Portál veřejné správy

Zápis 136271-43/01

Obchodní jménoDopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
RubrikaVeřejná soutěž
SídloSokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
Publikováno24. 10. 2001
Značka OV136271-43/01
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost A-1 Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9 zastoupený společností Inženýring dopravních staveb, a.s. Na Moráni 3, 128 01 Praha 2 vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele díla «Rekonstrukce měnírny Kačerov» Podmínky soutěže 1. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění je realizace: 1.1. Zpracování realizační dokumentace 1.2. Výstavba nové měnírny Kačerov (stavební a technologická část) 1.3. Přívodní kabelové vedení 22 kV 1.4. Rekonstrukce stávající měnírny Podrobný rozsah stavby je patrný z dokumentace ke stavebnímu povolení, která je součástí zadávací dokumentace. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky: Předpokládaná doba zahájení plnění je: 2.1. Výstavba nové měnírny - 12/2001 2.2. Přívodní kabelové vedení - 1.4. 2002 (dokončení nejpozději do 30.9. 2002) 2.3. Rekonstrukce měnírny - následně po ukončení bodu 2.1 Délky doby realizace pro jednotlivé etapy jsou předmětem nabídky. Místo plnění je: areál Depa Kačerov, prostory metra trasy I.C a veřejné prostory Prahy 4 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč prokáže splnění kvalifikačních předpokladů podle § 2b způsobem uvedeným v § 2c zákona. Předpokládá-li uchazeč splnění zakázky s pomocí jiných osob a zároveň se oprávnění k podnikání uchazeče nevztahuje na celý rozsah veřejné zakázky, prokazují splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby (podzhotovitelé). Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob; výjimkou je kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (oprávnění k podnikání), které prokazuje každá z těchto osob v rozsahu svého podílu na plnění zakázky. Zadavatel požaduje od uchazeče doložení živnostenského listu na následující činnosti: - Provádění staveb, jejich změn a odstraňování - Montáž, opravy, revize a zkoušky vyhrazených el. zařízení - Montáž, údržba a servis telekomunikačních zařízení - Projektová činnost ve výstavbě 4. Další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky ve smyslu § 2f zákona uchazeč prokáže tak, že přiloží: 4.1. přehled o strojním a materiálovém vybavení k plnění této zakázky, postačujícím k včasnému a kvalitnímu provedení zakázky, vyhovujícím mj. platným hygienickým předpisům 4.2. personální zajištění uchazeče k plnění zakázky pro navrhovanou dobu plnění 4.3. přehled obdobných zakázek, které realizoval v posledních pěti letech 4.4. plán jakosti stavby v souladu s ČSN EN ISO 10 005 4.5. bankovní informaci o své bonitě, vystavenou financujícím peněžním ústavem uchazeče 4.6. doklad o pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému v souvislosti s činností uchazeče na pojistnou částku minimálně ve výši 40 milionů Kč 4.7. doklad o schopnosti provést minimálně 70 % prací vlastními kapacitami. Započítání kapacit společností ovládaných uchazečem bude prokázáno v souladu s § 66a obchodního zákoníku 4.8. seznam podzhotovitelů včetně profesí a jejich podíl na celkovém plnění předmětu zakázky (v %) 4.9. údaje o odpovědných zástupcích uchazeče - prokazuje se předložením výpisu ze živnostenského rejstříku uchazeče 4.10. písemné prohlášení, že bude plnit podmínky stavebního povolení (po jeho vydání), a to jak při zpracování realizační dokumentace, tak při realizaci 4.11. doklad, že hodnota základního kapitálu uchazeče je větší než 200 mil. Kč 4.12. úředně ověřenou kopii certifikátu jakosti podle norem ISO 9000 4.13. doklad o prokázání kvality výrobků (např. CZECH MADE, AMPER apod.) 4.14. průkaz péče o bezpečnost a ochranu zdraví zaměstnanců 4.15. průkaz optimalizace nákladů na obsluhu a údržbu nabízeného zařízení po dobu jeho provozní životnosti (např. metodou LCC - RAM) Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady pro splnění veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně, a to v rozsahu, v němž se bude podílet na splnění veřejné zakázky. Doklad pro bod 4.3 doloží alespoň jedna osoba. Doklady k bodům 4.4, 4.6, 4.7, 4.10, 4.11, 4.13 a 4.15 musí prokázat vedoucí účastník sdružení, přičemž u bodu 4.7 musí prokázat min. 60 %, u bodu 4.11 min. 150 mil. Kč. Podrobné požadavky zadavatele na způsob prokázání dalších předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 5. Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže, obsahuje podrobné podmínky soutěže nutné pro zpracování nabídky. Zadávací dokumentaci si mohou zájemci vyzvednout v pracovní dny od 8.00 hod. do 14.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty na základě předchozího oznámení faxem (02/226 40348) s uvedením data a přibližného času vyzvednutí v sídle společnosti Inženýring dopravních staveb, a.s., Ing. Pitrová, III. patro, dveře č. 311, tel. 22 64 03 21, nebo Ing. Tomeček, III. patro, dveře č. 301, tel. 22 64 03 27, fax 22 64 03 48. Dokumentace bude vydána proti zaplacení poplatku za reprodukci ve výši 20 000,- Kč včetně 5 % DPH. Platba musí být provedena předem na účet č. 120037-1930731349/0800, Česká spořitelna, a.s., Rytířská 29, Praha 1. Zájemce předloží doklad o provedení platby a dále prohlášení statutárního orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku. Prohlášení bude obsahovat kromě identifikačních údajů zájemce (obchodní jméno, úplnou adresu, IČO, DIČ, číslo účtu a banku uchazeče pro vystavení daňového dokladu) i závazek mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace výhradně ke zpracování nabídky. V prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí zadávací dokumentace a jméno kontaktní osoby (vč. telefonu, faxu a e-mailové adresy), na kterou bude v průběhu soutěže zasílána veškerá korespondence. V případě, že nabídku hodlá podat uchazeč - sdružení, musí si zadávací dokumentaci zakoupit alespoň jeden člen sdružení. 6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí více kriterií, která jsou řazena sestupně podle významu takto: 6.1. výše nabídkové ceny 6.2. způsobilost uchazeče k provedení zakázky dle bodu 4. 6.3. smluvní podmínky s dílčími kritérii 6.4. lhůty realizace Pořadí nabídek bude stanoveno pomocí verbálně numerické stupnice s váhovým rozlišením. 7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke způsobu zpracování a obsahu nabídky. 8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Požaduje se vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH celkem za celkový předmět plnění zakázky a dále v členění dle výkazu výměr v zadávací dokumentaci. Cenové údaje budou vloženy do samostatné uzavřené obálky s nápisem «Nabídková cena» (ve smyslu § 9, odst. 3 zákona). Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny: Nabídkovou cenu je možno překročit pouze v případě změn nařízených zadavatelem. Způsob ocenění změn je uveden v zadávací dokumentaci. 10. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky (platební podmínky) bude prováděna měsíčně. Podrobný způsob úhrady je uveden v zadávací dokumentaci. 11. Soutěžní lhůta: Soutěžní lhůta začíná dnem vyhlášení soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. Uchazeči podají nabídky v uzavřené obálce označené «SOUTĚŽ - Rekonstrukce měnírny Kačerov», s výzvou «Neotevírat !», opatřené na uzavření razítky uchazeče, poštou doporučeně na adresu Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 3, 128 01 Praha 2, nebo osobně na stejnou adresu, III.p., číslo dv. 315, do sekretariátu technického ředitele v pracovní dny od 8.00 do 14.00 hodin, nejpozději však 30.11. 2001 do 11.00 hodin. Zadavatel doporučuje osobní způsob podání. Při podání poštou se za převzetí považuje datum a hodina doručení. 12. Otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 30.11. 2001 v 11.00 hodin v sídle pověřené organizace v zasedací místnosti č. 216 ve II. patře. 13. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a činí 90 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až třetím místě, se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření smlouvy s vybraným uchazečem. 14. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČO: 00005886, pověřil výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69 zákona Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 3, 128 01 Praha 2, IČO: 60194260, tel. 29 44 56, 22 64 61 18, fax 22 64 03 48. 15. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout jistotu jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí 3 000 000,- Kč (tři miliony korun českých). Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 16. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení. 17. Poskytování informací: Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se neuskuteční. Způsob poskytování informací v průběhu soutěžní lhůty je uveden v zadávací dokumentaci. 18. Zadavatel omezuje účast v soutěži v souladu s § 5, odst. 2) písm. c) zákona na tuzemské osoby. 19. Zadavatel bude od vybraného uchazeče požadovat složení jistoty k zajištění realizace ve výši 3 % z nabídkové ceny díla formou bankovní záruky. Podrobnosti o poskytnutí jistoty jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 20. Zadavatel si vyhrazuje právo: 20.1. vyhodnotit pouze nabídky uchazečů, kterým vydal zadávací dokumentaci 20.2. soutěž doplnit, změnit, prodloužit, zrušit celou soutěž nebo část soutěže, jakož i odmítnout všechny předložené nabídky 20.3. omezit předmět plnění 20.4. rozdělit zakázku mezi více zhotovitelů 20.5. před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje uvedené uchazeči v nabídkách 20.6. jednat o smlouvě a upřesnit její konečné znění. 136271-43/01