do 11.00 hodin. Zadavatel
doporučuje osobní způsob podání. Při podání poštou se za převzetí
považuje datum a hodina doručení.
12. Otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne
7.12. 2001 v 11.00 hodin v sídle pověřené organizace v zasedací
místnosti č. 216 ve II. patře.
13. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a
činí 90 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až
třetím místě, se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření
smlouvy s vybraným uchazečem.
14. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy,
akciová společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČO: 00005886,
pověřil výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69 zákona Inženýring
dopravních staveb, a.s., Na Moráni 3, 128 01 Praha 2, IČO: 60194260,
tel. 29 44 56, 22 64 61 18, fax 22 64 03 48.
15. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění
povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout jistotu
jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí 3 000 000,- Kč (tři
miliony korun českých). Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou uvedeny
v zadávací dokumentaci.
16. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
17. Poskytování informací: Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se
neuskuteční. Způsob poskytování informací v průběhu soutěžní lhůty
je uveden v zadávací dokumentaci.
18. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2) písm. c)
zákona na tuzemské osoby.
19. Zadavatel bude od vybraného uchazeče požadovat složení jistoty k
zajištění realizace ve výši 3 % z nabídkové ceny díla formou
bankovní záruky. Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou uvedeny v
zadávací dokumentaci.
20. Zadavatel si vyhrazuje právo:
20.1. vyhodnotit pouze nabídky uchazečů, kterým vydal zadávací dokumentaci
20.2. soutěž doplnit, prodloužit, zrušit, jakož i odmítnout všechny
předložené nabídky
20.3. před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje
uvedené uchazeči v nabídkách
20.4. jednat o smlouvě a upřesnit její konečné znění
136536-44/01